Starší komentáře ke článku: Java a 3D grafika - primitiva
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 21.2.2004 16:00:19
Zajimala by me rychlost zobrazovani pri transformaci objektu, myslim, ze zajimavy by mohl byt treba priklad "pruletu" kamerou(rizeno uzivatelem) mezi nekolika vygenerovanymi objekty, aby bylo mozno vyzkouset, zda je to pouzitelne jenom napr. pro 3D vizualizace grafu, krajiny atp. nebo i pro realtime 3D jako treba hry.
Datum vložení: 22.2.2004 18:12:42
Dobrý den,
Java 3D je zcela určitě použitelná pro realtime renderování, ona je k tomu vlastně i určená. Samozřejmě ale: vše má své limity, mně se například malinko sekala, když jsem, abych trochu potrápil počítač, nechal jezdit po scéně fraktálovou krajinu, nicméně ta krajina byla zadána docela dost vrcholy, takže to by se dalo odpustit:-)