Starší komentáře ke článku: zlatyretriever.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Kozeny.Viktor

Datum vložení: 25.6.2004 7:26:40

Jelikoz mam tedka asi dva mesice doma stene zlateho retrievra, nevahal jsem a zhledl tyhle stranky. Jsou bezva, kod se zda OK, graficky podle me prijemne, super fotky - v sekci O CHOVU je asi mensi chybka, fotky se neoteviraji do noveho JS okna, hlasi to chybu, jinde je to v poho... Jedine, co je trosku neosetrene, je preteceni textu z grafiky v pripade zvetseni pisma pomoci prohlizece. Vice jsem web z hlediska zdrojoveho kodu nezkoumal, zajimal me hlavne obsah a fotky:o)

Viki

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek - autor

Datum vložení: 25.6.2004 13:25:58

Dobrý den

díki za kritiku, tím přetečením textu jste myslel co? Předpokládám že ten hlavní nadpis. Jinak by to snad mělo být vše ošetřeno, aspon tedy doufám :o)
-s tím nadpisem to ještě vyřeším.

Avatar

Autor komentáře: zdenekold

Datum vložení: 25.6.2004 17:26:36

vyjíždí menu (první řádek) při největším písmu (IE), ale osobně bych to neřešil.

Avatar

Autor komentáře: Petr Kodytek

Datum vložení: 25.6.2004 8:26:41

Below are the results of attempting to parse this document with an SGML parser.

Line 50, column 234: end tag for element "p" which is not open

... holčičky a pět krásných chlapeļstrong title="Position where error was detected.">?ků.</P></P>

Jinak pěkné.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek - autor

Datum vložení: 25.6.2004 13:28:08

chybička se nějak vloudila při aktualizaci :o) už je to opraveno

Avatar

Autor komentáře: t3x

Datum vložení: 25.6.2004 9:20:20

pěkné jen bych zmírnil tu zelenou je to jako hrachova polívka :) po čase mně boleli oči. co takhle hodit tam drobek jiné barvy (bílá?) drobek to tim vyvžit

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek - autor

Datum vložení: 25.6.2004 13:30:28

no je pravda že to tak trochu vypadá jak hrachovka :o) Jde o zda by se tam ta světlejší hodila. Paní majitelce se to ale líbí takto. Mělo to prostě přpomínat přírodu což bych řekl že tato barva splňuje.
Přeci jen nevypadá jen jako hrách ale i jako tráva :o)

Avatar

Autor komentáře: Polka

Datum vložení: 25.6.2004 9:52:06

Přijde mi, že pokud se zde vyskytují nové weby psané v XHTML, tak se jejich tvůrci "bojí" spojit CSS layout (dobrý kód) s náročnější a dobrou grafikou. Podle mě je to fakt graficky moc strohý. Sice je v jednoduchosti krása, ale téma psů a obecně zvířat se myslim dá krásně promítnout do grafiky webu. Jinak ok.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek - autor

Datum vložení: 25.6.2004 13:34:24

Uznávám že tento web může vypadat stroze ale nemyslím si že by to bylo až tak na škodu.
Hlavně ale takovéto bylo zadání (hlavička, menu na levo, obsah na pravo), takže jsem prostě nemohl moc experimentovat ikdybych chtěl. Udělaj jsem i jinak řešené návrhy ale paní majitelka chtěla toto.

Mě se to ale takto také libí :o)

Avatar

Autor komentáře: zdenekold

Datum vložení: 25.6.2004 17:33:24

Taky souhlasím, že nemusí být nutně každý web "odvážný". Ale zdá se mi, že obsahový sloupec je moc úzký a to volné místo vpravo působí rušivě. Možná nějaké náhledy fotek vpravo nebo něco takového, nevím.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek - autor

Datum vložení: 25.6.2004 17:41:04

Obsahový sloupec jsem dělal schválně úzký kvůli tomu že se to lépe čte než kdyby to bylo široké. A jelikož MSIE nepodporuje max-width, tak u něj jsem to řešil nastavením pevné šířky. Tím pádem ale ten sloupec už širší být nemůže jelikož by se to nevešlo do rozlišení 800*600

Avatar

Autor komentáře: Vincent

Datum vložení: 25.6.2004 13:30:56

webíkm se mi clkem líbí, možná by opravdu stálo za to se ještě víc na grafice "vyblbnout", ale je pravda, že lidi víc zajímá obsah než čekat než se načtou tuny grafiky, kód taky dobrý jen možná dvě maličkosti:
a) nevím jestli je ten odkaz na javascript napsán správně...
b) acceskey jsou supr , ale ještě bych k těm odkazům dal title a tam taky zdůraznil ty zkratkový písmena a ty odkazy bych malinko graficky vylepšil
a ještě jednu věc PROSÍM zoom ne do novýho okna a taky ty zvetseny obrázky by mohli být bez rolovátek, když už

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek - autor

Datum vložení: 25.6.2004 13:40:45

a) no s tím odkazem si budu muset ještě asi pohrát. Měl by fungovat v pohodě, aspon takto to bylo také popsáno u pixyho. Je ale pravda že když má někdo omezení JS tak se může stát to že se obrázek otevře přímo v okně a zárověň se otevře prázdné okno.

b) jak jste myslel v title zdůraznit ty zkratkový písmenka?

zoom - no myslím že u fotek se to dá ještě pochopit že se to otvírá do nového okna
zvětšeniny - ano tam jsou špatně nastaveny rozměry, to taky předělám

Avatar

Autor komentáře: Juraj Krivda

Datum vložení: 25.6.2004 14:00:39

Stranka na prvy pohlad bez chyb, s designom by som sa este pohral. Ale urcite by som si u vas stranku nechal urobit.

Avatar

Autor komentáře: Marek Raida

Datum vložení: 25.6.2004 14:51:24

Pekny, jednoduchy, validni, zoomovani obrazku funkcni i bez JS, zvetsovani zmensovani pisem OK.
Pridavam se k nazoru ze trosku vice grafickych blbinek by v pripade roztomilych pejsku asi nevadilo, ale ani nijak zvlast tam nechybi.
Nebyt "zdvojeneho" linku na homepage (v menu i na nadpise) a toho ze je to prilis "staticky" webik - chybi mu serverova administrace, vkladani (dnes uz prece jen ty staticke weby jesou zas tak v kurzu), tak vyslovuju spokojenost..

MR

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek - autor

Datum vložení: 25.6.2004 15:10:27

Ano link je zdvojený, řekl bych ale že je to tak lépe. V menu by odkaz na homepage měl být určitě a je zvykem i to, že je klikací logo (či hlavička).

Když jsem to dával do kritiky na grafika.cz tak tam nadpis ještě klikací nebyl a bylo mi to vyčteno že by to tak mělo být :o)
Já s tím ale souhlasím, přijde mi to jako dobrý zvyk. Nevidím problém v tom že je to tam 2krát.

Serverová administrace je sice hezká věc, ale řekl bych že u takových to menších webů to není až tak důležité. Vše by se pak prodražilo a neřekl bych že by se za vynaložené náklady došlo k nějakému vyššímu efektu webu.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek - autor

Datum vložení: 25.6.2004 15:34:41

při otevření některých fotek byli vidět posuvníky - toto by je již vyřešeno, pokud jsem tedy náhodou nezapoměl na nějakou fotku.

Bylo to způsobeno tím že původně jsem ten skript dělal pod MSIE. Ten prostě otevře okno široké x pixelů a k tomu pak případně přidá ještě posuvník (vpodstatě jako jeho boxmodel, akorát mě nenapadlo že to může být i zde) Kdežto mozilla prostě má šířku okna x pixelů a když byla fotka moc dlouhá tak se tam objevil posuvník ale okno se nerozšířilo. Tím pádem se to tam nevešlo.

Avatar

Autor komentáře: maruschka

Datum vložení: 25.6.2004 16:29:19

..mela bych vytku k tem dvoum pejskum v hlavicce stranky - dle meho nemohou dychat, kdyz kreslite portret z profilu, snazite se take dat vice prostoru pred oblicejovou cast, aby portret dychal, prevratila bych je hlavou doprava - jednak aby mohli dychat a zaroven jakoby pozorovat deni na strance.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek - autor

Datum vložení: 25.6.2004 17:57:41

dle mého nevypadají že by se dusily :o)

a teď vážně, to je docela zajímavý nápad. Je pravda že portréty jsem zatím nekreslil, takže to o tom prostoru jsem nevěděl. No můžu vyzkoušet a uvidím jak to bude vypadat.

Ke kraji jsem je vlastně myslím dal asi proto jelikož na té fotce nemá ten první pejsek vidět celou nohu. To můžu ale dokreslit takže to nebude takový problém.

Abych ale pravdu řekl tak mě přijde že takto to bude lepší. Tím jak má zvednutou hlavu tak to tvoří svislou linií na hraně monitoru. Kdežto když je otočím tak tam bude svažitá zadní část psa :o)

Avatar

Autor komentáře: maruschka

Datum vložení: 25.6.2004 19:56:27

člověk si nevybere :)

co takhle tedy jenom dokreslit pejskovi tu nohu - vypadalo by to možná lépe, a prostor před jeho hlavou se rozšíří - nebo vybrat jinou fotku, kde pes leží, ale dívá se do objektivu - mně se prostě nezdá, že kouká někam úplně mimo stánku, to je ale šťouralský detail a věc osobního dojmu.

jinak se mi stránky moc líbí. (taky mám jednoho doma :)

Avatar

Autor komentáře: jr

Datum vložení: 26.6.2004 12:24:24

Je to pěkné a jednoduché. Akorát jedna věc: v menu bych nějak označil aktuální stránku/sekci.

Avatar

Autor komentáře: BoUk

Datum vložení: 29.6.2004 8:34:05

Zdravim, stranky vypadaji moc pekne, akorat jsem objevil jednu chybku, s kterou jsem si nevedel moc rady a projevuje se i na Vasich strankach. Kdyz si postupne zmensujete velikost okna v IE 6.0 (myslim, ze to dela to same i v nizsich verzich) dojde v urcite fazi k odskoceni obsahu o nejaky kus dolu. Proc? Nevite nekdo cim je to zpusobeno a jak to osetrit?

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek

Datum vložení: 29.6.2004 9:41:59

Ano, dělá to i na těchto stránkách. Je to prostě tím že obsah, menu, atd jsou v jednotlivých blocích které se navzájem obtekají. Tyto bloky mají svoji určitou šířku. No a když prostě okno hodně zůžíte, tak se stane to že ty bloky už se vedle sebe nevejdou a tím pádem jeden z nich odskočí dolů pod ten druhý.

Stačí to takto? případně bych ještě dovysvětlil.

Avatar

Autor komentáře: BoUk

Datum vložení: 29.6.2004 11:03:46

Tohle je mi jasne. Me slo spis o to, jestli lze nejak tomuto zabranit. Proste aby se to chovalo jako napr. v Mozille. Diky

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek

Datum vložení: 29.6.2004 12:17:38

No vpodstatě by se tomu zabránit dalo :o)

Je to způsobeno tím že na stránce používám max-width, jelikož ho ale MSIE nepodporuje tak jsem to musel vyřešit jinak. Nakonec jsem to udělal tak že prostě pro MSIE jsem nastavil pevnou šířku. Kdežto u Mozilly je šířka proměnlivá a proto tam ten problém není.

Takto mi to přijde lepší, než aby tam nebyla ošetřena maximální šířka a natahovalo se to na celou obrazovku.

Avatar

Autor komentáře: BoUk

Datum vložení: 29.6.2004 12:56:45

Jsem si temer 100% jist, ze takto byste to asi nevyresil. I kdyz odstranite to max-width a stranka se roztahne na celou plochu, tohle poskakovani nezmizi. Kdyby jste mel chvilku, tak to schvalne zkuste. Strasne by me to zajimalo jestli by u vas odstraneni fixni sirky tomuto problemu zabranilo.

Schvalne se juknete na toto <a href='http://www.zs31.pilsedu.cz' target='_blank'>http://www.zs31.pilsedu.cz</a>. To je moje dilo a podarilo se mi docilit toho, aby se obsah naskladal pod menu. Podobneho chovani jako v Mozille jsem vsak nemohl zaboha docilit.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek

Datum vložení: 29.6.2004 14:39:20

A vyřešil :o) schválně jsem tedy zakomentoval tu pevnou šířku pro MSIE a když se na to podíváte tak se to prostě neposouvá dolů při zůžování okna :o)

Na ty vaše stránky se ještě podívám. U Vás se to totiž chová ještě úplně jinak. V mozille to zůstává stejně široké, ale ten konec vlastně mizí mimo obrazovku.

Avatar

Autor komentáře: BoUk

Datum vložení: 29.6.2004 14:45:22

Jo jo...klidne je mozny, ze u me to bude necim uplne jinym. Nejsem az zas tak v CSS zbehlej. Ale stejne mam pocit, ze Vam to stale zlobi. Je potreba tu stranky poradne zuzit. Kouknete se schvalne sem <a href='http://www.zlatyretriever.cz/fotogalerie.html' target='_blank'>http://www.zlatyretriever.cz/fotogalerie.html</a> a zmensujte velikost okna. Kdyz to poradne zuzite stejne to odskoci.

Explorer se chova hrozne nepredvidatelne a ten poskok nastava u kazde stranky jinak. Proste tomu vubec nerozumim. Tenkrat jsem se na to vybodnul, ale mam takovej pocit, ze tenhle problem resi vic lidi.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek

Datum vložení: 29.6.2004 15:08:05

Ano, to je asi možné. Nějaké velké zúžení už prostě neřeším. Přijde mi lepší mít tento maličkatý problém a mít vyřešeno max-width :o)

Koukal jsem trochu více na ty vaše stránky a musím říci že z toho nejsem moudrý. Musel bych si ten zdroják projít asi podrobněji. Vypadá to ale že se Vám tam prostě nějak perou margin a padding u toho obsahu, tím pádem se to pak nevejde do okna a skočí to dolu. Případně to bude problém s tím menu jelikož u MSIE je ten obsah odsazen pořád ikdyž se zruší ten margin-left.

Osobně bych to ale tak moc neřešil, případně bych ubral těm margin a padding aby to šlo zůžit o něco více.

Avatar

Autor komentáře: BoUk

Datum vložení: 29.6.2004 15:20:43

Ja vim, je to opravdu drobnost, ktera se asi nemusi moc resit. Slo mi proste jen o to, abych zjistil, cim jsou ty odskoky zpusobeny. Je to divne. Jinak dekuji za rychle reakce...:-)

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz