Starší komentáře ke článku: Virální marketing - analýza úspěchu

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: caracho

Datum vložení: 13.10.2004 8:27:26

Jednak ma autor v nazvu chybu a druhak to nebyla marketingova akce. I kdyz pricipy sireni jsou stejne.

More info: <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www.planettribes.com/allyourbase/story.shtml' target='_blank'>http://www.planettribes.com/allyourbase/story.shtml</a>

Avatar

Autor komentáře: caracho

Datum vložení: 14.10.2004 9:16:20

Tady mizi prispevky!

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 14.10.2004 9:22:18

Ano, spam se totiž maže ;-)

Avatar

Autor komentáře: Tom L.

Datum vložení: 23.11.2004 16:42:24

... treba Napster nebo ICQ - to bylo jinak :)

nehlede na "moudro" ze produkt propagovany virovym marketingem musi byt bezplatny - opak je pravdou, jak nas svymi virovymi kampanemi obcas presvedcuje T-Mobile

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz