Starší komentáře ke článku: kmf

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Hermit

Datum vložení: 13.2.2004 2:01:55

- zdroj ala MS FP 3.0 - frames = neuveritelny FUJTAJXL
- grafika ala "malovani" (paintbrush, netusim soucasny nazev) = subektivne osklive
- je-li to ameterska tvorba, tak snaha se hodnoti, ale negativy prevladaji

- poznamka: jestli sem stranky daval autor, tak to je na bobrika odvahy, nebo na ostudu, vyber necham na kazdem pri(o)hlizejicim

- poznamka2: nenasel jsem nic inspirativniho ci co by bylo dle standardu (nepovazuje-li nekdo MS FP za standard)

Avatar

Autor komentáře: Jiří Pytela

Datum vložení: 13.2.2004 8:27:31

Kazdy nekdy zacinal a chtel poradit, tak prispevky typu "vsechno spatne, co to sem davas" moc "nehelfnou" ;-) Ackoliv tady je k dokonalosti je tady jeste dlouha cesta.

Je zapotrebi jeste srovnat nesrovnalosti a zdokonalovat, ...
1. nechat zkontrolovat nekym, kdo se v tom nevyzna (vizualni podobu, strukturu, ...)
2. opravit formalni nedostatky (napr. "Olympiada" - "1995" jedna z tabulek ma jiný okraj (s externim CSS se Vam to nemuze stat)
3. naucit se CSS (fakt to umi hodne) a usnadni to spoustu veci

Pokud je to prvni projekt, drzim palce, pokud jich uz je moc, tak omezte mnozstvi a venujte se kvalite.

Avatar

Autor komentáře: Jinam

Datum vložení: 13.2.2004 9:16:40

Jo, jenomze v tomhle pripade vubec nikdo nezacina.
Pokud rikate tomu, ze si nekdo nainstali FrontPage (nebo podobny bastl-maker), zkopiruje text, vlozi par obrazku a prekopiruje vysledny kod na FTP, tak tomuhle jestli rikate tvorba webu, tak to je jina.
Mimochodem na hodnoceni v kritice webu na intervalu se asi ceka opravdu dlouho (ze by z poloviny 90. let :o)

Avatar

Autor komentáře: Jiří Pytela

Datum vložení: 13.2.2004 10:11:33

Takze to znamena, ze:
1. INTERVAL je jen pro profiky a hodnotit by se meli jen stranky podle nejakeho filtru (napr validita) a ostatni maji smulu? :-(

2. Nebo privreme oci a budeme se snazit poradit i tem, kteri to neumi. Tedy aspon jim rici, kde maji zacit.

Z toho odvozuji:
add 1. vice si namastime kapsy, protoze kvalitni stranky budeme umet jen my a to se da obchodne vyuzit
add 2. jde nam o to, abychom pomohli i ostatnim delat dobre stranky, protoze stejne za osobni stranky toho moc nedostanete a jde nam o vetsi vyuziti internetu, coz stejne prinese penize (napr. vetsi navstevnost intervalu ;-)

P.S.: Nevim, jaka je cekaci doba do "kritiky webu"
P.S.2: Mate pravdu; namlatit neco do FP aby to IE sezral a zkopirovat pomoci WC na FTP neni tvorba webu

Avatar

Autor komentáře: JinAm

Datum vložení: 13.2.2004 10:28:58

Ad: "1. INTERVAL je jen pro profiky a hodnotit by se meli jen stranky podle nejakeho filtru (napr validita) a ostatni maji smulu? :-("

- to nikdo nerek, ale takovou praci at dotycny radeji ukaze babicce nebo vytiskne a pripne na lednicku, a kdyz uz: pri totalni (!!!) absenci byt jen zakladnich znalosti HTML se rozhodne to mrsknout na web, budiz.
Kdyz se ale rozhodne dat neco takovyho ke kritice, tak je to drzost.
Z celeho "webu" dycha lenost autora, treba jen vzit dve stovky a koupit si stostrankovou knizku zaklady HTML 4, nebo jeste lepe precist par clanku na intervalu.
Kde jste prosim Vas p. Pytelo videl nejakou "snahu" (viz titulek prispevku)?

Zbytek nehodlam komenovat, jsou to vysroubovany nesmysly.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Pytela

Datum vložení: 13.2.2004 10:51:21

ad 1. opravdu nerek, ale podle prispeku mi to tak nekdy pripada (byl to protiklad ke 2)
Je pravda, za kazda takova stranka prodluzuje dobu cekani,nehlede na to, ze jedina rada je opravdu ucit se,....

Snahu - znat nazor ostatnich a predpokladam, ze snahu se z toho poucit. Samozrejme ze se mohu mylit ;-)

P.S.: zaver byl jen "vysroubovane zamysleni nad existenci sveta" ;-), ale ne uplny nesmysl ;-)

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 13.2.2004 15:55:21

Myslim si, ze autor nemal absolutne ziadnu snahu urobit vec poriadne. Pretoze keby mal, tak by si (on a vsetci ostatni, v poslednom case publikovani) v prvom rade co to precitali napriklad tu - na Intervale. Clankov je tu kopec a su k veci. Pripadne by si mohli precitat starsie kritiky, aby vedeli o co asi kraca. Ved v poslednom case sa tu naozaj popisuju stale tie iste chyby.
Uz mi to fakt pripada, ze to sem ti ludia posielaju preto, aby ich niekto v diskusii pochvalil. A ked sa najdu ludia, ktori to skritizuju, tak sa tu zas niektori typkovia vyplakavaju, akyze je ten svet hnusny.
Ano suhlasim, ucit sa, ucit sa, ucit sa. Lenze najskor sa treba ucit, a az potom konzultovat.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek

Datum vložení: 13.2.2004 9:00:09

no co k tomu říct :o(

-určitě bych to chtělo udělat bez framů, myslím si že zde není žádný důvod proč to má být s nimi.

-menu by chtělo předělat, toto nevypadá moc dobře
-logo je moc zubaté
-horní nadpis se nevejde na šířku na obrazovku při 800x600

prostě by to chtělo celé přepracovat

Avatar

Autor komentáře: TimJ

Datum vložení: 13.2.2004 13:47:21

Když to tady tak vidím, co se tady v kritice webu až na vyjímky poslední dobou objevuje a potom, co jsem teď četl v předchozích příspěvcích (že Interval je jen pro profíky, atd.), navrhoval bych opravdu nějaký filtry udělat, s tím že zároveň udělat jeden dlouhý článek (nebo třeba seriál), který bude komplet pro začátečníky, bude tam shrnutá ne tvorba, ale sepsané určité dodržování zásad, norem, atd. Odkaz bych navrhoval hodit na hlavní stránky hned vedle kritiky webu a bylo by....
Jenže od toho jsou tu spíše Yuhůovy stránky, apod. - takže co z toho plyne? Interval přece asi jen není pro naprosté začátečníky, co netuší, co to web je...

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 13.2.2004 16:01:22

Ten požadovaný článek je zde již delší čas, viz <a href='http://interval.cz/clanek.asp?article=2546' target='_blank'>http://interval.cz/clanek.asp?article=2546</a> Považuji ho za cenný nejen pro jeho obsah, ale i pro osobu autora, jednoho z nejkritizovanějších účastníků Kritiky, který se časem stal velmi cenným členem internetové komunity. Myslím, že Interval.cz má přeci jenom význam i pro ty začátečníky, pokud mají ochotu se učit, se učit, se učit... ;-)

Avatar

Autor komentáře: TimJ

Datum vložení: 13.2.2004 16:36:45

Zdravim,
hm, tak ten článek jsem nevím proč vynechal (vlastně, vím, srpen byly prázdniny, aspoň pro mě :-)), díky za odkaz.
V tom případě bych ale opravdu navrhoval jako vstupní požadavek do rubriky kritika mít přečtený tento článek. Asi tak jo některé registrační formuláře obsahují Terms&Conditions, tak aby kritika na Intervalu obsahovala výše zmiňovaný článek :-).

PS: problém je v tom, že se učit, se učit, se učit, moc lidí nezajímá, hlavně aby to bylo jednoduchý a aby MI to fungovalo...

Avatar

Autor komentáře: Jakub Truneček

Datum vložení: 14.2.2004 12:18:20

Mam jenom malý dotaz ohledně validnosti podle HTML 4.01 Transitional

Line 16, column 68: there is no attribute "BACKGROUND" (explain...).
..." width="766" colspan="2" BACKGROUND=".../images/logo.gif"><div align="right"

Proč toto neni validni? Co je špatně?

Předem děkuji za odpověď Jakub Truneček

Avatar

Autor komentáře: Jakub Truneček

Datum vložení: 14.2.2004 12:29:16

Jo a ještě tag BORDER třeba u IMG

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 14.2.2004 16:52:41

V Transitional by s tym nemal byt problem. V Strict nie je border pre IMG povoleny.

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 14.2.2004 16:50:35

“there is no attribute ‘FOO’ for this element (in this HTML version)”
You have used an attribute with an element that is defined not to have that attribute. This is most commonly caused by using vendor-specific attributes without setting the document type appropriately.

Vies po anglicky? Ked nie, tak sa snazis pouzit atribut, ktory v danej verzii jazyka nie je pre dany dokument definovany!

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 14.2.2004 16:51:30

...nie je pre dany ELEMENT definovany! Sorry, zle som to napisal.

Avatar

Autor komentáře: Jakub Truneček

Datum vložení: 14.2.2004 18:14:48

Ano to jsem si poté co jsem napsal příspěvek také přešetl,ale jde co mam použít abych nastavil do pozadí buňky obrázek?

Avatar

Autor komentáře: Jan Brasna

Datum vložení: 14.2.2004 19:08:19

1) css
2) to nepatri sem, umis pouzivat interforum?

Avatar

Autor komentáře: Jakub Truneček

Datum vložení: 14.2.2004 19:20:20

Ano to me nenapadlo dekuji...

Avatar

Autor komentáře: Jakub Truneček

Datum vložení: 14.2.2004 19:20:46

A omlouvam se za to ze jsem ten dotaz psal sem.

Avatar

Autor komentáře: Radek

Datum vložení: 15.2.2004 5:12:39

Tak se na to koukám...a... nemělo by smysl takovýmto lidem poslat jen email, s vysvětlením, že ten jejich web není na jakoukoliv kritiku zdaleka připraven, a ať se podívají na interval.cz, "začínáme", popřípadě na jakpsatweb.cz?

Tento web je tak bídný po stránce obsahu, grafiky, kódu, že je opravdu dost velká ztráta času všech se tím zabývat...

A lidi to pak jen rozladí (a weby, které potřebují jen "doladit" pár správnými připomínkami, na ty už pak nikdo nemá chuť, poté, co si prohlédne toto...). Prostě se na kritiku "vykašle".. :}

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 15.2.2004 8:28:52

Naprosto souhlasim s predchozim prispevkem. Byl bych pro urcitou pocateni (rozumnou!) filtraci. Byla by tak sance, ze by v Kritikach opet zacaly pribyvat fundovane nazory tech, ktere uz dosavadni stav otravil, a cela Kritika by se nejak, byt pomalu, posouvala kupredu. Takhle se jen toci porad dokola, dokonce mam posledni dobou pocit, ze se doci spise v dostredne spirale.

Avatar

Autor komentáře: Hermit

Datum vložení: 16.2.2004 0:38:38

doplnek k poslednimu ostavci
- pokud se podivate zpetne do kritik - tak zjistite ze vice jak 70% kritizovanych webu (namatkou prohlidnuto 20webiku) nebylo upraveno ani naznakem a to dokonce ani u profesionalu napr. studio artemis
- a to je taky duvod proc se z kritiky vytraci prispevatele, kteri psali pomerne casto
- dalsi veci je, ze se zde obevuji weby a autor(i) se neozyva, nebo alespon ten kdo pozadal oritiku
- a dalo by se pokracovat dal a dal

ale s tim asi nikdo nic neudela

Avatar

Autor komentáře: Jiří Šebek

Datum vložení: 16.2.2004 8:29:43

možná dalo, fakt udělato tu filtraci webů či nějaké vstupní podmínky.

Já jsem si sem přihlašoval už 2weby, bohužel ani jeden nebyl uveřejněn. Přitom já jsem to sem přihlašoval kvůli tomu abych prostě ten web případně doopravil a hlavně prostě aby se odhalily chyby která já jako autor přehlídnu.
No a to pak to zrovna nepotěší když Vás odmítnou pro nedostatek prsotoru a oni se tu obějví weby jako toto.



Avatar

Autor komentáře: Pavel Jurka

Datum vložení: 16.2.2004 18:09:59

- děkuji všem za kritiky, nejsem autorem těchto stránek, ale přihlásil jsem je ke kritice.
- autor je opravdu začátečník a díky těmto kritikám se nad sebou zamyslel a hodlá se stránkami něco kloudného udělat, přece jenom takováto kritika nechá chladným jen málokoho
- takže ještě jednou díky všem a za pár měsíců se zde snad budete zabývat již kritikyhodnými stránkami

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz