Štítek: Články
Soutěž o PC a notebooky firmy DEXX 05/22
Chcete vyhrát notebook, PC nebo nějakou zajímavou komponentu pro svůj počítač? Ve spolupráci s firmou DEXX vám přinášíme pravidelnou týdenní soutěž, které se může zúčastnit každý, kdo umí posílat SMS!
EJB 2.x – Entity Beans (deklarácia component rozhraní 2.)
V predchádzajúcom článku sme začali vytvárať rozhrania pre entity beans, ktoré budeme potrebovať pre náš príklad elektronickej aukcie. V tomto článku budeme pokračovať, pričom si vytvoríme a popíšeme ďalšie component rozhrania a niekoľko pomocných
Festival muzejních nocí 2005
Obecná představa popisuje programátora jako podivné stvoření vyhýbající se slunci a pobytu mimo dobře zabedněné místnosti. Někteří webdesignéři a webdevelopeři prý provozují svou živnost se stejným zaujetím. Nechci vás nutit riskovat pobyt
Internetové akcelerátory obecně
V tomto článku se podíváme na internetové akcelerátory v obecné rovině. Seznámíme si s některými jejich zástupci, principem jejich funkčnosti a řekneme si také, kdy a proč je používat.
CSS3 – základy stylů v novém kabátě
V tomto článku o budoucím doporučení CSS3 si přiblížíme změny, které se chystají v modulech zabývajících se kaskádou, dědičností a obdélníkovým modelem.
WAP 2.0 – formátování textu
Webová prezentace by měla být v e-komerci doprovázena alternativou WAP verze. Výhoda je jasná – dostupnost kdekoli pomocí mobilního telefonu. Tedy zprostředkování informací návštěvníkům, kteří jsou v terénu a nemají přístup k PC ani jinému
Soutěž o PC a notebooky firmy DEXX 05/21
Chcete vyhrát notebook, PC nebo nějakou zajímavou komponentu pro svůj počítač? Ve spolupráci s firmou DEXX vám přinášíme pravidelnou týdenní soutěž, které se může zúčastnit každý, kdo umí posílat SMS!
EJB 2.x – Entity Beans (deklarácia component rozhraní 1.)
V predchádzajúcom článku sme si vysvetlili, že klient pristupuje k entity alebo session beans prostredníctvom ich component rozhraní. Toto rozhranie pozostáva buď z lokálneho rozhrania, remote rozhrania alebo oboch rozhraní súčasne. Keďže klient
CodeBeside v ASP.NET 2.0
Nová verze známé technologie pro tvorbu webových aplikací zasáhla samotné srdce vytváření výsledné stránky. Pojďme se podívat na vylepšenou verzi technologie CodeBehind.
Kdo si J2ME, nezlobí – trocha pohybu
Základy naší hry máme už za sebou. V tomto článku přidáme na scénu další objekty a rozhýbeme je. Dále přidáme ovládání uživatelem, takže výsledkem už bude opravdová hra, byť celkem jednoduchá.