Starší komentáře ke článku: moonlake.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Turek

Datum vložení: 21.3.2005 13:31:20

zdravím objektivně mi tam vadí například chybějící title u odkazů, neviditelný H1 při vypnutých stylech... také je obvyklé informaci o validnosti dokumentu zobrazovat tak, že si je návštěvník může ověřit, tj. jako odkaz na validátor subjektivně se mi příliš nelíbí grafika, snad by šla použít u nějakého běžného webu "Od 3000, bez propracované grafiky", ale jako ukázka toho nejlepšího, co designer dokáže to není úplně ono ... hrozný je hover efekt v menu zarazila mě v ceníku položka SEO za příplatek, myslel jsem že všechny weby se dnes dělají optimalizované no snad to možná to zní moc kriticky, ale je to kritika že.. takže asi tak :)

Avatar

Autor komentáře: Michal Feigler

Datum vložení: 21.3.2005 13:53:33

Ano, optimalizujeme vsechny NOVE weby uz rovnou, ale tato cena se tyka upravy stavajicich (ne nami vytvorenych) stranek. Title bude doplnen, hover efekt nevim, jak nahradit. Dlouho jsem nad tim badal, ale stejne me nic nenapadlo. Od 3000 je take propracovana grafika, ale v omezene mire. Nicmene je cenik velmi orientacni a vse zalezi na konkretnich pozadavcich a domluve.

Avatar

Autor komentáře: Michal

Datum vložení: 21.3.2005 14:14:22

No, já nevím, nepouštím se často do diskuze, ale první, co bych udělal, že bych s díkem propustil grafika, protože to je hrozný, dle méno názoru, ale když se podívám do referencí, tak se design opakuje. To by bylo všechno. PS: No nic, já zase neumím kódovat...:-))

Avatar

Autor komentáře: Michal Feigler

Datum vložení: 21.3.2005 14:29:55

Bohužel nemůžu souhlasit s tím, že se design opakuje. Pokud máš/te na mysli šířku 750px, tak to ano, ale vzhledově se snažíme přizpůsobit potřebám klienta. Nicméně na grafické stránce referencí se stále pracuje. Děkuji za pochopení.

Avatar

Autor komentáře: Cybe

Datum vložení: 22.3.2005 10:03:49

Tak to je mazec: "na grafické stránce referencí se stále pracuje", nebo tech 750 px. Tady ma nekdo problem s logikou, nebo ziju v nejakem paralelnim vesmiru...

Avatar

Autor komentáře: Brachy

Datum vložení: 21.3.2005 14:51:58

souhlasím s nepovedeným designem ale každý pes jiná/ý wes/web :-) osobně mi nesedí pruhovaný podklad textů, ten hover je nic méně taky docela nepovedený... co mi chybí je nějaký způsob zvýraznění místa kde se na webu nacházím (drobečky...) i na malém webu se dá zabloudit a pokud plánujete rozšiřovaní je to podle me nutnost... malá maličkost: lístek v horním pruhu končí "rámečkem" stránky, spodní lístek do něj volně přechází...

Avatar

Autor komentáře: Marty

Datum vložení: 21.3.2005 15:05:11

Vše důležité zde již bylo řečeno. Dodám jen pár drobností: 1)odkaz na přihlášení bych možná umístil jinam, na ten spodek stránky se to moc nehodí 2)stejným titlem na všech stránkách se připravujete o možnost lepšího použití tohoto atributu pro SEO 3)nedá se zvětšit písmo - vím že je to jen v menu, ale právě tam může být text někdy špatně čitelný Celkově hodnotím web kladně, ale od firmy nabízející webdesign bych čekal asi něco víc...

Avatar

Autor komentáře: Martin Mrajca

Datum vložení: 21.3.2005 15:17:03

Dobrý den. Velice děkuji za Vaše připomínky. ad. 1. Je tam záměrně - naši klienti o něm ví a nikdo ostatní tam chodit nemusí. :-P ad. 2. To upravíme. ad. 3. Myslím, že ta velikost je dostatečná a vzhledem k tomu, že menu má pevné pozadí by se to nepěkně roztahovalo.

Avatar

Autor komentáře: Marty

Datum vložení: 21.3.2005 16:31:35

Co se týče toho menu, tak to je asi věcí názoru, jen mě to napadlo když jsem web projížděl. Ještě bych ale možná doporučil udělat menu jako seznam(ať sémantika netrpí :) ).

Avatar

Autor komentáře: zipper

Datum vložení: 21.3.2005 16:56:52

Podíval jsem se na reference svou Operou (ničím jiným nebrouzdám) a odsazení textu je takové DOST naáhodné - každá reference má popis jinak odsazený. Při vypnutých obrázcích netuším kam jsem se dostal... Vzhled mě taky nijak nenadchl...

Avatar

Autor komentáře: Cybe

Datum vložení: 22.3.2005 11:43:46

to asi, ze jste si nezapnul ,obrazky'. ale radeji si je vubec neapinejte...

Avatar

Autor komentáře: um

Datum vložení: 21.3.2005 17:03:03

Design stránek je slabý. Především patkový font menu, hover efekt, proužkované pozadí hlavní části a kontrast hlavních nadpisů na něm. Reference jsou ale ještě slabší :-). Snad nejšílenější je na stránkách aligátorů to rádoby 3d tlačítko s adresou webu, které tlačítko není. Do kódu jsem nahlédl jen na stránce referencí, překvapilo mě jejich tabulkové rozložení... Abych něco pochválil, chválím existence jednoduše udělané tiskové verze.

Avatar

Autor komentáře: um

Datum vložení: 21.3.2005 17:05:38

a ještě jsem zapoměl na to, že ta fotka na úvodní stránce je určitě kradená

Avatar

Autor komentáře: tajga

Datum vložení: 21.3.2005 19:10:46

no ja bych urcite aspon dal v hover v menu text-decoration: none protoze to podtrzeni se mi moc nelibi..jinak to celkem ujde:-)

Avatar

Autor komentáře: Marek Hattas

Datum vložení: 21.3.2005 20:39:36

Cavte skoro by som na vas zabudol:) no co sa tyka toho projektu tak ten sa spusti az o 2 mesiace a to sa potom dohodneme ... no a k stranke : chalani trochu sa s tym pohrajte to listie je pekne ale ked sa na to pozrie niekto kto robi trochu s grafikou tak zisti ze je to z Photoshopu :) aj tu vec pred logom .. pismena Moonlake webdesign mate do stareho stylu a dizajn stranky do noveho stylu.. cela stranka je bez myslienky ... ale na to kolko mate rokov to je aj tak velmi dobre ... trosku popracovat popozerat sa po inych, nabrat skusenosti ,,, a bude to ... :)

Avatar

Autor komentáře: Petr Musil

Datum vložení: 21.3.2005 22:08:51

Zde, jako na předchozím webu, musím také podotknout, že při použití XHTML 1.1 musí být použit MIME-Type application/xhtml+xml. http://www.w3.org/TR/xhtml-media-types/ http://www.faqs.org/rfcs/rfc3236.htm A protože používáte kódování windows-1250, tak Vám tam chybí definice XML!!! Tyto chyby se opakují na [b]všech[/b] Vámi vytvořených webech používajících XHTML a jedná se o celkem závažný nedostatek! Protože Vaše sránky zde byly zhodnoceny již celkem důkladně, já jsem se zaměřil na Vaší ostatní tvorbu! Na webu http://www.polyjurex.sk/ máte v hlavičce dokonce nastaveno neexistující kódování 'win-1250'!!!!!! Na webu http://www.rematiptop.cz/prumysl/industrie/ máte kódovíní 'iso-8859-1' což je kódování západoevropské a v přitom jsou stránky v češtině s použitím českých znaků! Zdrojový kód webu http://www.realitniweb.cz/ mi připadá [b]VELICE KOMICKY!!!![/b] Grafické ztvárnění několika webů je hodně levné a technologicky zastaralé(rámce, tabulky)

Avatar

Autor komentáře: Michal Feigler

Datum vložení: 21.3.2005 22:14:19

Diky za zhodnoceni referenci. na tech pracujeme a rematiptop.cz se v teto dobe kompletne prekopada do databazi a PHP. Polyjurex zmenime stary kod a realitni web kompletne. Diky moc za kritiku

Avatar

Autor komentáře: Martin Mrajca

Datum vložení: 21.3.2005 23:12:02

Dobrý den. V referencích jsou i starší weby, co jsme dělali, než jsme vlastně Moonlake byli. :-) Takže takovej archívek. :-P Ale k tomu důležitějšímu. XML deklaraci nepoužíváme kvůli tomu, že pak IE přepne do quirk režimu a zobrazení se naprosto rozhodí. A k mime-type jen to, že opět IE nabídne dokument s takovouto definicí leda ke stažení a nezobrazí jej. Radši budeme mít v kódu takovéto "chyby", ale jistotu, že se nám web zobrazí u více než 90% uživatelů, co používají IE. Stejně tak například v CSS používáme underline hack (opět pro IE), který dokonce validátor označí za chybu. Až budou lidé používat dobře udělané prohlížeče, budeme i my dodržovat 100% stadnardy, nyní to však bohužel nejde.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 22.3.2005 0:11:29

Promiňte, ale vaše argumentace problémovými prohlížeči je naprosto zcestná. Jak již bylo v mnoha článcích i zde na Intervalu ukázáno, XML deklarace nemusí působit žádný problém, XHTML lze používat v souladu s normou a podtržítkový hack vůbec není potřeba. Vaše obhajoba pouze rozkrývá vaši vlastní neznalost!

Avatar

Autor komentáře: Petr Musil

Datum vložení: 23.3.2005 6:51:37

Pokud jsou stránky programované v nějakém scriptovacím jazyku na straně serveru(PHP, ASP), tak se dá jednoduše pracovat s druhy prohlížečů a kódem do nich posílaným. Tzn. že na serveru si script detekuje příchozí prohlížeč a podle toho mu pošle stránky s patřičným MIME-Typem. Deklarace XML ve stránce se dá obejít jednoduše tím, že sránky vytvoříte v kódování UTF. To je jediný(mě známý) případ kdy XHTML stránka nemusí obsahovat definici XML. Osobně také používám občas podtržítkový hack(jen je-li to opravdu nutné), ale standardy by se měly dodržovat. Počkejte až Vám jednou bude majoritní prohlížeč stránky s těmito chybami zobrazovat v quirk módu(nebo nebude zobrazovat vůbec) z toho důvodu že jsou XHTML nevalidní. Rád bych se jednou takovéhoto přístupu od prohlížečů dožil. Alespoň by zase stoupla hodnota kvalitně zpracovaného webu.

Avatar

Autor komentáře: Jirka

Datum vložení: 23.3.2005 10:27:46

Vaše argumentace je opravdu podivná. Zhruba 10% uživatelů používá dobře udělané prohlížeče (Opera, FF, Mozilla, atd). A zbylých 90% používá to nejhorší co použít jde a to je IE. Tím že se soustředíte právě na tuto většinu nijak nepomáháte "evangelizaci" uživatelů. Tento výraz už někdo použil. Kdyby jste právě na 100% standardy, normy a doporučení dodržovali, nemuseli by jste se starat v jakém prohlížeči a jak stránky vypadají, protože by vypadali všude stejně.

Avatar

Autor komentáře: Polka

Datum vložení: 23.3.2005 12:28:22

[i]"Kdyby jste právě na 100% standardy, normy a doporučení dodržovali, nemuseli by jste se starat v jakém prohlížeči a jak stránky vypadají, protože by vypadali všude stejně"[/i] To myslite vazne? V realu je to "trochu" slozitejsi, ze? Ale vlastne ano, mate pravdu - v pripade vyplych stylu urcite.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 23.3.2005 12:34:55

V reálu to není o moc složitější, pokud člověk pochopí, jak standardy a jejich implementace v prohlížečích fungují. Ignorováním standardů, případně tvorbou vlastních alternativ si rozhodně nepomůžete ;-)

Avatar

Autor komentáře: Polka

Datum vložení: 23.3.2005 12:56:31

Mel jsem v podstate na mysli css hacky ("validni" i nevalidni). Prave jejich nepouzivani mi praci asi trochu komplikuje ;-)

Avatar

Autor komentáře: Jirka

Datum vložení: 23.3.2005 13:12:07

Samozřejmě že v reálu je to trochu složitější, ale jako webdesignová firma by s tím neměla mít problémy. A pokud budete dodržovat standardy, normy a doporučení tak i s vypnutými styly budou mít stránky struktru a budou stále přehledné.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 22.3.2005 0:13:19

Nic proti věcnému obsahu příspěvku, jen se mi vybavilo takové úsloví, že více než tři vykřičníky v jedné větě jsou příznakem duševní lability pisatele - opravdu jsou tam nutné? ;-)

Avatar

Autor komentáře: diviak

Datum vložení: 22.3.2005 8:40:47

Grafické ztvárnění několika webů je hodně levné a technologicky zastaralé(rámce, tabulky)? Ak by si ma mohol naviest na spravnu cestu, co sa teraz pouziva, ak nie tabulky? Lebo na rozlozenie celeho webu pouzivam prave tabulky a neviem si predstavit, ako by som to mohol urobit inak :(. dik moc

Avatar

Autor komentáře: Petr Musil

Datum vložení: 23.3.2005 6:24:40

Ok:) Na rozložení webu se používají nejčastěji divy formátovné pomocí CSS. Tabulky se používají jen tam kde se jedná opravdu o tabulku nějakých dat, nebo tam kde je to opravdu nutné. http://owebu.cz/css/vypis.php?clanek=505 http://www.jakpsatweb.cz/clanky/skutecne-vyhody-css-layoutu.html Pro pana Málka: jen se mi vybavilo takové úsloví, že více než tři vykřičníky v jedné větě jsou příznakem duševní lability pisatele. Omlouvám se, ale nechal jsem se trochu unést. Myslím si že nejsem duševně labilní. No, ikdyž ... :D

Avatar

Autor komentáře: diviak

Datum vložení: 24.3.2005 2:29:51

dik moc za link. toto som potreboval ;)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 24.3.2005 3:13:59

A co takhle příště hledat nejprve zde, na Intervalu? I když, pravda, u nás byste musel šáhnout podstatně hlouběji do historie, beztabulkové layouty jsme tu popisovali už hooodně dávno ;-)

Avatar

Autor komentáře: diviak

Datum vložení: 30.3.2005 7:45:14

na tejto stranke som pomerne casto, ale nejak som v tomto smere nevedel o co v podstate ide. dakujem aj za druhy link, urcite si to pozriem. BTW tato stranka mi dala velmi vela, co sa tyka novych skusenosti ;)

Avatar

Autor komentáře: Radek

Datum vložení: 23.3.2005 18:22:04

Musím souhlasit s panem Musilem... zdrojak z http://www.realitniweb.cz je opravdu komicky... kazdopadne nebudu opakovat chyby,ktere jiz byly receny,ale zduraznil bych,ze to logo o velikosti 780 x 116 px je opravdu sila... ma 92.1 KB coz je celkem lahudka pro modemare" Nebylo by lepsi ho rozkouskovat treba na tri casti?? A ty rohove obrazky na me taky delaj hrozny dojem amatera... to byste nemohli ty ruzky a okraje trochu upravit?? Dalsi vec na kterou musim upozornit je podtrhavani pismen ve slovech v menu, je to takove divne. Jinak co se tyce kladu tak si vazim vasi fav ikonky,ta neni tak casta a patri rozhodne k webu. Jinak k tem formularum, kdyz uz to mate cely v CSS, tak tem formularum by taky slusel jinej vzhled,ne? ;) Jo a jeste v tom menu bych naprosto vypustil pod hoverem tu zmenu pozadi, nejdriv obrazek pak nakej bilej zarezanej obdelnik, to se k tomu vubec nehodi! Bud bych tam hodil zmenu obrazek & obrazek nebo pozadi & pozadi. [i]Zaver:[/i] Na prumerneho Webdesignera to celkem ujde avsak na Webdesignerskou spolecnost nabizejici Webdesign je to primo [b]ostuda !!![/b] Takze to je vse pratele. ;-)

Avatar

Autor komentáře: CI5

Datum vložení: 22.3.2005 0:30:03

[b]PROMIŇTE ALE TOTO NENÍ PROFESIONÁLNÍ TVORBA[/b] [b] TRAGIKÓD[/b] Děláte začátečnické chyby. 1.1 Chybí, v tomto případě POVINNÁ, deklarace <?xml dokumentu 1.2 Nepoužíváte u formulářů LABEL Opět je to pouze další ukázka [b]honby za nálepkou xhtml 1.1 valid![/b] Zaměřte se na správné používání [b]HRŮZADESIGN[/b] Mám silný pocit, že nemáte moc citu pro detail... Ba dokonce nevkus. 1. Hranatá fotka "podnikatelů" držících se za ručičku už nefrčí a navíc do stránek VŮBEC nezapadá. 2. Celkový design je velice kýčovitý 2.1 poněkud hloupé a nereálné stíny 2.2 Nadpisy jejdou přečíst a jsou "naprclé" v rohu, což nepůsobí příliš krásně. 2.3 Odstavcový text se blbě čte kvůli pruhovanému pozadí 2.3 Odstavcový text je opět (jako nadpis) "naprclý" až ke krajům 2.4 Hover hlavního menu je trochu "nepěkný" HRA NA AMERIČANY Chtěl bych Vám oznámit že [b]etc.[/b] má i svůj český ekvivalent [/b]ZÁVĚR[/b] Plky o tom že optimalizaci provádíte rovnou jsou možná zajímavé pro Vás. Nikoli však pro návštěvníka. Ten, v roce 2005, čeká validní, přehlednou prezentaci na kterou se hezky kouká :-) Ne nějaký optimalizovaný kýč.

Avatar

Autor komentáře: Jirka

Datum vložení: 22.3.2005 10:27:11

Pokud se jedná o webdesignerskou firmu, která využívá nejmodernějších technologií, jak se o tom zmińují, tak samotný web tomu nenasvědčuje. 1. Nápisy v menu jsou nečitelné. Černé písmo na tmavém podkladu. Designově je celkem pěkné navodit plastičnost v podobě oválu, ale hover to posléze celé zkazí. 2. Čekal bych že grafika bude částečně odrážet název firmy, MoonLake (měsíční jezero), ale zelený vzor trávy s listy javoru je tomu hodně vzdálen. 3. Pokud jsou informace o službách firmy v češtině, vyvaroval bych se zkratky [b]etc.[/b] a použil českou atd. 4. Dost dobře si neumím představit SEO optimalizaci pro zhruba 4 až 5 let starý web, a že jich jsou spousty, který je vytvořen ve [b]frames[/b] 5. V patičce webu chybí klasické informace typu [b]Created by[/b] a odkaz na administrátora webu. 6. Add reference: Ani jedny stránky nejsou validní. To hovoří za vše, ale ty nehodnotíme. 7. Kontakt je asi nejlépe zpracován. Jedinou výtkou jsou zvolené e-maily. křestní.jméno@moonlake.cz. Pro firmu s.r.o. by bylo důvěryhodnější použít jméno.příjmení nebo příjmení. Možná, že se autoři snažili navodit přátelský pocit u potencionálních zákazníků, takže to berte jak postřeh. 8. Dále mě zarazilo nedostatečné zpracování informací, určitě by se u takovéto firmy daly rozvést, tak aby byly skutečně poutavé a informativní. Celkově mě stránky vůbec nezaujaly a dal bych jim 30% Doufám, že připomínky a kritika v této diskuzi bude pro tvůrce vebu vodítkem jak svůj web zdokonalit.

Avatar

Autor komentáře: Roland

Datum vložení: 22.3.2005 12:34:33

Souhlasim s Jirkovym bodem 2. Kdyz se tento web objevil v kritice www na jaknaweb.com, mluvil jsem o tomto napadu. Od webdesignerske firmy s touto prezentaci bych si web nenechal udelat...

Avatar

Autor komentáře: Nechitil

Datum vložení: 22.3.2005 13:58:18

NEvim proc se na foru o kritice webu nekteri lide projevuji tak arogantne ,asi jim nestoji....

Avatar

Autor komentáře: Cybe

Datum vložení: 22.3.2005 14:32:37

Pokud tim myslite me, tak ja tak to delam proto, ze mam rad kdyz se nekdo chvasta.

Avatar

Autor komentáře: Jirka

Datum vložení: 22.3.2005 15:10:32

Nečetl jsem všechny příspěvky, ale ty co jsem si přečetl nemají s arogancí nic společného. Nepleťte si kritiku s arogantností. Vaše samotná poznámka na konci věty mluví za všechno.

Avatar

Autor komentáře: Krutil Jonáš

Datum vložení: 22.3.2005 15:08:33

No hodne tu toho bylo receno a me nezbyva nic jineho nez spuhlasit. Za takovy web bych se spise stydel, nez ho daval jeste navic do kritiky. Promin te ale je to dle meho nazoru hruza.

Avatar

Autor komentáře: Michal Feigler

Datum vložení: 22.3.2005 16:58:45

Podle mého názoru tu mnohokrát byly i horší weby. Ale i tak diky za kritiku

Avatar

Autor komentáře: um

Datum vložení: 22.3.2005 17:00:42

to nepochybně byly, ale měl byste se snažit srovnávat s lepšími a ne s horšími :-))

Avatar

Autor komentáře: slunea

Datum vložení: 22.3.2005 20:46:38

Horší možná byly, ale jako webdesignová firma se přece nemůžete srovnávat s amatérskými weby!

Avatar

Autor komentáře: um

Datum vložení: 22.3.2005 16:57:41

Tahle poznámka není přímo k webu, ale hodí se do kritiky pro kritiky :-). Mohl by zde prosím někdo dát tip a odkaz na program, který umožňuje test chování stránek v různých verzích IE (alespoň 5.0 až 6). Předem děkuji.

Avatar

Autor komentáře: Ronnie

Datum vložení: 22.3.2005 17:36:06

Existuje, stahni si balíček na adrese http://www.slunecnice.cz/product/MSIE-Developer-Pack/ Obsahuje IE 3.0, 4.0, 5.1, 5.5, 6.0 O programu, který by simuloval zobrazení ve všech verzích IE nevím.

Avatar

Autor komentáře: [f]ofr

Datum vložení: 22.3.2005 17:47:53

Design bych hodnotil jako velice slaby a uz vubec ne reprezentativni. Menu vypada pod operou otresne a dolni obrovsky napis o validaci je dle meho nazoru smesny...

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Kučera

Datum vložení: 23.3.2005 21:10:11

prosim, ten hover u menu je neco tak strasneho, az bych se divil, ze se tim chcete zivit! co takhle text pri hoveru jen prebarvit na cerveno...a je po problemu ne? ale to co jste tam vymysleli..?

Avatar

Autor komentáře: Kichot

Datum vložení: 26.3.2005 20:18:21

... přebarvit text na červeno místo bílého obdélníku... Nic proti vašemu vkusu, ale bylo by to z bláta do louže ;). Když už přebarvovat text, poté alespoň na "stejně" žlutou jakou má nadpis v logu (a nadpisy kategorií (nechápu, proč se na stránách vysytuje žlutá ve dvou různých odstínech)).

Avatar

Autor komentáře: Maxx

Datum vložení: 27.3.2005 10:08:37

ke kodu a grafice snad jiz bylo receno vse ani se necitim byt k tomuto hodnoceni povolan. Osobne mam s presentace dost divny pocit a pripojuji se k vyse uvedenym nazorum, ze od teto firmy bych si rozhodne web udelat nenechal. A co mi to vlastne vadi? Jako zakaznik, ktery nevi co jsou to konkretne nejmodernejsi technologie a postupy, SEO atd. bych volil dle referenci. A tady to je fakt sila. Vůbec nerozumim proc jsou v referencich stranky které jsou i pro laika urazejici 1) www.smrha.info - po te co jsem narazil na odkaz "FOTKY, kde bylo okolo deseti nahledovych fotografii 100x70 px, kazda o velikosti téměř 0,5 mega ! jsem i se svým pripojenim 512kb/s narazil - zrejme zminena optimalizace. 2) www.obhajci.cz/mrajca - prvni ze stranek rodiny pana Mrajci, hned na uvod velice duchaplny text " Zvolte si, prosím, z menu vlevo položku, která Vás zajímá." kdo by to byl o tech odkazech rekl. Tak mi zajima hned druhy odkaz "Zamereni kancelare". Odpovedi mi je: "univerzalni praxe". Pusobive. Tak dal. 3) www.alligators.cz - zde uz citim nejaky obsah, chapu vyznam stranek i nahledove fotky roztleskavacek me pripojeni stiha. No, ale to by nebyl referencni web firmy Moonlake webdesign, aby byl skutecne referencni. Nazorna ukazka jak vypada v praxi druhy odstavec nabidky Moonlake webdesign o internetovych obchodech - odkaz "E-shop" - under costruction. 4) www.polyjurex.sk - zde jsou jiz me kriteria a pozadavky hodne nizke, ano tento web je funkcni, pomijim ze ilustracní obrazky tak nějak vylezaji z ramecku respektive pri roztahovani okna nektere drzi format webu nektere cestuji mimo, prkotina. 5) www.spravci-likvidatori.cz - pokracovani tvorby pro vlastni rodinu, zrejme snad jedini lide kteri maji s "profesionalni" tvorbou soucit. Obsah webu např. co jsou spravci konkurzni podstaty co jsou likvidatori ... .Databaze spravcu je naplnena dvema jmena, hadejte jakymi. Jedine co je vypracovano jedinecne je cenik, zacinam tak trochu tusit jak ono to vlastne bude. 6) http://www.rematiptop.cz/prumysl/industrie - to by slo, neboli jednooky mezi slepymi 7) www.realitniweb.cz - dalsi pocin rodiny Mrajci, ac jsem se snazil tak jsem nenasel na webu nic v databazi realit, zrejme nazorna ukazka proklamace "podnikové databáze etc". Odkaz umisteni reklamy na tyto strankly my prijde uz na tolik silne kafe, ze pochybuji o soudnosti tvurcu. Leda, ze ty by uvedene castky neplatil zadavatel reklamy ale realitniweb.cz . Jako zakaznik ktery web nevytvari, ale nechava si jej tvorit mam z celeho pohledu na praci Mrajci a spolecnika pocit, ze delaji kde co, ale nic ve skutecnosti poradne a dle toho to take vypada. Na prvni pohled pro laika prijatelna stranka Moonlake webdesign skryva z pohledu SEO (duveryhodnost) nazorny priklad jak by to byt asi nemelo. Pokud autori pojali slovo reference v pravem vyznamu slova a nemeli na mysli take representace, tak musim rici ze jsou referencni ukazky opravdu vymluvne. Pokud se v diskuzi hovorilo o aroganci, povazuji ze znacne AROGANTNI od sebevedomych autoru webu dat neco takoveho vubec k hodnoceni. Pokud se tvorbou webu skutecne autori zivi, mam pocit ze musi mit doslova hlad. Ac jsem neaktivnim navstevnikem Intervalu.cz pomerne casto, zde mi to nedalo tento prispevek napsat.

Avatar

Autor komentáře: Martin Mrajca

Datum vložení: 27.3.2005 12:21:27

Děkuji všem za kritiku stránek. Pokusíme se využít některé Vaše podněty a nápady na zlepšení prezentace. Kdybyste měli ještě něco, co tu nezaznělo, pište, prosím, klidně i na mail - martin{zavináč}moonlake.cz S pozdravem Martin Mrajca

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz