Starší komentáře ke článku: Když se dva perou... aneb výzkumy internetu po česku
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 4.5.2004 16:15:53
<I>Při pohledu na produktové kategorie, v kterých je internetová reklama nejaktivnější, je třeba nejsilnější hráče hledat v položce vybavení domácností, kanceláří, elektro.</I>
Z čeho usuzujete na závislost počtu kampaní a počtu investovaných prostředků?
Datum vložení: 4.5.2004 16:32:08
Z ničeho. Mluvím o aktivitě a ta podle mého mínění souvisí spíš s počtem kampaní než proinzerovanými financemi.
Datum vložení: 4.5.2004 17:17:19
I když moc nějak nedávám k článků své názory u tohodle chci říci, že je to dobrý článek a aspoň něco řekne :)
Datum vložení: 4.5.2004 17:17:25
I když moc nějak nedávám k článků své názory u tohodle chci říci, že je to dobrý článek a aspoň něco řekne :)