Štítek: Články
Virální marketing – účinnost a použití v B2C a B2B
Virální marketing je jedno z nejnevypočitatelnějších a nejpodivnějších marketingových zákoutí. Stále ještě nevíme, zda jde jen o metodu na jedno použití nebo o něco, s čím se budeme, především na internetu, setkávat trvale. I proto
Java Servlets – logovanie pomocou Log4J 2.
V predchádzajúcom článku sme načali problematiku logovania informácií prostredníctvom servletov. Povedali sme si niečo o logovacom nástroji Log4J a ako ho môžeme využiť. Uviedli sme si niekoľko základných krokov a zadefinovali sme základnú koncepciu
Píšeme pro web – podle čeho se zákazníci rozhodují
Ptali jste se někdy kamaráda, proč si vybral určitou značku a model auta? Pokud ano, pravděpodobně vám dlouze přednášel o mimořádné technické vyspělosti motoru, délce záruky a nízkém pojištění. Ve skutečnosti si ho
Interval.cz se představuje: Martin Snížek
Tímto začínáme novou sérii článků o lidech, kteří vám dennodenně přinášejí zajímavý obsah v podobě článků zde na Intervalu. Postupně si představíme autory a redaktory, kteří se musí přetrhnout jen proto, abyste měli co
Editory pro webdesignéry – snadno, rychle, vizuálně
Editorů pro webdesignéry najdete na internetu dvanáct do tuctu. Příliš široký výběr se ovšem snadno může změnit v nevýhodu, zvláště pro začátečníka, který se jen těžko zorientuje v různých vlastnostech těchto programů.
Umožněte přidat stránku k oblíbeným odkazům
Zejména na weby s cílovou skupinou netechnicky zaměřených uživatelů se může hodit odkaz, kterým si uživatelé přidají stránku ke svým oblíbeným odkazům. V tomto článku si ukážeme, jak funkci zajistit v prohlížečích Microsoft
Kurz SVG – transformace souřadnic
Transformace souřadnic jsou další silnou stránkou SVG neboli Scalable Vector Graphic. Transformace souřadnic se nám navíc budou hodit i v dalších článcích, kde se projeví jako velmi intuitivní nástroj zvláště při
Návrh aplikací v jazyce UML – složitější diagram případů užití
V předchozím článku jsem se zabýval jednoduchými diagramy případů užití, jejichž hlavní předností je přehlednost pro všechny zainteresované. Komplikovanější systém však vyžaduje, abychom nalezli složitější vztahy mezi případy užití a aktory, protože
Píšeme pro web – a pro zákazníky
Úsloví „náš zákazník, náš pán“ platí i na webu. Pokud zapomenete, že píšete pro zákazníka, vaše úsilí se mine účinkem. Proto než sednete ke klávesnici, pečlivě uvažte, co vaši zákazníci hledají