Starší komentáře ke článku: Virální marketing - účinnost a použití v B2C a B2B

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Honza

Datum vložení: 27.8.2004 9:50:19

Díky za druhý článek o VM, dřívě jsem o tom taky neslyšel.

Zajímalo by mě, jestli do oblasti VM patří i šíření zpráv v dikusích, forech, na chatech.
Nejen, že tak můžeme najednou oslovit více lidí, ale obvykle se jedná o určitou komunitu, která má společné vlastnosti a je tedy podle mě jednodušší vytvořit pro ně "zajímavou" informaci na mírů.
Osobně bych šel asi touto cestou.

Obecně si myslím, že jde o dobrý nástroj pro PR (public relations), ale nese s sebou značná rizika, prot. těžko odhadnete výsledky/následky.

Avatar

Autor komentáře: bubak

Datum vložení: 30.8.2004 9:39:46

Nebylo by na skodu vysvetlit uvedene pojmy. Ani v 1. dilu se tak nestalo (stacilo by v zavorce), byla by to pridana hodnota pro nas "nevyvolene" ;o).

Avatar

Autor komentáře: Zdeněk Hrazdila

Datum vložení: 30.8.2004 16:43:11

B2C = business-to-consumer (prodej konečnému spotřebiteli)
B2B = business-to-business (prodej mezi podniky)

Avatar

Autor komentáře: Marek Prokop

Datum vložení: 31.8.2004 1:02:48

Nemyslím si, že je nutné chytat za srdce či břicho půlku národa. Virový marketing (omlouvám se, ale slovo virální mi ani přes minulé Vilémovo vysvětlení nějak neleze z huby) se už léta úspěšně používá i pro reklamu cílenou na úzké skupiny. Prostředkem přenosu a/nebo motivací k němu v tomto případě bývají např. emailové e-ziny, weblogy, elektronické publikace či bezplatný software. Ostatně právě shareware měl v sobě virové šíření zakódované již dávno před vznikem internetu a funguje tak dodnes.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 31.8.2004 8:00:59

To mi připomíná moji sestru, ta také říká všemu černému, malému a létajícímu "vlaštovka" ;-)

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz