Štítek: Články
Správce souborů pomocí DataGridu v ASP.NET – klientské skripty
Pomocí vykazovacích prvků DataGrid nebo Datalist můžeme snadno dát uživatelům k dispozici webové rozhraní pro soubory na serveru. V tomto článku doplníme naši aplikaci o klientské skripty pro náhled souboru a třídění podle vybraného
Správce souborů pomocí DataGridu v ASP.NET – upload souborů
Pomocí vykazovacích prvků DataGrid nebo Datalist můžeme snadno dát uživatelům k dispozici webové rozhraní pro soubory na serveru. V tomto článku si ukážeme, jak obsluhovat události v Datagridu, jak jeho prostřednictvím nahrávat nové
Český programovací jazyk Flex a modFlex
Flex je nový programovací jazyk české provenience, založený na jazyku Ada, s důrazem na vysokou spolehlivost a bezpečnost. Je to univerzální programovací jazyk, my se zde však budeme zajímat především o webové aplikace,
Java a 3D grafika – Geometry (normálové vektory)
Objekty, které jsme vytvořili v předchozím článku, nebylo možno osvětlovat. V tomto článku tento nedostatek napravíme a naučíme se pracovat s normálovými vektory, které jsou pro osvětlování nezbytné.
WebML – operace a manipulace s daty
Předchozí články o WebML se zabývaly modelováním těch částí webové prezentace, jejichž jediným účelem je prezentovat data, nikoli s nimi manipulovat. Prezentace dat nám ovšem ve většině případů nestačí, i jednoduché aplikace vyžadují
Komunikujeme přes sériové rozhraní v ASP.NET podruhé
Pomocí .NET můžeme snadno vytvořit řadu zajímavých aplikací komunikujících přes rozhraní systému. V tomto článku si ukážeme, jak vytvořit jednoduchou ovládací konzoli, pomocí níž můžeme prostřednictvím internetu například zapnout osvětlení ve
Metadata a hlavička pro XHTML dokument
Velkou výhodou (X)HTML dokumentů je, že kromě vlastního obsahu, čitelného v prohlížeči, mohou nést i řadu skrytých informací, metadat. Ve skutečnosti nám mohou metadata prozradit mnohem více než dokument sám. V poslední době
ViewState v ASP.NET aplikacích – změna implementace ukládání
V předchozím článku byly popsány principy ViewState, ukázány možnosti jeho použití a vyjmenovány jeho výhody i nevýhody. Pro řešení některých popisovaných problémů je nutné změnit výchozí konfiguraci ViewState, řešení některých problémů však vyžaduje
J2ME v kostce – jak na zvuk 2.
V předchozím článku jste se seznámili s částí Mobile Multimedia API (MMAPI) týkající se zvuku, tentokrát budeme pokračovat přehledem práce se zvukem u API firmy Nokia.