Starší komentáře ke článku: Píšeme pro web - jak získat důvěru
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 14.9.2004 14:32:27
Jsou to jiste dobre rady. Ale jak si ma pocinat firma, ktera teprve zacina? Nema zadne reference, neucastni se zatim zadnych vyznamnych akci a uspokojeni zakaznici prakticky nejsou, protoze firma je na trhu zcela nova. Co uvadet? Ze teprve zacina a ze to mysli dobre? To je asi malo, ze jo?
Datum vložení: 14.9.2004 15:14:02
Myslím, že i pro takový případ je dost rad z článku použitelných. Především se ale nebojte napsat pravdu o tom, že teprve začínáte. Někoho to sice určitě odradí, ale u jiných si tím získáte sympatie. Stejně se nemůžete zavděčit všem a absence referencí by jinak byla podezřelá.
Dále: I když firma začíná, živí lidé, kteří ji tvoří, se pravděpodobně nenarodili minulý týden. Ti by měli mít už něco za sebou, něco znát a něco umět, a měli by být schopni to prokázat.
Nic vám asi také nebrání požádat o posudek autoritu v oboru, nebo se můžete autoritou v obor sám stát. Pokud své věci opravdu rozumíte, jde to na internetu celkem rychle -- publikováním, aktivní účastí ve fórech a konferencích, bezplatnými přednáškami.
Zájemce o služby obvykle zvažuje rizika na jedné straně a přínosy na druhé. Dokud tedy představujete pro zákazníky zvýšené riziko (nemůžete doložit své výsledky), můžete to do jisté míry kompenzovat výhodností nabídky, vyššími zárukami, nižší cenou apod.
Datum vložení: 15.9.2004 19:50:53
Marku, tohle je zajímavý článek o způsobu jak působit na potencionálního klienta. V praxi obchodního zástupce se mi to osvědčilo, když lidi vědí co jsem zač a co dělám a že jsem taky jenom člověk o pár baráků dál, ale praktikovat to i na webu, to mě opravdu nenapadlo. Asi přehodnotím svoji webovou prezentaci.
Datum vložení: 17.9.2004 7:30:44
Plně souhlasím, nezapomínejme, že ať už člověk prodává cokoli, prodává hlavně sebě.
Datum vložení: 16.9.2004 14:44:22
Marku, díky za hodnotné pokračování seriálu. Hned večer se vrhnu na doplnění textové stránky svého webu. ;-)
Personal P.S.: Marku, s jakou se potážu, požádám-li Tě o audit svých schopností? :-)
Datum vložení: 28.12.2004 21:57:08
Velmi dobře orientovaný článek na vytvoření jak já říkám "úderného webu". Zajímal by mně názor jak by mohl vypadat web neúderný, informační. Dám příklad. Nic neprodávám, není to nabídka služby, je to jen zdarma poskytnutí iformaci o věcech, které jsem ve své odborné profesi nabyl za dost let a mohu mnoha lidem po přečtení ušetřit dost peněz, které právě úderný web od nich láká. (Takový web opravdu 2 roky mám.) Snad u takového informačního webu postačí serioznost a přesvědčivost? Nevím.
Pokud k tomu autor, nebo někdo jiný něco napíše, budu rád.