Starší komentáře ke článku: repro.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 5.3.2004 1:33:47

graficky pekny - subjektivne (!)
napln projektu - prijde mi zajimavy, obsahove plny

kod prisernost - tabulky, styly primo, atribut align, schizofrenie velkych malych nazvu tagu - za postupneho michani vylit do zachoda a zacit znovu - uplne, od zacatku na zelene louce - konkretni kritika je prakticky nemozna, nicmene se nepochybne najde rada lidi, co vam to z tech minulych (za pul roku) radi opisou ...

jestli je to komercni zalezitost (jakoze mi to z obecnych informaci moc nevyplyva), tak byt firmou, jdu radsi na plastiku - engine zalozeny na phprs, ... mno nevim

btw: kdyz to budu chtit vytisknout, tak cartridge radsi spacha harakiri

Avatar

Autor komentáře: korpo

Datum vložení: 5.3.2004 8:56:43

chudacik cartrige ... :)

inak ten dizajn sa aj mne celkom pozdaval ...

Avatar

Autor komentáře: Freya

Datum vložení: 5.3.2004 9:09:19

Na té stránce se vpravo dole píše, že je to nekomerční server ("máte-li náš nekomerční server v oblibě, podpořte nás! ").

Po vizuální stránce jsem nenarazila na nic, co by mě pohoršilo. Možná by nebylo špatné dát uživateli na výběr několik barevných verzí, protože ta šedozelená není úplně podle mého gusta.

U tlačítka ve vyhledávacím formuláři by místo ">>" mohlo být napsané nějaké běžné slůvko, třeba "Jdi".

Možná, že místo kulatých odrážek v seznamech by bodly odrážky hranaté, ale to je jenom maličký detail.

Co mě na téhle stránce ovšem docela zklamalo, je zdroják. Vypadá jako z doby před pár lety... Líbily by se mi tam bohatší metainformace.

<center><p class="z">Celkem hlasovalo: 64</center><br />
<br></TD></TR></TABLE> - myslím, že tenhle útržek z kódu tak nějak celkově vystihuje podstatu mého špatného pocitu...

Avatar

Autor komentáře: harkonnen

Datum vložení: 5.3.2004 11:28:23

Design pekny, snad bych tu hlavni cast trochu vice pribarvil. Je to dost cernobile.
Moooc se mi libi ta back sipecka vpravo.
Jeste bych si dal pozor na odradkovani nadpisů.

Kod je hruzny... jak jiz bylo receno. Vzdyt ony ty styly nejsou tak tezke, ne ?

Avatar

Autor komentáře: nAS

Datum vložení: 5.3.2004 13:20:59

Sakra lidi to nedokazete pred tim nez date strakny do Kritiky webu napsat do prohlížeče
<I><a href='http://validator.w3.org/check?uri=</I>' target='_blank'>http://validator.w3.org/check?uri=</I></a> + adresu vašeho webu?!
Pokud zjistíte, že počet chyb > 0, tak si ty chyby nejdřive opravte! A pokud je těch chyb více než 200 (!!!) tak to celé smažte a napište znovu!

<a href='http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fmag.repro.cz%2F' target='_blank'>http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fmag.repro.cz%2F</a>

- to je fakt síla a to je to HTML 4.01 !

Vzpamatujte se lidi! Tohle je server o tom jak správně a validně programovat a pokud jste četli alespoň několik článků odtud, tak vám přece musí dojít, že to je úplně strašné!
Když chcete hodnotit pouze vzhled, tak to zařaďte na nějaké stránky, které jsou na to specializované!

howgh

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 5.3.2004 14:16:07

Tak, tak. Moja rec. Ale asi je skoda sa rozculovat.

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 5.3.2004 20:49:19

Bohuzel se musim pridat. A dodavam, ze uz take pomalu prestavam chapat, jakym zpusobem se provadi vyber do kritiky.
Posledni dobou si tu par lidi, vesmes autoru pomerne slusnych webu, stezovalo, ze byli odmitnuti. A pak se zde objevi toto. Z vnesiho pohledu uzivatele je to web pohledny, to zas nemuzu poprit, ale jak pise treba nAS, interval.cz je server o spravnem psani webu a tento web je kodove proste bastl. Chapu, ze "komise" pro zarazovani do kritiky nemuze delat nejakou podrobnou kontrolu u kazdeho prihlaseneho webu, ale zrovna protazeni validatorem je vec tak zakladni a rutinni, ze bych ho automaticky predpokladal.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 5.3.2004 21:03:01

Každý měl možnost se vyjádřit, viz <a href='http://interforum.interval.cz/ShowPost.aspx?PostID=516' target='_blank'>http://interforum.interval.cz/ShowPost.aspx?PostID=516</a> ;-)

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 8.3.2004 20:40:46

Pardon, uz jsem to napravil a zanechal prispevek na prislusnem miste. Ted uz jen budu cekat, jestli se zacnou pripadne dit prislusne veci :-) Zdravim.

Avatar

Autor komentáře: Jakub Truneček

Datum vložení: 5.3.2004 14:28:14

I já když si pročítám zdejší kritiky, vidím co se zde omílá pořád dokola a co se zde nejvíc kritizuje - validita,koreknost ,čistota kódu. Tak přece než to sem dám tak si tyto věci pohlídám.

Jestli to takto bude pořád dál tak se již nic nového nedozvíme a tato kritika ztratí svůj smysl.

Avatar

Autor komentáře: mucker

Datum vložení: 5.3.2004 15:27:44

velice nudny, strohy a jednoduchy design.

Avatar

Autor komentáře: Ondra (autor webu)

Datum vložení: 5.3.2004 22:36:14

Zdravim, dekuji vsem za kladnou i negativni kritiku. Jak jsem jiz uvedl v zadosti o zverejneni na intervalu, jednalo se mi hlavne o hodnoceni magazinu REPRO.cz jako projektu, nikoliv pouze kvality programmingu. Priznavam, ze HTML kod k tomu vsemu patri a uz delsi dobu se chystam ho predelat. Presto bych vas dale prosil o kritiku tykajici se celkoveho pusobeni na vas jako ctenare, jestli se vam zamlouva struktura, jestli se vam magazin dobre cte, jestli se vam zamlouva obsahove a co byste na nem zmenili.

S pozdravem, Ondra R.

P.S.: magazin je samozrejme nekomercni a nadsenecky projekt. Do budoucna to neplanujeme nijak vyznamne menit.

Avatar

Autor komentáře: JiriN

Datum vložení: 5.3.2004 23:02:53

Hnus.

Vsiml jste si nekdy, ze prohlizec ma takovou sipecku vlevo, kterou se lze z normalnich stranek vratit zpet?

Jestli vsiml, tak proc to znemoznujete?

Hnus.

Avatar

Autor komentáře: Ondra (autor webu)

Datum vložení: 7.3.2004 19:35:33

Chapeme, ze to dokaze cloveka nastvat. Jestli si chcete ponadavat, do toho! My to nikomu nerekneme :))

To je samozrejme zpusobeno presmerovanim z virt. serveru 'www' na 'mag'. Pouzil jsem pro nej JavaScript... asi ne moc vhodne, nicmene pokud jsem pouzil presmerovani pomoci PHP hlavicky, napriklad v Opere to generovalo Redirect stranku :(

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 7.3.2004 20:06:53

<I>napriklad v Opere to generovalo Redirect stranku :( </I>

to uz je otazka nastaveni opery a clovek, ktery to tak ma, tak si to asi nastavil z nejakeho duvodu, tudiz ho to nezaskoci ...

Avatar

Autor komentáře: Blanka

Datum vložení: 6.3.2004 7:40:47

Web je po obsahovej stránke pre mňa veľmi podnetný, články sú písané zrozumiteľne, ale akosi tam škrípe kódovanie, napr. na <a href='http://mag.repro.cz/view.php?cisloclanku=2003120101' target='_blank'>http://mag.repro.cz/view.php?cisloclanku=2003120101</a> - inak super článok.
Pridávam si stránky do obľúbených.
Grafickú stránku hodnotím kladne, je to nevtieravé. Stránky sa načítavajú rýchlo. Ale s tým kódom by ste naozaj mali niečo urobiť, niektoré chyby by sa dali bez problémov odstrániť, napr. chýbajúce alty.

Avatar

Autor komentáře: Ondra (autor webu)

Datum vložení: 7.3.2004 19:40:30

Dekuji Vam Blanko za prispevek i za chvalu - potesila ;)

S tou validaci urcite neco casem udelam.

Avatar

Autor komentáře: x-jab

Datum vložení: 6.3.2004 17:36:42

Velice mě zaujal článek o výstavě v hotelu Corynthia towers...snad bych jen dodal, že se to píše Corinthia.

Jinak ok vzhled, jenom trošku chudý na barvy.

Avatar

Autor komentáře: rel

Datum vložení: 7.3.2004 1:57:40

hlavicka ve 3-sloupcovem layoutu je podstatne misto stranky, ve ktere je zahodno umistit maximalni mnozstvi graficke informace, odkazy, banner, atd. vase hlavicka je tvorena ze 75% prazdnym mistem. no, nepusobi to moc atraktivne.

Avatar

Autor komentáře: Ondra (autor webu)

Datum vložení: 7.3.2004 19:28:14

je tam vyhranene misto presne pro full-banner, ale ne billboardu. proto je to casto prazdne. presto si myslim, ze to nicemu nevadi.

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 8.3.2004 0:58:03

No, rekla bych, ze nemate pravdu, ze ta hlavicka by vazne mela rikat vic... treba dokud jsem se nepodivala na menu, myslela jsem, ze to je o tisku/reprodukci... ty repracku v pozadi loga jsou mdle a necitelne...

Avatar

Autor komentáře: Ondra (autor webu)

Datum vložení: 8.3.2004 22:37:03

Diky za prispevek.

Hmm... asi mate pravdu, neco na tom bude. Podumam s kolegou, co bychom tam mohli hodit. Obrazek, slogan...?

Avatar

Autor komentáře: Story

Datum vložení: 7.3.2004 13:52:15

Dobrý den,
Potřeboval bych radu od zkušených snažím se udělat web aby byl validní.
Validátor mě ukazuje pořad chyby s kodováním a pak jestě nějakou s img ale vůbec nevím co je to za chybu.
Vím že to s kritikou vůbec nesouvísí. Předem děkuji Story
<a href='http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.story.wz.cz%2Findex2.php&charset=%28detect+automatically%29&doctype=%28detect+automatically%29' target='_blank'>http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.story.wz.cz%2Findex2.php&charset=%28detect+automatically%29&doctype=%28detect+automatically%29</a>

Avatar

Autor komentáře: Jan Brasna

Datum vložení: 7.3.2004 15:05:39

&img=5 ==> &img=5

doctype takto : <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.1//EN" "<a href='http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd">' target='_blank'>http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd"></a>

Taky byste mel posilat typ application/xhtml+xml, alespon tem browserum, ktere ho umi.

"Webdesing" + "Novy desing webu" -- nevim nevim, miluju kdyz to nekdo ani neumi napsat :D ...

PS: Priste na Interforum, tady to nema co delat.

Avatar

Autor komentáře: Jan Brasna

Datum vložení: 7.3.2004 15:07:11

Tak jeste jeden pokus - &img= ==> &amp;img=5

Avatar

Autor komentáře: Story

Datum vložení: 7.3.2004 15:58:57

Díky, moc mě to pomohlo.

<I>"Taky byste mel posilat typ application/xhtml+xml, alespon tem browserum, ktere ho umi. "</I> Vůbec netuším co to je

<I>"Webdesing" + "Novy desing webu" </I> Jaký je mezi tim rozdíl?

Avatar

Autor komentáře: Jan Brasna

Datum vložení: 7.3.2004 19:47:20

Tak byste si to mel nastudovat.

"desing" -- co je to proboha za slovo? Ve slovniku ho nemam - <a href='http://slovnik.seznam.cz/asc/sl.fcgi?src_trg=en_cz&len=30&word=desing' target='_blank'>http://slovnik.seznam.cz/asc/sl.fcgi?src_trg=en_cz&len=30&word=desing</a>

Avatar

Autor komentáře: Story

Datum vložení: 8.3.2004 9:53:20

Takže to má být design?

Avatar

Autor komentáře: Desitka

Datum vložení: 8.3.2004 14:14:22

Ne! Eisgdn.

Avatar

Autor komentáře: Johny

Datum vložení: 10.3.2004 18:39:27

Hmmm, tak tohle slovo uz vubec neznam :-)).

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz