Starší komentáře ke článku: shockworks.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: kinghowa

Datum vložení: 11.9.2006 11:01:51

Je vidět profesionální práce, co se týče barevnosti, rozložení atp. je to hodně dobré. Takže jen pár drobností: 1. Při najetí (prvním) na položku ve vertikálním menu se čeká na dotažení obrázku pro "hover" a položka je chvilku bílá. Na pomalejším připojení to bude ještě markantnější. Spojil bych obrázky v jeden (viz. http://www.wellstyled.com/css-nopreload-rollovers.html) 2. Po použití volby "vypnout styly" nejsou styly tak úplně vypnuté. Zůstává tam obrázek na pozadí aktuálně vybrané položky v menu a hlavně nějaké šílené vertikální mezery. Pokud vypnu CSS v prohlížeči, vypadá to lépe. 3. Obrázky malujícího páru v záhlaví sice hezky ladí, ale osobně bych dal přednost tomu, aby jednotlivě grafickým sdělením více korespondovaly se sobě přislušnou sekcí. Kód zásadně nehodnotím (nekoukám na něj), od toho tady jsou jiní, já mám radši jinou literaturu.

Avatar

Autor komentáře: Ján Varhol

Datum vložení: 11.9.2006 12:56:57

Kód nie je taký čistý, ako by u profesionála mal byť. V zdrojovom kóde je použitý tag <style> pre vkladanie CSS kódu, čo pokiaľ viem špecifikácia povoľuje, ale kód je potom pekne zasvinený. Okrem toho aj priamo v kóde je zopár vecí naštýlovaných pomocou atribútu style. Sémantika 0 bodov. Napríklad na http://www.shockworks.cz/seo-optimalizace-pro-vyhledavace.html som našiel h2 ako prvý nadpis, potom nasledoval h1 a potom h2 a zvyšok stránky. No, jednoducho chaos... Nehovorím o tom, že nie všetky časti textov, ktoré vyzerajú ako nadpisy sú v kóde nadpismi. Text sa ťažko číta, ako keby bol letter-spacing nastavený na 0px.

Avatar

Autor komentáře: chlistovak

Datum vložení: 11.9.2006 22:21:31

rád bych se na web podíval, ale nefunguje, což jako vizitka není zrovna dobré...

Avatar

Autor komentáře: M jako Molitan

Datum vložení: 12.9.2006 14:44:21

Kazdy web nekdy nefunguje. Jen weby na pipni.cz nefunguji casteji.

Avatar

Autor komentáře: Svetlana

Datum vložení: 12.9.2006 13:02:00

Uvod je takovy dost preplacany - jak mam zacit? Kde? Ja prece nechci hned psat pozadavkovy formular... Obsah sekce web design - myslim, ze by obsah zaslouzil trochu poskladat, pripadne zmensit.Dost dulezite veci jsou schovane az vzadu v rohu. A ty obrazky - je to vec, ktera me asi nejvice zaujala, myslim, ze jsou trochu mimo misu. Prohlizela jsem je tak dlouho, ze jsem nemela chut prohlizet ostatni. Na serioznosti moc take nepridaji(viz dale). To same plati pro odstavec Reklama zaklad uspechu. Steve Krug rika: "Pratelske monology musi zemrit." Nechte je zemrit a napiste jednoduse, co jste a co delate. To plati i pro cely zbytek webu, vyvarujte se one "uprimnosti" a "srdecnosti". Odkazy...jak mam poznat, co je odkaz? Jednou tucne, jednou cervene, jednou sede........ R E K L A M A K O M P L E X N Ě - trochu krici. Uz nazev firmy (ŠOK), pak tento slogan, obrazky osmatavajici se dvojice, je to pak cele moc "ukricene". Mozna se zda, ze jen kritizuju, no jo, ale verte mi, jinak je to hezke;o)

Avatar

Autor komentáře: Mondzo

Datum vložení: 12.9.2006 18:48:02

maxlength a nie maxlenght pri kontaktnej forme, chcelo by to opravit, na viac pozerania som casu nemal... CEST

Avatar

Autor komentáře: Pavel

Datum vložení: 12.9.2006 19:07:38

- odkazy nejsou podtrhane - H1 a H3 (postradam H2) - postradam reference

Avatar

Autor komentáře: Vitek

Datum vložení: 13.9.2006 13:00:52

Pokud stranka nabizi kvalitni webove prezentace, mela by byt optimalizovana i pro Operu. Ve verzi 9 je volne misto mezi horizontalnim a vertikalnim menu.

Avatar

Autor komentáře: thc

Datum vložení: 13.9.2006 13:22:39

[i]Naše produkty splňují všechny moderní normy pro tvorbu www stránek (XHTML 1.1, CSS 2.1). Že Vám tyto zkratky nic neříkají? Nevadí! Důležité přece je, že my jim rozumíme a řídíme se jimi.[/i] ;o]

Avatar

Autor komentáře: Jakub

Datum vložení: 14.9.2006 11:28:07

Na to že působíte 2 roky "na trhu reklamy" jak sami píšete, tak Vaše reklama není zrovna ukázková. Vysvětlujete k čemu je dobrá SEO optimalizace a máte Google pagerank: 0 Na stránce "Kontaktní informace" Člověk najde jen nástěvnku se seznamem členů "Studia". Kontaktní údaje si ale zákazník představuje trochu jinak. Pokud nechcete působit jako skupinka nadšených studentíků, uvádějte vždy i adresu, IČO, DIČ... Takhle bych vám za vaše služby zcela anonymně nedal ani korunu. To že obrázky problikávají už tu bylo zmíněno. Toto je trochu ostré tvrzení: [i] Filip Hanák Grafický guru, znalec všech pravidel typografie. Vytváří většinu grafických návrhů pro reklamu - letáky, logotypy, apod.[/i] Zadejte svému [b]Grafickému GURU a znalci VŠECH pravidel typografie[/b] aby si hlídal alespoň základní pravidla - zalamování řádků. REFERENCE - Ty jsem nenalezl vůbec. A to je první a často poslední informace, kterou SKUTEČNÝ ZÁKAZNÍK hledá.

Avatar

Autor komentáře: Daver

Datum vložení: 20.9.2006 1:17:38

Co má dělat společnost, která reference nemá, tedy začíná? Je odsouzená k zániku ve svém zrodu? SKUTEČNÝ ZÁKAZNÍK takovou společnost nikdy neosloví? ... nemyslím si, že máte pravdu. Skutečný zákazník hledá nejrychlejší cestu (rozuměj takovou, která zabere nejméně času) ke splnění jeho požadavku. Moc jsem to nestudoval, tak snad jen: MÝTUS PÁTÝ: Moji zákazníci mi říkají: "Na reklamu neberu ohled" To "moji", je sice pravopisně správné, ale vypadá to divně, chce to něco lepšího, třeba "Mí" Design je velmi příjemný :o)

Avatar

Autor komentáře: petr

Datum vložení: 15.9.2006 14:13:15

Velmi hezký web. Dobrá práce.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz