Starší komentáře ke článku: Virtuální nákup, reálná doprava - rok 2003
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 16.9.2003 8:49:13
Parchanti jsou to, nic vic. Objednal jsem si CD, doprava s pojistenim draha az oci prechazely (doslovne!) a z sesti CD co mi prisly v pomerne slusnem obalu (krabice + bublinkove PVC) dokazali rozmlatit obal na 3. Ze se to povede na krajnich muzu pochopit (ale proboha JAK? To s tim hazeli ze 3. patra?) ale jak rozmlatili obal na tom uprostred nechapu.
Cert to vem, mavl jsem nad tim rukou. Krabicek mam plno od reklamnich CD a samotne disky byly neposkrabane takze cert to vem.
Datum vložení: 18.9.2003 17:47:36
Nedivil bych se tomu.
Jednou jsem videl, jak k Batovi na Ceske v Brne privezli nove zbozi. To proste nakladak zacouval k otevrenemu otvoru v zemi a lidi tam ty krabice s botami proste z toho nakladaku hazeli.
Asi tak...
Datum vložení: 18.9.2003 21:12:54
Hajzlove od PPL mi roztriskali komp a uz tri mesice me ignoruji - pry at se s nimi soudim ;-(
Datum vložení: 21.2.2004 20:27:49
z kuryrnich sluzeb muzu posoudit jen toptrans/pouziva ho nekolik netovych obchodu/ zatim nikdy zadny problem - ridici byli pokazdy slusny , nikdy mi nic zdevastovanyho nedovezli.... doporucuju!! pavlis
Datum vložení: 19.9.2003 9:38:09
Bohužel od sběrných služeb, které jsou všechny zaměřeny na doručování do firem (B2B), se dá těžko očekávat doručení, které si představuje koncový zákazník domů. Tj. slušné zacházení se zásilkou, možnost si zboží prohlédnout a zkontrolovat před převzetím, doručení i pozdě odpoledne nebo večer, doručení zboží až do bytu. Proto také u nás na <a href='http://www.obchodni-dum.cz' target='_blank'>http://www.obchodni-dum.cz</a> si zajišťujeme dopravu raději sami našimi řidiči po celé ČR až k zákazníkovi.
Datum vložení: 26.9.2003 11:04:24
Z vlastni zkusenosti musim rict, ze <a href='http://www.Obchodni-dum.cz' target='_blank'>http://www.Obchodni-dum.cz</a> opravdu mezi "obchodnimi domy" podobneho stylu skutecne vynika. Byt se jedna o relativne bezosobni objednavani po internetu, jste minimalne jedenkrat kontaktovani skutecnou existujici osobou, ktera s vami spolecne stvrdi objednavku a pripadne i potvrdi jiz doslou platbu (eBanka - do nekolika minut). Take si domluvite <B>den i hodinu</B>, kdy vam bude zbozi doruceno. Ve smluveny den mne jeste navic kontaktoval primo ridic s tim, ze dorazi za 15 minut. Pravdepodobne kvuli zacpe se trochu zdrzel a dorazil tak o 10 minut (!!!) pozdeji, nez jak bylo sjednano - se zbozim do bytu (panelak, 5. patro) jsem trochu pomahal ja jemu a ne on me. Zbozi prede mnou rozbalil, zkontrolovali jsme, jestli se opravdu jedna o ten spravny typ a jestli neni poskozen - kdyz bylo vse v poradku, potvrdil mi primo na miste zarucni list a s dosti plnou dodavkou uhanel "o dum dal" ;). Musim rict, ze po takovemto jednani a predchozich zkusenostech typu Edis nebo DPL jsem byl opravdu ve velmi prijemnem soku.
Povazuji se za hodne narocneho zakaznika, ale vyse uvedene spolecnosti, resp. jejimu systemu "zachazeni" se zakazniky (opravdu nas zakaznik, nas pan) nemam v nejmensim co vytknout a mohu jen vrele doporucit snad i treba k vanocnim nakupum typu "last moment"..;-)))
Spokojeny zakaznik z Brna
Datum vložení: 5.6.2004 14:12:28
Pane Bože, taková jasná reklama !! Máte nás všechny za blbce nebo co ?? Pane Novotný, máte to zapotřebí ?!!