Štítek: Články
Co udělat pro důvěryhodnost své prodejny?
Ten obraz je stále stejný – internetová prodejna je přepsaným ceníkem nějakých komodit do softwarového systému, který zajistí přenos „objednávky“ k „obchodníkovi“. Dvě slova jsou záměrně v uvozovkách. V tomto případě se totiž
Výběr odkazů z roletového menu
Pokud máte na stránce příliš mnoho odkazů, které zbytečně zabírají místo, zkuste použít formulářového prvku Select (roletové menu), kde všechny tyto položky umístníte a následným výběrem jedné položky se načte
Detekce prohlížeče – pomocí JavaScriptu
Noční můrou každého webdesignera je nejspíše optimalizace webových stránek pro různé typy prohlížečů. Někdy však nezbývá, než vytvořit více verzí stránek podle typu browseru a návštěvníka serveru nasměrovat, nejlépe automaticky,
Kurz HTML – formátování textu na stránkách
Třetí díl kurzu o HTML, který se zabývá základními možnostmi formátování textu na webových stránkách.
Kurz HTML – základní struktura dokumentu
Kurz HTML (2): Základní struktura dokumentuV tom nejjednodušším případě můžeme HTML dokument považovat za běžný textový soubor. Narozdíl od něj má však HTML dokument určitou strukturu, která bude tématem dnešní,
Kurz HTML – úvodní seznámení s HTML
Dnešním dnem začínáme rozsáhlý cyklus článků o HTML, ve kterém probereme základní strukturu dokumentu přes tvorbu tabulek, rámců až po kaskádovací styly. V tomto prvním díle začínáme s vysvětlením, co to
Přesměrování stránek podle doménového jména
Máte zaregistrováno více doménových názvů pro Vaši doménu? Zkuste využít možnosti nasměrovat návštěvníka serveru rovnou na stránku, která ho zajímá. Přinášíme Vám několik rad, jak toho docílit pomocí ASP a
Nové okno a jeho parametry
V dnešním článku si ukážeme, jak pomocí javascriptu načíst dokument do nového okna prohlížeče. To samozřejmě můžeme provést pouze s využitím HTML, ale tento skript vám umožní nadefinovat vzhled, velikost a
Snadná tvorba klikacích map – CuteMap 1.1
Klikací mapy pro web se dají vytvářet dvěma způsoby. První je ten, že všechny souřadnice citlivé oblasti u obrázku si spočítáme sami. Druhá způsob je ten, že využijeme speciálního programu
Nová forma reklamních bannerů – brzy už i u nás
Používání reklamních bannerů na webových stránkách je nejčastější formou propagace na Internetu i přes jejich zjevné nevýhody – např. velmi malá účinnost takové reklamy, která se pohybuje v desetinách procenta či
Jak na automatický reload webové stránky?
Co udělat v případě, že jsme přinuceni změnit internetovou adresu naší webové stránky? Nebo co udělat v případě, když je potřeba webovou stránku občas automaticky obnovit? Tento článek vám srozumitelně poradí, jak
1stPage: profesionální HTML editor zdarma
Pokud při tvorbě webových stránek dáváte přednost HTML editorům, kde pracujete přímo s kódem stránky, určitě věnujte pozornost tomuto článku. Dnes Vám totiž představím produkt australské firmy Evrsoft, který má oproti
Jak vytvořit Tip dne pro www stránky?
Pokud Váš web obsahuje velké množství informací, může se stát, že se v nich návštěvník naprosto ztratí a nevyužije tak vše co mu nabízíte. Jednou z možností, jak vyzvednout některé informace, je
Způsoby propagace webových stránek – reklamní sítě
Seriál o propagaci svého serveru se pomalu blíží ke svému konci – v prvním díle jsme se zmínili o vyhledávacích službách, v díle druhém o službách statistických, které rovněž slouží k propagaci serveru
Způsoby propagace webových stránek – statistické služby
V minulém díle tohoto článku jsme se zaměřili na vyhledávací servery, popsali princip těchto serverů, uvedli několik typů a dnes se zaměříme na tzv. statistické služby, které rovněž v přeneseném významu