Starší komentáře ke článku: ximo.sk

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: $rel

Datum vložení: 19.9.2003 1:37:38

td...tr...td...tr.... hmm. doctype!

- a jinak: celkem neotrely design (photography), zaobleni, ale chtelo by to dotahnout, vypada to nedodelane a totalne chaoticky
- titulni stranka je dost divna, dva obdelnicky plavajici v prostoru. hmm. co treba nejaky nadpis??
- jak souvisi computer-art s australii?
- neni jednotny layout ve vsech kategoriich
- chaoticka navigace, na vsech strankach uplne jina

na to ze mate certifikat na it dost slabe. kde jste ho ziskal?

Avatar

Autor komentáře: Ximo

Datum vložení: 25.9.2003 15:24:45

Len v kratkosti:

-a jinak: celkem neotrely design (photography), zaobleni, ale chtelo by to dotahnout, vypada to nedodelane a totalne chaoticky"
# pravda a mrzi ma, ze som na to prisiel neskor (vyvoj?). Bohuzial nemam momentalne cas vyrobit novy.

- titulni stranka je dost divna, dva obdelnicky plavajici v prostoru. hmm. co treba nejaky nadpis??
#nadpis? Hm, naozaj neviem, co by som do neho napisal, kedze stranka kombinuje zivotopis s najnovsimi fotkami, starsimi webovskymi pracami, malymi flashovinami a aj computerovou grafikou (a viac).. dalo by sa to vyriesit viacerymi strankami (domenami?)..

- jak souvisi computer-art s australii?
#ako som spomenul vyssie. Momentalne studujem v australii a fotky budu absolutne spojene s computer art (uz sa pracuje na mensich projektoch).

- neni jednotny layout ve vsech kategoriich
#to je pravda. Najnovsi layout sa vyvijal v bojovych podmienkach casu a priestoru a, napriek pociatocnemu navrhu sa ku koncu v niecom zmenil a.. uz som to nespravil. Nezodopvedne.
Tiez ale treba vziat na ohlad, co je zmyslom stranky (co myslim a dufam, nikto neprehliadol).

- chaoticka navigace, na vsech strankach uplne jina
#znova pravda. Stranka je, napriek finalnej forme, vo vyvoji. Este pred tym, ako som ju zaregistroval na interval.cz, chcel som dokoncit 85% vsetkych vytknutych detailov. Nedokoncil som. Zivot v Australii je odlisny a jednoducho nemam cas (co nie je ospravedlnenie).

na to ze mate certifikat na it dost slabe. kde jste ho ziskal?
#Certifikat je sympaticke oznacenie naozajstnych zakladov IT, tu sa to nazyva vizova skola. Malo sa plati a to, co sa snazia naucit ludi, ktori sa tam prihlasia (koli studentskym vizam), je ubohe.. napriek tejto ubohosti sa to da pokladat za doklad o zaklade prace na pocitacoch:) A mam ho, preco ho nespomenut (nevychvalujem ho:)

Avatar

Autor komentáře: Rengen

Datum vložení: 19.9.2003 8:26:03

Kód :

Není Doctype, ale to je v tomto pripade správné, nebot stránka není validní. Možná by ale autor měl přemýšlet alespoň o Transitional, neboť těch 21 chyb jsou jen banální chyby, které se dají během pár okamžiků odstranit. Vše je v tabulkovém layoutu, doporučuji předělat do CSS - kódu to odlehčí a autorovy nakonec také. Chválím, že Title je na každé stránce jiný, jen na stránce o autorovy je Title Author a to může zmást nejen vyhledávače, doporučuji : Author - jméno autora
Když už jsem u těch vyhledávačů, prospělo by pár meta tágů, robotům to ulehčí práci a třeba se i zvedne návštěvnost o pár přístupů denně.

Grafika a navigace :

Co se týče grafiky, tak to je sice jen můj subketivní názor, ale možná by to chtělo něco jiného...příjde mi to takové nevýrazné a k těm barevným obrázkům se to moc nehodí. A navigace ? Tu bych celou předělal, je totiž nepřehledná a na každé stránce jiná.

A ještě jeden můj názor :

Je to sice nepodstatné, ale zdá se mi poněkud divné mít doménu s koncovkou SK, když je stránka celá anglicky - ale to je jen takové nepodstatné rejpnutí.

Avatar

Autor komentáře: Hermit

Datum vložení: 19.9.2003 10:06:15

Doctype jsem nasel <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> Jinak nechci zase polemizovat, ale doctype je povinny, jelikoz kod ma byt kvalitni ... holt me myslenka na pixy blogu nezasahla :)
Title si pochvalu moc nezaslouzi, protoze je pred uvedenim kodovani stranky a nezachrani ho ani to ze je u kazde stranky jiny
S navigaci souhlasim - mela by byt jednotna tak jako vzhled stranek, coz neni a stranky mi pripadaji jako chaoiticky dilko
Jinak by nebylo od veci zrusit tab layout a pouzivat CSS, ... a dalsi veci co se docela casto vyskytuji v kritice

Avatar

Autor komentáře: Rengen

Datum vložení: 19.9.2003 10:33:20

Pravda, Doctype sem ale porad nenasel :) Ale pravda je ta, ze me Pixyho prispevek v tomto ohledu zasahl - podle me je to i pravda..je to neco jako v zivotopise tvrdit, ze mam vysokou skolu, pritom mam sotva zakladni. Title si pochvalu zaslouzi, ikdyz je za kodovanim - a nebot je title bez hacku a carek tak se obejde v i bez nej - nerikam vsak ze to neni chyba jako hrom.

Avatar

Autor komentáře: Hermit

Datum vložení: 19.9.2003 12:11:24

Tak na uvodni strance doctype neni, tu jsem predtim nekontroloval, ale treba na <a href='http://www.ximo.sk/graphic/index.php' target='_blank'>http://www.ximo.sk/graphic/index.php</a> je Netusim jak se neco takovyho prihodi, ale je to tak
Web se ma delat dobre nebo ne, to je stejny jako kdyz je nekdo poleno jako hrom a snazi se treba delat truhlare (to si zachvilku urizne ruku) nebo obracene nekdo je absolutne manualne zrucnej ale moc mu to nepali tak nepujde delat treba ucetniho Jsem proste zvykly z jinych prog. jaz. (vim ze html neni progr jazyk, tak nekamenovat), ktere vam zadnou chybu neodpusti, tak proto s tim asi nesouhlasim
To ze je bez hacku je krasny, ale co kdyz je nekdo z vietnamu a defaultni nastaveni kodovani ma VPS, tak uvidi rejzi (je zvykli, ale na jinou :) ) a tak dale Ne vsichni na svete pouzivaji latinku

Avatar

Autor komentáře: Malis

Datum vložení: 19.9.2003 9:21:23

...samozřejmě nehodnotím, to jak jsou stránky udělány. A to a ni po designo-grafické stránce (což překvapuje u stránky grafiků, ale sic). Ale obrázky, obzvláště pak ty počítačové jsou, dle mého názoru moc zajímavé.

No, jak říkám, myslím si, že to co se dá napsat o kódu už jsme tu všichni psali asi milionkrát, takže to přejdu. Jen si říkám, že stránka takového dobrého grafika by si zasloužila trošku jinak vizuálně vypadat.

A jenom tak mezi námi: chlape, zabývej se grafikou, ne psaním html, to první ti jde podstatně líp!

Avatar

Autor komentáře: Ximo

Datum vložení: 24.9.2003 21:48:01

Dakujem.

K tomu poslednemu: prave studujem graficky design a html som uz (bohuzial) naozaj davno nevidel. Jedine, na com pracujem, su nove serie fotografii, pripadne grafiky.

Avatar

Autor komentáře: hexen

Datum vložení: 19.9.2003 11:52:02

Ty stránky jsou prostě ošklivé. To snad musí dát i velkou snahu, udělat (záměrně ?) takhle ošklivý web.
Ty (australské?) makrofotografie ale vypadají docela dobře.

Možná by bývalo bylo zajímavé publikovat zprávy z cestování online přímo z Austrálie...

Avatar

Autor komentáře: Ximo

Datum vložení: 24.9.2003 21:45:08

Osklivy web bol vyrobeny v maximalnej jednoduchosti a pri tom odlisnom designe ako zvycajne. No pravda je, ze sa ho po grafickej stranke chystam zmenit (ale pri momentalnych moznostiach - casovych - si to netrufam odhadnut).

S publikaciou z Australie uvidime:)

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz