Starší komentáře ke článku: Píšeme pro web - o síle slov
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 27.7.2004 1:33:45
Dobrý den, no už se těšim se na další článek, kde bude už více podrobností a názorných ukázek, určitě se vyplatí nad touto věcí zamyslet :P. Perfekt, díky za něj ;)
Datum vložení: 27.7.2004 7:32:19
souhlas
Datum vložení: 27.7.2004 11:13:33
Taky bych si rád přečetl celou sérii, ale nejsem pravidelným čtenářem intervalu, nevíte někdo jestli je nějaká možnost dostávat informace o daném tématu mailem, nebo prostě něco takového?
Jestli ovšem p. Prokop občas umístí blogspot na sovu v síti tak budu spokojený, protože to uvidím v RSS ;)
Datum vložení: 27.7.2004 11:28:18
Vážený pane Herníku,
po pravé straně titulky pod hlavičkou "E-mail servis" najdete přihlášku k odběru newsletteru s týdenním přehledem vydaných článků a každá modernější čtečka Vám prozradí, že RSS Interval.cz je <a href='http://interval.cz/__rss/rss.asp' target='_blank'>http://interval.cz/__rss/rss.asp</a> - rubrika "Marketing" pak speciálně <a href='http://interval.cz/__rss/rss.asp?idcategory=18&idsubcategory=156' target='_blank'>http://interval.cz/__rss/rss.asp?idcategory=18&idsubcategory=156</a> ;-)
Datum vložení: 27.7.2004 16:11:05
Možná by nebylo od věci přidat někam (klidně i do patičky) odkaz na RSS kanál. To že má interval.cz RSS jsem se dozvěděl až z tohoto komentáře a troufám si tvrdit, že nejsem sám (používám rss čtečku v Opeře).
Datum vložení: 27.7.2004 16:37:20
souhlasim, sám jsem hledal protože mě bylo jasné že web jako je interval rss musí mít, ale dalo mi to najít to správné url
Datum vložení: 27.7.2004 19:18:24
Zrovna Opera má nově vestavěný mechanismus pro automatické načtení RSS kanálů webu, na který se díváte - nedávno jsem o tom psal ;-)
Datum vložení: 28.7.2004 18:26:52
Zrovna nedavno jsme na toto tema meli diskusi ze pane Malek ? Jak vidite najit odkaz na RSS kanal nedelalo problem jenom me, hlavne ze si vedete neustale svou a ten odkaz na viditelne misto proste nedate... ;)
Datum vložení: 28.7.2004 18:52:20
A co má být? Myslím, že jsem Vám svůj postoj vysvětlil a zatím mně v něm všechno pouze utvrzuje ;-)
Datum vložení: 29.7.2004 15:19:27
Já samozřejmě nevím, kde a jak ta debata proběhla, ale nicméně naprosto nechápu, proč by na stránce neměl být viditelný odkaz na RSS ??? K čemu to tam potom je, když k tomu nevede viditelná cesta? Fakt nějak nerozumím :-(
Datum vložení: 29.7.2004 18:10:12
U návštěvníků odborného webu se předpokládá alespoň elementární znalost věci. Čtěte <a href='http://interval.cz/clanek.asp?article=3411' target='_blank'>http://interval.cz/clanek.asp?article=3411</a> a <a href='http://interval.cz/clanek.asp?article=2050' target='_blank'>http://interval.cz/clanek.asp?article=2050</a> ;-)
Datum vložení: 30.7.2004 16:34:12
No, vidím, že je to docela zbytečná polemika, protože lidi, kteří u ostatních předpokládají cokoli "elementárního" a svůj web zovou "odborným", bývají obyčejně nadstandasrdně namistrovaní na ty své vlastní, netriviální, znalosti a sotva uznají, že je blbost, aby si uživatel lovil odkazy na RSS z hlavičky stránky (předpokládám, že to chtěl básník uvedenými odkazy naznačit), když prostě může mít na stránce odkaz.
Kdybych měl všechny znalosti, které někdo pokládá za elementární, nepotřeboval bych vůbec na tyhle (ani žádné jiné) stránky chodit. Takže, i když jsem se už naučil ten odkaz najít, stále tu politiku "nedám ho tam, a nedám" nechápu ;-)
Datum vložení: 30.7.2004 19:18:46
2 jindřich: Moji politiku nemusíte chápat, schvalovat ani akceptovat, podstatné je, že má výsledky - mluví se o ní, kritizuje se a lidé se při tom dovzdělávají, což je jediný cíl věci ;-)
Datum vložení: 3.8.2004 9:55:40
To je v pořádku: schvalovat vaši politiku samozřejmě nemůžu, není to můj web; akceptovat ji musím, pokud se na ten web chci vůbec občas podívat (a to chci).
Ale kdybyste k iniciálnímu problému této debaty uvedl nějaký racionální argument, mohlo by mi to pomoci k tomu pochopení. A pochopení tajemných myšlenkových pochodů Velkého mistra jestiť nejvyšší metou a zadostiučiněním každého dovzdělávavšího se učedníka... :-)
Datum vložení: 3.8.2004 10:22:52
Problém s argumenty je v tom, že je nikdo nečte, takže stále tatáž diskuse vypuká znovu a znovu. Kromě toho má každý člověk trochu odlišný přístup, čili nelze uspokojit všechny. Navíc musím často přihlížet i ke skutečnostem široké veřejnosti nepřístupným. Snažím se maximálně vyhovět čtenářům, autorům, partnerským organizacím a kdo ví, komu ještě, musíte ale pochopit, že konečné rozhodnutí je vždy na mně. V důsledku toho pravděpodobně některým lidem připadám jako arogantní parchant, což beru jako daň z profese ;-)
Datum vložení: 3.8.2004 13:26:04
No, tak zlý to rozhodně není! Jenom jsem chtěl vědět proč, toť vše. Svět se qůli tomu bořit nebude :-).
Datum vložení: 29.7.2004 11:02:38
No, nedavno me nekdo pozadal, zdali bych mu sdelil odkaz na RSS intervalu. Vedel jsem, ze tam nekde je, bohuzel ani po peti minutach jsem jej nebyl absolutne schopen najit, takze jsem tomu clovekovi sdelil, ze ma smulu.
Datum vložení: 4.8.2004 10:43:15
Pocinaje dnesnim dnem asi budu interval.cz navstevovat casteji, diky objeveni linku na rss feed :o) Do dnesniho dnes jsem jej take marne hledal, a priznam se, ze hledani v src jsem nezkousel. Opet jsem o neco moudrejsi. Diky :o)
Jinak pouzivam ve firefoxu plugin 'RSS Reader Panel v1.7'
Datum vložení: 4.8.2004 13:56:41
Firefox má RSS reader vyřešen velmi pěkně. Chybou ovšem je, že postrádá LINK bar - kdyby ho měl (jako Mozilla a Opera), stránka by automaticky RSS feedy a další metainformace nabízela... ;-)
Datum vložení: 27.7.2004 12:57:13
<a href='http://koubovi.cz/index.php?p=200247952' target='_blank'>http://koubovi.cz/index.php?p=200247952</a>
Datum vložení: 29.7.2004 17:12:57
Onen článek na Koubovi.cz je více než rok starý... tak prosím s tím počítejte...
Datum vložení: 27.7.2004 13:19:05
Ano, Marku, na podzim budeš mít víc práce a peněz - píšeš opravdu dobře a článek je skvělý. Díky - což patří i Vilémovi, že na Intervalu začíná vydávat články o (zdánlivě) okrajových tématech.
Datum vložení: 27.7.2004 14:11:03
Jak neustále opakuji, Interval.cz je takový, jakým si ho jeho čtenáři udělají. Pokud mi někdo nabídne dobrý článek, rád ho publikuji ;-)
Datum vložení: 27.7.2004 13:28:33
Marku, super, přikláním se k Pavlovi, tohle přesně jsem nedávno hledal a nenašel (v češtině). Už se těšim...
Datum vložení: 27.7.2004 15:12:54
Příklady v úvodu článku bez jakéhokoli odkazu nebo důkazu mi připomínají fráze z řetězových dopisů (pan XY dopis zahodil a za týden se s ním rozvedla maželka, pak dopis vytáhl z koše a rozeslal a rázem měl 3 milenky... však to všichni známe). Jak můžu vědět, že si autor ta jména a příběhy nevymyslel? Jediné o čem mě autor přesvědčil je, že je špatný copywriter.
Datum vložení: 27.7.2004 17:26:59
Muflone, díky za připomínky. Pokud jde o první dva příklady, zkuste hledat v Googlu (bez uvozovek) "mike enlow $100 bills" a "ota pavel popper". Ten druhý navíc patří do kategorie povinné četby, takže vám určitě pomohou i v nejbližší knihovně.
Pokud jde o třetí příběh, jednak jsem na tom webu pracoval asi před čtyřmi roky a dnes už neexistuje, a jednak jistě nečekáte, že budu publikovat přesná obchodní data ve spojení se jmény konkrétních klientů.
Jinak ale máte v principu pravdu -- neověřitelné informace jsou v obchodním textu vždy poněkud problematické. Ještě štěstí, že tento článek není obchodní text :-)
Datum vložení: 22.8.2004 21:29:51
Autor článku je IMHO ten nejméně vhodný příklad špatného copywritera!
Datum vložení: 27.7.2004 18:38:44
pekny prispevek na tema "jak psat pribehy zakazniku". tesim se na cinsky dopis stesti v pristim dile.