Starší komentáře ke článku: sompritazliva.sk

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: David

Datum vložení: 28.2.2003 0:38:53

Je to pekne provedena stranka, jen skoda, ze misto tabulek neni pouzity css layout

Avatar

Autor komentáře: Honza Zeman

Datum vložení: 28.2.2003 8:06:06

Vsichni zde uz jakou dobu hovorite, ce lepe pisete o tabulkovem layout. Rad bych se zeptal jak takovy layout aplikovat treba na zpravodajsky server, kde je 20 ruznych ramecku apod. Nejsem si zcela jist jestli vse delam spravne, ale nemohu se ztotoznit s tim, ze je lepsi. Muzete nekdo uvest nejaky zdroj na komplikovanejsi sajt s tabulkovym layoutem? Diky

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 28.2.2003 9:22:39

jsem z vaseho prispevku trosku schizofrenni, ponevadz jste asi chtel napsat abychom nekdo ukazali zdroj s komplikovanejsim css layoutem ...

no, ono jde o to, ze pokud to dela malo lidi, tak to jeste neznamena, ze tabulky jsou na toto lepsi

Avatar

Autor komentáře: Kočkodan

Datum vložení: 28.2.2003 9:33:00

Osobne delam table layout, jeste se mi nepovedlo udelat css layout tak, aby se spravne zobrazoval jak v IE, tak Mozille, tak v Opere. Tabulkovy ano, takze je jasno...

Avatar

Autor komentáře: David

Datum vložení: 28.2.2003 10:12:58

Jedna vec je, jestli stranka vypada navlas stejne ve vsech moznych prohlizecich a nebo jestli je pristupna. Kdyz prohlizece nedokazi spravne zobrazit validni html a css, je to chyba prohlizece. Kdyz webmaster neudela dobre pristupny kod, je to chyba webmastera. Prave css vyrazne zvysuji pristupnost stranky. A to jak pro uzivatele, tak i treba pro vyhledavace.

V css neni nic, co by se nedalo udelat s pomoci "float: left(right); a position: absolute;"

Tabulky jsou zkratka vykopavka a kazda nova stranka, ktera s nima jeste vznika si nezaslouzi nejlepsi hodnoceni, i kdyz je treba po jinych strankach kvalitni. Je to jako kdybyste dnes delal auto na uhli.

Avatar

Autor komentáře: malis

Datum vložení: 28.2.2003 10:54:56

To co pise muj predchudce je samozrejme hovadina. Je pekne, kdyz je kod validni, bez tabulek atd. Je-li si ale moznost vybrat, vzdy by melo rozhodovat, jestli to zobrazi vic prohlizecu, nez jesli se to bude libit par css fajnsmekrum. Pomoci float a position se zdaleka neda udelat vse, co by fachcilo na 100 procent. Muzeme se donekonecna bavit o citelnosti pro PDAcka nebo dokonce pro jakysi mluvici stroje, ale zustanme na zemi. Moji stranku si vzdy prohlidne tak 90-98 procent lidi s IE, 2-10 procent lidi s Netscapem, Mozzilou a Operou, 0-1 procenta lidi s necim exotictejsim a 0 procent lidi ji posloucha. Neni podstatny ze MSIE ma chybu v definici width. Podstatny je se podle toho zaridit. Uz se to jednou stalo a ted je s tim potreba zit a ne tvrdit je to chyba prohlizece, tak me to nezajima, hlavne ze mam cisty kod...
Tahle debata je nekonecna, zbytecna a predevsim nezajimava pro uzivatele: at je kod jakykoliv, dulezity vysledek a ne jak ho bylo dosazeno.
Howgh.

P.S: ze je se vzdy necham strhnout...

Avatar

Autor komentáře: petr

Datum vložení: 28.2.2003 12:27:50

2: Honza Zeman
Jesli chces videt komplikovanejsi sajt css-layoutem, tak se mrkni treba na <a href='http://blesk.cz/' target='_blank'>http://blesk.cz/</a> , <a href='http://www.opera.com/' target='_blank'>http://www.opera.com/</a> , aj.

Avatar

Autor komentáře: Petr

Datum vložení: 1.3.2003 14:26:26

<a href='http://www.novinky.cz' target='_blank'>http://www.novinky.cz</a>
to je zpravodajský server s CSS layoutem úplně bez problému..

a tuším, že taky <a href='http://www.atlas.cz' target='_blank'>http://www.atlas.cz</a>, takže se na to mrkněte...

a v neposlední řadě <a href='http://www.zive.cz' target='_blank'>http://www.zive.cz</a>

a taky moje stránky (www22.brinkster.com/videocapture)

Avatar

Autor komentáře: Kether

Datum vložení: 1.3.2003 23:25:17

Hmmm,

<a href='http://www.atlas.cz' target='_blank'>http://www.atlas.cz</a> je bez tabulek :))) OKi. Tak to je tohle asi z marsu :)))

[table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"]
.........

Avatar

Autor komentáře: petr

Datum vložení: 2.3.2003 0:43:13

No, on Atlas je trochu specialni v tom, ze ruznym prohlizecum posila ruzny html kod. Takze treba verze pro IE ma daleko mene tabulek nez verze pro Mozillu nebo Operu a vice se tak priblizuje onomu kyzenemu pure-css layoutu.

Avatar

Autor komentáře: Jirka Lahvička

Datum vložení: 2.3.2003 16:33:08

Brzo celé předěláme, sjednotíme kód a bude hezky validní :-) Pár tabulek možná bude, ale většina čisté CSS.

Avatar

Autor komentáře: Petr Havlík

Datum vložení: 28.2.2003 6:52:15

Můj názor je ten, že stránka plní svůj účel. Jen mi trochu vadilo, že obrázky pro náhledy jsou stejné jako originální, co se velikosti týče a chvíli trvá, než se natáhnou. Při lepším uspořádání by se tak klidně mohla zobrazovat originální velikost obrázku.

Avatar

Autor komentáře: Jiri Dobry

Datum vložení: 28.2.2003 19:56:21

Trochu jsem nepochopil proc takovyhle web vubec existuje... Zkuste mi vážený autore nějak vysvětlit čím je tato stránka návštěvníkovi přínosná...

Avatar

Autor komentáře: Vícha Květoš

Datum vložení: 1.3.2003 13:02:16

Dobrý nápad, šikovně ztvárněný webmasterem!
Stránky by však mohly obsahovat něco konkretnější kolem lidí, kteří se tam prezentují. Pro čtenost a návštěvnost roovněž využít TOP osobností, herce atd.

Avatar

Autor komentáře: Roman Šitina

Datum vložení: 1.3.2003 19:29:12

Jen malá poznámka...
Průměr z hlasování sice vypadá pěkně, ale nemá na první pohled velkou vyjadřovací schopnost - ošklivé žesnké závistivě klikají zajedna hezký atp. :))
Lepší je seřadit všechny průměry a říci - tato dívka / žena má lepší hodnocení než 90% ostatních... tak by se hned poznala přitažliuvst ženy - 7.3 mi moc neřekne, když nevím průměr ostatních (ale je to baba :)...

md.

Avatar

Autor komentáře: Webmaster sompritazliva

Datum vložení: 5.3.2003 15:33:58

priemer hovori o tom, ci si nad 5,0 alebo nie... a keby som dal 90%, potom by uz "osklive zavistive" nemohli klikat? :)

Avatar

Autor komentáře: Roman Šitina

Datum vložení: 1.3.2003 19:31:46

taky by chtělo lépe ošetřit hlasování - při reloadování stránky po odhlasování se přičítají hlasy - htělo by to generovat nějaké klíče na jedno použití pro jedno zobrazení...

md.

Avatar

Autor komentáře: Ondrada

Datum vložení: 4.3.2003 12:47:23

Celkem pekny web, ale chtelo by to trosku vyresit upload fotek... Staci stahnout registracni form, ve stazenem HTML zdroji upravit [FORM Action="<a href='http://www.axon.sk/vote/upload.php"........]' target='_blank'>http://www.axon.sk/vote/upload.php"........]</a> a [INPUT TYPE="hidden" name="MAX_FILE_SIZE" value="92160"] a takto upraveny form odeslat a muzu uploadovat soubor velky podle libosti (resp. podle toho, co si nastavim jako hodnotu promenne MAX_FILE_SIZE)... :-)

Avatar

Autor komentáře: Webmaster sompritazliva

Datum vložení: 5.3.2003 15:30:16

Myslim si ze ovela vacsim vtipom by bolo, keby si sa pokusil ten tvoj "genialny" formular odoslat. potom by si taku blbost nepovedal. vdaka tebe mi tu pisu ludia ze som blby a podobne... Okrem toho by si sa mal vazne zamysliet nad etikou - ked najdem niekde chybu, neposlem to do diskusneho fora, ale webmastrovi.........

Avatar

Autor komentáře: Ondrada

Datum vložení: 6.3.2003 12:47:37

Ano, ten formular sem odeslal a server akceptoval asi 250 kB velký soubor tak mi nepovídejte, ze to nejde. Zdravim!

Avatar

Autor komentáře: Webmaster sompritazliva

Datum vložení: 6.3.2003 12:54:38

ak je to jpeg, alebo gif, navyse rozmerov do 700x700 ... nic co by som nechcel...

Avatar

Autor komentáře: Ondrada

Datum vložení: 6.3.2003 12:58:46

Ano, byl to JPEG, max rozmery jsou (kdyz uz) 500x700, ovsem i takovy soubor muze byt pekne velky. Pokud vam to nevadi, proc pisete ze max. velikost je 90 kB? To opravdu nechapu - proto to take beru jako chybu.

Avatar

Autor komentáře: Ondrada

Datum vložení: 4.3.2003 12:55:13

A mimochodem - co ma znamenat toto?
<a href='http://www.axon.sk/vote/user/edit_profil.php?id=1600' target='_blank'>http://www.axon.sk/vote/user/edit_profil.php?id=1600</a>
<a href='http://www.axon.sk/vote/user/edit_profil.php?id=1500' target='_blank'>http://www.axon.sk/vote/user/edit_profil.php?id=1500</a>
<a href='http://www.axon.sk/vote/user/edit_profil.php?id=1650' target='_blank'>http://www.axon.sk/vote/user/edit_profil.php?id=1650</a>
<a href='http://www.axon.sk/vote/user/edit_profil.php?id=1680' target='_blank'>http://www.axon.sk/vote/user/edit_profil.php?id=1680</a>
a tak dale? To muzu upravovat profil komu chci nebo jak? :-)))
Usmevne...

Avatar

Autor komentáře: Petr Spejchal

Datum vložení: 4.3.2003 19:13:10

No oni se proste drzi toho co maji napsane na svych strankach :))))

Na <a href='http://www.axon.sk/webdesign/' target='_blank'>http://www.axon.sk/webdesign/</a> pisou:


Dostupnosť a štandardy
=================
Prezentácia musí byť dostupná komukoľvek bez ohľadu na jeho technické vybavenie, použitý software či rýchlosť pripojenia.


Tak to proste udelali pristupne komukoliv :))))))))))

Avatar

Autor komentáře: Webmaster sompritazliva

Datum vložení: 5.3.2003 15:32:12

Ak nabuduce budes nieco taketo pisat, mal by si si overit, ci pises objektivne... totiz ziadna chyba tam pokial viem nie je!!!!!

Avatar

Autor komentáře: fantomas

Datum vložení: 5.3.2003 8:35:57

Nie, nedaju sa upravovat profily komukolvek. Je to stranka, ktora sa zobrazi pri registracii...

Avatar

Autor komentáře: Webmaster sompritazliva

Datum vložení: 5.3.2003 15:31:04

Drahy moj, a skusal si to?

Avatar

Autor komentáře: Webmaster sompritazliva

Datum vložení: 5.3.2003 15:35:19

pardon, to patrilo prispevku vyssie...

Avatar

Autor komentáře: Webmaster sompritazliva

Datum vložení: 5.3.2003 15:35:52

skusal si to? potom by si sa pousmial :)

Avatar

Autor komentáře: Webmaster sompritazliva

Datum vložení: 5.3.2003 15:38:04

skusal si to? potom by si sa pousmial!

Avatar

Autor komentáře: Ondrada

Datum vložení: 6.3.2003 12:56:20

Mily webmastere, ted jste se ukazal opravdu v dobrem svetle, zkousel jsem to predvcirem, a profily se upravovaly jedna basen.

Myslim, ze ten, kdo by se mel nad sebou zamyslet, nejsem ja, ale Vy, to, ze jste chyby behem nekolika dnu opravil, neznamena, ze tam nebyly. Ale vy jste asi dokonaly, vy proste sve chyby priznat neumite.
Mimochodem - zkousel jsem to ja a nekolik dalsich lidi, kazdy z jineho stroje a jine IP a kazdemu se to povedlo.

Budte tak laskav, a priste tady nemlzte, ze tam zadna chyba nikdy nebyla, kdyz my oba vime, ze byla. A nemusite take rozhlasovat, ze ja jsem ten, kvuli komu vam kazdy rika ze jste blbý, kdyz mate skripty derave jak povestny cednik. Mimochodem - chtel jste zhodnotit web a k tomu slouzi tato diskuse, nevim, proc bych do ni nemohl hodit odkaz.

Zdravim!

Avatar

Autor komentáře: Ondrada

Datum vložení: 6.3.2003 13:05:19

Jeste k tem profilum - abyste mohl upravovat, musite byt prihlasen, to jsem nenapsal.

Avatar

Autor komentáře: Ondrada

Datum vložení: 6.3.2003 13:09:42

Mimochodem - kdyby to neslo - myslite, ze Veronika, ktera je v Top5, by o sobe napsala toto?
<a href='http://www.axon.sk/vote/profil.php?id=171' target='_blank'>http://www.axon.sk/vote/profil.php?id=171</a>

Avatar

Autor komentáře: Webmaster sompritazliva

Datum vložení: 6.3.2003 14:11:50

ups, ospravedlnujem sa, o tomto som teda nevedel... dik za upozornenie. prosim dalsie podobne chyby napisat na moj mail.

ondrada: ano, chcel som web zhodnotit, nie aby sa niekto pokusal "hacknut" ho...

Avatar

Autor komentáře: Ondrada

Datum vložení: 6.3.2003 16:37:00

OK, jen orientacne - to nebyl pokus o hack ale do oci bijici vyzva - v editacnim formulari jen jeden ciselny parametr - to si rika o vyzkouseni :-) A kdyz se to tak vezme - chtel jsem zhodnotit "kvalitu skriptu" :-)))

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz