Starší komentáře ke článku: Případova studie - www.czech-tv.cz
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 7.11.2001 7:30:01
doufam, ze tenhle serial bude pokracovat. zajimaji me informace o slozeni tymu, programech atp. jen tak dal ...
Datum vložení: 7.11.2001 8:17:09
Ale ano, velice dobrý nápad... jen víc takových.
Datum vložení: 7.11.2001 9:03:21
... název "Případová studie" mi připadá trochu nadnesený. Spíše je to takový pohled do kuchyně či zákulisí. Ale dobrý :)
Datum vložení: 7.11.2001 9:32:47
Opravdu neco zajimaveho co umozni pochopit jak funguji profesionalni WEBy. Fakt super napad
Dik za nej
Datum vložení: 7.11.2001 9:44:33
Děkuji za pozitivní ohlasy, pokusím se Vaše přání v budoucnu vyplnit.
Byl bych vděčen, kdybyste mi prostřednictvím fóra sdělili, o jakých autorských týmech (resp. internetových projektech) byste si v budoucnu rádi přečetli.
Datum vložení: 7.11.2001 11:40:59
na zastavce na borislavce sem si vsiml nalepky <a href='http://www.caramba.cz' target='_blank'>http://www.caramba.cz</a>, nedavno sem se podival na tu stranku a je to katalog. pisou, ze je to otevreny system - co to jako ma byt? zajimalo by me jak funguji a jestli maji sanci na preziti, i kdyz ty stranky nejsou spatny.
Vilda
Datum vložení: 7.11.2001 11:23:51
já nevim, ale ... dyt to nebylo nic zas tak úžasnýho, ne? teda je pravda, že to bylo takový kouknutí pod pokličku velkýho webu, to jo, ale jinak nic moc - hlavně ten "trik" mě dostal...
Datum vložení: 21.3.2002 1:40:59
100% souhlas. "Trik" SUPER;-))))). Samozrejme zacinajicimu webdesignerovi, ktery si jinak nepohlida presne nastaveni rozmeru jednotlivych sloupcu tabulky, pomoci muze...
Datum vložení: 7.11.2001 14:06:42
Nu, nemohu tvrdit, že se jedná o vyloženě špatný článek, ale...
Titulek "Případová studie" rozhodně nesedí. Pod tímto termínem si představuji mnohem víc, než pětiminutový rozhovor u kávy.
A dále: je hezké, že jsme se dozvěděli, jak ČT používá Dreamweaver a Photoshop a jak lze využít průhledný gif k nastavení velikosti tabulek. U tak významného webu bych však čekal, že 80% práce bude někde jinde, než v prostém kódování HTML a úpravě grafiky.
Kde je něco o cíli, koncepci a strategii celého webu, jednotném stylu, testování přístupnosti a použitelnosti, analýze výsledků, atd.? Jak je celý projekt řízen? Zabývá se tím v ČT vůbec někdo?
Asi ne, protože jinak by ten web nevypadal tak, jak vypadá. Slyšela někdy ČT o webových standardech? Slyšela o zásadách použitelnosti, nebo alespoň přístupnosti např. pro zdavotně postižené? Slyšel někdy někdo v ČT o validaci html?
Těch otázek by bylo ještě mnohem víc. Doufám, že další díly cyklu přinesou nějaké skutečně užitečné informace.
Datum vložení: 7.11.2001 16:21:59
Děkuji za velice podnětný názor, budu se jím inspirovat v dalších dílech. Doufám, že Vaše příští reakce bude znít pozitivněji ;-).
Datum vložení: 8.11.2001 9:13:16
Tento clanek mne snad opet prinuti k pravidelnemu cteni Intervalu.cz.
K poznamce "Sovy" bych jeste pripojil, ze by mohlo byt zajimave podrobnejsi vyliceni prace a organizace tymu, zpusob, jakym prosazuji nove napady vuci vedeni, jakym zpusobem se do webu promita CI atd. Zkratka jak web odrazi tvar a chod firmy a naopak.
Datum vložení: 9.11.2001 11:50:38
no me to taky dostalo...
jedine snad jedna pozitivni vec - vzdycky jsem si myslel, ze velky weby delaji nejaky lidi, nabuseny informacema. A praxe ukazuje, ze jsou vsude lameri a ze bych si mel vic verit. Protoze tohle je fakt hruza. Lidi, kteri za vrchol znalosti povazuji pruhledny gif a spravne nastavena zatrhavatka v realproduceru :)
A ze si musi nechat udelat publikacni system? To nezvladnou sami? Neni to takovy problem - treba typo3 delal jeden clovek! Jenom ten jeden musi mit
pomerne dost slusny znalosti..
Ja bych jim ho za par set tisic klidne udelal :)
Datum vložení: 12.9.2008 17:40:29
Dneska je to s praci na webu totalne v p**i. Znalosti PHP&MySQL prichazi vnivec, ponevadz spousta lidi sahne po OS produktu. K typo3 - nabusenej, ale trochu me z toho boli ruka.
Datum vložení: 12.9.2008 17:52:48
Ten nazev "Pripadova studie" naprosto sedi... pripad je prostudovan tak, ze se rezu smichy jeste ted :-D + tyto informace jsou skutecne uzitecne. Ukazuji napr. to, jakym zpusobem muze byt stagnace informovanosti draha. Jen tak dale...
Datum vložení: 7.11.2001 22:29:30
docela by bylo zajimave podivat se jak funguji takove netradicni weby ... treba <a href='http://www.imachina.cz' target='_blank'>http://www.imachina.cz</a> - pomerne zajimave pojeti ...
Datum vložení: 7.11.2001 22:59:24
No, pomerne zajimave pojeti... Ne ze by se mi to nelibilo, ale tak nejak mi to pripadne zcela nepouzitelne :) [zvlaste potom ta Flash verze]
T.
Datum vložení: 12.11.2001 23:43:37
To si snad delate srandu, ne? Profesionalni web je dneska o necem uplne jinem, nez o bastleni HTML v nejakem Dreamweaveru! Profesinalni web je zalozeny na XML, lokalizuje se do x jazyku a predevsim je zalozeny na nejakem kvalitnim Content Management Systemu (jestli o tom ovsem autor ci "profesionalove" z CT nekdy slyseli...). Krome toho s pripadovou studii to ma spolecneho pramalo. Kdybych takovy shit odevzdal ve skole, tak to nikdo nebude ani cist...
Datum vložení: 14.11.2001 22:33:58
Děkuji, ale asi jste nepochopil hlavní myšlenku článku - ukázat, jak se dělá web v praxi. Nikdo netvrdí, že zrovna tak to je správně, mým cílem bylo ukázat, jak dělají internetové stránky v ČT - a to se mi snad podařilo. Máte samozřejme právo na svůj názor, ale přece nebudete nikomu nutit složitá řešení typu CMT, když zatím bohatě stačí třeba již zmiňovaný Dreamweaver.
Doufám, že s dalšími díly již budete spokojenější.
Datum vložení: 15.11.2001 6:44:01
OK, me jenom ponekud prekvapilo, ze se o tvurcich webu tak nadnesene. Takhle bastli stranky kdejaky student na kolejich. Co se tyce CMS: myslite, ze je efektivni pouzivat manualni editaci na 7000 stranek??? Na modernim webu webmaster pouze urcuje jeho strukturu, strukturu prispevku a webdesigner jeho vzhled. Samotny obsah vytvareji uzivatele (kteri to musi stejne napsat). Mate pravdu, ze CMS nejsou uplne jednoduche a take jsou pomerne drahe. Nicmene u webu takoveho rozsahu by mohly podstatne zvysit efektivitu prace a snizit "time-to-web". Tak me napada: pouziva tu nekdo z ctenaru nejaky sofistikovanejsi system pro tvorbu stranek nebo portalu? Jake mate poznatky?
Datum vložení: 16.11.2001 8:51:02
ja zkousel TeamSite (radove miliony Kc) a zda se mi to jako pekna sracka.. FrontEnd je v Jave a je to tezce hnusny...
Skoro se mi zda, ze se da neco podobnyho resit nejaky open sourcem..
Datum vložení: 24.4.2002 16:03:51
Jestli se takto dela web v praxi, tak Buh s nami ( i s CT). Pocitam, ze clanek je urcen pro zacatecniky - pak svuj ucel splnil - ale zkusenejsiho developera rozesmeje. Pokud nekdo spravuje web o 7000 strankach Dreamweaverem, tak si zaslouzi litost, protoze to musi byt neuveritelna pakarna.
Datum vložení: 14.11.2001 17:49:44
mozno by stalo zato, poziadat PANA WEBMASTERA, aby vydal na interval.cz nejaky serial o tom tranparentom gife, aspon 3 diely, PROSIIIIIIIIIIIIM!!!! Vsetci sme zvedavi :))))
GIF89a, 1x1px, 49 Bytes rulz...
Datum vložení: 15.11.2001 11:33:41
opravdu cely nazev clanku je v porovnani s obsahem znacne nadneseny. profesionaly si predstavuji jinak.
Datum vložení: 18.4.2009 17:30:52
O king the spaceship of your double is in front of you..O King the spaceship of your double is behinde you... www.chufu.webgarden.cz