Starší komentáře ke článku: Prosperuje on-line inzerce?
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 11.7.2002 1:27:04
Kdyby zde byly tak dobré všechny články, mohl by Interval na bannery zapomenout a začít inkasovat předplatné :-)
Datum vložení: 11.7.2002 12:06:29
Možná by byl ještě lepší, kdyby se člověk dozvěděl odpověď aspoň na některé otázky položené v prvním odstavci :-)
BTW podle mého názoru (a na tom zasedání SVITu jsem byl, tak nevařím úplně z vody :-) to, co plánuje A-connect, nikdy nebude reálně fungovat.
Datum vložení: 11.7.2002 12:25:41
Dobrý den, jsem rád, že článek vzbudil jakýsi ohlas...
Některé otázky z úvodního odstavce mají opravdu řečnický charakter... Myslím, že kdybych je uměl odpovědět, seděl bych v úplně jiné kanceláři :-))
Jak jste jistě pochopil z tohoto (a možná i předchozích) příspěvků na Interval.cz, rouhačsky tvrdím, že ve světě médií není Internet nijak vyjímečný. Logicky: když se to daří A-connectu u jiných médií, dokáží to v USA a západní Evropě, musí jít změřit inzertní výkon také v České republice. Nevím, zda přístup A-connectu je ten správný... to bych mohl posoudit z diskuze na SVIT a ne z jedné A4 zápisu z ní...
Datum vložení: 15.7.2002 10:32:36
Napsal jsem asi pred rokem a pul Portal a na zacatku roku cestovku, zlakan jednim nadsencem. Navstevnost je ted okolo 1500 UIP. Zivi to jen najem kancelare, ktera mi nepatri a pevnou linku, ktera je pro mne pomala a draha(cca 350kbps, tak chodim na 10Mbps za protisluzby).
Reklama se jen bartruje ( i treba v radiu a tisku) a ja zhubl za tu dobu o 20kg a zkratil si remen na kalhotech o 14 cm. Spolecnika mam uz jen za lhare a dacana.
Tento zpusob zbohatnuti nikomu nedoporucuji, pokud ho nezivi aspon tri rodice.