Starší komentáře ke článku: Johanka: Bohapustý žert

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Marek Dušek

Datum vložení: 5.4.2004 0:23:51

Mno, takhle z toho rozhovoru vypada slecna docela v poho, ale kdyz clovek sedi na cvikach z programovani a najednou se pririti naprosto nemozne oblecene cosi, na culiku sponka dekorovana vetrackem od staryho pentia a vsechny pritomne pokazde oslovi 'deticky', tak to uz je fakt trosku dost ...

ono kdyz je svihnutej chlap, tak to cloveku prijde legracni (treba Pavel M. ;), ale kdyz je stejne svihnuta zenska, je to faaaakt ujety, bez urazky

a ta poznamka 'MatFyz má tu výhodu, že se ženská nemusí malovat, šněrovat do nějakýho tvarovacího prádla. Ani si nemusí holit nohy, a přesto na ní chlapi letí. Někdy až moc.' ... no to snad radsi ani nebudu komentovat ;)))))

Marek

Avatar

Autor komentáře: jammx

Datum vložení: 5.4.2004 10:20:35

Buď jseš fakt takovej suchar nebo nevim... Nenamalovaný ženský mám rád. Zvlášť takový, co se malovat nemusej. Za větráček ve vlasech bych ji chtěl políbit, leč ten její je podle jejích vlastních slov sportovec, možná by mi dal po hubě. Zvláště pak pro můj věk. Buďte rádi, že máte svou Johanku, nevím, jestli "za mých mladých let" pán Bůh něco podobného stvořil". Spíš ne. ... kdeže je ten fan klub ???

Avatar

Autor komentáře: pinus

Datum vložení: 5.4.2004 13:24:02

Kdyz se nekomu nelibi vetracek ve vlasech, tak je suchar? Pane jo, co jsem pak ja ;-))

Avatar

Autor komentáře: josef lada

Datum vložení: 5.4.2004 14:57:00

nejlepsi ozdoba do vlasu je lahvac

Avatar

Autor komentáře: Marek Dušek

Datum vložení: 6.4.2004 0:56:18

Jedna vec je nenamalovana zenska, druha vec je naprosta ignorace jakekoli mody (vytahany tricko zastrceny do nad pas vytazenych mrkvacu je fakt mimo), silena urvanost (deticky mi jeste zvoni v usich) a proste styl vystupovani jako takovy, takhle si proste kultivovanou mladou damu nepredstavuju, matfyz nematfyz).

Avatar

Autor komentáře: Jarmil

Datum vložení: 6.4.2004 7:34:36

i tu ignoranci módy bych snesl, nevadil by mi ve vlasech větrák ani lahváč, ani Twiggy ani 20 kilo navíc, ale když si ženská neholí nohy.....

Avatar

Autor komentáře: Marcel

Datum vložení: 6.4.2004 9:08:45

No a proč by jako měla?

Avatar

Autor komentáře: Slapo

Datum vložení: 11.4.2004 10:15:35

Moznoze v zaujme vlastnej bezpecnosti - pohlad na taky prales by v niektorych mohol vyvolat divocha ;o).

Avatar

Autor komentáře: Johanka

Datum vložení: 6.4.2004 9:49:19

Nejvic me fascinuje, jak se tady vsichni obuli do tech nohou, a ja pritom
vubec neprohlasila, ze si je neholim, jen jsem rekla, ze nemusim :).
Pro zvedave - v letnim obdobi si je holim :). Ale v zime nevidim duvod,
kdyz je nikdo nevidi skrz ty kalhoty nemoderniho strihu :) (jinak v tomhle
smeru je pro me podstatny pouze nazor partnera a ten si nestezuje, protoze
vi, ze na takovy kraviny nemam cas).

Avatar

Autor komentáře: Hakunin

Datum vložení: 11.4.2004 21:26:12

Neoholené nohy - nejlepší antikoncepce, co znám! Myslím, že oslovení děti by se ti samé nelíbilo.

Avatar

Autor komentáře: Libor

Datum vložení: 21.1.2005 14:04:22

Vidíš - nedostatek rozhledu. Jsou muži, které neoholené nohy naopak vzrušují.

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 4.5.2004 9:49:45

<offtopic>
Je zajímavé pozorovat, jak se svět mění. Když jsem byl v 91. (minulého století) v Americe, tak se podle neholených holení akorát poznávalo, která je místní a která z Evropy. Podotýkám, z Evropy, nikoliv z východního bloku atp.
</offtopic>

Mimochodem, znám chlapy, kteří se _nemusí_ holit (například i proto, že jim prostě ty fousy nerostou).

Avatar

Autor komentáře: Libor

Datum vložení: 21.1.2005 14:02:37

Neoholené nohy jsou krásné. Současná pedofilní společnost to ale nepochopí.

Avatar

Autor komentáře: mw

Datum vložení: 20.6.2007 2:23:56

Tak nevim. Mam dojem, ze jsi proste jesitny. Lidem na svych cvicenich (PřF UK) taky rikam "decka" a klidne tak rikam i spoluzakum, vychazim z toho, ze jsme si rovni a ja si nepripadam vhodnym kandidatem na osloveni "pane". Holt ale nekdo ma dojem, ze se mu ublizuje, kdyz neni vyrazne slovne oznacen jako "ten, kteremu uz bylo 18, mozna i 20, ma za sebou maturitu a par VS zkousek...". Nechapej to, prosim spatne: nejde o to, ze nemas zadne zasluhy, resp. ze si jine osloveni nezaslouzis, ale o to, ze nevidim duvod, proc by Te melo osloveni "deticky" zlobit, pokud si na nejakem "dulezitejsim" osloveni nezakladas. Ad odivani: Smrdi (nejak zvlast moc)? Muzes se o ni (nejak vyrazne) umazat? Nebo Ti jen pripada, ze ve Tve spolecnosti by lide meli hodne dbat na to, jak vypadaji, nebot jsi toho hoden? (dobre, trochu toho asi hoden jsi, taky nechodim na praktika v halene, ve ktere myju laboratorni sklo, ci promyvam koreny) Johanka se Ti libit nemusi, ale od toho tam neni. Je tam proto, aby ti pomohla vstrebat ucivo. Ty tam taky nejsi proto, aby ses urazel, ale aby jsi se cvicil. Pozn.: Tricko narvane do dzin je moje skorouniforma (teda: v posledni dobe si cilene odvykam, nebot jsem o to byl kymsi pozadan...).

Avatar

Autor komentáře: Martin Kopta

Datum vložení: 5.4.2004 0:50:51

Na toho chlápka ;-) se, Tomáši, zeptej spíš Adama Haunera. Jestli to někdo neví, tahle zapomenutá hvězda se totiž před mnoha lety uchýlila tamtéž co Johanka a právě on má ksicht vpravo nahoře na svědomí. :-)

Avatar

Autor komentáře: Tomas Krause

Datum vložení: 5.4.2004 10:08:43

Martine, pletes se :) Adam nema s designem roota nic spolecneho a jedini, kdo vi, co je to za chlapka jsem ja, Michal a od nedavna i Johanka :)

Avatar

Autor komentáře: Jméno II

Datum vložení: 19.5.2006 18:13:31

Tak že byste se konečně naučil háčky a čárky, když toho tolik víte?

Avatar

Autor komentáře: Adam Hauner

Datum vložení: 5.4.2004 10:31:20

Potvrzuji Tomášova slova, Rootu jsem dělal je malinkatý facelift, ale ten byl spíše ze strany HTML a CSS než vzhledu.

Avatar

Autor komentáře: Petr K.

Datum vložení: 5.4.2004 11:35:49

Ne že bych byl zvědavej, ale seš ten samej Aha, co s náma "začínal" na liberecký BBS? (drak, dawis, jar, chm)

Petr

Avatar

Autor komentáře: Martin Kopta

Datum vložení: 5.4.2004 14:28:54

Já už dneska můžu říct cokoli, protože je moje důvěryhodnost těžce poznamenaná. :-) Jestli je tou libereckou BBSkou Liana, tak je dost pravděpodobné, že je to týž AHa. ;-)

Avatar

Autor komentáře: Petr K.

Datum vložení: 5.4.2004 15:12:54

Jo - myslel jsem lianu. Kolikrát člověk nevěří svým očím, když se dívá kde jsou teď tyhle "starý páky". :))
Petr

Avatar

Autor komentáře: Petr Klimovic

Datum vložení: 5.4.2004 7:18:00

Neznam Johanku osobne, ale na te fotce je moc pekna. Skoda, ze nejsem z Atlasu. Obed se slecnou co je takhle hezky trhla a rozumi pocitacum, by urcite byl uzitecny kulturni sok.

Avatar

Autor komentáře: slavista

Datum vložení: 5.4.2004 7:56:15

Zdá se to být normální a fajn holka... Taky lituju, že nejsem z Atlasu. :(
Držím palce, ať jí všechno jde cestou, kterou si tak pěkně namalovala. :)

Avatar

Autor komentáře: M-H

Datum vložení: 5.4.2004 7:58:03

moc pekny ;-) absolut johanka :-)

Avatar

Autor komentáře: Anino

Datum vložení: 5.4.2004 8:05:57

Nemá Johanka nejaký fanclub?

Avatar

Autor komentáře: w

Datum vložení: 5.4.2004 8:10:03

Ma, a skoro bych tipoval ze ne jen ten jeden na orkut.com co znam :)

Avatar

Autor komentáře: Morty

Datum vložení: 5.4.2004 8:11:19

skoro....ja jsem podle ni pojmenoval sveho IRC bota :-))))))

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 5.4.2004 8:10:40

Johanko, nebude to, že na Tebe chlapi letí spíš tím, že jsi kočka, než tím, že si neholíš nohy?

Avatar

Autor komentáře: Leo

Datum vložení: 5.4.2004 23:14:03

Kocka? Jak jsi na tohle prosim te prisel? Videl jsi nekdy uz hezkou holku? Leo

Avatar

Autor komentáře: Ja

Datum vložení: 5.4.2004 8:38:51

A umi slecna knedliky?

Avatar

Autor komentáře: Josef

Datum vložení: 5.4.2004 9:19:02

Možná trochu napoví <a href='http://ckl.ms.mff.cuni.cz/~johanka/podstranky/kucharka.ps' target='_blank'>http://ckl.ms.mff.cuni.cz/~johanka/podstranky/kucharka.ps</a> nebo vůbec <a href='http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~johanka/' target='_blank'>http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~johanka/</a>

Avatar

Autor komentáře: pinus

Datum vložení: 5.4.2004 9:23:18

odkud je ten nick ;-)))

Avatar

Autor komentáře: JirkaS

Datum vložení: 5.4.2004 9:45:16

Tipoval bych comix "Tvrz".

Avatar

Autor komentáře: V1kt0r

Datum vložení: 5.4.2004 11:00:53

Tos myslela vazne? Nejsem feminista, ale rekl bych, pomerne logicky, ze za stejnou praci nalezi stejna odmena, bez ohledu na to, kde se Ti co houpe a zda Ti nekdo podrzi dvere ci nikoliv...

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 5.4.2004 11:06:41

Řekl bych, že to byl vtip. Anžto máme něco jako tabulkové platy, je víceméně zaručena srovnatelná odměna za srovnatelnou práci ;-)

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 5.4.2004 11:18:31

No tohle byl taky doufam vtip!

Avatar

Autor komentáře: Johanka

Datum vložení: 5.4.2004 11:42:55

Jde o to, ze proste vim, ze jako zenska tolik nevydrzim. Nemam tolik sily, tolik inteligence
jako normalni chlap, mam na rozdil od nej nezne city :), ale to se v praci neceni, to
tam k nicemu neni, clovek ma bejt zaplacenej za to, co udela. Samozrejme netvrdim, ze
to je nejak supr spravedlivy, kdyz zensky berou min, ale proste me osobne to nedrasa
a beru to jako default.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 5.4.2004 11:45:42

Já teda pracoval u několika státních institucí a tam všude brali ženy stejně jako muži, podle tabulke. Spíš některé ženy měly větší odměny ;-)

Se soukromníky moc zkušeností nemám, ale také jsem zatím nenarazil na nějaké markantní rozdíly, peníze se přidělují podle funkce ;-)

Avatar

Autor komentáře: Martin Kopta

Datum vložení: 5.4.2004 14:34:02

Ono, Viléme, záleží spíš na tom, jak se kdo práci obětuje. A když žena má ještě druhou šichtu doma, těžko může at v práci přesčas, brát si ji s sebou domu a chodit s obchodníma partnerama chlastat o víkendu.

Rovné příležitosti obvykle (soukromník nebo státní ;-)) končí před kuchyňskou linkou.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 5.4.2004 14:45:29

Musím Ti, Martine, odporovat. V naší rodině se o domácí práce dělíme a do zaměstnání každý chodí podle svých potřeb. IMHO v současnosti existují dostatečné podmínky pro vzájemnou rovnost, je jen na jednotlivcích, jak se k věci postaví. Dávám přednost vzájemné dohodě, než nějakým státně-zákonným vynucovačkám.

Avatar

Autor komentáře: Stefan

Datum vložení: 8.4.2004 10:19:26

Ženská odvede za 8 hodin 3/4 práce chlapa, pokud jde o "chlapskou" práci, tak proč by měla brát stejně? Pokud jde o ryze ženskou práci (doplňte si), tak já osobně u ní nevydržím déle než hodinu a tudíž: neřvu že jí chci zaplatit stejně nebo lépe než žena, nevnucuju se s tím, že jí chci dělat. Každému co jeho jest.
Znám spoustu žen o jejichž nadprůměrcných platech si mohu nechat jen zdát. A nemají je za to, že jsou ženy, ale že si vybraly práci, kterou opravdu umí.

Avatar

Autor komentáře: anna

Datum vložení: 10.4.2004 11:35:26

Johanko, jses sikulka, ale v necem ti to technicke zamereni trochu zatemnuje mozek. S tim Defaultem jsi to vystihla presne-)
Stejne jako se i statisticky potvrzena diskriminace zen na pracovnim trhu muze obhajovat prirozenym rozdilem pohlavi, stejne tak jsou Defaulni uricta nastaveni aplikaci atd.

Jenze co je to defultni? defaultni neznamena, ze to je nemenny a nemuze to byt jinak. Defaultni je to, co zvoli programator jako implicitne dane. Stejne tak je to s tim rozdilem muzu a zen. Jeste pred par lety nemely zeny v nekterych statech volebni pravo a take se argumentovalo prirozenosti. Jenze pak se defaultni socialni nastaveni zmenilo a ukazalo se, ze objektivni rozdily jsou z velke casti socialni konsrukci, stejne tak, jako je defaultni nastaveni dilem tvurce programu. Jenze v obojim pripade je to pro vetsinu smrtelniku ekvivalentem osudovosti a nemennosti.

Feministky by si mely najit sikoveho socialniho programatora, ktery by ten default lehce prepsal a odstranil ty meritelny nerovnosti mezi muzi a zeny.
Tim mam na mysli hlavne diskriminaci na pracovnim tgrhu. Co se deje u rodinneho krbu je mi celkem jedno..


Avatar

Autor komentáře: Tosuja

Datum vložení: 5.4.2004 13:02:08

Jak bych to rekl... No, jak uz rekla DD, kazde pohlavi je delane na neco jineho. Jestli chlap dostava vetsi penize, muze to byt taky proto, ze u nej je jistota, ze zanedlouho neodejde na materskou (jsou vyjimky, ja vim....), nejspis taky nebude s detmi doma pri nemocech apod. Takze mas trosku jistejsiho pracovnika. I tohle se pocita, rekl bych.

Avatar

Autor komentáře: V1kt0r

Datum vložení: 5.4.2004 14:27:58

Jenze prave tento pristup vede k tomu, ze mit rodinu neni az tak zcela in... A rodiny jsou z dlouhodobeho hlediska velmi potrebne...i ekonomicky. Proto to co tady popisujes, je sice realita, ale smutna a kratkozraka. Ale to bysme uz byli jinde... Zenska sice ma city (nicmene ty ma i chlap), ale take ctizadost a ne kazdou uspokoji pohled na cerstve upecenou buchtu a spalek vonici bielizne.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 5.4.2004 14:33:09

A neměl by si o tom každý rozhodovat podle svého, bez ohledu na pohlaví? ;-)

Avatar

Autor komentáře: V1kt0r

Datum vložení: 5.4.2004 15:00:59

Ted ... o cem? O tom, zda podle tabulek ci jinak dostane mensi odmenu za stejnou praci v zasade proto, ze eventualne muze byt tehotny?

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 5.4.2004 15:19:54

Kdybyste se laskavě do těch tabulek podíval, tak byste zjistil, že na rozdíl třeba od takové základní vojenské služby se těhotenská dovolená počítá do praxe a podobně. Nikde neexistují tabulky zvlášť pro ženy a zvlášť pro muže.

Avatar

Autor komentáře: V1kt0r

Datum vložení: 5.4.2004 15:22:34

a to nejakym zpusobem popisuje praxi?

Avatar

Autor komentáře: V1kt0r

Datum vložení: 5.4.2004 15:24:35

...uznavam, v minulem postu jsem si ty tabulky mohl usetrit... nicmene praxe je bohuzel praxe.

Avatar

Autor komentáře: Samael

Datum vložení: 5.4.2004 12:35:04

Boze to je hruza.Mate divnou predstavu o krase.Tohle je hruza.A jeste k tomu se neholi.Ja myslel ze jsme v 21.stoleti a ono podle tohoto asi vubec ne.A jestli je pravda to o tom vetracku tak to uz je uplnej humus.Proc lide z matfyzu maji takoveto dementeni jako zivotni postoj.Oni takovy nejsou oni to hraji.Stydte se.A neholit se je humus.Takove holky bych se nedotkl ani zeleznou tyci.Potkat ji v noci tak se zakousnu do stromu a delam vetev.

Avatar

Autor komentáře: libovolna multiidentita kohokoliv

Datum vložení: 5.4.2004 12:52:40

Ty uz jsi vetev.

Avatar

Autor komentáře: Krysa

Datum vložení: 5.4.2004 12:57:17

Ono by to chtelo videt johanku v realu nez na fotce, ale myslim, ze bysme byli krasny dvojvětví

Avatar

Autor komentáře: Petr

Datum vložení: 5.4.2004 13:18:10

Mily zlaty, pokud mate dojem, ze zenskou dela to, ze na sebe naplaca tuny sajrajtu a oholi se, kde to jde, nechte si ty vyumelkovane platikove barbiny. Takove pohodove holky, jakou se zda byt Johanka, je totiz pro vas skoda.

Avatar

Autor komentáře: Samael

Datum vložení: 5.4.2004 15:01:30

No ja nevim.Ja bych ji nechtel ani za nic.Ano mam rad ty vyumelkovane holky.A pripadame divne kdo ne protoze pak nechapu proc se tak za nema otaci na ulici atd.Samozrejme co je moc to je moc.Ale pripada me nechutne kdyz je holka neoholena.Je to i nehygienicke.
PS:nechtel bych mit nikdy v puse chomac chlupu...To bych fakt opravdu zvracel.

Avatar

Autor komentáře: V1kt0r

Datum vložení: 5.4.2004 15:08:08

Ty jsi trouba... chomac chlupu... uz Ti nekdy aspon hrozilo se na nejaky podivat?

Avatar

Autor komentáře: Samael

Datum vložení: 5.4.2004 15:12:52

Ty jsi trouba.Nevim z ceho usuzujes ze ne?Ja nevim proc me napadas.Jdi nekam.Presne to jsem cekal ze mne nekdo takovej napadne.Ale kdyz je nekdo prase tak mu to neberu.Ja mam rad neco jineho.

Avatar

Autor komentáře: V1kt0r

Datum vložení: 5.4.2004 15:14:25

Evidentne :-)

Avatar

Autor komentáře: salam

Datum vložení: 9.4.2004 9:07:29

to byla pouze otazka, to ty sam pises ze ne :-))

Avatar

Autor komentáře: Petr

Datum vložení: 5.4.2004 16:21:51

Dobre, tak berte na vedomi, ze nekomu je zase spatne z tech vyumelkovanejch, ktery jsou jedna jak druha a veskerou svou zenskost prebijej chemii a ziletkama. Kazdemu se libi neco jineho.
Muzete mi rict, co je nehygienickeho na tom, je-li zenska neoholena? Ono je na sekunadrnich pohlavnich znacich neco spatneho? Nebo neoholena zenska je nehygienicky a nevyholenej chlap je OK? Je to pouze vec estetiky a dneska je to hrozne moderni a leckomu se to libi. Ale urazet nekoho, ze se rozhodne byt "normalni" ve smyslu "nevyumelkovany" a nepodleha te mode vsude kolem, to neni moc pekne.

PS: Nevim, jak byste chtel mit v puse chomac chlupu. To byste asi musel ocucavat smetak.

Avatar

Autor komentáře: nope

Datum vložení: 9.4.2004 0:32:24

Boze muj, vy uz taky jenom se slzou v oku vzpominate na ta krasna leta a "krasne" holky co byly na MatFyzu co? Absolutne souhlasim se Samaelem a ty chlupy v puse myslel pri vecech, o kterych vy asi vubec nic nevite. Pravda, v Bibli se o nich nepise :-)

Avatar

Autor komentáře: salam

Datum vložení: 9.4.2004 9:09:17

Nepsala o buchte ale nohach!

Avatar

Autor komentáře: Libor

Datum vložení: 21.1.2005 14:07:25

O těchto věcech nevíte nic vy a navíc nic nevydržíte, když vás zlikviduje jediný chomáč chlupů. V Bibli se píše o horších věcech, třeba o požírání výkalů, je vidět, že jste ji nečetl. Je až s podivem, proč zmínka o neholených nohou vyvolá tolik reakcí.

Avatar

Autor komentáře: JirkaS

Datum vložení: 5.4.2004 16:39:28

Jo, na ulici otaci. A pak prijdou domu, vsechno to smejou a neda se na ne podivat. Hezka holka je ta, ktera je hezka i nenamalovana.<br>
Ohledne ochlupeni (kdyz jsi mluvil o te puse, tak predpokladam, ze jsi myslel zenskou lasturku) bych bral jako argument leccos, ale ta veta s "21. stoletim", no to je teda for. :-)<br>
Pozn. Johanku nezeru ani nehajim, ochlupeni lasturky mi nevadi (ani v puse), proti hladke kuzi taky nic nemam a chlupaty nohy osobne rad nemam.<br>
A kdyz to tak po sobe ctu, dumam, jestli to vubec odeslat...

Avatar

Autor komentáře: Vend

Datum vložení: 14.4.2004 23:10:31

Nenepadlo te, ze jsi trochu zmanipulovany reklamou? Pred 50 lety by nikoho nenapadlo se holit (teda krome hodne ujetejch homosexualu). Co se hygieny tice, ze zdravotnich duvodu je dostatecne koupani 2x za tyden, ostatni spis skodi. Podobne je to s holenim - drazdi pokozku. Ten porost vi proc roste. To se jen zmenil ideal pod masazi reklamy.
Jinak, ja se za vyumelkovanou holkou ani neohlidnu. V 90% je stejne nezajima nic, nez vlastni osoba ;-)

Avatar

Autor komentáře: FUD Gadget aka shrek

Datum vložení: 5.4.2004 20:13:38

Nahodou, na tehle fotce vypada dost dobre, mne se zrovna tenhle typ libi - hezke holky, ktere nejsou na prvni pohled hloupe. Kde se holi nebo neholi, neni tvuj problem...

Avatar

Autor komentáře: Shaag

Datum vložení: 8.4.2004 15:26:35

Mě se nelíbí, stejně jako žádná jiná krom mé přítelkyně ..... (doufám, že si to tajně přečte :)))

Avatar

Autor komentáře: Jeden z nich:-)

Datum vložení: 19.4.2004 14:23:23

Zdarec Samaeli. Chtel bych reagovat na tvou vetu "Proc lide z matfyzu maji takoveto dementeni jako zivotni postoj."
Doporucuji nezobecnovat! Prestava to potom vypovidat neco o matfyzacich, ale o tobe same. A nemyslim to zle.
S U... Lada

Avatar

Autor komentáře: marek

Datum vložení: 5.4.2004 14:50:06

Skloubit jde nejak vsechno - moje zena nasadila kurz: jedna skola = jedno dite (zatim mame dve a zena uvazuje o dalsi skole) :-))

Avatar

Autor komentáře: Corwin1

Datum vložení: 5.4.2004 15:30:03

Myslím, že si Johanka buduje "dobrou" image zlobivý holčičky. Docela jí (to) žeru...

Avatar

Autor komentáře: Solvina

Datum vložení: 5.4.2004 20:00:45

IMHO jde spis o obranu, ale je to v pohode :-)

Avatar

Autor komentáře: Johanka

Datum vložení: 6.4.2004 8:29:30

Mas pravdu. Ono je to se mnou jak v hospode na mytince (tak si
postavil hospodu u silnice na Pisek...ale chodili mu tam lidi).

Avatar

Autor komentáře: tiktak

Datum vložení: 5.4.2004 19:11:27

je zrejme, ze prispivajici do diskusi na tema djd se s touhle osobou nikdy nepotkali. neni se tedy co divit, ze maji o skutecnosti pouze mlhave predstavy. nevadi mi, kdyz nekdo ma v mastnych vlasech zapraseny vetrak od pocitace, ale za svuj klad bych to ja nevydaval. kdyz je nekdo neprijemny na jine lidi, zatimco v hlave toho moc nema, mel by pri tom byt <B>mene hlasity</B>. agresivita takoveho jednani je ovsem take neomluvitelna.

Avatar

Autor komentáře: Johanka

Datum vložení: 5.4.2004 19:27:54

A kdyz se nekomu nelibi neci hlasitost nebo kecy, mel by mu to rict hned
(ja to tak ostatne delam :)) a ne to psat pod nicnerikajici prezdivkou
do diskuse, to si z toho moc neodnesu, je to jak s tim psem, co se musi
ztriskat do nejakyho casu t od prohresku, jinak z toho nic nema a akorat
nechape, co proved. Uderna jsem od vyroby a vychazim z toho, ze dokud si
nikdo nestezuje, nevadi mu to, naopak stezuje-li si, snazim se s tim neco
delat.

Avatar

Autor komentáře: Petr K.

Datum vložení: 6.4.2004 9:04:03

Nic si z toho nedělej. Inet je plnej zamindrákovanejch individuí, který si tady léčej svoje komplexy. V reálným životě jsou to oušlapci, co nepípnou ani když jim někdo hamtne na nohu a tady (v anonymitě) jsou na úrovni T1000.

Já to beru tak, že pro tyhle lidi je to svým způsobem "ventil", kterej jim umožní si pozvednout seběvědomí aspoň natolik, že si to příští víkend "nehodí" na příští hrušce. Vždycky když na mě nějakej takovej anonymní ychtyl na netu zaútočí, říkám si že sem vpodstatě zachránil 1 lidskej život. Akorát si říkám, že po těch letech na netu bych už moch dostat nějakou placku za záchranu desítek životů (řád legie nebo tak nějak..)
Petr

Avatar

Autor komentáře: sl

Datum vložení: 8.4.2004 1:17:49

jeden ze smyslu netu je anonymita, nevidim na tom nic spatneho. net vidim jako idealni medium na rozsirovani vzdelanosti... ale na netu jsou fakt mista pro ktere ten Vas nazor jednoznacne plati... viz to vlakno kde se resily chlupy... ale tak jsme jenom lidi ;-)

Avatar

Autor komentáře: Marek Peca

Datum vložení: 5.4.2004 22:17:16

Tak me kamarad zas presvedcil precist si clanek o Johance.
Jsem rad, protoze ukazuje (skoro az neocekavane) pekny nazory, s jejichz velkou vetsinou souhlasim. Navic je psanej, na Johanku, kterou uz zacinam pomalu nesnaset (byt jeji vyplody skoro nepotkavam), skoro az okouzlujicne hezky.
Tak mam ted o ni o neco lepsi mineni. Snad akorat to s tou introvertnosti, to byl ten bohapusty zert? Muhehehhe.
Tak at Ti to, Draho, s tim gaussovskym svalovcem pekne klapne.
MP

P.s> Na ty fotce Ti to neuveritelne slusi. Ziram, mmm. (Polichotil jsem?) Nemit sam nejkrasnejsi princeznu, asi bych zneklidnel.

Avatar

Autor komentáře: Johanka

Datum vložení: 6.4.2004 8:30:30

Ta intvorertnost je nejpravdivejsim vyrokem v celem textu.

Avatar

Autor komentáře: Petr K.

Datum vložení: 6.4.2004 9:10:10

Ne že bych byl zvědavý, ale "čo také si predstavujete pod takým slovom intvorertnost ")?
Zkoušel jsem googla, jyxo a i jeeves krčí zoufale toolbarem...

Petr

Avatar

Autor komentáře: Johanka

Datum vložení: 6.4.2004 9:43:09

Jsem brzo vstavala a pak to takhle vypada :)

Avatar

Autor komentáře: jogo

Datum vložení: 6.4.2004 14:08:51

Neda mi reagovat:

Jo, root je super stranka a citam ju denne. Diky za tu vsetku pracu co tam robis. Viem presne o com vravis, ako ludia dokazu byt nevdacny.

jogo [www.sachy.sk]
sachy@sachy.sk

Avatar

Autor komentáře: Karel

Datum vložení: 7.4.2004 18:38:21

Hmm, u nas na prirode (myslim MU v Brne...ja vim, fuuuj :-) ) jsme taky meli jednu kocku na cvika. Blanku. Teda, ta geometrie nemohla byt zajimavejsi, me zajimaly hlavne ty jeji splajny... Kdepak je ji asi konec.

Avatar

Autor komentáře: a

Datum vložení: 6.4.2004 14:53:50

Ještě se pozastavím nad tím, jak si "magazín o tvorbě webu" nestydí používat zpětná lomítka v odkazech obrázků, viz titulní strana intervalu, ikonka k tomuto článku. To je maximální ostuda!

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 6.4.2004 16:43:50

Máte pravdu, nestydíme se, není totiž za co ;-)

Avatar

Autor komentáře: a

Datum vložení: 7.4.2004 7:59:37

No samozřejmě, že není za co, kdybych psal web o tvorbě jídla a uvedl bych, že se chleba peče z pilin, taky bych na to byl jedině pyšný, jaký jsem borec.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 7.4.2004 9:08:10

Kdybyste se lépe podíval, tak byste zjistil, že tam žádná zpětná lomítka nejsou ;-)

Avatar

Autor komentáře: a

Datum vložení: 7.4.2004 10:15:30

Protoze uz to opravili.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 7.4.2004 11:46:47

Protože to byla běžná copy&paste chyba Total Commanderu, prostě malicherná záležitost. Kdyby měly servery na něco takového umírat, nezbyte na netu ani jeden webzin - Interval.cz je na tom relativně nejlíp ;-)

Avatar

Autor komentáře: a

Datum vložení: 7.4.2004 13:03:16

Samozřejmě že se na to neumírá, ale taková školácká chyba v HTML u serveru, co píše o tvorbě webu mi přijde opravdu jako ostuda. I když moc nerozumím tomu, jak Total Commander může v souboru samovolně měnit normální lomítka za obrácená, ale nemá to smysl dál řešit.

Avatar

Autor komentáře: Milan Reznicek

Datum vložení: 7.4.2004 19:39:55

Boze ty ses fakt vylizanej kokot resit takovou picovinu. Svet se kvuli tomu nezboural a kdyz ti to tak vadi ze tu meli omylem opacne lomitko tak sem nelez debile. BTW nechces nahodit link na tvoje stranky - ti je proklepnu - schvalne kolik chyb tam budes mit ty.

Avatar

Autor komentáře: a

Datum vložení: 8.4.2004 7:57:19

Teda tomu rikam opravdu uroven. Je videt, ze Internet uz ma opravdu kazdy, kdyz ho zavedli i do zvlastni skoly (protoze absolvent te normalni by se tahle nechoval). Doufam, ze se vam aspon ulevilo, kdyz nic jineho.

Avatar

Autor komentáře: Radek Pilát

Datum vložení: 6.4.2004 16:02:32

Dobrej článek a ještě lepší diskuse. Dlouho jsem se tak nepobavil. Je fascinující kolik kluků je paf z holky která je možná chytrá, ale evidentně ráda provokuje. Je přece úplně jedno jestli Pamela provokuje kilama silikonu a síťovanejma punčochama, nebo jestli nějaká "jako-nezávislačka" provokuje knírem a votahanejma teplákama. Oni provokujou a vy je chcete krotit. Směšné, proberte se!!!

- Každá, i ta sebe hloupější holka ví, že když bude vypadat k světu, tak jí leckdo promine i tu sníženou inteligenci. Nazívejme to prototipem blondýnky. Tady může být jistá omezenost i formou sebeobrany.

- Ve středním pásmu se nachází většina našich partnerek. Jsou poměrně chatré (na ženskou), milé, společenské, starají se o nás, jsou příležitostně i celkem reprezentativní a je nám s nimi dobře. Jsou dost chytré a vzdelané na to aby dokázaly (narozdíl od "blondýnek") pochopit a ocenit, jak jsem strašně dobří a skvelí, ale nejsou až tak moc chatré, aby nás neprokoukli, že zase až tak dobří nejsme.

- No a pak je tu kategorie, ženských génií, oduševněnlých intelektuálek a podobných případů. Všechny společně se z nepochopitelných důvodu oddávají iluzi, že jsou tak chytré, vzdělané a na výši, že nemusejí absolutně dbát o svůj zevnějšek, chování nebo mluvu. Pokud už se o sebe starají (kromě základní hygieny - doufám) tak se spíše snaží vypadat co nejodpudivěji, jelikož to považují za skvělý image.

Osobně ani jeden extrém nevyhledávám a nikomu bych to ani dedoporučoval. Obvykle to končí dost smutně. Přesto si myslím, že když o sebe "hloupá Pamela" dbá, tak je to maximum co může udělat. Inteligenci si sice nezvýší, ale snaha se cení. Naproti tomu když se "tepláková Karla" ani neučeše, tak je to trestuhodné. Chytrá holka může vypadat dobře, stačí chtít. To by ale vytvořila novou kategorii. Svou roli zde hraje i strach. Tyto slečny si obvykle myslí, že vypadat sexy je nevhodné, že by do nedokázaly a raději se schovávají za tlustá skitpa a vymlouvají na ztátu času. Minisukně pak oblékají až po čtyřicítce, ovšem to již z čirého zoufalství. Výsledek si jistě každý domyslí .....

Važme si našich "normálních holek". Jsou SUPER.

Avatar

Autor komentáře: Johanka

Datum vložení: 6.4.2004 16:29:11

Kdyz jsem se oblikala a cesala jak zenska, letelo na me prilis
mnoho chlapu, coz mi nebylo prijemne. (Nez se nekdo zacne hadat,
jo, je to fajn pocit, ze vas nekdo chce, ale uz neni fajn furt
vymyslet, jak vsem vysvetlit, ze vy je ne.) Kdyz se oblikam
jak chlap, tak mam od tohohle pokoj. Taky bych se radsi oblikla
nebo cesala lip, ale nechci tyhle veci furt dokola resit, proto
jsem zvolila image seredy :) Staci?

Avatar

Autor komentáře: felacka

Datum vložení: 6.4.2004 16:47:19

V tomhle bych Johanku rada podporila. Taky jsem vystudovala mezi klukama, i kdyz ne zrovna MatFyz, ale neco podobneho. Nejen, ze vysvetlovat nekomu neustale, ze nejste slunce jeho ziti je unavne. Ale kdyz se k tomu prida, ze vsichni ti jesitni a urazeni si pak napravuji reputaci spoustou zajimavych historek a potkate-li se pak se svou povesti, nestacite se divit a navic posloouchate, jak mate znamku umernou vystrihu zatimco oni vsichni chudaci musi sprtat... No, pak se nedivte, ze odkladame licidla, nosime kalhoty a vlasy svazujeme do uzlu nebo copu. Je to vlastne pro vase dobro, abyste se necitili ublizeni :-)

Avatar

Autor komentáře: Stanley

Datum vložení: 6.4.2004 19:13:15

Potom se ovšem nabízí otázka, proč je studium holek na těchto školách tak výjimečnou záležitostí???

Vím o čem mluvím -- studuji na <a href='http://www.fav.zcu.cz' target='_blank'>http://www.fav.zcu.cz</a> -- tam to vypadá podobně, akorát holky (asi 3 na 100 kluků) zatím nenosí větráčky ve vlasech ;-)

Předpokládám, že uvedený nepoměr není nedostatkem inteligence -- nepochybuji o tom, že existuje více holek, které jsou tyto obory (informatika, elektro, apod.) schopny vystudovat.
Většina z nich však dává (dobrovolně) přednost prestižním oborům typu: učitelství, antropologie, sociologie, filosofie, ...

Avatar

Autor komentáře: hanka

Datum vložení: 7.4.2004 15:49:08

No, ono to rozhodne neni o prestizi....chlapi si proste radsi hrajou s technickejma blbinkama nez zensky (jasne ze ne vsichni....aaale statisticky vyznamnej rozdil tam urcite je...)
Na Matfyzu jsem taky studovala (ale tvorit 50% holek v rocniku se mi celkem libilo :-)))), pak jsem zjistila ze cely dny sedet u kompu nejni nic pro me a utekla jsem na zemedelku....je to mnohem min prestizni nez matfyz, ale zivy rostliny mi prijdou mockrat zajimavejsi nez kompy :-))))....a je tam taky o dost vic holek nez kluku, proste tem zas nevonej kyticky....

Avatar

Autor komentáře: zvedavec

Datum vložení: 8.4.2004 9:37:54

Tos myslel ze srandy doufam. Prestizni a ucitelka...

Avatar

Autor komentáře: Johanka

Datum vložení: 6.4.2004 21:05:32

Zenska Ty ses uzasna! Lip bych to fakt rict nedovedla :)

Avatar

Autor komentáře: Petr K.

Datum vložení: 7.4.2004 8:08:19

Hmm... Já studoval 10 let (gympl + vš) při opačným poměru (3 kluci na 30 holek) a nemůžu si stěžovat. ;)
Je fakt že z těch masivních harašmentů byl jeden dovedenej až do finále (je mu rok a půl :), ale klidně bych si to dal znova - zážitek na celej život :))))
Petr

Avatar

Autor komentáře: Radek Pilát

Datum vložení: 7.4.2004 10:06:29

Nezlob se na mne, ale tomu neveřim. Většina chalpů se chytrých a úspěšných žen bojí. Bojí se i silných žen. Muži se totiž bojí všech žen, které by je mohli převýšit v některém "mužském" parametru. Tak to je. Obyžejná žena je na svého úspěšného muže pyšná. Ale obyčejný muž má se zvé úspěšné ženy oooobrovsky mindák.

Takže pokud máš u mužů skutečně takový úspěch, tak to buď s tvými přednostmi nebude zas tak horké, nebo mají všichni matfyzáci ego jak George Bush. V každym případě to musí být super podívaná :-) Partička brejlatejch intoušů se trumfuje s omšelou nezávislačkou komu to víc pálí. Tomu říkám základ romantického citového vztahu... :-)))))

Avatar

Autor komentáře: Leo

Datum vložení: 7.4.2004 13:03:27

"Většina chalpů se chytrých a úspěšných žen bojí."

Souhlas. Protoze si neveri sami. A jsou sami proti sobe, i chytra, uspesna a samostatna zena potrebuje v soukromi pohladit nebo pomazlit, tim vic, ze verejne, obklopena chlapy, takova byt vzhledem ke svemu spolecenskemu nebo pracovnimu postaveni nemuze. Leo

Avatar

Autor komentáře: Sodalite

Datum vložení: 5.1.2005 19:36:57

Proč mám pocit, že tu zaznívá snad až nezdravě vysoké sebevědomí? Nemyslím si, že by chlapi (a zvlášť takoví, co studujou nějakou VŠ) slintali po holce jenom kvůli vzhledu. Četl jsem Tvé stránky, článek taky a mám pocit, že můžeš být docela fajn. A třeba se pletu. Rozhodně můžu za sebe prohlásit, že vymělkovaná holka sexuálně přitahuje, ale pouze tehdy, je-li zároveň inteligentní. A i na "šeredu" se dá zvyknout, když se s ní dobře koexistuje. Chci tím říct, že argument "jsem za šeredu, abych neměla x nabídek denně" se mi zdá příliš povrchní (až hloupý). Daleko raději bych slyšel něco jako: "Chlupaté nohy (uši, ruce, cokoliv) mi vyhovují a jsem se sebou spokojená. Hotovo.

PS: Chlupy na nohou či jinde jsou otázkou vkusu a není na tom nic nehygienického.

Avatar

Autor komentáře: Já

Datum vložení: 7.4.2004 23:51:31

Přiznám se že mě nikdy moc nezajímalo kdo je vlastně Johanka. Dnes jsem náhodou z nudy přečet tenhle článek a hlavně diskuzi. Teda lidi to je mazec co všechno může človeku na tom druhém vadit, asi začnu zase koukat na TV abych se dostal do reálu. Jo nejsem sice z Atlasu ale jestli Johanka slíbí že přijde s větrákem ve vlasech tak ji klidně zvu na oběd, jinak může mít na sobě co chce a holit se taky nemusí, ani bych to nezjišťoval ale na tom větráku trvám :-) .

Avatar

Autor komentáře: JP

Datum vložení: 8.4.2004 18:18:28

... dobrá, budu se na Root dívat častěji.

Avatar

Autor komentáře: Honza

Datum vložení: 8.4.2004 21:25:57

Myslím, že nadpis článku přesně vystihuje celý článek, případně Johanku.

btw. chtěl bych Tě vidět namalovanou a upravenou, neb mám takové nutkavé podezření, že by se to zase až o tolik nezlepšilo.

Avatar

Autor komentáře: socka

Datum vložení: 9.4.2004 13:34:48

a)holi si ten Johanka nohy ? ;
b)holi si medvidek Pu nohy ? ;
c)kolega Holy si holi i varlata, vim to ponevadz sem se s nim jednou koupal po firmeni vybice

Avatar

Autor komentáře: Crewman

Datum vložení: 9.4.2004 16:08:20

Kua neni dneska apríl?,nebo jste to nestihly v časovym limitu?

Avatar

Autor komentáře: cartesius

Datum vložení: 11.4.2004 23:44:10

Přečet jsem si tuhle "diskusi" a nakonec jsem si řek, že musím taky reagovat. O těchle věcech totiž už přemýšlím delší dobu. V poslední době jsem přišel na to, že na gymplu jsem byl "matfyzákem" mnohem víc než na matfyzu... olympiády, různý soustředění a tak, na matfyz jsem hleděl s obdivem. Postupem času ale zjišťuju, že je to opravdu zvláštní prostředí. Určitě je moc příjemný stýkat se s inteligentními lidmi, ale... vnější projevy 90% jsou opravdu zvláštní. Samostatnou kapitolou jsou "slečny" na MFF. V uvozovkách proto, že nesplňují ani to nejnutnější, co musí splňovat mladá žena, aby se jí dalo říkat slečna. Chodí s umaštěnými vlasy, ve vytahaných teplákách, některé ani netuší, co to líčení je... že to dohánějí "vnitřní krásou"? Kecy! To nejsou ženský... příchodem na MFF se z nich stávají chlapi... nepamatuju si, kdy jsem se na obědě naposledy za nějakou "slečnou" ohlíd... Těžko říct, čím to je. Chápu, že je to pro ně pohodlné. Poslední dobou si čím dál tím víc vážím "NORMÁLNÍCH" dívek, ze kterých nesálá IQ, ale u kterých oceňuju každý jejich ženský projev. Zaplať pánbůh za ně. Nebudu už komentovat takový ty věci jako je holení nohou. Z chlupů na nohou je mi u žen fyzicky na zvracení, ale možná jsme každý jiný... Matfyz je skvělá škola... ale někteří lidi by se měli nad sebou opravdu zamyslet. A že bych své studenty na cvikách oslovoval "dětičky", to snad ani nepotřebuje komentář...

Avatar

Autor komentáře: Jeden z nich:-)

Datum vložení: 19.4.2004 14:28:02

S klidnym svedomim musim rici, ze alespon na ucitelskych oborech na MFF opravdu neni nouze o slecny, ktere by za ohlednuti staly a navic se rozhodne nebojim o jejich IQ ci kultivovanost... ale pravdou je, ze nektere projevy nekterych studentu jsou politovanihodne! S U... Lada

Avatar

Autor komentáře: pistik

Datum vložení: 12.4.2004 1:04:26

Ak je Johanke jedno kto pise pod akym OS, tak preco v poznamke k predmetu Rocnikovy projekt II sa uvadza: "Windowsari ruce pryc. V krajnim pripade ku mne muzete, ale nebudu Vas mit rada..."

Avatar

Autor komentáře: Johanka

Datum vložení: 12.4.2004 10:34:56

No sami at si pisou, co chtej, ale pokud nekdo chce,
abych to po nem kontrolovala a dala mu za to nejakou
znamku...:) Kdyz nemam windozi pocitac, nemam to na
cem kontrolovat :)

Avatar

Autor komentáře: MN

Datum vložení: 13.4.2004 14:29:15

:-)) Tak si porid winPC ;)

Avatar

Autor komentáře: Petr

Datum vložení: 10.5.2004 12:12:41

Johanko, jestli je to pro tebe jeste aktualni, kdybych te opravdu mohl pozvat na obed, tak si kvuli tomu i na ten atlas stoupnu...

Avatar

Autor komentáře: Yokotashi

Datum vložení: 18.5.2004 18:08:29

Pozvi ji radsi na Linuxovy cluster ... to ti odpusti i ten atlas ...

Avatar

Autor komentáře: mike

Datum vložení: 19.8.2004 17:43:10

Zcela nahodou jsem zabrousil na tenhle clanek a opet jsem si s trochou nostalgie uvedomil, jak je matfyz zcela odlisny svet. Mozna to pro nekoho muze znit jako fraze, nicmene studenti matfyzu jsou od prvnich chvil presvedcovani, ze jsou jini a to tak dlouho, az tomu sami uveri (a nekteri opravdu jsou).

Johanka, myslim, casem ze svych nekterych nazoru vystrizlivi (zejmena pokud opusti akademickou sferu), ono totiz v jistem veku clovek prestane mit potrebu dokazovat si vyjimecnost... Krome toho, casem clovek zjisti, ze leta stravena na matfyzu vedou krome jineho k tomu, ze se smejete jinym vtipum, nez vase okoli (nejste-li zrovna na matfyzu), coz podle meho neni zadny dukaz pronikave inteligence.

Preju Johance, aby si v budoucnu mohla rict: Alsolvovala jsem matfyz pri plnem dusevnim zdravi. Bohuzel rada jejich kolegu (a vlastne kdysy i mych) na tom zdaleka tak neni.

byvaly absolvent i ucitel na MFF UK

PS: A jestli si holis nohy je opravdu vedlejsi :-)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 19.8.2004 19:30:43

Ale to je základ každé vysoké školy, přesvědčit studenty, že jsou jiní - a časem z nich "jiné" také udělat. Jen to každá VŠ dělá jiným způsobem a s různou efektivitou ;-)

Avatar

Autor komentáře: BLEK.

Datum vložení: 7.11.2004 20:53:03

To je pravda.
Ja jsem matfyz absolovoval, ale bez dusevniho zdravi. Trpim totiz schizoidni
poruchou osobnosti (jsem psychopat) --- vlivem toho porad sedim u pocitace a jsem
neschopen mit citove vztahy s lidmi.

Avatar

Autor komentáře: Maja Connor

Datum vložení: 7.11.2004 22:45:15

Tak sem zjistila, že BFU, jak´s mě nazval ondyno, znamená Bloody Fucking User. Což nejsem, páč například vím, že šuplík, co mám v kompu, není držák na kafe, ale dávaj se naň DVD a CD.
BTW , H!WYM . IMHO ani ty nejseš žádné WOA WRT duševní poruchu. JFYI, AFAIK seš jenom TSR. NBD RTFM ASAP a budeš SL, žádná PITA !
WTH, WYSIWYG, IOW, TANSTAAFL.
BFN. FYI, OTL. CUL8R ! FMPOV SNAFU SWAK Maja

:-) Překlad pro ty, co stejně jako já, neznají netovou hatlapatiku :
BTW (By The Way - mimochodem), H!WYM (Hey! Watch your mouth! - Dávej si pozor na hubu.). IMHO (In my humble opinion - dle mého skromného názoru) ani ty nejseš žádné WOA (Work Of Art - umělěcké dílo) WRT (With respect to - s ohledem na) duševní poruchu. JFYI (Just For Your Information - jen pro tvoji informaci), AFAIK (As far as I know - podle toho, co vím) seš jenom TSR (Terminate and Stay Resident - ukončený program, který zůstane v paměti aktivní). NBD (No Big Deal - žádnej problém) RTFM (Read The Fine Manual - prečti si pořádně manuál) ASAP (As soon as possible - jak jen to bude možné) a budeš SL (Section Leader - vedoucí oddělení) žádná PITA (Pain In The Ass - osina v prdeli) !
WTH (What The Hell - k sakru), WYSIWYG (What you see is what you get - co vidíš, to dostaneš) IOW (In Other Words - jinými slovy), TANSTAAFL (There Ain't No Such Thing As A Free Lunch - bez práce nejsou koláče).
BFN (Bye For Now - zatím čau). FYI (For your information - pro tvou informaci), OTL (Out To Lunch - jsem na obědě). CUL8R (See you later! - uvidíme se později) ! FMPOV (From my point of view - z mého pohledu) SNAFU (Situation Normal, All "fixed" Up - co sme si, to sme si) SWAK (Sealed with a kiss - spečetěno polibkem) Maja

Avatar

Autor komentáře: gizmo

Datum vložení: 12.12.2004 13:31:14

BTW. RTFM znamena READ THE FUCKING MANUAL - ale jinak celkem peknej preklad ;-)

Avatar

Autor komentáře: Sodalite

Datum vložení: 5.1.2005 19:45:19

Tak tak. Read the fucking manual. Nehledě na to, že následuje-li v AJ nějaké slovo až po členu určitém (read the FINE manual), nejedná se v žádném případě o příslovečné určení, ale o přívlastek, takže by se to muselo přeložit: "Přečti si ten hezký návod". A to by nemělo tu poezii.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz