Starší komentáře ke článku: shpmorava

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Jirka VK

Datum vložení: 29.10.2004 7:06:34

No tak zkusíme to odzačátku, ale do konce asi nebudu mít sílu:
- vstupní stránka je tam jen k obejití povinosti umísti reklamu - osobně bych řekl nečestné a nesportovní
- v Opeře nevidim správně češtinu - bodejť taky jo když deklarace nějak nejni (vůbec deklarace a další meta data někam odběhli)
- stránka v Opeře hroutí dosebe doleva (evidentně otimalizováno pro špatný boxmodel IE)
- o něčem jako sémantika jste evidentně neslyšel, takže asi nemá cenu moc rozebírat absenci Hx atd.
- CSS jsem prošel jen letmo, ale stále se opakující vlastnosti jasně naznačují, že sdružování definic a vůbec vyšší dívčí v CSS tady na úrodnou půdu nenarazily
- graficky bych stránkám přiznal asi jediné drobné kladné body, pěknej nápad s tim menu jak vystřiženym z některejch her a celkově grafika neurazí, nicméně:
- odkazy (menu) by se měli chovat tak, aby bylo poznat že to jsou odkazy (osobně nejsem zarytý zastánce podtrhávání, ale něco by se s tim dít mělo)
- vypořádat se s tim špatnym zobrazovánim
- nedávat text přes barevné obrázky a vůbec přes obrázky, které způsobojí, že text místy téměř nejde přečíst
- není dobrý nápad zakázat skrolování - na mém 21'' monitoru to neni problém, ale nedivil bych se, jestli se někdo s malym rozlišenim ozval
Dalo by se jít dál, ale fakt to nemá cenu - připadá mi, že autorovi chybí základy a ačkoliv si asi někde přečetl, že tabulky už nejsou IN tak prostě zase zanedbal spoustu jiných stránek slušného kódu i designu.

Avatar

Autor komentáře: tx

Datum vložení: 29.10.2004 7:43:05

Původně jsem chtěl napsat delší pojednání, ale už mě někdo předběhl takže bych mohl přidat jen podpis :)

Avatar

Autor komentáře: zdenek

Datum vložení: 31.10.2004 18:31:38

Nemáš pravdu s tou vstupní stránkou, první si prostuduj pravidla webzdarma a potom někoho obviňuj z nesportovního chování. Mám to úplně stejně, protože si můžeš vybrat mezi reklamou na každé stránce nebo na vstupní.

Avatar

Autor komentáře: Jirka VK

Datum vložení: 31.10.2004 22:25:01

Ano, kdybys tam měl automatické přesměrování tak tě za to vykopnou hned. Takhle vás trpěj, ale podle mě je to na hraně = neslušné.
Nicméně vzhledem k tomu že tady hodnotíme WEB jako celek, tak na vyřčeném trvám - ta stránka je tam na nic (právě krom té reklamy).

Avatar

Autor komentáře: Jirka VK

Datum vložení: 31.10.2004 22:26:28

Ano, kdybys tam měl automatické přesměrování tak tě za to vykopnou hned. Takhle vás trpěj, ale podle mě je to na hraně = neslušné.
Nicméně vzhledem k tomu že tady hodnotíme WEB jako celek, tak na vyřčeném trvám - ta stránka je tam na nic (právě krom té reklamy).

Avatar

Autor komentáře: zdenek

Datum vložení: 31.10.2004 22:38:31

"Poskytovatel služby si vyhrazuje právo vložit na uživatelské stránky reklamní proužek a to buď na úvodní stránku nahoru nebo na všechny stránky dolů - dle výběru uživatele. "
Přesná citace z webzdarma. Proč se Jirko pořád hádáš a mlžíš. Nic není na hraně. Jak jsem psal dole, mám to mé stránce taky, abych se zbavil té reklamy na zbytku webu.

Avatar

Autor komentáře: Jirka VK

Datum vložení: 1.11.2004 7:12:57

Nemlžim - udělat úvodní stránku bez obsahu a dát tam jen odkaz typu vstup je obyčejný vyčůránkovství. Dělej si to klidně dál, když si nepřipadáš blbě vůči někomu kdo od tebe za hosting chce jen pitomej proužek reklamy na jedinou stránku. Samozřejmě, že to z technického pohledu je korektní, ale dál asi nejseš schopnej dohlídnout (nebo spíš nechceš).

Avatar

Autor komentáře: pmasarik

Datum vložení: 1.11.2004 8:35:09

Musím súhlasiť s Jirkom VK, má pravdu na celej čiare, tu ide viac-menej o charakter človeka a o blbý banner, ktorý by kludne mohol byť na úvodnej stránke a nie na vstupnej, ktorá nikomu nič nepovie.

Avatar

Autor komentáře: Zdenek

Datum vložení: 1.11.2004 11:51:36

A můžete mi tedy říci, jaký je rozdíl mezi vstupní a úvodní stránkou?

Avatar

Autor komentáře: Adam Vašíček

Datum vložení: 1.11.2004 15:45:58

Tohle se mi zdá už moc! Nejenže se ty stránky skoro nedaj pochopit, ale ještě nevědět, co je to úvodní stránka? Jirka VK a pmasaryk měli namysli úvodní stránku, které se jinak také říká domovská stránka, hlavní stránka, homepage... Jestli nevíte, co je to úvodní stránka, neměl byste asi ještě dávat web ke kritice. Ovšem to je jen můj osobní názor :o(

Avatar

Autor komentáře: honza

Datum vložení: 2.11.2004 12:45:14

Ty si z WZ nebo co??

Avatar

Autor komentáře: mynameis

Datum vložení: 29.10.2004 10:29:30

Předem nutno říct, že (podle mě) je to příklad toho jak to nedělat. Tuším, že p. Málek psal tento týden "Kritika webu - principy a doporučení" přesto to někomu pořád není jasné.
- GRAFIKA - nápad okopírovaný z nějaké hry, konečně proč ne
- MENU - přidat hover, změnit barvu buď pruhu nebo odkazů...
- TEXT - doplnit TEXTovou část do např. O NÁS protože to že se v obrázku schovává menu, vidět na 1. pohled není.
- KONTRAST - změnit písmo z černé naa nějakou světlou, co je to za kombinaci tmavě zelená + černá?
- např. AKCE špatně napozicované...
- VZKAZY nefungují?

podle mě je to pokus nějak stránky rozšířit, autor se nezabývá základními principy, které se stále opakují...celkově myslím, hodně slabé.


Avatar

Autor komentáře: Marks

Datum vložení: 29.10.2004 12:08:05

Musím souhlasit s předchozím.....z uživatelského hlediska mě nejvíce vadí

odkazy - kombinovat text a odkaz v liště nepovažuji za nejrozmumnější, špatný kontrast - představa, že surfuji o půlnoci na této stránce mě děsí :)
absence zmínky o kódování - bez toho je sebelepší prezentace paskvil
záhlaví - nelíbí se mi obrázky v záhlaví......když už je pozicování absolutní,
dalo by se to vyřešit pohledněji
logo není klikací a na úvodní stránku jsem se dostal až po x-tém kliknutí, než
jsem našel aktuality v zápatí
kromě toho bych lépe vyřešil text v logu
Toť můj názor jakožto názor užiivatelův :D

Avatar

Autor komentáře: Marks

Datum vložení: 29.10.2004 19:13:34

Omlouvám se.........to jsem tam byl s Operou. Ve Firefoxu jsem se na úvodní stranu nedostal, protože ten odkaz jaksi chyběl, stejně jako celé zápatí :P Nothing for me. Nothing for us.

Avatar

Autor komentáře: Elaphe

Datum vložení: 30.10.2004 10:38:09

Po tom, co jsem si tu přečetla jsem ani neměla odvahu otevirat zdrojak. Souhlasim s uvedenymi chybami (posun - rozhozeni - menu v Mozzile, tmavě modra barva misto tmave zelene, ktera stejne neni videt na cernem podkladu).
Pridam jen poznamku - v novinkach by to, co je tmave zelene, mohlo fungovat jako odkaz, pokouset se trefit na nejakou malou lupu...

Avatar

Autor komentáře: Adam Vašíček

Datum vložení: 29.10.2004 14:47:46

<DIV CLASS="HEAD">
<DIV CLASS="HEADA"></DIV>
<DIV CLASS="HEADB"></DIV>
<DIV CLASS="HEADC"></DIV></DIV>
<DIV CLASS="UPMENU">

<DIV CLASS="MENU_MASTER">
<DIV CLASS="MENU">
<DIV CLASS="HLMENU"></DIV></DIV>
<DIV CLASS="MASTER">

- myslím, že by to šlo i jednodušeji.

Víc k tomu říkat nebudu, protože nechápu lidi s takovým přístupem k věci

Avatar

Autor komentáře: pmasarik

Datum vložení: 29.10.2004 15:04:25

Takže ja mám k tejto stránke len jedno.
Poprosil by som autora, aby sa pozrel na to čo stvoril mojim pohľadom.

<a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www.pmasarik.szm.sk/ukazky/morava.jpg' target='_blank'>http://www.pmasarik.szm.sk/ukazky/morava.jpg</a>

Presne toto som videl ja!!!
Myslíte si, že je všetko OK?

Avatar

Autor komentáře: Adam Vašíček

Datum vložení: 29.10.2004 16:39:32

To jsme na tom stejně...

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 29.10.2004 23:01:00

No vida, to byste meli autora pochvalit, ze dela stranky i v azbuce :-)

Avatar

Autor komentáře: Kahi

Datum vložení: 29.10.2004 16:52:09

myslím, že bych se styděl poslat sem ke kritice stránku, která porušuje zásady validity tak hrubým způsobem, jako je chybějící DTD a encoding, nebo vícenásobné ID. nevím jak to nazvat, ale webová stránka to asi nebude :-(.

Avatar

Autor komentáře: Marks

Datum vložení: 29.10.2004 17:08:20

Vícenásobné ID? Ruce pryč od toho!!! Někdy je asi lepší zdrojový kódy neotevírat 8^(

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 29.10.2004 23:05:09

Ano, s pristupnosti je tento web bohuzel na stiru jako uz dlouho zadny zde v kritice. Moje cesta timto vebem byla asi takova:
1) Znechuceni ze zbytecne uvodni stranky
2) Totalni odrazeni spatnym zobrazenim kodovani a neuveritelne malym pismem - uz jsem videl leccos, ale takove blesky, to je vazne neco.

Mrzi me, ze dneska nemuzu pridat nejakou konstruktivnejsi kritiku, ale tento web me doslova odradil.

Avatar

Autor komentáře: zdenek

Datum vložení: 31.10.2004 18:48:42

Úvodní stránka nemusí být zbytečná. Pokud mám freehosting u webzdarma, tak toto je asi rozumné řešení, protože potom nemám reklamu na každé stránce (kód navíc, riziko rozhození vzhledu ap.). Já to u sebe řeším ale tím, že každý hned ví o čem ten web bude.

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 29.10.2004 23:08:11

Mimochodem, kam se podely Plavackovy uvodniky?

Avatar

Autor komentáře: David

Datum vložení: 30.10.2004 11:25:47

Zdravím autory stránek!

Předem bych chtěl zdůraznit, že kritika snesená tomuto webu je oprávněná, ale nelamte si s tím hlavu! Každý z nás jednou musel začít a zvlášť ti, kteří radši vyrazí do přírody a nesedí jen stále za počítačem a neučí se standardy, hlavičky, css, html, sémantiku...apod.

Jako hlavní problém považuji jeho <B>"nenaplněnost"</B>. Pokud mám web, který se věnuje airsoftu - měl by se skutečně věnovat airsoftu. Jelikož bratr mé přítelkyně občas vyráží za touto zábavou, poměrně mě zajímaly informace o vaší jednotce. Bohužel po obsahové stránce je web nezajímavý a těch <B>pár</B> fotografií tomu nepomůže.

Doporučuji naplnit web a pak se zabývat grafikou. Možná mám trochu špatné oči nebo jsem divný, ale mám problém se čtením textu na vašem webu. Musel jsem povypínat všechny styly abych si v klidu prečetl těch několik málo textů. Grafika je samozřejmě dobrá, ale písmo je malé a oproti celkovému grafickému pojetí pro mne skoro nečitelné. Nad tím by bylo potřeba se zamyslet.

Přeji autorům mnoho úspěchů v jejich tvorbě webu stejně tak i mnoho vybojovaných vítězství!

Avatar

Autor komentáře: Autor

Datum vložení: 2.11.2004 8:11:20

Díky

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 2.11.2004 7:57:48

na uvodni strance nejak postradam infio o co gou, je to nejaka Velkomoravska separatisticka guerrila? nejaka jednotka nasi armady, nejaka airsoftova bandicka, tym hracu onlinovek?
jinak stranky dost spatny: cestina zadna, pidiaturni pismo, nejde poznat co je odkaz a spatne se na nej klika, zmateny kod, zadny meta, sematika, tagy velkymi pismeny mi taky moc nesedi.....

Avatar

Autor komentáře: Autor

Datum vložení: 2.11.2004 8:10:18

Vím, mé stránky porušují veškerá pravidla vytváření WWW, ale teď jse podívejte trochu do sebe mílí autoři komentářů na mé WWW a řekněte mě co je špatné na tom, když jse naprostý začátečník zeptá profesionálů co si myslí o jeho tvorbě?

PS:Myslím ,že když jste začínali s vytvářením WWW také jste nebyly nejlepší.

Avatar

Autor komentáře: Bronislav Klucka

Datum vložení: 2.11.2004 8:21:50

Co si mysli?
1/ ze Tvuj web porusuje veskera pravidla. Na to ses ani nemusel ptat, vis to sam. Potom, co's cekal?
2/ Kdyby sis precetel komentare k nekolika webum, ktere tu byly kritizovane a zapracova tyto pripominky, mel bys web mnoooohem lepsi

ad p.s.) nebyli, ale ucit se znamena, ze si clovek shani informace a vypada to, ze ses ani nedival, jak tady kritika probiha, protoze kdyby ano... ale to uz se opakuju... viz bod 2.

Avatar

Autor komentáře: Autor

Datum vložení: 2.11.2004 8:58:28

Co jsem čekal?
Čekal jsem, že některý člověk zkušenější než já by mě mohl říci co dělám konkrétně za chyby - bohatě by mě stačil jeden komentář.
Ale spíše jsem jse dočkal urážek. Přesto děkuji všem autorům komentářů na mé <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www' target='_blank'>http://www</a>.

Avatar

Autor komentáře: Bronislav Klucka

Datum vložení: 2.11.2004 9:09:30

Tak jsem si procetl komentare znova a nikde zadna urazka... Nebo si myslis, ze je urazka, kdyz Ti nekdo rekne, ze Tve stranky jsou strasne pro strance graficke, po strance pristupnosti, po strance validity a po strance obsahove? To nejsou urazky, to jsou fakta....
Odpovez Ty nam. Kdyz vis, ze si porusil vsechny standardy a poucky, proc's to tak psal? Proc si to nenapsal validne? Snazil si se ziskat nejake informace sam? (o cemz dle vysledku pochybuji), nebo si jenom neco napsal a pak's to sem hodil a cekas, ze Te nekdo povede za rucicku a bude Ti rikat "a tohle je spatne, a todle je taky spatne a todle zase spatne, tady to tady bejt nesmi, tady Ti neco chybi"....

Avatar

Autor komentáře: Autor

Datum vložení: 2.11.2004 9:21:11

Promiňte, ale k vašemu komentáři nemám raději slov. Jediné co jsi myslím je ,že prostě trošku nechápete o co jde. Sbohem

Avatar

Autor komentáře: Bronislav Klucka

Datum vložení: 2.11.2004 9:24:22

zkust mi objasnit, oc jde?

Avatar

Autor komentáře: Jirka VK

Datum vložení: 2.11.2004 9:33:56

Tady se teda musim připojit k Bronislavovi - pod jeho příspěvek se klidně podepíšu protože tady fakt, žádný urážky nezazněli.
Dejme příklad ze života. Vyštukujete si obývák tak že holejma rukama napatláte štuk na zeď a nevyhladíteho. Pak se někoho zeptáte jak se mu líbí Vaše dílo a on řekne, že to je příšerný - a to Vás jako urazil, jo???

Avatar

Autor komentáře: pmasarik

Datum vložení: 2.11.2004 17:57:27

<I>Jediné co jsi myslím je ,že prostě trošku nechápete o co jde. Sbohem </I>

Nemožem inak, ako sa pridať a povedať jedno.
Nikto vás tu podľa mňa neurazil. Nemôžete sa hnevať, že vám nikto konkrétne nepovedal čo je zle, pretože na tej stránke je zle všetko.

A ak chcete konkrétny príklad, ako som robil stránky pred nedávnom
a ako teraz kludne to tu zverejním. Jediné čo som musel urobiť, je čítať, čítať a ešte raz čítať. Nikto múdry z neba nespadol.

Nedávna mynulosť: <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www.pmasarik.szm.sk/ukazky/detmarstare/' target='_blank'>http://www.pmasarik.szm.sk/ukazky/detmarstare/</a>
kritika na hore uvedený web je tu: <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://interforum.interval.cz/ShowPost.aspx?PostID=4964' target='_blank'>http://interforum.interval.cz/ShowPost.aspx?PostID=4964</a>

Súčasnosť: <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www.detmar.sk' target='_blank'>http://www.detmar.sk</a>
alebo tu nedávno kritizovaný web: <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www.mirea.szm.sk/' target='_blank'>http://www.mirea.szm.sk/</a>
kritika na mireu je tu: <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://interval.cz/clanek.asp?article=3540' target='_blank'>http://interval.cz/clanek.asp?article=3540</a>

A podotýkam, že som amatér, ktorý sa to naučil sám. Nepracujem v žiadnej firme a dokonca nemám v našom meste ani žiadneho kamoša, ktorý by sa tomu rozumel. Čítaním starých kritík sa podľa mňa človek naučí najviac.

Howk dohovoril (dopísal) som.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz