Štítek: Články
Gopas and Microsoft Teched Praha 2004
Od 13. září do 17. září se koná v Praze konference Gopas and Microsoft TechEd 2004 na které přednášeny nejzajímavější prezentace z konference Microsoft TechEd 2004 v Amsterodamu. Tento článek je průběžně aktualizován – přináší
RSS 2.0
RSS (Really Simple Syndication) je standardním prvkem často aktualizovaných webů. Nejčastěji můžeme RSS kanál (soubor s vlastní URI) najít na weblogu nebo na zpravodajském serveru. V tomto článku se budeme věnovat popisu
Calendar control v ASP.NET
Framework .NET nám nabízí serverový ovládací prvek Calendar. Použít se dá mnohými způsoby – ve své poslední aplikaci jsem ho využíval k tomu, aby si uživatelé mohli rezervovat místo na určitý
Kurz SVG – animace (časování)
V předchozím článku jsme se začali věnovat deklarativním animacím. V tomto se naučíme řídit spouštění a opakování animací, které jsou jistě jednou z nejpřitažlivějších oblastí 2D grafiky. Na animačních prvcích SVG-SMIL je kouzelná „vrozená“
SMIL – tvorba prezentace v praxi
V tomto článku si konečně předvedeme tvorbu multimediální prezentace se vším, co k ní patří, na praktickém příkladě. Využijeme při tom většinu informací, které jsme shromáždili v předchozích článcích, rozhodně tedy nezaškodí, pokud
Píšeme pro web – jak získat důvěru
Máte skvělý produkt. Výborně jste ho popsali, takže je zájemcům jasné, jaké výhody jim přinese. Zapůsobili jste na emoce, takže potenciální zákazníky váš produkt láká. I ze srovnání s konkurencí vycházíte vítězně.
Zdeněk Polách: Český herní magnát
Zdeněk Polách se poprvé zapsal do povědomí internetové veřejnosti ještě ani ne jako plnoletý – webem dělaným doma na koleně, BonusWebem. V té době téměř vůbec nespal, dopoledne škola, přes den práce
Zamezení vícenásobného odeslání formuláře pomocí server control v ASP.NET
O tom, že v řadě webových aplikací je nežádoucí, aby uživatel odesílal údaje z formuláře vícekrát, a jak tomu alespoň klientským skriptem zamezit, jsme již psali. V tomto článku popsaný způsob zapouzdříme do serverového ovládacího
Návrh aplikací v jazyce UML – textová specifikace případů užití
V předchozích článcích popisované diagramy případů užití jsou pomůcky pro rychlou orientaci ve funkčních požadavcích na systém, jejichž významovým podložím musí být podrobný textový popis případů užití. Tento článek vybočuje ze