Starší komentáře ke článku: Vydělávejte na přirozeném chování zákazníka
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 14.9.2002 6:28:40
Vážený pane Hrazdila,
ve Vašem článku píšete o využívání obou kanálů - e-shopu a standartního obchodu. Jakým způsobem se vyrovnávají výše zmínění prodejci s rozdíly cen v jednotlivých kanálech? Na internetu každý očekává nižší cenu (aspoň v Čechách), ale kamený obchod samozřejmě tuto cenu neunese. V případě nižších internetových cen pak v akčním rádiusu klasického obchodu zákonitě dojde ke kolizi cen. Na argument, že snížení cen v obchodě nahradí zvýšení obratu na internetu, mi žádný klient nechce přistoupit, neboť v případě neúspěchu by se mu velice těžko zvedaly ceny zpět nahoru. Neexistuje nějaký obecný recept, nebo zkušenost jak tento problém řešit?
Děkuji mnohokrát