Starší komentáře ke článku: Virální marketing - analýza úspěchu
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 13.10.2004 8:27:26
Jednak ma autor v nazvu chybu a druhak to nebyla marketingova akce. I kdyz pricipy sireni jsou stejne.
More info: <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www.planettribes.com/allyourbase/story.shtml' target='_blank'>http://www.planettribes.com/allyourbase/story.shtml</a>
Datum vložení: 14.10.2004 9:16:20
Tady mizi prispevky!
Datum vložení: 14.10.2004 9:22:18
Ano, spam se totiž maže ;-)
Datum vložení: 23.11.2004 16:42:24
... treba Napster nebo ICQ - to bylo jinak :)
nehlede na "moudro" ze produkt propagovany virovym marketingem musi byt bezplatny - opak je pravdou, jak nas svymi virovymi kampanemi obcas presvedcuje T-Mobile