Štítek: Články

Implementační chyby v prohlížečích – double margin a peekaboo bug

25. února 2004

V druhém článku ze série o implementačních chybách v prohlížečích poodhalíme dvě nejčastěji řešené chyby, vznikající v Internet Exploreru při použití plovoucích boxů. Jedná se o takzvaný „Peekaboo bug“ a problém dvojnásobného okraje (double margin).

dolnivilemovice.cz

25. února 2004

Zhodnoťte a napište svůj názor na tyto stránky.

Výroční zpráva Government Online 2003 – stagnace e-governmentu 2.

24. února 2004

V tomto článku nahlédneme na další zajímavé statistky z výsledků celosvětový průzkumu firmy Taylor Nelson Sofres – zaměříme se zejména na údaje o demografické struktuře jednotlivých skupin uživatelů služeb e-governmentu a také na otázky, které

Návrh aplikací v jazyce UML – rozšíření jazyka

24. února 2004

Tématem tohoto článku jsou řízená rozšíření jazyka UML, která jsou posledními obecnými pravidly (mechanismy). V praxi se při navrhování různých typů aplikací neustále potýkáme s požadavkem na vyjádření netriviálních faktů, pro jejichž

futsal-fifa.cz

23. února 2004

Zhodnoťte a napište svůj názor na tyto stránky.

Šetříme si čas personalizací výchozí stránky prohlížeče

23. února 2004

Každý moderní prohlížeč umožňuje nastavit si libovolnou stránku jako výchozí. Většinou zde máme nastavený formulář některého z vyhledávačů, vstupní stránku intranetu či projekt, na kterém právě pracujeme. Někdo může mít nastaven

Statistika přístupů v PHP – rozlišení a barevná hloubka

21. února 2004

Statistiku přístupů v tomto článku doplníme o další informace čistě technického rázu. Upozorňuji, že zjištění rozlišení a barevné hloubky vyžaduje použití JavaScriptu, bez něj je získání těchto informací prakticky nemožné.

Fulltextové vyhľadávanie v MySQL – prax

20. února 2004

V predchádzajúcom článku sme si vysvetlili teoretické základy používania fulltextu v MySQL. Tentoraz si ukážeme, ako takýto spôsob vyhľadávania uplatniť v praxi. No a na záver si zhodnotíme klady a zápory fulltextového vyhľadávania v MySQL.

sachy.sk

20. února 2004

Zhodnoťte a napište svůj názor na tyto stránky.

PHP pro pokročilé – funkce pro práci s funkcemi

19. února 2004

Tímto článkem bych rád začal sérii, která by se měla zabývat pokročilejšími technikami v PHP. Postupně probereme funkce pro práci s třídami, objekty, ukážeme si použití COM a Windows API, a také si rozebereme některé

Java a 3D grafika – primitiva

19. února 2004

Jsou situace, kdy potřebujeme zobrazovat složité objekty reálného světa, které není možné vytvořit jinak než zadáním souřadnic jednotlivých vrcholů, na druhou stranu jsou však i situace, kdy jsou tělesa, která chceme

stadlec.info

18. února 2004

Zhodnoťte a napište svůj názor na tyto stránky.

ActionScript 2.0 – triedy

18. února 2004

V predchádzajúcom článku sme si povedali o štruktúre písania tried v ActionScript 2.0. V tomto si povieme o jednotlivých bodoch štruktúry viac. Ako definovať správne triedu, cestu k triede, ako deklarovať triedu, jej metódy a vlastnosti…

Výuka internetových technologií na českých vysokých školách

17. února 2004

Pokud se rozhodujete, zda studovat na vysoké škole, a chcete se zaměřit na internetové technologie a tvorbu webových aplikací, bude vás jistě zajímat, jak to s výukou těchto předmětů u nás vypadá. Článek je

Výběr jazyka jako server control s vyhledáváním v ASP.NET

17. února 2004

V tomto článku vytvoříme serverový ovládací prvek, pomocí kterého poskytneme uživateli možnost výběru jazyka. A protože je seznam jednotlivých jazyků opravdu dlouhý, zároveň jej vybavíme schopností vyhledávání, kterou jsme popsali v jednom z předchozích