Starší komentáře ke článku: Tucet rad pro domácí on-line podnikání

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Petr Lněnička

Datum vložení: 11.5.2005 9:30:14

Tak tenhle článek by se hodil do časopisu Květy, nebo do přílohy MF o internetu. Co dělá na Intervalu trošku netuším. Ještě tam chybělo, že doma musíte mít vyluxováno a denně se převlékat do čistého spodního prádla, aby jste svůj domáci intrnetový obchod dobře reprezentovali - a bylo by to opravdu kompletní.

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Garčev

Datum vložení: 11.5.2005 10:40:46

No já bych neřekl že jsou to bláboly.... S mnoha body článku plně souhlasím, protože se odráží na mém vlasním projektu... Ještě doplním... díky za článek :)

Avatar

Autor komentáře: Radim

Datum vložení: 11.5.2005 11:29:14

Ty rady vypadaji jako samozrejmosti, ale nejsou. Kolik projektu ztroskotalo treba jenom kvuli nasrane manzelce.

Avatar

Autor komentáře: Petr Lněnička

Datum vložení: 11.5.2005 13:23:42

Dobrá, mně to pouze přidá příliš triviální a samozřejmé. Proto jsem se pozastavil nad nutností takové věci psát na oborovém portálu. Asi to bude tím, že podnikám už přes 12 let a nedokážu se na to podívat očima uplného začínajícího podnikatele. Z hlediska začínajících prodejců na internetu se setkávám spíš s problémy typu jaký obchod vybrat, jak řešit platby a dopravu, jak dodržet zákony při podnikání na internetu, jak konkrétně dělat účinou reklamu a jak měřit její úspěšnost ... P.S. Panu autorovi se omlouvám za ty "bláboly" - chtěl jsem napsat něco jako "příliš triviální"

Avatar

Autor komentáře: Zdeněk Breitenbacher

Datum vložení: 12.5.2005 7:16:42

Možná by bylo zajímavým doplněním, kdybyste se pokusil shrnout Vaše pokročilé zkušenosti právě s těmi problémy, které uvádíte (jaký obchod vybrat, atd...), a umístil je sem jako článek, např. "Druhý tucet rad pro domácí on-line podnikání". Co Vy na to?

Avatar

Autor komentáře: Zuzka

Datum vložení: 11.7.2008 10:24:11

Já čtu ráda články od odborníků,hlavně jsou super články od H1.cz. Články od jejich autorů publikují na různých webech,já chodím třeba na www.ipodnikatel.cz. - sekce Internetové podnikání: http://ipodnikatel.cz/internetove-podnikani-1/. Ale tak samozřejmě co člověk, to názor.

Avatar

Autor komentáře: Renata

Datum vložení: 11.5.2005 18:23:19

Myslím že je to velmi věcný článek:-))Za blábol jen nepovažuji:-))Z vlastní zkušenosti:-))

Avatar

Autor komentáře: Jaromir

Datum vložení: 12.5.2005 14:30:04

je to fakt nezáživné čtení "marketingového" typu, co takhle udělat další díl, přidat kupu příkladů a trochu srandy? Dělám taky doma...

Avatar

Autor komentáře: Petr Steckovič

Datum vložení: 13.5.2005 7:10:23

Připadá mi to jako úryvek z knížky Podnikatel snadno a rychle. Snůška nic neříkajících blábolů bez informačního obsahu. Díky za příspěvek, ale další už prosím ne!

Avatar

Autor komentáře: Vilem S.

Datum vložení: 13.5.2005 9:30:31

Problematika probíraná v článku je obecně platná a dá se aplikovat téměř na jakékoliv podnikání, tedy samozřejmě i na on-line obchodování. V odborném periodiku bych očekával trochu víc důrazu na specifické problémy.

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Halman

Datum vložení: 15.5.2005 21:51:40

Obecně musím souhlasit s předešlými názory.Co mě osobně chybí je pouze "solidní firma" které můžete bez obav sdělit nebo přednést své nápady výkresy a pod.bez obavy že vaši nabídku označí jako pochybnou a za nějaký čas ji zrealizují sami a na vaše námitky vás s milým úsměvem vypoklonkují,patent mají přece oni.Najít sponzora?.... Tomu též musíte sdělit podstatnou část podrobností a bez předešlé právní ochrany vašeho nápadu ať již jde o patent nebo průmyslový vzor to nemá smysl .Současný systém nestojí na poctivcích a idealistech.V DANÝCH SOUVISLOSTECH NEMÁ TATO VEBOVÁ STÁNKA ŽÁDNÝ PRAKTICKÝ VÝZNAM.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Kocman

Datum vložení: 24.5.2005 16:37:58

Teda tenhle článek by se dal považovat pomalu za školení či seminář nějaké MLM společnosti, kde člověku natlačí spoustu krásných slov leč jsou tyto slova významově prázdná a s praxí nemají mnoho společného nebo se alespoň liší. Určitě to není něco co bych na intervalu čekal...

Avatar

Autor komentáře: malevil

Datum vložení: 31.5.2005 23:25:58

Souhlasim s autory predchozich prispevku, ze clanek je velmi obecny, a ve sve podstate opravdu jen opakuje jen vsobecne zname zkusenosti. Problematika je jiste mnohem hlubsi a z hlediska zamereni tohoto portalu asi opravnene ocekavate vetsi informacni hodnotu. Nicmene co nadpis sliboval, to i splnil, coz neni na ceskem internetu, zvlaste v posledni dobe, pravidlem. Nikdy nezaskodi si zopakovat opravdove zaklady jakehokoliv podnikani, ale nejen podnikani. Jakmile ztratime z dohledu cil, je veskera snaha marna. A ruku na srdce: opravdu se vsichni, i to co se povazuji za uspesne, temito vseobecne znamymi radami ridi? Ja osobne si je rad pripomnel. Nezaruci samozrejme uspech, ale minimalne pomohou. Takze, diky.

Avatar

Autor komentáře: Romik

Datum vložení: 22.12.2005 15:21:12

Konečně kvalitní názor!

Avatar

Autor komentáře: Pavel

Datum vložení: 3.6.2005 15:21:51

Jsem take podnikatelem ve vecernich hodinach. Clanek skutecne nastinuje (ale hodne lehoucnce) problematiku toho co vsechno pripadne dot-com podnikatele ceka, ale kazda kapitola by zaslouzila rozvest. OOO...ja zapomnel je tu okurkova sezona.

Avatar

Autor komentáře: Marek Urban

Datum vložení: 19.6.2005 14:52:55

Doporučuji www.tricko.net jako radu

Avatar

Autor komentáře: elixon

Datum vložení: 16.7.2005 0:57:17

S mnohým se dá souhlasit. Shodnu se asi s dalšími, kteří říkají, že jim autor mluví přímo z duše. A jelikož nás, kterým mluví přímo ze zkušenosti, je hodně a ne všichni jsme za vodou ;-), tak bych pouze konstatoval, že autor zapomněl říci, že přestože budeme dělat věci správně, tak je můžeme dělat správně v nesprávný čas nebo na nesprávném místě... Jinými slovy: po světě už chodilo tolik géniů, kterým by záviděli od Akvinského přes Einsteina až po Zenóna všichni a určitě tihle lidé splňovali více než dost kritéria úspěchu... ale... štěstí, mrška to jenom zlatá... :-) A na druhou stranu jsou zase tací, co to neumí, nedřou se, ale dobře to prodají... Jak říká klasik: "Reklama je navoněná zdechlina." ...ale zkusit to musíme, že? elixon

Avatar

Autor komentáře: Marek

Datum vložení: 31.7.2005 13:30:40

Tez se musim zastat autora, je to sice velmi obecne, ale velmi trefne.

Avatar

Autor komentáře: Josef Nechvátal

Datum vložení: 28.12.2005 21:03:04

Dobrý den, zde je pár zajímavých odkazů jak se něco dalšího dozvědět: 28.10.2005: Je výhodnější - podnikat, nebo být zaměstnancem? http://www.job3000.cz/index.php?go=news_detail&id=52& 01.04.2005: Začněte podnikat se svým vlastním trenérem. http://www.disc-europe.net Josef Nechvátal

Avatar

Autor komentáře: Jirka

Datum vložení: 29.12.2005 11:38:00

Tento članek beru. Je to co jsem potřeboval k rozhodnuti. Pokud někdo napíše že je to..... Potom sám neví o co vlastně jde. Dík. Jirka

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz