Starší komentáře ke článku: Píšeme pro web - cílem je akce
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 8.10.2004 9:01:48
Vazeni pratele,
o potrebe uvest nejakou vyzvu k akci na konci textu neni jiste pochyb.
Je skvele, pokud muzu navstevnikovi nabidnout vice nez jen jednu moznost - presne jak Marek pise: objednej si, subskribni se do NL, porovnej si, precti si recenze, testy a nazory odborniku, ...
Bohuzel mam nekdy takovy dojem, podlozeny analyzami navstevnosti, ze prave tech spousta moznosti nektere typy lidi nakonec od cilove akce (nakup) odradi. Proste se odklikaji na nejake jine stranky a pak zmizi, treba se tam doctou neco, co nemeli. Je zase pravda ze jiny typ lidicek tyto stranky potrebuje, aby se ujistili, ze delaji dobre.
Resim to tak, ze v okamziku, kdyz nekdo odbehne z prodejni stranky pomoci teto spodni kontextove navigace, vyzva k cilove akci sviti dole pak i na dalsich strankach: "nezapomen, ze sis chtel objednat hejblatko AC-7..."
Znate nejaky zpusob, jak zabranit tomu, aby se ti, kteri uz jsou dobre motivovani k nakupu, zase neodklikali?
Datum vložení: 8.10.2004 16:19:09
Co například pokusit se zapůsobit příjemnou češtinou, místo nesmyslného patvaru, který většina lidí na netu používá? ;-)