Starší komentáře ke článku: studenec

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: t3x

Datum vložení: 16.6.2004 6:58:08

Pěkná práce (kód, funkčnost v prohlížečích, validnost), ale co mě překvapilo je "grafika". Přeci by šlo udělat něco pro to aby to nevypadalo tak suše, a odpudivě :)

Avatar

Autor komentáře: wilhelm

Datum vložení: 16.6.2004 12:51:19

no k te dobre praci, kdyz uz si nekdo dal dost prace s dobre navrzenym a strukturovanym webikem, proc ho uz neudelal v strictnim doctype? nestudoval jsem ten scriptik na "prepinani" informaci o odkazech ( kazdy si toho nemusi vsimnout a bez javascriptu asi neslape) a grafiky tam je pomalu takze by mu slusel jak striktni docvctype tak cesdka verse

Avatar

Autor komentáře: McHead

Datum vložení: 16.6.2004 8:39:10

Opravdu to na mne dela dojem nemocnice. Sterilni prostredi bez jakehokoliv (ne doslova) vylepseni. Chtelo by to tomu dat nejaky šmrnc. Trochu zivota!!
Hura!!! :-)

Avatar

Autor komentáře: McHead

Datum vložení: 16.6.2004 8:39:16

Opravdu to na mne dela dojem nemocnice. Sterilni prostredi bez jakehokoliv (ne doslova) vylepseni. Chtelo by to tomu dat nejaky šmrnc. Trochu zivota!!
Hura!!! :-)

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 16.6.2004 8:44:53

Ku grafike sa, ako vzdy, nevyjadrujem. Ved ako by som aj mohol, ked nemam stipku vkusu??? :-) Ale jedna drobnost: tu hornu listu, kde sa zobrazuju popisky, mate trosku uzku napr. v Mozille a Opere (ale aj v Konquerore). Vid: <a href='http://www.jarek.sk/pics/studenec-mozilla.jpg' target='_blank'>http://www.jarek.sk/pics/studenec-mozilla.jpg</a> , <a href='http://www.jarek.sk/pics/studenec-opera.jpg' target='_blank'>http://www.jarek.sk/pics/studenec-opera.jpg</a> .

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Pialek

Datum vložení: 16.6.2004 11:13:12

Toho jsem si nevsiml, ale pokusim se s tim neco udelat. Budu to muset asi pekopat cele, podivejte se na to se zvetsenym pismem... :)
Momenalne ale pripravuji update databaze, takze to chvilku potrva :-/

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 16.6.2004 12:43:43

Osobne by som sa s tym moc neparal. V CSS-ku by som pre ten horny pruh nastavil fixnu velkost pisma, prisposobil rozmery a hotovo. Ved tam nie su nejake zavazne informacie. Skor je to take "na ocko", alebo nie?

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Pialek

Datum vložení: 16.6.2004 20:32:33

dobry napad. to me nenapadlo. cetl jsem uz par clanku ale nikde jsem na fixni velikost nenarazil. mohl by jste mi to prosim trosku priblizit?

Avatar

Autor komentáře: sir prasatko

Datum vložení: 16.6.2004 13:26:38

asi sem nejak uchylnej, ale me se ten minimalisticky design celkem libi... jen bych asi trochu zvetsil ten horni pruh a mozna trochu ty tlacitka (ty se mi libi uplne nejvic :-))

Avatar

Autor komentáře: sir prasatko

Datum vložení: 16.6.2004 13:31:34

jo a co se tyce pouzitelnosti, tak sou asi uplne bez chyby...

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Pialek

Datum vložení: 16.6.2004 20:59:26

diky, aspon nekomu :)

Avatar

Autor komentáře: j@kommo

Datum vložení: 19.6.2004 11:33:57

Dobry den,
pekny web, nevim jestli jsem ve skole zaspal, ale "welcome on" by melo byt spis "welcome to"

Avatar

Autor komentáře: Swarca

Datum vložení: 16.6.2004 13:47:07

Díval jsem se na stránky v Mozille, Opeře a IE6, ve všech prohlížečích jsou stejné, a tak to má být, kód je přehledný, dobře na stylovaný. Nechybý ani komentáře pro přehlednost. Prostě stránky fungují tak jak mají, jenom bych vytknul, ten styl grafiky, já osobně bych tam místo modré dal jinou barvu, ale to už je na vás ;-)

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 16.6.2004 13:57:50

A vy se divite? Je jasne ze ve vsech prohlizecixh se stranky zobrazuji stejne kdyz po graficke strance jsou naprosto nepritazlive. Vzdyt jedina tvurci prace je tam mozna ty "onMouse". Grafika = Bida.

Avatar

Autor komentáře: bitengl

Datum vložení: 16.6.2004 14:21:22

Souhlasim, funkcni jsou, ale z takovych odejdu okamzite. Kam jsme to dosli, je to opravdu jen o informacich nebo i tom, ze by mely byt stranky aspon trosinku vkusne, hezke, poutajici - co je platny kod, chyby, doctype a co ja vim co, kdyz se z nich chce blit - to vybliju bezchybnej textovej soubor a vy me tu vychvalite?

Avatar

Autor komentáře: Swarca

Datum vložení: 16.6.2004 15:06:16

Máte pravdu, já když si někde zase rýpnu, např. u detipanireditelky, tak mi nadávají, že jim nadávám na design. Kde to žijeme? Stránky by měly vypadat dobře po grafické stránkce, i po stránkce v nitřní, tj. i kód.

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Pialek

Datum vložení: 16.6.2004 20:50:36

jak tak koukam na ty ohlasy, asi tu grafiku predelam, no... :)
jen jsem chtel rict, ze lidi, kteri se na stranky dostanou, tam proste jit chteji, protoze shani informace. nejsou urceny pro sirsi verejnost, ktera, jak vy rikate, okamzite odejde. ale kdo potrebuje urcita data, ktera tu jsou, na nich zustane. nejde tam kvuli stovkam mega flashe, gifu, barevnejch prouzku, blikajicich tlacitek nebo tak. ale prave pro ty informace. stranka musi byt jednoducha a prehledna. coz doufam je. jasne ze by bylo lepsi, kdyby se lidem libili, ale co nadelji... :)
Zkusim na tom zapracovat, ale tohle rozhodne nebude brzo. jeste je mnoho jinych veci, ktere musi byt funkcni. fotogalerie, mapa, seminare, atd. atd....

Avatar

Autor komentáře: j0nny_r3ap3r

Datum vložení: 17.6.2004 12:36:42

Ano, je pravda ze informace jsou to nejdulezitejsi...ALE. Stranka by mohla byt jednoducha ale mela by byt pekna, coz ta vase, dle meho nazoru neni.

Avatar

Autor komentáře: Martin

Datum vložení: 18.6.2004 10:08:02

Tak primitivni stranky se musi prece zobrazovat spravne ve vsech prohlizecich. <B>Uvadeny web neni vubec hoden kritiky.</B> A nema na intervalu co delat. Takovy web zvladne udelat kdokoliv i ve wordu!!
Pripominky: Proc jsou vsechny odkazy duplikovane (text i obrazek)?
Pismo Times je pro web nevhodne. Melo by se pouzivat jen u tistenych textu. Strohy desing muze byt i hezky, ale musi byt dobre udelany. V tomto pripade se ale o designu vubec mluvit neda.

Avatar

Autor komentáře: V. Saur

Datum vložení: 16.6.2004 14:46:59

S vypnutými styly či javascriptem má navigace velmi omezenou použitelnost - nezobrazují se popisky, z obrázků není jasné, co se za odkazem skrývá.
Bylo by rozumné doplnit title do obrázků v navigaci.

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Pialek

Datum vložení: 16.6.2004 20:57:49

s vypnutym javascriptem ale navigace funguje na sto procent... jasne ze se nahore nemeni popis, ale misto nej se tam daji odkazy, takze to si myslim, ze je v poradku.
druha vec uz jsou styly. abych pravdu rekl, sam jsem se bal zkusit stranky natahnout bez stylu... takze nemuzu posoudit... :) da se alespon nekam doklikat?

Avatar

Autor komentáře: V. Saur

Datum vložení: 17.6.2004 12:04:03

Navigace funguje i s vypnutými styly, ale otázkou je použitelnost:
1. bez javascriptu: horní pruh sice obsahuje odkazy, ale toho jsem si všiml až teď, když jste to sem napsal :-) - není tam žádný rollover efekt;
2. s vypnutými styly se žádné popisky k obrázkům nezobrazí, i když odkazy fungují.
Nicméně si myslím, že by přidání popisků do title atributu k odkazům vše celkem uspokojivě vyřešilo, nějaký rollover (alspoň podtržení při nájezdu myší) v případě, že jsou nahoře místo popisků odkazy, by taky nebyl špatný.

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Pialek

Datum vložení: 17.6.2004 17:56:00

Tak uz tam ten title je... :) Snad jste to myslel takhle. S tim rolloverem si jeste trosku pohraju.

Avatar

Autor komentáře: pmasarik

Datum vložení: 16.6.2004 15:23:44

Moje postrehy:

1. Grafika skoro žiadna
2. Kód tiež nič moc, validita nieje všetko...
3. padding : 0px 0px 0px 0px; - jednoduchšie je - padding: 0;
4. <div align="center"> - prečo takto?
5. Na tak jednoduchú stránku je to trochu moc samý "class" a "id"
6. Vaše:
body {
background-repeat : repeat-y;
background-color : White;
background-position : center;
color : Black;
font-family : "Times New Roman", Times, serif;
padding : 0px 0px 0px 0px;
margin : 0px 0px 0px 0px;
background-image : url(/Images/background.gif);}
Moje:
body {
color : Black;
font-family : "Times New Roman", Times, serif;
padding : 0;
margin : 0;
background: url(/Images/background.gif) repeat-y 50% 50% #fff;}
7. Nepodtrhnuté odkazy
8. Farboslepý by sa vám poďakovali.

To je asi tak všetko na čo som narazil pri zbežnom prezretí.
Grafika: 1/10
Kód: 5/10

Peter.

Avatar

Autor komentáře: latzy

Datum vložení: 16.6.2004 15:43:36

8. Farboslepí by sa vám poďakovali.

Avatar

Autor komentáře: Swarca

Datum vložení: 16.6.2004 16:34:55

Tedy jsme kvůli kontrole grafiky a kódu trubko, a ne pravopis :o))))

Avatar

Autor komentáře: pmasarik

Datum vložení: 16.6.2004 16:43:26

Tiež si myslým ;o))) ale ospravedlnujem sa ak Vás to urazilo, sloven<B>č</B>ina mi nikdy nešla a zo školy som už trochu dlhší čas vonku.

Peter.

Avatar

Autor komentáře: Swarca

Datum vložení: 16.6.2004 17:48:15

No, já ych se také neměl chlubit mojí češtinout, a to jsem v Kvartě :-), ale prič od tématu pravopis :-o))))))))

Avatar

Autor komentáře: latzy

Datum vložení: 17.6.2004 9:04:37

Odpustam ti.
:D

Avatar

Autor komentáře: Thom

Datum vložení: 17.6.2004 21:40:17

tľap tľap tľap ;)
Suprova kritika. Ale vlastne ani netreba color:Black, ved kazdy prehliadac to zobrazuje defaultne stale cierne, nie?

Ale font by som zmenil urcite. Ja som uz vyrastol z tych serifovych cias. Co tak arial, verdana alebo tahoma. Doda to trochu zivota do stranky:
font-family: arial ce, helvetica ce, arial, helvetica, ... , times new roman, serif;
A tie odkazy nemusia byt nutne podtrhnute, ale aspon nastavit hover na text-decoration:underline ...

A takisto sa mi tam zda az prilis vela div-ov ..

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 16.6.2004 20:07:29

Nevim, cim by to mohlo byt, ale me se parkrat rozpadl ten horni porostredni prouzek (se slovnim vysvetlenim odkazu) rozpadl v dusledku toho, ze obsahoval texty ze dvou odkazu zaroven. Tak se na to take kdyztak mrknete.
Jinak to s temi rozbalovacimi abstrakty je docela pekne, ackoliv ne se 100% pouzitelnosti.

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Pialek

Datum vložení: 16.6.2004 20:41:11

Ano, to je chybka, nad kterou premyslim. Vznika asi proto (jsem si na 99 procent jist) ze na obrazek najedete jeste predtim, nez se nacte cela stranka a script to pak rozhodi. Asi to osetrim tak, ze se stranka zobrazi az po uplnem nacteni, ale snad me napadne neco chytrejsiho... Kdo bude mit script vypnuty, tomu se to nerozhodi a kdo si ho zapne, tak se stranka zobrazi o chvilku pozdeji, ale uz cela. Myslim ze zas takovy problem by to nebyl, stranky nejsou prilis velke, takze to snad nikoho neodradi, cekat chvilku s prazdnou obrazovkou...

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Pialek

Datum vložení: 16.6.2004 20:42:10

jak to myslite, ze nejsou 100% pouzitelne?

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 17.6.2004 20:52:16

Mel jsem zhruba na mysli to, co pise i V.Saur (prispevek z 2004-06-17 12:04:04).

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 17.6.2004 21:02:16

I kdyz ted se musim omluvit, protoze jsem to spojil do jedne vety tak, jako by se nestoprocentni pouzitelnost tykala prave tech abstraktu, coz neni pravda - to mate vyresene pekne.

Avatar

Autor komentáře: Swarca

Datum vložení: 17.6.2004 14:28:25

Taky by bylo dobré dát stránky ještě do češtiny, většiny starší generace anglicky moc neumí, takže jsou stránky pro ně k prdu :-D

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Pialek

Datum vložení: 17.6.2004 18:04:21

Jo, vim ze starsi rocniky neumej anglicky, ale treba taky neumej s komplem, takze se sem ani nedostanou... :)
Stranky jsou zejmena pro zahranicni vedce, takze bych se niceho nebal... I kdyby prisli ti cesti, tak je pro ne nutnosti psat a mluvit anglicky. Drtiva vetsina seminaru a konferenci je prezentovana v AJ (myslim tim mezinarodi, ktere maji jistou uroven), takze kdo neumi anglicky, neprosadi se (...a neprecte si stranky)...

Avatar

Autor komentáře: Swarca

Datum vložení: 17.6.2004 20:41:59

JJ, :-DDD

Avatar

Autor komentáře: Thom

Datum vložení: 17.6.2004 21:44:42

No hej, ale napriklad taky navstevnik, ktory je v anglistine pasiv, bude mat pomerne tazky oriesok prist na to, k comu stranka sluzi ... a tak pride o ten drahocenny cas na nete ....
Ked uz tak, tak by som stranku hodil na nejaku medzinarodnu domenu, kde sa da anglictina ocakavat. Ved na Slovensku po slovensky a v Cechach po cesky, nie? Alebo sa to uz zmenilo?

Avatar

Autor komentáře: Swarca

Datum vložení: 19.6.2004 12:39:59

Nezměnilo, ale asi tvůrce stránek neví, kdyby stránky udělal v češtině, tak to,mu rozumí celá střední evropa, myslí tím ČR, Slovensko, Polsko, i Slovinsko a Chorvatsko a Ukrajina. Ale to není moje věc :-o))

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz