Starší komentáře ke článku: kuchyne-karasek.cz
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 17.8.2005 11:40:36
opravdu se jedná o profesionální tvorbu, jak bylo uvedeno? co se týká kódu: 1) vždyť to nemá doctype? 2) tabulkový layout? 3) použití CSS asi na 20% (zbytek jako tagy jednotlivých elementů - rozměry IMG, marginy) 4) prázdné ALTy, žádne TITLE u odkazů, obrázků 5) stejný TITLE u všech stránek ... dál jsem to snad ani neměl chuť zkoumat graficky to možná zákazníka zaujme, ale nesměl by ten zákazník vidět kód a nesměl by mu rozumět bez obrázků nepoužitelná stránka
Datum vložení: 18.8.2005 1:10:55
Zákazník většinou nevidí kód, tím méně mu rozumí :-D
Datum vložení: 18.8.2005 7:32:47
jasný, ale jsou zákazníci s ruzným prohlížečem. Takovej lynx nebo cokoliv s vypnutýma obrázkama zákazníka odpudí stejně jako kritiky kód ;) souhlasím s tím, že zákazník na kód nekouká, ale proč to bylo dáno na kritiku jako profesionální tvorba, když to nesplňuje ani kousek ze specifikace HTML 4.01 Trans (to je podle mě dneska minimum)
Datum vložení: 18.8.2005 17:44:14
To bylo jen takové rýpnutí. To, že zákazník nerozumí kódu (a věřím, že většina zákazníků si to prohlédne v IE6 se zapnutými obrázky, přičemž mají ve firmě něco rychlejšího než modem, takže "odpudivou" stránku věci nepoznají), tedy ani to autora a jeho zprasený kód neomlouvá :-)
Datum vložení: 18.8.2005 8:39:28
to je pravda, ale pokud je to Venca z HorníDolní, který má vytáčené připojení s max. 56Kb, o HTML kodu neví vůbec nic, tak ten si u téhle firmy asi nikdy nic nekoupí, protože nebude čekat až se mu načte za půl minuty úvodní stránka, která má cca 83KB a pokud si vypne obrázky, aby to měl rychlejší, tak uvidí co? slušně řečeno - velké nic - tenhle web je totálně nepřístupný - a bohužel jsme zpátky u kodu - jak jsem již psal, tohle "dílko" v tomhle stavu tu nemá co pohledávat
Datum vložení: 17.8.2005 11:49:15
na pohled se mi web web celkem líbí, ale když mrknu do kódu tak to začne smrdět zatuchlinou kde máme doctype? všechny stránky mají stejný title tabulkový layout je mírně řečeno out stylopis patří do externího souboru v nedinici písma není uvedena základní rodina písma tady sans-serif místo mezer se v názvech souborů používají podtržítka nulové (nebo spíš záporné) SEO a sématika menu by mělo být textové a jako seznam scripty by šly asi taky přesunout do externího souboru chtělo by to opravdu používat css
Datum vložení: 17.8.2005 12:05:32
design je určitě zajímavý, ale i tady by se našla chyba - titěrný text. Dále s vypntuými obrázky neuvidí uživatel ani "ň". Chybí alternatviní text snad ke všem obrázkům, chybí meta tagy...
Datum vložení: 17.8.2005 15:59:06
Mě se web graficky velmi líbí a informace jsou prezentovány velmi přehledně. Ale bohužel na to, co by mě jako potencionálního zákazníka zajímalo asi nejvíce - Kuchyně/Fotogalerie - se nemohu dostat. Fotografie tam nejsou žádné. V menu není poznat, na které stránce se právě nacházím. V kontaktech není vyplněno IČO atd. Na stránce "O nás" znamená 90% - devadesátiprocentní, správně by měla být mezi číslem a procentem mezera - 90 %. Je tam také překlep - nabíbnout. Jednopísmenná předložka by neměla být samotná na konci řádku. Před čárkou nemá být mezera. PSČ by mělo být před názvem města. Velikost textu by měla být také větší. Když si ho zvětším v prohlížeči, tak se rozpadnou ty kulaté rohy rámečků. Někde jsem četl, že pro většinu typografů je tučná kurzíva (použita pro zvýraznění textu) nepřijatelná. Při tisku stránky (na výšku) je useknutý pravý okraj.
Datum vložení: 17.8.2005 18:41:10
to jsem nečekal že to nekdo bude tak zkoumat. texty ještě neprošly korekturou jsou to texty od zakaznika. nenechte se zmast nazvem firmy a mym jmenem ale je to jen nahoda
Datum vložení: 18.8.2005 7:38:07
pokud dáváte něco ke kritice, musí to být z velké části hotové (nejlépe komplet). Zdejší kritici kritizované projekty hodnotí do hloubky, pokud jste to nečekal, měl jste si přečíst předchozí kritiky. Lidé, kteří čtou kritiky, jsou hrozný šťouralové a takovéhle nedostatky v kódu (jestli se tomu dá říkat kód) je přímo provokují ...
Datum vložení: 17.8.2005 15:45:28
opravdu se jedná o profesionalni tvorbu ... zatim je kod vygenerovany jen v dreamweaveru pro ukazku budouci podoby ... chceme znat nazory odbornejsich uzivatelu internetu ... spise nazor tykajici se grafiky a designu ... kod bude co nejdrive dokoncen ke vsi spokojenosti a funkcnosti
Datum vložení: 17.8.2005 16:06:33
a nešlo by to dat ke kritice až to bude hotové?
Datum vložení: 17.8.2005 16:36:27
to je vtip?? posouzení designu je povětšinou to nejvíce subjektivní, co se dá na stránkách zhodnotit ... to jste asi ztratili trochu soudnost, dát to v tomto stavu ke kritice, přirovnal bych to k maketě nového vozu v měřítku 1:1, která nemá motor, je ze dřeva, papíru a PU pěny a jejíž jepičí život je koncetrován do jedné výstavy, kde návštěvníci zhodnotí jen a pouze design ... přičemž jedné půlce se bude líbit a druhé vůbec nebude řekl bych trochu smutné trochu trapné, v téhle podobě je veškerá další diskuze k ničemu
Datum vložení: 18.8.2005 16:17:50
Pořád čtu jen kód, kód, kód. Pochopte "odborníci", že 95% lidí zajímá to co vidí a né chyba ve 175 řádku zdrojového kódu (pokud není závažná). Myslím, že už vám z toho vysedávání u PC hrabe a žijete jen ve virtuálním světě.
Datum vložení: 18.8.2005 18:32:27
Ale my odbornící to přece chápeme, že zákazníkovi je ukradené, jaký má webová stránka zdrojový kód. Na druhou stranu, těžko bych vysvětloval majiteli firmy, jehož rodinu živí výhradně prodej kuchyňského zařízení, že jeho možnému a bohatému zákazníkovi se v jeho oblíbeném prohlížeči zobrazí výhradně toto: http://klient.plavacek.net/kuchyne.jpg Ale možná fakt nevím, o čem mluvím a ani ostatní kritici netuší jak má vypadat rozumně zpracovaný web, jehož primárním posláním je vlastníkovi vydělat peníze. Možná je pravda, co se šušká, že my všichni, příznivci Intervalu.cz, jsme mimozemšťané. Kdo ví. Díky za pozornost.
Datum vložení: 18.8.2005 23:54:08
:-), tenhle obrázek jsem si užil stejně jako stránky. Chudák můj modem :-)). Vždycky když přijdu domů a začnu ho používat, vzpomenu si na místního frantu a pokyvuji hlavou s pochopením, proč zdejší autory tak drsně a neúnavně kritizuje.
Datum vložení: 19.8.2005 7:41:06
předcházející příspěvek to:EGI tato odpověd to:UM neúnavný - nenene - mám to jako relaxaci drsný - nenene - právě naopak, maximálně se krotím a snažím být nedrsný
Datum vložení: 19.8.2005 7:31:03
asi neumíte číst ..... možná umíte jenom urážet a s tím si ti jednodušší jedinci však povětšinou vystačí .....
Datum vložení: 19.8.2005 15:54:57
ale když dám svoji práci ke kritice na server o webdesignu, tak se pak nemůžu divit, že mě někdo vytkne chyby i v kódu stránky, protože i kód, SEO či struktura webu je součástí webdesignu, pokud chci ohodnotit jen "grafiku" dám to ke kritice na server o grafice
Datum vložení: 22.8.2005 18:25:48
Design != pouze grafika, pokud mate namysli toto. Design je hlavne o funkcnosti a pouzitelnosti.
Datum vložení: 22.8.2005 19:22:20
Ale ano, design = vzhled. To, o čem mluvíte, se nazývá webdesign (nebo "web design", pro světoobčany ;-)
Datum vložení: 23.8.2005 15:10:52
Nechci zakladat flamewar, takze jen tolik, ze s Vami nesouhlasim. Poctete si a treba svuj nazor poupravite. http://www.sutnar.cz/index_cz.html
Datum vložení: 23.8.2005 15:53:05
To jsem si početl, opravu skvěle. Holá bílá stránka bez jediného písmenka mne skutečně přiměla změnit názor. Vynikající web, doporučuje devět z deseti ministrů informatiky ;-)
Datum vložení: 18.8.2005 16:24:53
Už je to dlouho co nehodnotím kód, prtotže v některých případech si akorát zkazím den. A navíc, od toho tu jsou zdejší pravidelní kritici, kteří to autorovi vždycky "nandají" :) Mám rychlé připojení, takže jsem web prohlédl bez větších obtíží ale souhlasím, že taková spousta obrázků (není tam i flash?) může brouzdání více než znepříjemnit. A jestli chybí i textová varianta, tak bych slůvko Profesionální (tvorba) změnil na Amatérská (tvorba). Vzhled obsahu je fajn, ale hlavička nějak zaostává - chápu že logo je už zažitá značka, ale nějak mi tam ten pruh bílého místa nesedí. Hezký den a dobrou náladu ;)
Datum vložení: 22.8.2005 12:12:54
"bych slůvko Profesionální (tvorba) změnil na Amatérská (tvorba)" S tím bych si dovolil nesouhlasit. Párkrát již zde bylo řečeno něco v tom smyslu, že profesionálbní stránka je ta, za kterou dostane autor zaplaceno, čemuž tato stránka asi odpovídá. Navrhoval bych, aby se upřesnilo co se má označovat jako profi a jako amatérská stránka, aby nedocházelo k nedorozumění.
Datum vložení: 22.8.2005 12:22:54
Profesionální tvorba je to, čím se autor živí, amatérská to, co má pouze jako koníčka. Poloprofesionál se pohybuje někde mezi, v oblasti občasného výdělku a občasné práce zdarma. Každý si musí sám rozmyslet, jak se chce prezentovat ;-)
Datum vložení: 22.8.2005 18:08:08
dobře zařadil bych se do poloprofesionalni tvorby abych upresnil ale z 95 % delam praci pro zakazniky kteri me za to zaplati. tech 5% jsou veci ktere jsem kdy udelal zadarmo nebo za mensi castku nez normalne
Datum vložení: 23.8.2005 22:32:18
souhlasim, ze mi to logo tam taky nesedi, tu hlavičku by to chtělo vyladit. Jinak po grafické stránce se mi to zdá docela slušný. Jeste mi pripada divny ze adresa mailu (viz. kontakty) neni odkaz. To mi docela vadi.