Štítek: copywriting
Hříchy pro šíleného korektora – používejte vedlejší věty
Po delší odmlce je tu opět šílený korektor se svými nikoli šílenými tipy na zlepšení písemného projevu. A tentokrát se zaměříme na jev, který k naší mateřštině patří jako pivo k uzenému:
8 pravidel pro dobré psaní na web
Při psaní textů na web je třeba dodržovat určitá pravidla, aby bylo docíleno jasného a přehledného sdělení. Aby byl článek srozumitelný, dobře se četl a text nepůsobil jako zkopírovaný z nějakého
5 českých blogů s radami nejen o web copywritingu
Zajímáte se o psaní webových textů nebo chystáte svůj internetový projekt a chcete začít psát? Máme pro vás několik tipů na blogy, které je dobré znát nebo je začít sledovat.
Hříchy pro šíleného korektora – slova, která potřebujeme
Čeština je velmi bohatá. Opravdu, to není prázdná fráze. Ve spoustě oblastí překypuje nádhernými termíny, které jí řada jiných jazyků může leda závidět.
Hříchy pro šíleného korektora – stav, děj a účel
Další článek od šílených korektorů snažících se bojovat se záludnostmi českého jazyka, který vám pomůže rozlišovat mezi stavem, dějem a účelem.