Starší komentáře ke článku: Když se dva perou... aneb výzkumy internetu po česku

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Martin Kopta

Datum vložení: 4.5.2004 16:15:53

<I>Při pohledu na produktové kategorie, v kterých je internetová reklama nejaktivnější, je třeba nejsilnější hráče hledat v položce vybavení domácností, kanceláří, elektro.</I>

Z čeho usuzujete na závislost počtu kampaní a počtu investovaných prostředků?

Avatar

Autor komentáře: Zdeněk Hrazdila

Datum vložení: 4.5.2004 16:32:08

Z ničeho. Mluvím o aktivitě a ta podle mého mínění souvisí spíš s počtem kampaní než proinzerovanými financemi.

Avatar

Autor komentáře: Bred

Datum vložení: 4.5.2004 17:17:19

I když moc nějak nedávám k článků své názory u tohodle chci říci, že je to dobrý článek a aspoň něco řekne :)

Avatar

Autor komentáře: Bred

Datum vložení: 4.5.2004 17:17:25

I když moc nějak nedávám k článků své názory u tohodle chci říci, že je to dobrý článek a aspoň něco řekne :)

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz