Starší komentáře ke článku: surf-club.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek

Datum vložení: 21.6.2004 9:05:03

Tak já začnu :o)


Letmým pohledem vypadá zdrojový kód v pohodě. Snad jen o zvoleném kódování windows-1250 by se dalo polemizovat.

Určitě by si to ale chtělo pohrát ještě s designem. Takto je to dosti nezajímavé. To logo LOKO Cheb bych určitě posunul do prava aby bylo zarovnané s tím žlutým pruhem nad ním.

Obrázek serfaře nevypadá špatně ale ta modrá za ním není nic moc. Určitě by tam za ním neškodila voda. Tlačítka v menu se mi také nějak vůbec nelíbí. Dále je tam ta sekvence fotek serfaře. Řekl bych že tady by se určitě hodilo spíše použít flash a prostě z toho udělat animaci!

Nadpisy článku - mě se prostě tadle barva co je použita i nahoře v tom pozadí nějak nelíbí. Někomu jinému ale klidně může.

teď jsem objevil že jsou tam i ty mapky s nákresy větrů. To bych určitě nějak zvýraznil. Je to tam dost utopené a neviditelné. Dále pokud by to bylo možné bych u těch map obtáhl hranice států. Teď nejsou moc vidět.

a to bude asi tak vše

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 21.6.2004 10:02:11

"Obrázek serfaře nevypadá špatně ale ta modrá za ním není nic moc. Určitě by tam za ním neškodila voda."
Tu by som si dovolil malu poznamku. Z toho uhla, z ktoreho je ten surfar nafoteny by tam voda mohla byt, leda ze by strasne prsalo :-) Alebo je este moznost, ze by bol na mori, a za nim by bola vlna velkosti mensieho rodinneho domu...

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek

Datum vložení: 21.6.2004 10:42:17

jasně, uznávám že by to musela být véééélká plocha :o) Myslel jsem to špíše tak aby tam prostě byla nějaká krajinka nebo tak něco. Prostě voda a nahoře břeh a bůhví co ještě :o)

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 22.6.2004 18:23:48

treba by tam mohl naaranzovat smrk ;) - ne vazne, ale obrazek je takovy useknuty, imho by mozna neskodilo nejake graficke ukonceni spodku - bud prechod (ale to uz je ohrany), nebo horizontalni cary (vhodne zvolit barvy) ...

Avatar

Autor komentáře: Pavel Junek

Datum vložení: 21.6.2004 11:06:45

"Dále pokud by to bylo možné bych u těch map obtáhl hranice států. Teď nejsou moc vidět. "

Technická poznámka - v tomto případě je nutno si stěžovat u autora na Wetterzentrale de ...

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek

Datum vložení: 21.6.2004 11:27:22

jasně :o) napadlo mě že to nebude přímo od Vás, proto jsem tam napsal to "pokud by to bylo možné" Podorbně jsem to nestudoval tak jsem si zdroje nevšiml.

Avatar

Autor komentáře: latzy

Datum vložení: 21.6.2004 9:21:21

Ahoj!
V Mozille a Opere to fici, ale
1, neda sa zvacsit pismo
2, print version ?
Inac fajn!

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 21.6.2004 9:58:37

Na prvy pohlad mi to pripada fajn. Grafika sa mi paci, kod vcelku tiez, ale preboha, je naozaj nutne pouzivat blbosti typu MARQUEE??? Vdaka tomuto dementnemu elementu sa hned na uvodnej stranke najde 12 chyb, ktore by tam inak asi neboli. A co hovori na tento pseudoelement W3C? "The MARQUEE element. Note. The MARQUEE element is not defined by a W3C specification."
Ak mozem autorovi poradit, drzte sa standardov a nie M$ vymyslov...

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 21.6.2004 11:39:24

O tomto problému vím - skusil jsem to :)

Avatar

Autor komentáře: IJ

Datum vložení: 21.6.2004 12:21:02

Nezobrazuje korektne na Mozille 1.6, FireFox, IE 5.0
Korektne na Opere a Konquerori.
Vyhrada- vo "footer" pouzita tabulka?

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 21.6.2004 14:19:58

Ve FireFox rozdíl nevidím a IE 5.0 nemám k dispozici. Možná to jde ověřit i jinak. Jak?

Avatar

Autor komentáře: Martin

Datum vložení: 21.6.2004 15:57:13

Už to tu někdy padlo, vzhled webu ve všech možných prohlížečích a systémech je možné otestovat na:

<a href='http://www.browsercam.com' target='_blank'>http://www.browsercam.com</a>

a zaregistrovat se jako Free Trial Registration

Avatar

Autor komentáře: Vincent

Datum vložení: 22.6.2004 8:31:45

a jaký heslo, když dám Free Trial Registration na oboje tak to nechodí a když dám heslo prázdná tak taky ne a nechodí ani mail jako heslo

Avatar

Autor komentáře: Martin Hauge

Datum vložení: 22.6.2004 6:55:34

IE 5.0 mam od kamarada, ma cca 7MB a neinstaluje se - takze pokud chces, posli mi zpravu na hauge@centrum.cz a ja to dam nekam ke stazeni.

BTW: v "petce" je to dost rozhozeny

Avatar

Autor komentáře: pmasarik

Datum vložení: 21.6.2004 17:05:03

Takže ja by som mal nejaké výhrady na kód:

1, Určite to nieje vaše, ale ak sa mýlim tak sa omlúvam.
2, Načo sú jednotlivé položky v menu "head-menu" v <div class="button-menu"> to je taká zbytočnosť ...
3, Nemenné <title>
4, Malé písmo, nedá sa zväčšiť
5, Logo nieje odkaz na index
6, Tá vrchná modrá farba je fakt oničom nehodí sa tam
7, Vo Firefoxe ked zväčšjem text a následne ho zmenším tak sa to celé rozletí.
8, Na úvodnej stránke nieje napísané kam som sa to dostal
9, Tabulky sa dnes už používajú trochu inakšie <tr> a <td> nie sú jediné
elementy. <a href='http://interval.cz/clanek.asp?article=2582' target='_blank'>http://interval.cz/clanek.asp?article=2582</a>
10, margin-left: auto; margin-right: auto;
čo tak margin: 0 auto;
11, background-image: url(graphics/grafika_r4_c1.jpg);
background-position: left;
background-repeat: no-repeat;
background-color: #003366;
čo tak: background: url(graphics/grafika_r4_c1.jpg) left top no-repeat #003366;

Viac sa mi nechcelo na to pozerať.

Design: 3/10
Kód: 5/10

Peter.

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 22.6.2004 15:24:00

Peter,
veškeré tvé kritice bych rozuměl, jen mi není jasný bod č. 7. Jak bych tuto chybu odstranil?

Avatar

Autor komentáře: pmasarik

Datum vložení: 22.6.2004 17:03:09

Dnes sa mi ten design uz tak pri tom nerozhodi, takze ste tam urcite nieco zmenily, alebo este stale tam zostavaju rolovacie listy.

Podla mna niekde bude nastaveny "overflow: auto;" alebo nieco podobne.
Hladat sa mi to nechce...

Peter.

Avatar

Autor komentáře: Thom

Datum vložení: 21.6.2004 17:14:54

Toto je asi najlepsie urobeny web z poslednych piatich (alebo tak nejak). Pismo je zvolene dobre, kombinacia farieb tiez. Akurat su trochu nevyrazne polozky v menu, teda tych tlacidiel v hornej liste. Pomerne dost splyvaju s pozadim.
Uz bolo spomenute, ze (samozrejme ak to je mozne) animacia surfara nad menu by stranku trochu ozivila. Do obrazkov by mohol zasahovat aj napis "TJ Lokomotova Cheb Jachting".
A ak by som mohol doporucit, tak mohli by ste urobit aj nahlady obrazkov v galerii, aby si navstevnik napr. mohli vybrat, ktory obrazok chce vidiet, lebo teraz ide prakticky "naslepo". Je to iba taky prvok pre pohodu navstevnikov, aby nemuseli velakrat klikat ...

Avatar

Autor komentáře: Swarca

Datum vložení: 21.6.2004 18:47:52

Ha, koneční jeden z mála normálních designů, nebudu se dále vyjadřovat, protože jiní kritici by zase měly keca, nadále stránky fungují dobře v IE, v Mozille i Opeře, kladně hodnotím výskyt XHTML a dobré stylování. Ale je tu problém w3c najde 12 chyb, mohl byste se naučit, že v XHTML nemůžete používat tag "B", musíte to dát do stylu, např: <span slass="tucne">
a ve stylu napíšete: .tucne {font-wigth: bold;}, ale to asi znáte, jen na to upozorňuji. Adresa na vaše chyby:
<a href='http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.surf-club.cz%2F' target='_blank'>http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.surf-club.cz%2F</a>
když budete chtít, napište mi na ICQ 259076721 a pomůžu vám stím.
Swarca

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 22.6.2004 8:00:39

Proč by se nemohl element B používat v XHTML? A span class=tučné zní trochu jak z jiného světa, nezdá se vám? :)

Avatar

Autor komentáře: Vincent

Datum vložení: 22.6.2004 8:35:42

asi by byl lepsi strong i kdyz to neni top same

Avatar

Autor komentáře: Swarca

Datum vložení: 22.6.2004 12:53:23

No, xhtml to nepodporuje, nemůžeš používat tagy jako je <B>,<I>,<u> ani třeba <font>. viz <a href='http://www.w3c.org' target='_blank'>http://www.w3c.org</a>

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 22.6.2004 21:47:44

Řekl bych, že jste trochu mimo. Elementy (a nikoli tagy) "font" a "u" byly označeny jako deprecated (zamítnuté, nedoporučované) už v HTML 4.01 a nejsou podporovány pouze v XHTML 1.0 Strict, zatímco "b" a "i" jsou v obou zmiňovaných normách obsaženy bez přívlastku. To znamená, že je lze používat libovolně. Existuje pouze doporučení klást důraz na sémantiku dokumentu pomocí elementů "strong" a "em", ovšem jen tam, kde to má smysl - jakékoli zbytečné nadužívání těchto elementů by zase vedlo k extrémnímu opaku současné situace, kdy elementy "b" a "i" najdeme všude. Takže doporučuji dbát více na selský rozum a méně na nesmyslné výkřiky, vzniklé misinterpretací norem a současnou davovou histerií.

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 22.6.2004 22:22:05

Dekuji pane Malek za vecnou a prinosnou reakci. A neodpustim si poznamku, ze jde o peknou demonstraci konfrontace zkusenosti (Malek) a velkohube polovzdelanosti (Swarca). Pokud jde o druheho zmineneho, nechci, aby se zbytecne urazil nebo to chapal jako utok na svoji osobu, ale osobne si myslim, ze by mel zmirnit a zeslusnit svou formu vyjadrovani. Verim, ze neco uz umi, ale jeho drzost a arogance bohuzel jeho vedomosti notne predstihuji.
Zkuste se nad tim prosim zamyslet, verte mi, ze vase kritiky pak i lide zde na Intervalu budou vice akceptovat. Respekt a uznani si neziskate tim, ze budete na kazdeho vykrikovat, jaky je to blbec a ze byste to sam zvadnul daleko lepe.

Avatar

Autor komentáře: t3x

Datum vložení: 22.6.2004 7:55:44

sorry mozna je to off topic ale autor se tu schanel po verzich IE. <a href='http://www.skyzyx.com/downloads/' target='_blank'>http://www.skyzyx.com/downloads/</a>

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 22.6.2004 9:27:09

Tomuhle pánovi děkuji. Přesně toto jsem potřeboval

Avatar

Autor komentáře: t3x

Datum vložení: 22.6.2004 10:44:38

nz :)

Avatar

Autor komentáře: Jirka

Datum vložení: 22.6.2004 13:05:21

Tak ja tu tucnou kurzivu teda zavru :) </B></I>

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz