Starší komentáře ke článku: Příležitosti elektronického podnikání u nás 2.
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 29.11.2002 19:29:05
Nechci hodnotit clanek, nepusobi na mne zadnym dojmem, ale kdyby nekdo chtel zalozit hostingovou spolecnost tak muze na <A HREF="<a href='http://internetmarketing.hostronix.com"' target='_blank'>http://internetmarketing.hostronix.com"</a> target=_blank><B><U>hostronix.com</U></B></a>
Datum vložení: 29.11.2002 19:32:15
ehm...takhle je to spravne <a href='http://internetmarketing.hostronix.com' target='_blank'>http://internetmarketing.hostronix.com</a>
Datum vložení: 30.11.2002 1:57:37
Proč jsou uvedeny zvlášť e-ziny a zvlášť poskytovatelé obsahu? E-ziny neposkytují obsah? Ono to vymezeni poskytovatelů obsahu v prvním odstavci za příslušným nadpisem je vůbec nějaké divné, že?
Poskytovatelé formy, to je další kapitola sama pro sebe. Ať o tom uvažuji, jak o tom uvažuji, stále tomu nerozumím. Obzvlášť když je jako příklad uveden Google, který prý vede v převodu dat do vizuální formy a ještě navíc umožňuje si tu formu výstupu naprogramovat. Když už autor uvádí na Google odkaz, nemohl by na něj také kliknout, aby se podíval, co Google opravdu dělá?
Jsem zděšen. První díl článku byl docela dobrý, ale u tohoto mám pocit, že autor mezi tím zešílel.
Datum vložení: 1.12.2002 20:20:51
Google, dle mého soukromého soudu, je poskytovatelem formy. Neboť výstup, jež zprostředkovává, vede na obsah mimo Gooogle. Jde tedy o formu jak získat obsah. Na této adrese : <a href='http://www.google.com/apis/' target='_blank'>http://www.google.com/apis/</a> naleznete možnost upravit si formu výstupu z Google. Opravdu jsem nezešílel pane Prokope. Přiznám se však, ve snaze dát do článku více možností jsem více přeskakoval z jednoho tématu na druhý.
Datum vložení: 1.12.2002 20:56:42
Já vím, pane Žalmánku, že jste nezešílel :-) To jenom já jsem občas trochu nezdvořák a zapomínám na smajlíky. Snad se na mne moc nezlobíte.
Nicméně v tom, že by Google poskytoval jen formu, v tom s vámi v žádném případě souhlasit nemohu. Google poskytuje obsah své databáze, obsah, který nikde jinde k dispozici není a tudíž je zcela unikátní. Navíc se jedná o obsah vytvářený a spravovaný za velmi vysokých nákladů, mnohem vyšších, než většina jiných databází na internetu. Tím pádem je Google naprosto jednoznačně poskytovatelem obsahu.
To, že jsou obsahem odkazy na zdroje informací ležící mimo databázi Googlu, nemá žádný vliv. Kartografie také neposkytuje formu, neboť mapa není krajina v jiné formě. Google navíc k těm odkazům poskytuje značně vysokou přidanou hodnotu -- klasifikuje je, hodnotí je a umožňuje v nich vyhledávat.
Co se týče Google API, to je rozhraní k oné databázi, tedy k tomu obsahu a jeho existence opět jen dokazuje, že Google poskytuje obsah nezávislý na formě.
Datum vložení: 2.12.2002 3:52:30
Dobrý den,
není mi jasná jedna věc: v článku se píše o tom, že rozjet pořádný internetový projekt je většinou několikamiliónovou záležitostí (nejspíš je to i nějaký společenský předsudek). Nezačaly copak dnešní nejúspěšnější služby na jednoduchém nápadu a mizerném kapitálu? Pokud je služba opravdu výborná (nebo prostě úplně nová - něco, co nikoho nenapadlo), musí být zákonitě úspěšná (co se návštěvnosti týče). Druhou otázkou je potom ta omáčka kolem. Jak autor naznačil, někdy může být realizace otázkou tisíců a propagace otázkou desítek miliónů. Hmm, copak neplatí výše napsané, že se dobrá služba propaguje sama?
Příjemný den Přeje P. Staněk
Datum vložení: 3.12.2002 21:37:55
Dobrý nápad musí též přijít v pravou dobu. Jestliže v 90.letech nastoupit do e-byznysu bylo otázkou několika tisíc, dnes se již jedná o rozjetý vlak, kde nastoupit rovná se velké úsilí. Tedy i hodně peněz na začátek. Není dnes problém něco vymyslet(vyrobit), ale prodat to. To chce zkušenosti a kontakty. Ty buď máte nebo se to snažíte vyvážit penězi.
Datum vložení: 6.12.2002 1:18:13
Velmi zajímavý a inspirující článek pro můj nový projekt <a href='http://www.dane24.cz' target='_blank'>http://www.dane24.cz</a>