Starší komentáře ke článku: Tipy pro optimalizaci webových stránek

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Yuhů

Datum vložení: 2.8.2000 2:59:00

9. Buďte struční :-)

Avatar

Autor komentáře: Yuhů

Datum vložení: 2.8.2000 2:59:00

9. Buďte struční :-)

Avatar

Autor komentáře: Yuhů

Datum vložení: 2.8.2000 2:59:00

9. Buďte struční :-)

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 2.8.2000 10:15:00

No - vy nejste moc strucny, kdyz to opakujete trikrat :o))

Avatar

Autor komentáře: Robert Bosák

Datum vložení: 2.8.2000 10:20:00

Možná to není chyba uživatele, protože mi po odeslání příspěvku vyjela chybová hláška, tudíž jsem nevěděl, zda-li byl příspěvek zaznamenám.

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 2.8.2000 10:26:00

Máte pravdu, chybova hlaska se jednou objevila i me, ale clanek se do datazaze prida. Chyba by se uz nemela opakovat...

Avatar

Autor komentáře: Yuhů

Datum vložení: 18.8.2000 8:46:00

Avatar

Autor komentáře: Robert Bosák

Datum vložení: 2.8.2000 8:28:00

Není od věci také popsat, právě v době, kdy se již nepoužívá framů tak jako dříve, ale tabulek, že právě více tabulek rozdělených na stránce přispěje k rychlosti zobrazování stránky. Je lepší použít více párových tagů <table></table> na jedné složitější stránce, než napsat celý kód to jedné tabulky a dělit sekce do buněk <td></td>. Hlavně při pomalém modemovém spojení nebo u slabšího systému, který využívá databázi MDB, a pod.

Avatar

Autor komentáře: Jirka Lahvicka

Datum vložení: 2.8.2000 13:08:00

Mate pravdu, ze vice tabulek pomuze, ovsem treba u zpravodajskeho serveru se da vetsinou oddelit jen zahlavi, telo a paticka - tam pak ta uspora neni moc velka, ale melo to v tom clanku byt. Jeste ze je tu moznost tehle diskuse :-). Myslim, ze uzke hrdlo je vzdy na strane uzivatele - nevim o zadnem profesionalnim serveru, ktery je tak blbe naprogramovan, ze nestiha generovat stranky ve zlomku sekundy. Pokud je zatez tak extremni a nejsou penize na lepsi zelezo, vzdycky to mohou zachranit predgenerovane staticke HTML stranky a la Mobil server a spol :-).

Avatar

Autor komentáře: Robert Bosák

Datum vložení: 2.8.2000 14:21:00

Vážený Jirko, sedím za 2Mb linkou, která je napojena přímo do NIXu, a tudíž prakticky vidím, co slušně chodí, a co ne. Např.: www.zive.cz, nebo vltava.cz je šíleně pomalá (sedí nás tu povícero, a shodujeme se), a tam je vidět efekt více tabulek na stránce. Právě u živě jich používají více než jen u patičky a hlavičky, je to myslím velmi solidně rozděleno, takže když data nejdou zrovna rychle, už jsem schopen např. číst úvod hlavního článku. Všiml jsem si www.iz.cz, o čemž píšete, a natahuje se bleskem. Ovšem předpokládám, že nejde o příliš zatížený server.

Avatar

Autor komentáře: Jirka Lahvicka

Datum vložení: 2.8.2000 14:51:00

Souhlasim, Zive je pomale, to je pripad prave toho extremne zatizeneho serveru. To rozdeleni do tabulek, jake je napr. u Intervalu a Zive, neni uplne korektni (pred casem tu ohledne toho nejaka diskuse taky byla) a ve vsech prohlizecich se to neprojevi. Zive je docela zvlastni, protoze na stejnem redakcnim systemu bezi take www.bdsm.cz, ktere je diky svemu zamereni take velmi zatizene, a natahuje se celkem rychle, takze problem bude nejspis ve slabem zeleze. www.iz.cz neni opravdu nijak moc navstevovane, ale bezi to na jednom stroji s nekolika desitkami dalsich webu, z nichz nektere dost navstevovane jsou. Ovsem na serveru je Linux/PHP4, nikoli Windows/ASP jako u Zive :-).

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 2.8.2000 14:59:00

IMHO srovnat tabulky je zcela korektni, protože v syntaxi HTML o tom neni ani zminka. Nicmene - IE a Netscape dokazou tabulky presne srovnat na sebe, jenom v Opere je leva tabulka od leveho okraje posunula asi o dva pixely vice, proc tomu tak je, to netusim. Stejne tak prava tabulka je od leve posunuta take o 2-3 pixely. Nejdou tedy srovnat uplne na sebe. Neprojevi se to sice ve vsech prohlizecich, ale myslim, ze staci, kdyz se stranka rychleji zobrazi 80 procentum uzivatelu (uživatele IE), ostatni nic nepoznaji, takze zlepseni to jiste je.

Avatar

Autor komentáře: Jiri Buchta

Datum vložení: 2.8.2000 9:38:00

Nejenze by nemusela prvni stranka obsahovat reklamu, ale zaroven i veskere JavaScripty, Aplety, apod. Pokud to neni vylozene nutne, omezil bych pouzivani techto produktu na strankach vubec. Priznam se, ze mivam podporu techto produktu vetsinou vypnutou. Stranky funguji a jsou podstatne drive nactene. Mimochodem Interval se take nenacita zrovna nejrychleji.

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 2.8.2000 10:07:00

JavaScript bych rozhodne nevypinal - tech par radku kodu nacitani stranky rozhodne nezatizi. Velikost uvodni straky Intervalu neni sice zrovna nejmensi, ale jsou zde pouuzity vsechny mozne triky, aby se stranka zobrazovala rychleji - prvni se vam zobrazi logo, pak levy slopec, poote clanky a nakonec se vam zobrazi dalsi clankky, co jsou psany mensim nadpisem na uvodni strance.

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Hlavicka

Datum vložení: 2.8.2000 11:23:00

S JavaScriptem je to vselijak. V prostredi MSIE je to VELMI nebezpecny nastroj, bezpecnostne velmi deravy. Existence nekolika desitek patchu od Microsoftu o tom sama svedci. JavaScript si u sebe zapinam jen obcas (kvuli konkretnim strankam) a pokud jej nejaka stranka striktne vyzaduje a bez nej je necitelna, uz se na ni nevracim (vyjimkou jsou weby s natolik kvalitnim obsahem, ze mi to za riziko stoji - navic predpokladam, ze od takovych webu se nedockam zleho umyslu a umyslne skodliveho scriptu).

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 2.8.2000 11:30:00

Pokud server pouzije JavaScript pro nejake drobnosti typu presmerovani apod. neni potreba se obavat.

Avatar

Autor komentáře: fidzi

Datum vložení: 2.8.2000 9:58:00

Vyskytuju sa tu vacsinou prakticke info, ale co mi coraz castejsie chyba je obsaznost. Ak by som pisal clanok o optimalizacii, zahrnul by som tam aj ine oblasti tykajuce sa optimalizacie (napr.ie vs. nn). Aj ked je tato oblast velmi obsiahla, dalo by sa iba poukazat na niektore body, pre zaciatocnikov je to velmi napomocne. vela uspechov

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 2.8.2000 10:15:00

Jak to myslite - optimalizace IE versus NN?

Avatar

Autor komentáře: fidzi

Datum vložení: 2.8.2000 10:39:00

Ked som zacinal s html, tak som si nevedel vysvetlit, preco je moja stranka v ie v pohode a v nn nepozeratelna. Myslel som tym uviest priklady najviac vyskytovanych odlisnosti ie a nn. Napr. pevna sirka tabulky v ie nie je to iste ako v nn. Ja viem, ze to je velmi velmi obsiahle, ale take najcastejsie....

Avatar

Autor komentáře: Jirka Lahvicka

Datum vložení: 2.8.2000 12:39:00

Pouzivejte korektni HTML kod a nemely by byt v NN problemy :-). Ze zacatku jsem take mival podobne potize, ale nyni jsem se uz naucil psat tak, ze se weby korektne zobrazi krome IE a NN i v Opere :-). Kazdopadne to je spise tema na dalsi clanek (clanky).

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 2.8.2000 12:53:00

Dovolim si nesouhlasit - korektni kod neni rozhodne zarukou, ze stranka se dobre zobrazi v NN.

Avatar

Autor komentáře: Jirka Lahvicka

Datum vložení: 2.8.2000 13:02:00

novyden.cz a iz.cz jsem napsal naslepo v notepadu a pote doupravil par chybek v HTML naostro v IE 5. V NN 4.7 se stranka pote zobrazila korektne na 1. pokus, v Opere jsem musel trosku ladit, ovsem chyba byla vzdy na ME strane - tj. nebylo vzdy vse korektni. Jedine, co dela NN prokazatelne blbe, je, ze zrusi styl definovany pres div class="jmeno", pokud narazi na formular. To opravdu musim obchazet jen kvuli NN, ktery se podle me v tomto bode chova nekorektne.

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 2.8.2000 13:06:00

Ale novyden.cz ma mimimalni graifckou upravu, tam neni co pokazit :o)

Avatar

Autor komentáře: Jirka Lahvicka

Datum vložení: 2.8.2000 13:10:00

To je prave podle me kladna vlastnost, mel bys videt, jake mame spicky v navstevnosti kolem devate desate vecerni, kdy se na internet vrhaji nebozaci pripojeni pres dial-up :-). Jinak minimalni graficka uprava znamena u Noveho dne jen malo obrazku, layout (tabulky) je podle me zhruba stejne slozity jako na Intervalu.

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 2.8.2000 10:03:00

Dovolim si podotknout, ze kolega Lahvicka se myli v jedne casti - pokud date v IE stranku ulozit jako Uplna stranka www, velikost HTML kodu je mnohem vyssi, nez kdyz ji date ulozit pouze jako HTML. Ulozil jsem stranku tohoto clanku - pri kompletnim ulozeni byla velikost kodu 57,9 KB, kdyz jsou ulozil pouze HTML, velikost kodu 43,6 Kb, coz je podstatny rozdil. Je to kvuli tomu, ze IE si pri kompeltnim ulozeni sam preformatuje obsah dokumentu, prida tam nejake sve poznamnky, naseka mezery a entery. Pokud tedy zjistujete velikost vasi stranky, dejte prvni ulozit stranku Kompletne - abychom ziskali i obrazky, pak HTML soubor stranky smazte a stranku opet ulozte, ale nyni jako pouze jako HTML, pak jenom sectete velikost tzeto stranky a velikost vsech obrazku a mate to.

Avatar

Autor komentáře: Jiri Buchta

Datum vložení: 2.8.2000 10:40:00

Nenacita se mi cela stranka pro odpoved, takze reaguji zde (pouzivam Netscape a vsechny funkce mam zapnuty :-)). Co se tyce te chybove hlasky pri odesilani prispevku, tak to mohu jen potvrdit. Take jsem ji obdrzel. A k nacitani Intervalu Vas mohu ubezpecit, ze se to nedeje tak, jak jste popsal. Nejprve se nacte modre pozadi, pak tmave modre pozadi s odkazy na dalsi Vase weby, Pak hned logo + 2 reklamy!!! Pote dlouho nic, az na konec se nacte vse uplne najednou.

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 2.8.2000 10:50:00

No, pokud mate Netscape, tak je to jasne, ted si vse nacita podle vlastnich pravidel, pokud mate IE, uvidite, źe se vam stranka zobrazi mnohem, mnohem rychleji...

Avatar

Autor komentáře: yuran

Datum vložení: 2.8.2000 13:21:00

milujem vas pani, co mate plne huby pisania stranok v notepade, ktory v prvom rade ma obmedzeny pocet znakov, ale aj ked si tuto klobasu odmyslime, ved textovych editorov su stovky, tak by som vas chcel videt pani, ako silno ste produktivny na pracovisku, pretoze ak robite vsetky stranky v txt editore, tak to mate tak na jeden den taky clanocek ako bol tento pani budme realisti... dobry wisiwing editor je na nezaplatenie, je to len zlomok co fakt optimalizujeme pekne sny a seba dokazovanie aky sme fasa, lebo robime v txt editore nema nijaky zmysel, je to detinske s pozdravom pako s wisiwingom

Avatar

Autor komentáře: Jirka Lahvicka

Datum vložení: 2.8.2000 13:39:00

Pokud delate stranky ve WYSIWYG editoru, je to vase rozhodnuti, sam jsem ovsem zacinal ve FrontPage a dobre zkusenosti s tim nemam. Pro upresneni: pouzivam Notepad, Easypad a UltraEdit (ten ma vsechny funkce, ktere potrebuju). Napr. web www.iz.cz jsem vytvoril jenom v notepadu (ono kdyz kombinujete HTML a PHP, tak s WYSIWYGem moc nepochodite...), na zivnostensky list a za predem dohodnuty poplatek, takze jsem rozhodne byl motivovan delat co nejrychleji. Cela aplikace mi zabrala 30 hodin cisteho casu (12 hodin HTML a layout, 12 hodin PHP, 6 hodin ladeni), coz me osobne pripada slusne. Ovsem nepochybuju, ze vy vybaven WYSIWYG editorem dokazete totez za zlomek teto doby...

Avatar

Autor komentáře: yuran

Datum vložení: 2.8.2000 18:54:00

to, ze wisivingom nepochodim pri php alebo asp je mi jasne, ale o tom tu nebola rec... cely clanok je v duchu ciste html ani kusok java scriptu, etc... cele sa mi to zda klobasoidne... pokial generujem nejake stranky staticke, pouzivam wisiving, ale urcite nekopirujem text z worku, ktory na to uplaca 150kB kodu klobasok navyse... pokil generujem nico co bude php alebo asp, urcite si layouth spravim wisiwing a potom doladujem a neotvaram vo wisiving.. easy instalate, easy operate.

Avatar

Autor komentáře: Jirka Lahvicka

Datum vložení: 2.8.2000 22:07:00

Nevim o zadnem WYSIWYG editoru, ktery by produkoval natolik korektni a optimalizovany kod, ze by se vyplatilo tento kod jen lehce doladit namisto toho, abych si ho rovnou napsal sam v Notepadu. Pokud pouzivam CSS, pak je cely HTML kod beztak vetsinou jen skutecny obsah stranky, struktura (tj. tabulky apod.) zabiraji jen nekolik kB. Jestlize navic pouzivam v CSS kontextove selektory, zalezi hodne i na poradi tagu a neni jedno, zda tam je napr. b nebo strong, i nebo em atd., to mi zadny WYSIWYG neumozni plne ovladat.

Avatar

Autor komentáře: Pavel Kanzelsberger

Datum vložení: 3.8.2000 10:16:00

WYSIWYG editory su pre zaciatocnikov, ktory nemaju ani paru o HTML atd. Uz som ich par vyskusal a ani v jednom som nemohol spravit web bez toho aby som si aj tak na zaver upravil HTML kod, ked som to potom otvoril v tomto editore zase mi to vsetko rozhadzal... Kedze momentalne robim vsetky stranky v PHP neviem si ani predstavit ze by som mal robit stranku v takomto editore. Je to ale otazka zvyku. Za par hodin som vo Far-e vytvoril www.abakus.sk, to iste plati pre pixel32.box.sk ...

Avatar

Autor komentáře: Lady Killer

Datum vložení: 14.6.2001 21:52:17

Ja používám Forntpage a nemzslim, že by tam nasekal spoustu zbytečných tagů (ovšem nevyužívám všechny jeho funkce ale jen některé).
V WYSIWYG tam naházím tabulky text a obrázky a pak v editoru je dodělávám a nevidím opravdu nějakou zbytečnost která by nebyla proti standartům W3C.
Chtěl bych vás vidět psát roysáhlé tabulky růčo...

Avatar

Autor komentáře: Hekerle Vitezslav

Datum vložení: 30.3.2002 11:33:32

NO vzhledem k tomu ze to delam taktez, tak v tom opravdu nevidim problem. Je to jen otazka zvyku...

Kdyz se naucite pracovat dobre s klasickym editorem, tak to zdaleka neni tak pomale jak si myslite...

VH

Avatar

Autor komentáře: fidzi

Datum vložení: 2.8.2000 13:40:00

Musim s tebou suhlasit, ze pisanie v notepade je absolutne neprakticke. Ale nesuhlasim, ze wysiwyng je ta spravna cesta. Par krat som pouzil FrontPage, ked som si pozrel kod, bolo tam kopec zbytocnosti. Myslim, ze zlata stredna cesta su editory ako HomeSite(asi najlepsi), HotDog,...

Avatar

Autor komentáře: costello

Datum vložení: 23.4.2002 16:00:09

presne tak! konecne to tady nekdo napsal! nejlepsi je HomeSite, clovek pise v kodu a pritom za nej plno veci dela program (vc. napr. slozite struktutovanych tabulek)

Avatar

Autor komentáře: bubak

Datum vložení: 2.8.2000 13:45:00

Jestli jsem dobre pochopil ;o)), tak je nejlepsi ve strukture webu vytvorit jeden adresar PICTURES a tam "nasypat vsechny obrazky, aby se vzdy volali z jednoho mista. Jsem "poradkumilovny" a radeji drzim veci pohromade podle oblasti a tak se rad poucim... Co se tyce www.interval.cz a jeho rychlosti, tak ja uz uvodni stranku nekolik mesicu nevidel - vzdy mi tuhne browser :o(( (MSIE for Mac) a tak chodim pres: http://www.interval.cz/ostatni/ archiv.asp.

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 2.8.2000 13:49:00

Je težké ladit uvodní stránku Intervalu, když není známá příčina tuhnutí počítače a když se navíc jedná o jediný známý případ. V novém designu Intervalu by se to už dít nemělo, ačkoli nevím, jak bych to mohl ovlivnit.

Avatar

Autor komentáře: Jirka Lahvicka

Datum vložení: 2.8.2000 13:56:00

Nemusite mit jeden adresar na obrazky, proste jde o to, ze pokud pouzivate jeden a ten samy obrazek na vice strankach, nemit ho ulozeny vickrat na disku - je to opravdu chyba naprostych zacatecniku zpusobena vetsinou pouizvanim nekterych WYSIWYG editoru, ktere si s optimalizaci hlavu nelamou. Interval miva obcas problemy i v NN, znicehonic se zacne reloadovat stranka, ale tam si nejsem jist, zda to spis nezpusobuji nektere reklamni kody.

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 2.8.2000 14:01:00

Stránka se začne v NN reloadovat, když změníš velikost okna prohlížeče. Nicméně - je to problém NN, a ja jej také nereším. To už Opera 4.0 je mnohem, mnohem lepší než NN a použitelná jako IE.

Avatar

Autor komentáře: Jirka Lahvicka

Datum vložení: 2.8.2000 14:09:00

S tou Operou nevim, asi mas nejakou novejsi verzi nez ja, ale ta, co jsem si stahl, nejak nezvladala cestinu, nakonec jsem ji premluvil k tomu, aby korektni ceske znaky na jednom z mych webu byly vsude krome formularovych tlacitek. Pro prohlizeni bezneho inetu je Opera dost nanic, korektne se toho moc nezobrazi (a to nepocitam tu cestinu), a to, ze chyba je na strane tvurcu, me coby navstevnika moc neutesi :-). V tom NN se Interval nekdy zacne reloadovat i tehdy, kdyz se vubec niceho nedotykam, tj. nemuzu vubec nic zmenit ani omylem. Ale jak rikam, na vine budou mozna nektere reklamni kody.

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 2.8.2000 14:15:00

Mozna Nestcape sám zjistí, že začal kod stránky interpretovat spatně a tak to sam reloaduje, aby to zachránit:o)) No, Opera - češtinu je možné nastavit v preferencích a stránky s kodovaním Win1250 se zobrazují česky už od počátku.

Avatar

Autor komentáře: Jirka Lahvicka

Datum vložení: 2.8.2000 14:30:00

U me verze Opery 4.0 to tak nefungovalo a nebyl jsem jediny, kdo s tim mel problemy. Opera je fajn na ladeni, ale na prohlizeni inetu je porad nejlepsi IE 5, ovsem NN take neni tak spatny, pokud nejsou stranky blbe napsane (nebo v nich neni neco jako u Altaira :-).

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 2.8.2000 14:37:00

No, Novyden se mi v Opere 4.0 zobrazuje hezky cesky, zadny problem nevidim.

Avatar

Autor komentáře: bubak

Datum vložení: 2.8.2000 16:04:00

OMLOUVAM SE ZA PRISPEVEK - trochu jsem se "unahlil" a tak jsem v "samozrejme jednoduchosti" hledal neco slozitejsiho ;o/ ("Profesionalni deformace").

Avatar

Autor komentáře: Robert Bosák

Datum vložení: 2.8.2000 15:29:00

Během tvorby designu se často setkávám s problémem, když používám efektní tlačítka pomocí stylu A:hover { BORDER-BOTTOM: thin inset; BORDER-LEFT: thin inset; BORDER-RIGHT: thin inset; BORDER-TOP: thin inset; } Stává se, že u některých stránek je efekt rychle zobrazen, u jiných hůře, zvlášť, když jde např. o stránku se seznamem produktů, a na konci každého řádku je >vložit do košíku<, těch řádků je třeba 50. Už jsme na tom tady spekulovali, a zatím nevíme proč se tak děje. Máte někdo podobnou zkušenost, či dokonce vysvětlení?

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 2.8.2000 15:44:00

Co presne ten kod dela? A co znamena ve stylu to "thin" před inset? Ukazte nam odkaz, kde to funguje, a my se na to vrhnem :o)

Avatar

Autor komentáře: Robert Bosák

Datum vložení: 2.8.2000 15:58:00

Například... <a href="http://www.obchodpc.cz/default.asp?URL_MAIN=Main%2Easp?CLS%3DPRODUCT%26PRO_NAME%3Dgo+sada%26ORDER_BY%3DPRO_NAME">zde</a>

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 3.8.2000 9:00:00

Dobry den, ale me onen styl o odkazu vubec nic nedela...

Avatar

Autor komentáře: Robert Bosák

Datum vložení: 3.8.2000 9:16:00

Tento link Vam jde zobrazit v prohlížeči? http://www.obchodpc.cz/default.asp?URL_MAIN=Main%2Easp?CLS%3DPRODUCT%26PRO_NAME%3Dgo+sada%26ORDER_BY%3DPRO_NAME A tlačítka "koupit" se Vám "nevlní" při onMouseOver? R.

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 3.8.2000 9:31:00

Ano - jde mi to, je to skutecne efektni. Kdyz jste vypsal ten kod, myslel jsem si, ze je to demostrace ukazdy k tomu kaskadovacihmu stylu. No nic. V diskusi totiz neni mozne zadat internetovou adresu, aniz by se zobrazila jako odkaz. PRacujeme na tom a bude to pak mozne i bez onoho A HREF, bude stacit zadat predponu http://. ALe k tomu problemu - me se to ani nijak moc nezpomaluje

Avatar

Autor komentáře: Robert Bosák

Datum vložení: 3.8.2000 10:37:00

Pri prejeti sloupce s tlacitky zhora dolu nebo opacne taky ne? Pokud zkousim OnMouseOver/Out nad jednim tlacitkem, pak to nepoznate, ale v ramci rychleho pohybu sloupcem ano.

Avatar

Autor komentáře: Jirka Lahvicka

Datum vložení: 3.8.2000 17:00:00

Je to pomale na pomalejsich pocitacich - ovsem pokud pouzivate takove narocne efekty, nedivte se :-).

Avatar

Autor komentáře: Robert Bosák

Datum vložení: 3.8.2000 17:05:00

Hmm, mam celera 400, 128MHZ, W2K :-) mozna je to fakt pomaly stroj... ale zjistil jsem, ze v NN6.0 to beha velmi rychle.

Avatar

Autor komentáře: Lady Killer

Datum vložení: 14.6.2001 21:49:44

Mne se to zobrzuje velmi rychle mam IE 5.5

Avatar

Autor komentáře: Vincent Vega

Datum vložení: 19.10.2001 9:09:55

NE JSOU TO UPLNE OBYC BUTTONY, MAM O5.11
KOUKAL SEM SE NA TO U STRANKY TY TISKARNY,
TAK NEVIM JESTLI JE TO TAM TAKY

Avatar

Autor komentáře: Miky Volek

Datum vložení: 12.6.2001 22:29:22

Mne se ta zmena tlacitek natahuje pekelne dlouho, ale vypada to dobre i bez toho!
[m.volek]

Avatar

Autor komentáře: Pavel Hyldebrant

Datum vložení: 8.6.2001 14:16:51

Nesouhlasím s tím, že by <B>všechny</B> dynamické prvky měly být zajištěny <B>CGI skripty</B> nebo něčím podobným. Než toto, pak radši dynamické prvky vůbec. Vždyť třeba <I>datum a čas</I> mohu na stránku umístit velice krátkým <B>JavaScriptem</B>, a pokud stránka není přiliš dynamická, pak se JavaScripty stáhnou rychle, uživateli to nevadí a těch pár milisekund se mu vrátí v podobě dynamických prvků.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz