Starší komentáře ke článku: Píšeme pro web - cíle a formy textu na webu
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 3.8.2004 8:19:32
Je to pěkné, pro mně byl článek velkým přínosem. Jen mi tu chybí nějaké příklady abych měl uplně jasno :)
Datum vložení: 3.8.2004 8:44:18
S příklady je trochu problém. Celé texty nelze přebírat bez svolení autora, krátké úryvky malokdy stačí a odkazy by za pár neděl už mohly vést na úplně jiné texty. Přesto už se domlouvám s předními českými webovými copywritery a od příštího dílu seriálu příklady budou. Při nejhorším poskytnu nějaké vlastní texty ;-)
Datum vložení: 3.8.2004 14:36:23
Nejříve chci popřád pevné ruka a silné vůle k dopsání seriálu.
A zároveň se přimlouvám za praktické příklady, neb mě můj šéf vykořistuje a nutí psát texty i přez můj odpor k tété aktivitě.
Jen tak dál!
Datum vložení: 4.8.2004 11:18:13
Pane Prokop, mluvite mi s duse, co se tyce copywriteru, je jich opravdu malo. Pokud by jste mel zajem o moznou spolupraci s nasi agenturou, odpovezte mi na dotaz, rad se s Vami spojim a probereme mozne varinaty. Dekuji
Milan Durica
Datum vložení: 4.8.2004 13:11:02
by jste? no potes, co je tohle za agenturu...
Datum vložení: 4.8.2004 16:23:32
Nechci být nezdvořilý, ale komentáře k článku se asi nehodí pro soukromý dialog. Pod článkem je odkaz na mé osobní stránky, kde je na mne kontakt a můj email by jistě poskytla i redakce Intervalu.cz.
Datum vložení: 4.8.2004 19:05:17
K tomu bych podotkl, že, pokud dotyčný napíše svou adresu, přestože ji Interval.cz nezveřejní, může zprostředkovat další kontakt ;-)
Datum vložení: 27.2.2005 16:20:52
Nanzdar mas rovnake meno aj priezvisko! Ja som zo Slovenska.
Datum vložení: 8.8.2004 18:40:03
Po přečtení článku hledám copywritera, který by se mnou začal spolupracovat na mém e-shopu. Momentálně nechávám předělat svůj e-shop (www.autodrahy.com), takže bych to vzal jedním vrzem.
Pokud by byl zájem, jsem na této mailové adrese: obchod@scalextric.cz
Datum vložení: 2.9.2004 1:09:25
Podle mého názoru jsou pro návštěvníky daleko důležitější konkrétní informace než celé texty, články. Nemají čas číst je celé.
Datum vložení: 2.9.2004 1:45:48
Souhlasím s vámi, že nejdůležitější jsou konkrétní informace. Jak ale mají být návštěvníkovi sděleny, když ne textem? Pouze obrázky?
A pokud jde o ochotu číst dlouhé texty, záleží na míře zájmu. Řekl bych, že i vy si rád přečtete velmi dlouhý text o něčem, co si budete chtít koupit, dosud to neznáte a stojít to třeba polovinu vašeho ročního platu. Pravděpodobně si takový text přečtete raději dvakrát nebo dokonce třikrát.