Starší komentáře ke článku: wedia.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Kritik

Datum vložení: 29.9.2006 0:58:03

Firma má 2 ředitele. Kolik že to máte zaměstatnců? Jestli žádné, pak to působí (promiňte) jako sdružení 2 ředitelů :)

Avatar

Autor komentáře: Ján Varhol

Datum vložení: 29.9.2006 7:13:07

Loď s dvomi kapitánmi ide rýchlejšie ku dnu. Arabské príslovie Ospravedlňujem sa za offtopic.

Avatar

Autor komentáře: indi

Datum vložení: 29.9.2006 20:07:34

No to ze ma firma 2 reditele neni nic divneho, v UK je to podminkou pro vedeni firmy.Reditel vykony reditel a sekretar(ka) - z cehoz pozici sekretare(ky) muze zastavat jedna z uvedenych pozic. Takze na kritiku webu v celku nemistna pripominka. ;-)

Avatar

Autor komentáře: Bohumír Bednařík (BoboCop)

Datum vložení: 29.9.2006 7:56:50

Na to, že se jedná o firmu, která se zabývá webdesignem, se mi zdá celý web docela fádní. Je pravda, že sám nejsem zastáncem převratného používání grafiky, ale myslím si, že by v tomto případě neuškodilo trošku té grafiky použít. Pak by možná nebylo úplně od věci, kdyby v referencích existoval odkaz na stránky, které jste dělali, aby si člověk mohl udělat představu nejen z jednoho obrázku, ale z celého webu. Navíc tím můžete zvýšit návštěvnost těchto webů, což by taky mělo být Vaším cílem, ne? Pokud jde o ty dva "ředitele", tak se stačí podívat na rok jejich narození a pomyslí si o tom člověk svoje. Vypadá to tak, že se dva studentíci domluvili, že založí firmu.

Avatar

Autor komentáře: Marek Sacha

Datum vložení: 29.9.2006 9:07:33

Dobry den, chci reagovat na Vaši větu: "Pak by možná nebylo úplně od věci, kdyby v referencích existoval odkaz na stránky." V referencích ale přece odkazy na naše projekty jsou - pod každým obrázkem je url, které je zároveň odkazem. (Pokud se bavíme o sekci: http://www.wedia.cz/cs/reference) Děkujeme za podnětnou kritiku.

Avatar

Autor komentáře: hugo

Datum vložení: 29.9.2006 21:29:44

s tym vekom mate pravdu, rozhodne by som ho tam neuvadzal a co sa tyka grafiky musim tiez len suhlasit

Avatar

Autor komentáře: hugo

Datum vložení: 29.9.2006 21:37:23

este by som dodal ze v referenciach by mal byt aj odkaz na weby, nie len obrazky, obrazkovych referencii si vo photoshope mozem narobit kolko chcem

Avatar

Autor komentáře: DJ Miky

Datum vložení: 29.9.2006 22:30:46

Četl jste reakci nad vámi? Tam se praví, že pod každou referencí je URL reference s odkazem a ní...

Avatar

Autor komentáře: hugo

Datum vložení: 29.9.2006 23:51:16

http://www.wedia.cz/cs/nas-webdesign-ukazky/nase-grafika

Avatar

Autor komentáře: Daniel Kulhánek

Datum vložení: 1.10.2006 2:35:24

http://www.wedia.cz/cs/reference

Avatar

Autor komentáře: Fido

Datum vložení: 29.9.2006 8:32:44

Kód jsem příliš nestudoval, ale hlavní stránka je validní, O.K. Na firmu, zabývající se profesionálně webdesignem, mi to ale připadá graficky příliš strohé a nepřívětivé - při prvním načtení jsem intuitivně kontroloval, zda nemám vypnuté zobrazování grafiky :). Trochu bych se také zamyslel nad způsobem sebeprezentace - firma, skládající se ze dvou(!) ředitelů... nepůsobí to příliš důvěryhodně. Nikde jsem nenašel bližší informace o cenách webů.

Avatar

Autor komentáře: erik80

Datum vložení: 29.9.2006 8:57:06

nie som webexpert ale ked vidim na stranke take hrozne klise ako "Uvod: Vážení zákazníci, vítejte na stránkách..." tak to je trapne...

Avatar

Autor komentáře: Slávek Pecina

Datum vložení: 29.9.2006 14:39:18

jít s kůží na trh oceňuji, jít s kůži na trh s "vlastní" nabídkou obdivuji, ale obvykle to ve mě vyvolává smíšené pocity. 1./ nejde o kritiku (přístupnost, design , použitelnost etc. etc. ,ale jen o zviditelnění se. 2./ jde o tak trochu naivitu, pokud jsem si všiml, tak povětšinou jde o záležitost ne nepodobnou předhození psům. Obvykle to tak i dopadá. každopádně citace: K výhodám iGutenberga patří chytré URL (internetové adresy stránek), což vyhledávače ocení tím, že vaše stránky umístí vysoko. mne pobavilo, vzhledem k tomu kolik váhy přikládají vyhledavače jen a pouze klíčovým slovům v URI :) takže alespoň malá rada, opatrně s prohlášeními "šmahem", mohla by se obrátit proti Vám. Jinak strohost mne neuráží, přesto nějaký jednoduchý grafický prvek by neškodil.

Avatar

Autor komentáře: LodK

Datum vložení: 29.9.2006 9:04:42

taky se mi zda design hodne o nicem.. jako firma pracujici v oblasti webdesignu, by jste meli dokazat zaujmout. clovek ktery prijde na stranky da docela na prvni dojem (aspon u me to tak je).. a vase stranky na me dojem opravdu neudelali, text, text, text.. co nejaky graficky prvek??

Avatar

Autor komentáře: Marek Sacha

Datum vložení: 29.9.2006 9:22:39

Dobrý den, chtěl bych Vás jako odbornou veřejnost poprosit ještě o několik kritických slov k našemu webu z následujících oblastí: - Struktura a logika navigace - Drobečková navigace - Sémantika Děkuji Všem, za tým Wedia.cz Marek Sacha

Avatar

Autor komentáře: Ján Varhol

Datum vložení: 29.9.2006 15:37:03

k sémantike: [i]<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="3" style="border: 3px solid #8c0000; background-color: #ffffcc"><tbody><tr><td>Neváhejte nás kontaktovat pomocí e-mailu [/i] inline štýly, tabuľkové formátovanie - pre začiatok by som odstránil toto k navigácii: Nie je zvýraznená aktuálna položka (ak som na úvode, tlačidlo "Úvod" by sa malo odlišovať). V menu je priveľa položiek, som si istý, že by sa dali niektoré odstrániť, alebo priradiť k ostatným. k drobečkové navigaci: Čo k nej? Je tam, zdá sa, že funguje ako má. Ešte si neodpustím poznámku ku grafickej striedmosti. Samozrejme, nemám rád weby presýtene grafikou, ale webu chýba unikátny prvok, prvok, podľa ktorého pri druhej návšteve budem vedieť, že som už u vás bol. Chcelo by to logo. (Meno firmy s písmenom inej farby nie je vôbec kreatívne ani originálne ani ľahko zapamätateľné).

Avatar

Autor komentáře: indi

Datum vložení: 29.9.2006 20:57:03

<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="3" style="border: 3px solid #8c0000; background-color: #ffffcc"><tbody><tr> Dobry postreh ;-) Chvilku mi to dalo nez jsem si upravil kod, tak abych se na nej mohl podivat. No nicmene tech zvlastnosti tam bude vic. Prazdny <div> "cleaner" ??tam plni jakou funkci? Urcite by se to dalo resit jinak. nebo <p>Vážení zákazníci, vítejte na stránkách internetové agentury Wedia.cz.<br /></p> v celku zajimave ;-) <div id="footer"> © <a href="http://www.wedia.cz/">Wedia.cz</a> 2006 | tak to uz snad vime ze jsme na strankach webia.cz - asi bych nepouzival odkaz u copyrightu. hnedle za tim je odkaz na "text" ackoli ostatni zacinaji velkym pismenem. proc ? no a vyjadrovat se k celkovemu tabulkovemu layoutu asi nema cenu.Jiz diky vyse uvedene chybe ;-) Howgh

Avatar

Autor komentáře: Kritik

Datum vložení: 29.9.2006 19:40:50

Na webu se neorientuji a navíc obsahuje neplatné odkazy. Důkaz, že zatím SEO příliš nerozumíte je např. odkaz "díky týmu Wedia.cz - řešení pro malé weby [b](více...)[b]" Slovo [b]více[/b] není příliš obsahově výstižné. Ale každý nějak začíná. Doporučuji odstranit také z patičky odkazy "[b]XHTML 1.0 strict | CSS [b]". Mně jako potencionálního zákazníka zcela nezajímají, nevím co to je a [b]nepotřebuji to nikdy vědět[/b].

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 29.9.2006 20:26:57

[i]Doporučuji odstranit také z patičky odkazy "XHTML 1.0 strict | CSS". Mně jako potencionálního zákazníka zcela nezajímají, nevím co to je a nepotřebuji to nikdy vědět.[/i] Vy to možná vědět nechcete, jiní zákazníci však ano. Nijak vám to neškodí, takže není důvod to odtraňovat ;-)

Avatar

Autor komentáře: Kritik

Datum vložení: 30.9.2006 2:49:04

Dobře, a co takhle tam také napsat: XML, PHP, SQL, HTTP, zvládám i jízdu MHD. Obávám se, že si dnes dost lidí dává na stránky informace, které "cílová skupina" vůbec jako informaci nevnímá. Nebo snad na konec kokumentu v PDF dáváte patičku: "toto je PDF dokument"? Mám na závěr otázku: Co pro mně jako zákazníka znamená, že je něco "XHTML 1.0 strict"? Je to jako lepší ? nebo horší? Nebo je to další klišé roku 2006?

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 30.9.2006 10:21:14

Souhlasil bych s vámi - respektive bych vám neodporoval - pokud by šlo o web jakéhokoli jiného subjektu, než právě webdesignérského studia. Protože prezentace webdesignérského studia je zároveň ukázkou jeho práce, nese tedy jisté znaky, které informují zákazníka o tom, co toto studio je, co dělá a také jak to dělá. Je to, jako když řiditel Fordu jezdí ve velkém Fordu s velkou značkou Fordu a dvaceti menšími, na kterých je uveden objem motoru a verze interiéru. Nebo jako když zástupce Apple přijde na jednání s notebookem Apple s velkým jablíčkem na víku, vedle kterého je samolepka informující o rychlosti CPU, velikosti disku a přítomnosti Wi-Fi karty. Prostě normální obchodní chování ;-)

Avatar

Autor komentáře: Kritik

Datum vložení: 30.9.2006 22:54:54

Ano, s těmito příklady 100% souhlasím. Majitelé firem dělají reklamu SVÝM produktům. Řada webdesignérů se ráda pochlubí i tím, jaké používá gradienty a jakou verzi Photoshopu mají ve svém PC... Mně jako zákazníka zajímá spíše informace typu "tento web je napsán správně a dle norem" Spíše než suché odkazy na jakési validátory... Omlouvám se moc za off topic. Kdyžtak to klidně vymažte, nebudu to brát osobně.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 1.10.2006 11:40:19

Nemyslím, že jde o OT. Naopak, dodal bych k diskusi ještě jeden postřeh - v posledních letech si řada podnikatelů píše na firemní materiály, reklamní letáky i třeba na auta, že jejich firma splňuje normu ISO 9000, či dokonce ISO 9000:2000. Když člověk jede po dálnici, má to na sobě skoro každý kamion, i ty zahraniční ;-)

Avatar

Autor komentáře: Kritik

Datum vložení: 1.10.2006 22:40:58

Ano, asi to dnes patří ke kvalitám firmy. U normy ISO bych to chápal.. Ale striktní xhtml dnes už beru jako standartní službu spíše než jako něco na chlubení. Spíše by bylo trapné nabízet zastaralé technologie(html 4.01 transitional).

Avatar

Autor komentáře: Roman Kerekes

Datum vložení: 29.9.2006 10:38:34

Design je strasny, proc tohle vubec mame nejak hodnotit !!!

Avatar

Autor komentáře: teamster

Datum vložení: 29.9.2006 11:15:58

grafika si myslím je dobrá, nemám nic proti, malé zlepšení by možná neuškodilo ale web je alespoň přhledný a má hlavně celkem kvalitní obsah (což je podle mého názoru daleko lepší než krásná grafická stránka s jedním odstavcem a dvěma odkazi - a takové weby taky existují). a co se týká toho názoru " Vypadá to tak, že se dva studentíci domluvili, že založí firmu." nevím co je na tom špatného? podle mého názoru je to snad jedině dobře ne?!

Avatar

Autor komentáře: Dominik

Datum vložení: 29.9.2006 12:53:54

Ja jen takovou malou pripominku na strance: http://www.wedia.cz/cs/david-gajdos kdyz tuknu na webdesign tak to tam hlasi chybu.

Avatar

Autor komentáře: Marek Sacha

Datum vložení: 29.9.2006 13:21:57

Díky, odkaz byl opraven. Za tým Wedia.cz Marek Sacha

Avatar

Autor komentáře: Honza

Datum vložení: 29.9.2006 21:48:48

Nemohu si pomoct, ale dle mého názoru by měly stránky firmy, která se zabývá webdesignem, firmu reprezentovat a zaujmout svého potencionálního zákazníka. Design je velmi strohý a není líbivý. Málokoho zaujme a pro obyčejný zákazníka to nepřesvědší o tom, aby se začal zajímat vůbec o samotný obsah. Měli byste ukázat takové stránky, na které když potencionální zákazník přijde, tak ho osloví a řekne si, že něco takové by se mu líbilo. Takhle si může pomyslet jen že když tohle jsou firemní stránky webdesignerského studia, jak asi mohou dopadnou stránky pro "obyčejné" zákazníky. Navíc se nemůžu zbavit dojmu, že to celé vypadá jako "free redakční systémy". Co se týče kódu, omlouvám se za ten výraz, ale je to pěkná prasárna. Těžké se v něm vyznat a spousta úplně nesmyslných věcí. O SEO nemluvě... Začátečníkovi bych řekl, že to není špatné, ale je na tom potřeba udělat ještě spousta práce a hodně se toho naučit. Vám bohužel nemám co říct...

Avatar

Autor komentáře: hakim

Datum vložení: 1.10.2006 0:08:11

no k designu atd bylo receno hodne. jeste bych chtel trochu poukazat na obsah sekce "náě tým". poukazovat na věk je docela nesmyslné pokud jste tak mladí. nektere lidi (uz jsem se stim setkal) to muze odradit, ze chteji nekoho ostrílenejsiho. a mimo jine, jaky vliv ci prinos na tvorbu webu ma to ze hrajete tennis nebo sachy a že jste se roku 2005 stal prebornikem. sou to mile informace ale nekde na doporuceni nebo na seznamku. omluvam se ale v profilu firmy to nema co delat.

Avatar

Autor komentáře: Daniel Kulhánek

Datum vložení: 1.10.2006 2:48:53

Nevím proč, ale vzhled stránek mi hned připomněl konkurenční symbio. U každé internetové agentury se v kontaktech sluší napsat alespoň IČO. (teď jsem si všimnul, že po rozkliknutí úředních údajů tyto informace naleznu, ale proč tak složitě. Nikoho nezajímá, že někdo poslouchá Red hot chilli peppers, stačí napsat složení týmu, kontakty a úřední údaje, vše se vejde na jednu stranu. Jinak design by měl zaujmout, chce si to vytvořit značku, respektive firemní identitu. Váš design, bohužel pro vás, nikterak nezaujme.

Avatar

Autor komentáře: Gale

Datum vložení: 2.10.2006 8:12:22

Ale tam se pise cituji: "Jeho fanouškovský server o americké kapele Red Hot Chili Peppers se stal v roce 2003 Webem roku v soutěži Českých internetových hudebních cen." To preci neni nic spatneho, je to jenom plus. A to ze o sobe nepsali o neco vice nez se standartne dela nevidim take jako chybu. Zakaznikovi to udela jenom dobre, pokud uvedu nekolik pozitivnich vlastnosti o me osobe. Je to preci Vas prvni kontakt s danou osobou a ten prvni dojem je na internetu asi nejdulezitejsi. Pozitivne hodnotim i ten portret v kontaktech. Je udelany velice dobre. Spatne je, ze chybi fotografie p. Sachy...

Avatar

Autor komentáře: Daniel Kulhánek

Datum vložení: 2.10.2006 15:28:28

ale tyto věci bych přece jenom dal do strukturovaného životopisu, který bych k tomu přiložil

Avatar

Autor komentáře: hakim

Datum vložení: 8.10.2006 17:57:33

s tímto zcela nesouhlasím. Kdyz uz mluvite o fanouskovsekm webu, tak to dat do referenci. je to zbytecne vse roztahane. web obsahuje prislis mnoho odkazu a zbytecnych informani. mezi nimi se po celem webu museji hledat ty opravdu dulezite ktere se tak ztraci. kdyz hledam nekoho kdo mi udela web (kdybych tedy hledal) tak urcite nechci stravit pul dne ctenim o zivote nekoho kdo me vubec nezajima. me jenom zajima vysledny produkt.

Avatar

Autor komentáře: Mistr Garson Man

Datum vložení: 3.10.2006 10:06:33

Jak už zaznělo, při zkouknutí, abych řekl wow, takové stránky bych chtěl taky. Kód nehodnotím, ale proboha nějakých pár obrázků, alespoň žánrovek - suché! MGM

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz