Starší komentáře ke článku: tradicni-nabytek.cz
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 12.2.2007 7:59:15
Skouknul jsem referencované stránky a nenazval bych to profesionální tvorbou. Postřehy: - odkazy nejsou podržené. občas problém zjistit co je a co není odkaz - na firemních stránkách inzerujete SEO a Copywriting, ale uvedená prezentace nemá ani základní znaky uvedených technik - stejné nadpisy na všech stránkách, texty jsou někdy zvláštní a vytučněná je fráze, která působí v kontextu stránky divně - jaký smysl má psát tenhle atribut title: <a href="./index.php?page=onas" title="O nás">O nás</a>. - proč někde používáte pro uvození atibutů uvozovky a jinde apostrofy? - proč je v patičce odkaz na vaši firmu v tagu h4??? - proč proboha atribut title tady: a href="mailto:bohuslav@simek-holena.cz" title="Napište mi e-mail">bohuslav@simek-holena.cz</a? Celé to na mě dělá dojem, že si někdo přečetl pár stránek (článků) o tom jak se dělají weby (část špatně pochopil) a hurá je tu profesionál...takhle to bohužel nefunguje.
Datum vložení: 12.2.2007 14:58:39
- odkazy nejsou podtržené: Žádost grafického návrhu dodaného klientem. - SEO a copywriting: Jelikož jsou některé tyto techniky časově náročné, jsou některé služby SEO zpoplatněny, zákazník však tyto služby odmítl. - atribut title "navíc" ničemu nevadí... - na toto téma jsem slyšel mnoho názorů (samozřejmě jde o použití XHTML a někde výstupů PHP - snadno se tak oddělí statický a dynamický výstup), ale víte o něčem, čemu to vadí? Opravdu mne to zajímá - mnohokrát jsem to již řešil. - SEO - asi byste se divil, ale spousta lidí, když najede na e-mailovou adresu, tak neví, že po kliknutí může psát mail (byl jsem u pokusu, kdy se to zkoušelo na uživatelých) Rozhodně jsme si nepřečetli pár stránek... To nemějte strach.
Datum vložení: 13.2.2007 8:31:09
ad nepodtrzene odkazy: zadost grafickeho navrhu? Jako webdeveloper (ci webmaster nebo jak se nazyvate) byste mel vedet, jak by se mel web chovat, aby byl pristupny. Vymluvy na graficky navrh by nemel webar brat v potaz. Grafikovi se musi do prace stourat, grafik vetsinou nezna pravidla pristupneho webu tak dobre, jak by webar mel. SEO: vymluva na zpoplatnene SEO sluzby? mno dobre..ale proc jste neprovedl aspon ty, ktere zpoplatnene nejsou? Title by mel byt na kazde strance jiny. A H1? Myslim ze nadpis prvni urovne by mel obsahovat vic nez jen nazev firmy. k nadbytecnym title atributum v hlavnim menu: myslite si ze title navic nevadi? Premyslel jste nekdy nad hlasovou cteckou? Precte text odkazu a k tomu precte obsah atributu title. Tedy v obou pripadech to same - tedy duplicitni (zbytecna) informace. mozna jste toho necetli malo, ale prectete si vic, clovek se uci porad
Datum vložení: 27.2.2007 16:24:14
"proč proboha atribut title tady: a href="mailto:bohuslav@simek-holena.cz… title="Napište mi e-mail">bohuslav@simek-holena.cz&l… " Z hlediska SEO atribut [i]title[/i] v elementu [i]a[/i] (anchor) napr. google odmenuje. Zde tedy nevidim zadny problem, nybrz jeden z kroku SEO. "Celé to na mě dělá dojem, že si někdo přečetl pár stránek (článků) o tom jak se dělají weby (část špatně pochopil) a hurá je tu profesionál...takhle to bohužel nefunguje." Tento Vami vyse napsany odstavec ale patri hlavne Vam, protoze je videt ze vlastne o SEO nic nevite. P.S. Kolik jste precetl stranek (clanku) o tom jak se delaji weby? (nepochopil jste snad neco spatne)?
Datum vložení: 12.2.2007 11:37:06
Ja sa budem venovať iba designu stránky: - menu je oproti zvyšku stránky nevýrazné, možno by to chcelo zvýrazniť okraje tých tlačidiel a trochu ich zväčšiť (najmä na výšku) - vôbec netuším čo je na tom obrázku naľavo + má dosť nekvalitný prechod do bielej - lištu navrchu by mohla byť klikacia cez celý nápis firmy, nie len cez logo + zmenil by som na nej trochu pozadie aby to drevo bolo výraznejšie - na fotografie napravo by boli vhodnejšie svetlé okraje - v katalógu sú tie fotografie dosť rozmazané - lepšia kvalita fotiek by v prípade firmy dosť zavážila + tie tri kategórie by som rozhodil pod seba aby stránka nebola taká prázdna To sú možno subjektívne názory ale myslím že oprava spomenutých vecí by mohla stránke pomôcť
Datum vložení: 13.2.2007 20:49:33
S výčtem předchozích varování souhlasím. Navíc jsem si všiml, že v sekci katalog se stranka roztáhne, ale záhlaví zůstane nezměněné a na pravo od něj vznikne bílá mezera...
Datum vložení: 14.2.2007 15:42:15
Obsahově chudé stránky, na kterých navíc chybějí zásadní informace. Uvedené kontakty neobsahují adresu provozovny (což je, pokud vím, vyžadováno zákonem) ani ceník.
Datum vložení: 14.2.2007 21:28:26
Hezké kolébky - rád bych nakoupil, ale ? Proč tam proboha není adresa ? Proč tam proboha není přibližný ceník ? Nemám čas se ptát - chci informace, ceny, návštěvu pokud je to v mém regionu - ano v aresu jsem si zjistil že jsou pánové asi z Brna, ale proboha ? KDE TO JSME ? Takhle se zákazníci neoslovují - učte se.
Datum vložení: 15.2.2007 17:08:21
Na můj vkus mi katalog přijde moc zastrčený. Podle mě by na firemních stránkách měl být hlavně katalog výrobků a kontakt. A na to, abyste se dostali k určitému výrobku musíte moc klikat. A jelikož toho v katalogu není mnoho, mohl by se umístit nalevo, místo toho těžko specifikovatelného obrázku s ošklivým přechodem. Kategorie a pod to rovnou odkaz na výrobek.
Datum vložení: 20.2.2007 11:55:39
Něco už tady bylo řečeno, přidal bych pár drobností. Předně proč je aktivní v hlavičce pouze "razítko" a nikoli i hlavní nadpis stránky? V IE 6 se navíc nezobrazuje ruka s prstíčkem. Pak kvalita obrázků, chápu, že je vhodné optimalizovat velikost obrázků, ale to už tam raději dejte o jedeň méně a zbytek zobrazte ve více barvách. Nakonec si neodpustím jednu připomínku, opravdu si u Vás musí klient připlatit, aby na všech stránkách nebyl stejný titulek?... A jedna věc hodně mimo pro všechny, ikdyž týká se to SEO :-), odkdy je seznam.cz powered by google? Nějak jsem tohle zaspal, je o tom někde nějaký článek?
Datum vložení: 20.2.2007 14:07:46
Z marketingového hlediska: 1. Na titulní stránce má být zákazník navnaděn - pokud možno "akční nabídkou" nebo alespoň náhodným výrobkem. Citáty a "nenahraditelnost dřeva" nejsou zrovna důvody, proč jsem jako zákazník zavítal na stránky výrobců nábytku. 2. Prominentní místo vlevo zbytečně zabírá jakási moderní dřevěná plastika = zahozená příležitost zdůraznit to, kam oči padnou nejdříve. 3. Katalog namátkou: bez cen, bez rozměrů, bez specifikace materiálů (jaké dřevo), bez variabilty (celá kuchyňská linka?, co spotřebiče?). 4. Chybí sídlo firmy, provozovna (pokud je), dodací podmínky, reklamační řád. Tímto zjištěním jsem jako zákazník ztratil iluzi o serioznosti firmy. 5. Z hlediska orientace bývá zvykem aktivní odkaz barevně odlišit, případně zneaktivnit. V PHP není problém. 6. Obsahově velmi chudé, zato plné citátů, které nikoho nezajímají. Suma: I kdyby to byl webdesignérský skvost, z hlediska komerčního použití je to paskvil, který nedodržuje základní pravidla marketingové webové prezentace.
Datum vložení: 21.2.2007 17:18:35
Tyto stránky jsou zde vystaveny už delší dobu a stále jsem si nevšiml, že by autoři dali alespoň na jednu z mnoha dobře míněných rad. Jen bych se chtěl zeptat autorů, z jakého důvodu tedy tyto stránky o nábytku přihlásili do kategorie Kritika webu, pokud o kritiku nestojí a radami pohrdají (Toto se ovšem netýká jen tohoto projektu nýbrž většiny...).
Datum vložení: 26.2.2007 12:36:09
Nebojte, pokud si nebere pouceni autor webu zde kritizovaneho, neznamena to ze si z toho nebereme pouceni my, kteri to cteme (tedy doufam ze alepson cast z nas :)..). Takze diky za kritiku, je uzitecna.