Starší komentáře ke článku: Jak vám poradí v obchodech na ulici a v Síti?
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 18.10.2002 15:10:22
Zajimalo by me jake e-obchody byly osloveny a ktere z nich odpovedely.
Datum vložení: 21.10.2002 11:35:22
Jelikož nešlo o nějaký plošný výzkum, ale jen o náhodný výběr respondentů z internetového katalogu, nelze z článku vyvozovat nějaké konkrétní závěry... proto jsem úmyslně nikoho nejmenoval.
Datum vložení: 21.10.2002 10:15:21
Zajímalo by mě, jestli je povinné zasílat zákazníkům automatické odpovědi e-mailem. Myslím si, že je vyšší profesionalita poslat e-mail přímo napsaný konkrétním člověkem pro konkrétního člověka. Možná máte na mysli automatiku typu: "Do 12 hodin Vám pošleme více podrobností."
Článek je pro mě přínosem (začínám na netu podnikat) a automatickou odpověď navrhnu svému programátorovi. Mějte se pěkně.
Datum vložení: 21.10.2002 11:41:52
Automatická odpověď má podle mě na zákazníka spíš psychologický dopad. Je jakýmsi příslibem, že prodavač otázku akceptuje a odpoví na ni (měřeno obvyklým rituálem kamenného obchodu).
Nevím o tom, že by existovaly nějaké závazné předpisy, které by automatickou odpověď e-shopu vyžadovaly :-)