Starší komentáře ke článku: mojehobby.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: coder_CZ

Datum vložení: 12.7.2004 0:07:39

mno na prvni pohled tam nevidim, cim se stranka zabyva a co na ni muzu vlastne najit... mozna by to chtelo nejakou "obrazkovou" uvodni stranku, ktera by me upoutala, protoze se tak nestalo, tak jsem ji zase zavrel :-)(stejne jako to imho udela spousta lidi co jentak nahodou na ten web narazi)...

Avatar

Autor komentáře: MR Rejpal

Datum vložení: 12.7.2004 7:26:35

Na home page na mě blikaly akorát nějaké ošklivé banery na všechno možný i nemožný. Stačil by klidně jeden dva obrázky s tématikou obsahu webu.

I když to logo INTERVAL je dost dobrý :))

Michal

Avatar

Autor komentáře: Viktor Janeba

Datum vložení: 12.7.2004 18:08:11

Mno... (jsem trosku zaujaty, protoze take delam RC modely), na tyhle servery uz vetsinou chodi ctenar, ktery vi, kam jde.

Avatar

Autor komentáře: t3x

Datum vložení: 12.7.2004 6:57:25

inu drobek souhlasím s prvním příspěvkem. podle mojehobby.cz a keywords bych soudil že se jedná o web zaměřený na nějaké koníčky, výrobu atd. moc jsem tam toho nenašel, spíš jakýsi vynález na měření síly. jinak k webu:
Logo v hoření části webu mi je dost povědomé IMHO podle tohoto <a href='http://www.mini-cooper.cz/' target='_blank'>http://www.mini-cooper.cz/</a>
Kód se zdá být v pohodě, členění webu taky. Jen jsem nějak postrádal tiskovou verzi u článků (možná jsem slepý takhle po ránu)

Avatar

Autor komentáře: Polka

Datum vložení: 12.7.2004 9:20:05

S tím logem to snad nemyslíte vážně. Asi jste nebyl opravdu zcela probuzen, tak po ránu.

Jinak podtrhávání nadpisů (které v kódu nadpisy bohužel nejsou) je opravdu špatný zlozvyk.

Avatar

Autor komentáře: TimJ

Datum vložení: 12.7.2004 9:27:26

zase bych to s tím minicooperem nepřeháněl :-).

Jako informační web celkem v pohodě, pozor na ampersandy u sessions (viz validator).
poznámky:
- sjednotit barevně (nějakou jinou barvu tomu levému sloupci, něco do modra, nebo tak...)
- nápis <a href='http://www.mojehobby.cz' target='_blank'>http://www.mojehobby.cz</a> by rozhodně neměl být pod menu. Minulý týden jsem na tento web náhodou narazil a tohle mě trochu zmátlo, než jsem našel menu)
- nesouhlasím s výše uvedeným o nějaké "prehomepage", protože to akorát pokročilé uživatele otravuje a nepokročilé to mate. Ale je fakt, že nějaká pěkná grafika pod to logo nebo doprava nahoru by se hodila, nějaký modýlek letadla, nebo tak něco.
- kód je ok, ale odpusťte si použití velkých písmen v tazích, příští verze html to ani nedovolují. A i jinde jsou velká písmena imho zbytečně. A rozhodně se vyvarujte třeba takovýchto věcí:
<P><U><STRONG>1. Co vlastně budeme fotografovat</STRONG></U></P>
od toho máme tag hN, tak ho koukejte používat :-).
a hlavní nadpis článku je díky své barvě méně výrazný, než výše uvedený podnadpis
- co se týče zobrazování článků, rozhodně se inspirujte třeba tady na intervalu nebo kdekoliv jinde. Na homepage nemůže být celý článek. A to z několika důvodů:
1) když chci přehled článků (jsem na webu nový), tak musím někde kliknout. (btw., sám nevím kde)
2) nějaký člověk, kterému pomohl váš článek vám zalinkuje homepage s tím, že tam je článek ten a ten a on tam bude po čase jiný. I když máte permalinky, stejně vám v tomto případě budou lidi linkovat homepage
3) zbytečná velikost homepage, zvlášť když součástí článku budou nějaké ilustrační obrázky / foto

uf, to jsem se rozepsal.
přes výše uvedené drobnosti je to celkem slušně napsaný web.

Avatar

Autor komentáře: TimJ

Datum vložení: 12.7.2004 9:29:25

ha, diskuzní systém byl zase trochu chytřejší než já no :-).
bylo tam:
<P >< U>< STRONG>1. Co vlastně budeme fotografovat</ STRONG></ U></ P>

Jo a jak píše kolega o příspěvek výš, podtrhávání nadpisů je blbost.

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 12.7.2004 19:19:42

Co je "tag hN"?

Avatar

Autor komentáře: Peca

Datum vložení: 12.7.2004 19:32:20

hN, no myslim, ze to bude h1,h2........h7 (N jako numero:-)

Avatar

Autor komentáře: Ivan Latečka

Datum vložení: 12.7.2004 20:53:56

Dík za reakce. Bohužel jsem byl celý den mimo PC takže odpovídám až teď.

Ad sjednotit barevně - design je samozřejmě otázka vkusu, někomu se to zamlouvat může a někomu ne. Protože nemám moc v lásce "jednobarevné" weby rozhodl jsem se jak jsem se rozhodl, ale je mi jasné, že ne všem se to bude líbit. Předchozí verze byla podstatně méně výrazně barevná a po čase mi to přišlo celkem nudné ;-) Ale kdo ví, třeba bude příští verze zase jednobarevná :-)

Ad homepage - že tahle stránka není zrovna ideální vím, ale zatím jsem nevymyslel nic, čím bych to nahradil aby to nebylo z bláta do louže. Dumám nad tím. Nechce se mi tam psát, "vítejte na stránce pro rc modeláře ..." protože každý kdo tam přijde tohle ví, nikdo nenapíše do url adresu <a href='http://www.mojehobby.cz' target='_blank'>http://www.mojehobby.cz</a> nějakou jen tak náhodou. A ke kritice na Interval to taky nedávám každý den :-)
Ad ampersandy u session - s tím nic moc asi nenadělám. PHPSESSID mi do url kódu vráží server, jinde mám ampersandy ošetřené. Nevím jak to vypnout. K php.ini nemám přístup a když to chci nastavit přes ini_set() tak se nic nezmění - funkce vrací false. Buď něco dělám špatně nebo je nějaká restrikce na webhostingu. Zkoušel jsem:
ini_set('session.use_only_cookies',true) nebo
ini_set('session.use_only_cookies',1)
a nic. Verzi PHP mám 4.3.7.
Nějaký nápad?

Ad podtržené nadpisy, použití STRONG atp. - To je pouze v tom samotném článku který tam je vkládán přes webové rozhraní a nevkládám to tam já, ale nějaký autor. Už tak věnuju tomuhle webu víc času než bych sám chtěl a nemám nejmenší chuť dělal technické korektury článku kvůli validátoru.

Ještě jednou dík za reakce. Všem zúčastněným.

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 13.7.2004 3:13:03

"Ad podtržené nadpisy, použití STRONG atp. - To je pouze v tom samotném článku který tam je vkládán přes webové rozhraní a nevkládám to tam já, ale nějaký autor"

Asi byste si mel s autory domluvit nejakou jednotnou strukturu, typografii a mnozinu povolenych tagu. Muzete pro ne zavest klidne nejake specialni tagy a skriptem je prekonvertovat do skutecnych a semanticky spravnych HTML tagu, s tim, ze vsechny ostatni odfiltrujete.

Avatar

Autor komentáře: jednorozec

Datum vložení: 13.7.2004 8:52:32

nevím, ale tohle mi funguje s přehledem

ini_set("arg_separator.output", "&");

Avatar

Autor komentáře: Ivan Latečka

Datum vložení: 13.7.2004 10:08:58

Hohoho, díky, funguje!!

Avatar

Autor komentáře: Ivan Latečka

Datum vložení: 12.7.2004 21:11:55

Jak už jsem psal níže. Na tenhle web chodí lidi kteří už vědí o co jde, přišlo mi zbytečné strkat v podstatě naprosto zbytečnou informaci na titulní stránku. Ale je fakt, že s titulkou ještě něco dělat budu, jen ještě nevím co ;-)

Ad logo mini-cooper. Taky mi to přijde svým způsobem podobné :-)) Ale inspiraci jsem v tom rozhodně nehledal. Taky mi bylo řečeno, že to vypadá jak logo <a href='http://www.lgecz.cz/' target='_blank'>http://www.lgecz.cz/</a> a ještě nějaká jiná další. Co se dá dělat, holt nejsem tak dobrý grafik abych splodil zcela vyjímečné logo ;-)

Tisková verze článku chybí. Je to samozřejmě chyba, píšu si černý puntík a snad se někdy dokopu k tomu ji přidělat :-)

Avatar

Autor komentáře: Jirka

Datum vložení: 12.7.2004 11:32:21

nevim jestli to uz nekdo nezminil ,ale take bych odlisil barvou ty odkazy v tech menu vlevo, takhle vypadaji jako bezny text.

Avatar

Autor komentáře: Richard Palát

Datum vložení: 12.7.2004 16:54:58

Pod článkem je údaj:
<I>1 komentářů - Přidejte také svůj komentář k článku!</I>
Chtělo by to automaticky skloňovat nebo zvolit jinou větnou skladbu. Např.
<I>komentářů: 1 - Přidejte ...</I>

Avatar

Autor komentáře: Habi

Datum vložení: 12.7.2004 20:16:52

Ono by ani moc nevadilo špatné skloňování - spíš mě zarazila chyba 404 při pokusu přidat (přečíst) komentáře. A mít neplatný odkaz hned na úvodní stránce už je velmi "ošklivý, řekl bych až zlý... nepěkná věc" :)

Avatar

Autor komentáře: Ivan Latečka

Datum vložení: 12.7.2004 21:00:12

Tý brďo, fakt že jo ;-) Jak se mi mohlo tohle stát? Opraveno, díky.

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 13.7.2004 3:17:58

Web je to pekny, oku celkem ladi, libi se mi i ta barevnost - nesouhlasim s nazorem, ktery tu padl, ze to je barevne moc. Snad jen barvu nadpisu bych ztamvil a toho bileho pisma na bezovem pozadi vlevo bych se vyhnul, je to skoro necitelne, zvlaste pri te velikosti. A s tim take souvisi jedna moje vytka: co mi chybi je moznost menit velikost pisma.

Avatar

Autor komentáře: vincent

Datum vložení: 13.7.2004 16:53:39

info o webu - ne kazdy se ale muze na ty stranky dostat vypsanim url do browseru (nebo MSIE) ale muzou prijit pres google....

vetsina odkazu je dost dlouhych, myslim tim podtrhavani celych vet , treba u diskuse, bych alespon opticky podtrh jen to co je boldem, i v inzeratech a clancich vypada dost divne kdyz je podtrzeny odkaz na tri radky

v levem sloupecku bych mozna zvazil pouziti bile barvy na popis sekce, prece jen je docela dulezite, vedet jestli jsem v inzeratech nebo v clancich

v kodu mi pak nesedi zmatek v pouzivani velkych a malych pismen, nejlepsi je mit vsechno maly (myslim pismo :) ) vyhodil bych inline styly, nektery obrazky maji ukonceny tag nektery ne.... mozna by slo zprehlednit pouzivani class-u a id-cek, pokud by se vic pouzila dedicnost caskady v css

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz