Štítek: Články

juliaroberts

23. dubna 2004

Zhodnoťte a napište svůj názor na tyto stránky.

Cactus – testovanie cookies

23. dubna 2004

V predchádzajúcom článku sme začali so skutočným testovaním čiastkových kusov kódu (unit testing). Išlo o testovanie správnej funkčnosti metódy zodpovednej za spracovanie a kontrolu prihlasovacích údajov užívateľa. V tomto článku budeme v praktických ukážkach pokračovať

Java Servlets – servlet chaining a grafika

22. dubna 2004

V jednom z minulých článkov som spomenul možnosť reťazenia servletov (servlet chaining) na úrovni predávania si textových informácií. Na druhej strane, servlety si môžu navzájom posielať nie len text, ale aj obrázky.

K čemu je nám MathML

22. dubna 2004

Matematika vyjadřuje myšlenky pomocí vzorců, které se více podobají grafice než běžnému textu. S masivním rozšiřováním převážně textového webu však vyvstal problém jejich zápisu. Většinou se tento problém řeší bitmapovým obrázkem,

lacrosse.cz

21. dubna 2004

Zhodnoťte a napište svůj názor na tyto stránky.

Alternativní styly – použití skriptů na straně serveru

21. dubna 2004

Tímto článkem zakončím svou sérii pojednání o alternativních stylech. Tentokrát vám ukáži, jak změnit styl stránky pomocí skriptu na straně serveru. Získáte tak kompletní přehled různých možností práce s alternativními styly.

WebML – struktura webové aplikace

20. dubna 2004

Předchozí článek o WebML byl věnován základním principům a vlastnostem navigačního modelu. Protože navigační model představuje nejdůležitější část návrhu webové aplikace, budeme v jeho výkladu pokračovat i v tomto článku. Pokusíme se osvětlit problematiku

Turck MMCache a PHPCoder

20. dubna 2004

Chcete-li seriózně podnikat v oblasti web-based řešení, postavených nad PHP, dostanete se brzy do konfliktu s otevřeností zdrojového kódu. Problémem je, jak ochránit svá práva, když každý zákazník může vaši práci velmi

Třetí dělá byznys

19. dubna 2004

Většina činností, jimiž se lidé ve své historii zabývali, si prošla shodným vývojem. Na začátku bylo vždy období objevitelské a nadšenecké, následované obdobím postupné profesionalizace. Ta vrcholí něčím, co bych nazval

listy.cz

19. dubna 2004

Zhodnoťte a napište svůj názor na tyto stránky.

PHP pro pokročilé – znovu třídy a objekty

16. dubna 2004

V tomto článku o třídách a objektech si ukážeme další zajímavé možnosti při práci s OOP v PHP. Budeme se zabývat využitím takzvané serializace a magických funkcí __sleep() a __wakeup() – vytvoříme instanci třídy, uložíme ji do souboru

fyzika1

16. dubna 2004

Zhodnoťte a napište svůj názor na tyto stránky.

Cactus – testovanie formulárov

15. dubna 2004

V minulom článku sme vytvorili základnú kostru, na ktorej môžeme stavať naše testy. Preto je vhodný čas, aby sme začali s praktickým využívaním možností testovacieho frameworku Cactus. Konkrétne sa pozrieme, ako otestovať

Inteligentní autorefresh jako user control v ASP.NET

15. dubna 2004

V některých aplikacích bývá potřeba uživateli automaticky obnovovat stránku s údaji. Zvláště se to hodí pro webové formuláře, kde by prostým obnovením stránky došlo k pokusu o opětovné odeslání údajů, což snižuje komfort uživatele.

Průvodce SVG – konference SVG Open

14. dubna 2004

V tomto článku bych se chtěl vrátit k některým zajímavým námětům, probíraným na konferencích SVG Open, uspořádaných v letech 2002 a 2003: Budoucnost SVG formátu a historická paralela se síťovým protokolem IP – SVG na mobilech