Starší komentáře ke článku: Virální marketing - ano či ne?

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Blog Brouzdej

Datum vložení: 12.8.2004 18:12:46

Podobné šíření je určitě zajímavé. Například Bojkot.cz proti Českému Telecomu se v počátcích rozšířil právě díky ochotě lidí. Možná se jednalo o příklad masového využití virálního marketingu.

Domnívám se, že základní podmínkou jsou v případě webu krátké URL adresy. Testoval jsem to a podle mých zjištění zůstávají adresy klikatelné do 74 znaků.

Ideální by tedy bylo:
<a href='http://web.cz/legracka' target='_blank'>http://web.cz/legracka</a>

Avatar

Autor komentáře: Marek Prokop

Datum vložení: 15.8.2004 11:00:56

Zajímalo by mne, co znamená adjektivum "virální" a případně též čím se liší od "virový".

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 15.8.2004 11:04:22

Slovo "virový" se používá tam, kde jde o skutečný vir, slovo "virální" tam, kde o vir nejde (v biologickém či technickém smyslu), ale kde se subjekt chová podobným způsobem jako vir ;-)

Avatar

Autor komentáře: Květoš

Datum vložení: 17.8.2004 10:13:32

Taková skrytá "samošiřitelnost" něco zpropagovat samozřejmě existuje a každého autora svádí k levné prezentaci konkrétního projektu v rámci svého článku.... Zajímavé, velmi! Včetně pojmu VIRÁLNÍ marketing! Já jsem ho, přiznám se, dosud neznal...

Avatar

Autor komentáře: Robert Němec

Datum vložení: 17.8.2004 17:34:35

Mezi námi: kdo kdy spustil skutečně fungující virální marketing? My se o tom snažíme a vyjde tak každý třetí pokus.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz