Starší komentáře ke článku: Tekutý kov a textura dřeva

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: šampon

Datum vložení: 27.7.2002 11:29:09

Proč,dávejte radši nějaké články o nějakých radách a ne jak dělat tekutý kov, takových tutoriálů je už dost, samý efekty, to je ten důvod proč se tak lišíte od grafiky.cz . Zabývejte se taky nějaký ůpravě fotek, nebo aspon grafice na webu, tenhle efekt nemůžu použít nikde. :((((

Avatar

Autor komentáře: SufuS

Datum vložení: 27.7.2002 17:51:56

Souhlas. Všechny tyhle tutorialy jsou jen pouze aplikace různých filtrů na x různých způsobů. Neříkám, že začátečníkovi se to nemusí hodit, ale v tom případě by bylo vhodné sloučit tyhle tutorialy do nějakého jednoho obecného - tenhle filtr se chová tak a tak a dělá to a to, a ten zas tamto, a například takovouhle jejich kombinací můžete udělat texturu dřeva.
A tu úpravu fotek bych bral všemi deseti, určitě víc než rozeklý kov.

Avatar

Autor komentáře: Marek Šalanda

Datum vložení: 29.7.2002 9:09:23

A víte, že s Vámi naprosto souhlasím? Nebudu skrývat, že sekce Grafiky se na Intervalu neustále hledá. Nevím, proč zde vznikla, ale v současné době o ní stále více přemýšlím, kam ji dále směrovat. Vím, že je těžké se řídit dle odpovědi na následující otázku, ale přesto se zeptám: byli byste raději, kdybychom v této části představovali různé programy a ať už pomocí jednodílných či vícedílných článků připravili "návod", jak je používat?

Avatar

Autor komentáře: Urbos

Datum vložení: 29.7.2002 10:57:06

Me se tyhle tutorialy libi. Ano, je to proto, ze jsem zacatecnik a s Photoshopem se teprve ucim pracovat.
Myslim, ze vedle sebe muzou klidne existovat clanky s tutorialy pro zacatecniky a zaroven clanky pro "starsi a pokrocile", kde se budete venovat uprave fotek a pod.
Interval je jeden z prvnich serveru, ktere denne rano procitam a jsem rad, ze tam pokazde muzu najit neco noveho, co se bud pouziji na svych strankach a nebo se to aspon naucim. Diky.

Avatar

Autor komentáře: Marek Šalanda

Datum vložení: 29.7.2002 11:04:59

ano, je pravda, že tyto články patří mezi nejčtenější, resp. jsou vždy mezi nejčtenějšími... jsou vždy stručným návodem na nějakou zajímavou texturu, kterou bude např. vyžadovat váš klient nebo vy sami... zkusíme je ale "zhutnit", aby takový článek obsahoval minimálně dvě až tři textury...

Avatar

Autor komentáře: Urbos

Datum vložení: 29.7.2002 11:10:39

Ok :-) Myslim, ze cestou, o ktere mluvite je clanek Povrchy a materialy ... (clanek id=203). Ten je vyborny.

Avatar

Autor komentáře: Marek Šalanda

Datum vložení: 29.7.2002 11:15:01

Ano, k tomu se snazim "dotlacit" stavajici autory :o) Tohle se mi take dost libilo, sam jsem uz z toho take neco pouzil.

Avatar

Autor komentáře: Petr

Datum vložení: 29.7.2002 11:58:17

Takove clanky ale tezkou budou autori vytvaret za 300-400 kc honorar, ci kolik se to na intervalu vlastne plati...

Avatar

Autor komentáře: Marek Šalanda

Datum vložení: 29.7.2002 12:09:05

To jste zminil minimum, ktere vlastne nikdo nedostava. Kazdy autor vi presne, jaky dostava honorar, ktery se samozrejme odviji od nekolika ukazatelu, vcetne kvality clanku.

Avatar

Autor komentáře: Urbos

Datum vložení: 29.7.2002 12:11:21

Kdyz uz jste nakousl tohle tema. Jak se urcuje kvalita clanku? Poctem zobrazeni? Ohlasy v diskuzi?? ...... dekuji

Avatar

Autor komentáře: Marek Šalanda

Datum vložení: 29.7.2002 12:22:46

Existuje několik modelů - některá online média ji určují podle počtu zobrazení, jiná podle diskuse. Také záleží na tom, zda si článek "objedná" redakce či s ním přijde autor sám. Objednáte-li si něco a ono to není až tak úspěšné, můžete těžko autora hodnotit podle počtu zobrazení, resp. čtení. Vše se určuje velmi individuálně, neuznávám tzv. spravedlivé modely, kdy platí jeden stejný model pro všechny. Rozlišuji mezi článkem, pro který musel autor náročně sbírat podklady a "lehčím" článkem, který zabral méně času. Sledujte také např. čtenost článků - zjistíte, že ani ta není rozhodující, neboť ty nejkvalitnější věci se mezi nejčtenější dostávají zřídka.

Je ovšem otázka, jak definovat kvalitu. Pro Blesk vypadá kvalitní článek asi úplně jinak, než pro Mladou Frontu (záměrně se vyhýbám on-line prostoru).

Avatar

Autor komentáře: Urbos

Datum vložení: 29.7.2002 13:08:15

Dekuji za odpoved. Jeste me napadlo. To co si ctenari preji muzete snadno zjistit malou anketkou (a zamerit se treba jen na grafiku - photoshop: tutorialy x uprava fotek x ........ x ........).
Vim ze jsem objevil Ameriku - je to jen pripominka.

Avatar

Autor komentáře: Marek Šalanda

Datum vložení: 29.7.2002 13:21:30

Určitě ano. I když to není takhle jednoduché, každý typ článku oslovuje jinou skupinu čtenářů a jak se ukazuje, tutorialy oslovují poměrně početnou skupinu. Pak je také otázka, kam bude dál mířit Interval. Ta je vpodstatě vyřešena již dlouho - naší cílovou skupinou je tvůrce webu, který občas potřebuje nějaký grafický editor a kterým také často bývá začínající e-podnikatel. Otázce grafiky se věnují samozřejmě specializované weby, kterým konkurovat nechceme.

Avatar

Autor komentáře: Urbos

Datum vložení: 29.7.2002 13:34:44

Tak to nejsem vase cilova skupina :-)))))) Delam si svoje stranky jen tak pro zabavu a snazim se je vzdy posunout nekam jinam - at jiz graficky nebo obsahove (skripty). Za pomoci Intrevalu se mi to (myslim) dari :-))) Proto dekuji :-)

Avatar

Autor komentáře: Marek Šalanda

Datum vložení: 29.7.2002 13:42:09

:o) rekl jste to velmi presne, takhle nejak jsem nedavno nekde mluvil o nasich ctenarich: "delaji weby - at uz pro sebe ci pro nekoho jineho a s nami je posouvaji vzdy o krok dal; profesionalove, kteri maji radu zde zminenych postupu jiz davno za sebou, zase mohou vyuzit nejakeho netradicniho reseni nebo clanku "nad veci", ktere vychazeji v sekci "Magazin" nebo analyz ci postrehu z "E-komerce". Urcite nechceme kazdym clankem oslovit uplne vsechny, vzdy se najdou kritici a priznivci.

Avatar

Autor komentáře: cerv

Datum vložení: 27.6.2004 15:20:11

No ja nevim ale funkcemi jednotlivych filtru se nejak uspokojive nezabyva snad ani kniha PS a každy takova kravina se vam muze hodit ... ja sem zase rad za každou takovou vecicku ... vetsinu nastroju v PS už sem vyzkousel ale jen maloktery dokyzi využit konkretne ... a k tomu jsou tyhle tutorialy jako delane ...

Avatar

Autor komentáře: Vít Peprníček

Datum vložení: 27.7.2002 18:47:55

Tak jo, někdy příště bude úprava fotek. :)

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz