Starší komentáře ke článku: industrialstudio.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Jirka

Datum vložení: 16.6.2003 0:13:03

No na prvni pohled to vypada jako validni xhtml (dokonce 1.1), ale neni. Document type je totiz "unknown" - uzivatel pouze zmenit v doctype 1.0 na 1.1 a to jaksi nejde :)
Jinak design pekny, za posledni dobu jeden z nejlepsich.

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 16.6.2003 0:19:56

Me ukazal validator OK na 1.1 strict, takze nevim /aspon index.php tedy/

kritika:
Neni a nebude - ode mne urcite ne, hledal jsem teda jen 10 minut, ale jestli neco zustalo, tak to bude asi stejne jedno (v opere 7 mi nefunguje diakritika - ale to beru v tomhle pripade jako fakticky detail).
PHP a mysql neposoudim, nebot jsem zadne znamky nenalezl, takze to je potom tezky, ze jo ;)

grafika a usporadani je evidentne mirne uzpusobeno kodu, ale je to hezky provedeny, takze co

objektivni shrnuti v ramci zde kritizovanych:
excellent nebo taky outstanding ;)

Avatar

Autor komentáře: Jirka

Datum vložení: 16.6.2003 0:26:47

Ano, to ukazal, ale mrkni na tohle:

<a href='http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.mit.edu%2F~ddcc%2Fxhtmlref%2F' target='_blank'>http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.mit.edu%2F~ddcc%2Fxhtmlref%2F</a>

je v necem rozdil? oba jsou jakoby validni 1.1 Strict, ale rozdil je v tom ze ve vysledku je XHTML 1.1 podtrzene a link ukazuje na definici. Kdezto v pripade industrial studio tomu tak neni...

Vysledek je tedy pravdepodobne ten, ze stranky jsou sice validni, ale podle neexistujici definice... co si o tom myslite?

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 16.6.2003 11:01:03

Česká diakritika - zkuste skouknout web v Opeře znovu, zkusil jsem upravit stylový předpis pro font-family, možná, že v tom byl problém

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 16.6.2003 11:05:03

Smím se zeptat na portfolio prohlížečů/OS, na nichž své stránky testujete?

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 16.6.2003 11:15:12

No, není to žádná sláva :) win98 - ie5.5, win2000 - IE6, Opera 6, NN7, Mozilla 1 (totéž pod WinXP), kolegové to skoukávají na Linuxu s Mozillou... Je možné, že v některých exotičtějších či starších prohlížečích to může dopadnout trošku hůř.. ale fakt je, že při tvorbě CSS stylu se držím definic, které zvládají všechny nejpoužívanější prohlížeče.

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 16.6.2003 14:29:52

nyní ok

Avatar

Autor komentáře: hermit

Datum vložení: 16.6.2003 10:41:21

Takovychto stranek se zde objevuje jako safranu.

Preci jenom jsem si hned na zacatku vsimnul docela chybky.
V casti NOVINKY a AKTUALITY se slivaj dohromady slova u nadpisu (Opera 7.03/ ME/ 800*600) mozna to je zase muj lokalni problem, ale je to tak.

Pak se mi nezda, ze "Vjing" ma naprosto odlisny design a zobrazuje se ve stejnym okne a jeste k tomu tam neni dobre umistenej odkaz zpet (ja osobne bych ho dledal nekde nahore v levym rohu a ne uplne dole) na domovskou stranku, to aby clovek smejdil ocima vsude kde se da :)

Pak me docela prekvapilo, kdyz jsem zkusil zkouknout "plavacek.com", ze to nefunguje (stranky Coming soon!) To me osobne prijde divny.

Tak to jsou takovy rychlo postrehy.

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 16.6.2003 10:54:37

Vjing - klient trval na začlenění této stránky tak jak je, i přes moje výhrady, které jsem snesl obdobné jako vy.

Nadpis v Opeře, zjistím, kde se vyskytuje chybička, díky za postřeh.

Plavacek.com funguje jenom někde, je to divné, už mi to kolegové hlásili, vypadá to na nějaký zádrhel v DNS záznamech u mého poskytovale webhostingu, který bohužel běží v USA... zjistím, co se děje.

Avatar

Autor komentáře: smartlooper

Datum vložení: 18.6.2003 17:00:37

Názvy : názvy aktualit se mi překrývají s nějakým grafickým prvkem... v IE 5.0 na 800x600

Avatar

Autor komentáře: Viktor Janeba

Datum vložení: 16.6.2003 10:51:16

pekne mile prijemne.
jen takova poznamka: proc je v paticce "design by... created by", kdyz je ten web cesky? Tohle NEMAM rad :-/.

Avatar

Autor komentáře: petr from www.1studio.cz

Datum vložení: 16.6.2003 11:22:38

taky se mi to libi, i kod je vybornej,
akorat pocitadlo mi pripada trochu old school ....

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 16.6.2003 11:30:03

Právě jste přesvědčil klienta, že počítadlo je tam zbytečné, díky :))

Avatar

Autor komentáře: petr from www.1studio.cz

Datum vložení: 16.6.2003 16:33:14

to je rozumny :-)

Avatar

Autor komentáře: nitro

Datum vložení: 16.6.2003 18:12:52

Myslim, ze tato kritika webu je jednou z prvnich, ktera plni svuj ucel. Doufejme, ze ne posledni. Je videt, ze autor se strankami poradne zabyval a neplacnul sem nejaky bastl. Tak by to podle me melo vypadat - kvalitni web a pokud se na nem vyskytne naka drobna chyba, autor se nad pripominkou zamysli a chybu opravi. Gratuluji a doufam, ze tento trend vydrzi.

Avatar

Autor komentáře: dymik

Datum vložení: 16.6.2003 18:54:50

No mohlo by tam byt vic chybicek, aby bylo o cem kecat :-) Stranky jsou super, no mozna je tam na me moc car..ale to je asi jen muj dojem. Kazdopadne velice pozitivni sok :-) Preji hezky den....

Avatar

Autor komentáře: Příšera

Datum vložení: 17.6.2003 21:19:46

počkej na příští web, tam jich třeba bude více :)

lasak.wz.cz

Avatar

Autor komentáře: Jan Brašna

Datum vložení: 16.6.2003 18:54:07

TO, ze Plavacek dela perefektne napsane, validni a programatorsky ciste weby vim jiz davno, ale tentokrat je pekna i ta "obalka", ktera onen web vlastne prodava. Takze ode mne bez vyhrady...

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 16.6.2003 19:18:06

Pekny kousek... takze spis recese ;)
- v hornim menu (kontakt, ...) chybi title
- mate zbytecne mnoho slov v keywords (vetsina vyhledavacu indexuje mene nez deset), naproti tomu prilis strucny description (i kdyz dnes uz temer vse dela snippety)
- v opere mi chybi menu (navigace pomoci link) (ja vim, zabijete me - ale bylo by to pekne)
- proc mate oddelovnik ve spesl spanu a pak tam pouzijete &nbsp; - nebyl by lepsi padding?
- obcas vam tam nevhodne letaji mezery - uvodni stranka r. 47: width= '47'. Nejsem si jist zda tam byt muze (?)
- velice casto vam vyjde jednopismenna predlozka na konec radku, neni tak slozite na to napsat ereg. Sice to zpomalite ale vypada to lepe
- na strance kontakt muzete pouzit na popisky label, pri odeslani s prazdnymi hodnotami to po mne chce mackat tlacitko zpet. Eh?

Nicmene jak jsem rekl je to spis rypani. Proti zdejsimu prumeru je to perla (svinim ;)

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 17.6.2003 6:17:44

Tak jo, díky za kritiku, je vidět, že jste si dali záležet :)

ad title v menu - doplněno, chybička se vloudí

ad navigace link - nedá mi to, kvůli Vítovi na tom zapracuju :)

ad oddelovnik ve spesl spanu - ten není samoúčelný, pokud si spustíte čistě textovou verzi webu, má v menu ta pevná mezera svůj smysl

add mezery - nevím přesně, co myslíte, pane kolego

add jednopísmenná předložka - mno, tady se zkritizuju sám, nejsem PHP guru ani skvělý programátor, spíše se věnuji webdesignu a tvorbě html kodu a css, ale uvidím, co se dá dělat

add formulář kontakt - jo, máte pravdu, přepracuju

Jinak díky za konstruktivní kritiku.

P.S. - definicice DOCTYPE - byla tam chyba, nevím, jak jsem to dokázal, každopádně všechno je již opraveno.

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 17.6.2003 7:27:18

- navigace - lol. To nemusite, ale... je to pekna vec, to vite, ja uz to na sve stranky davam a nemohu si to vynachvalit.
- oddelovnik - to me nenapadlo, silly me :)
- mezery - mate proste obcas mezeru tam kde nepatri. Mam za to ze dle normy by melo byt height='hodnota', pochybuju ze s height= 'hodnota' se prohlizec smiri (ale zrejme ano kdyz validator nerve)
- formular - staci to tam pridat, netreba predelat

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 17.6.2003 7:56:30

hm... ať hledám jak hledám, tak takovou chybičku s mezerama tam nikde nemám, zvláštní...

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 17.6.2003 14:08:58

Radek 47, dejte si hledat "= "

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 17.6.2003 14:13:58

Ha, jasně... uteklo mi to u výšky obrázku... no je to opravené, díky za pomoc

Avatar

Autor komentáře: Jirka

Datum vložení: 17.6.2003 10:39:01

Ano, nyni je DOCTYPE v poradku :)

Avatar

Autor komentáře: lojza drevenej

Datum vložení: 16.6.2003 20:35:23

Moc tomu teda nerozumim ale myslim ze na ne strance dohromady nic neni vcechno je staticke takze se vubec nedivim ze to proslo bez problemu tim blaznivim <a href='http://validator.w3.org/' target='_blank'>http://validator.w3.org/</a> :-(

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 16.6.2003 21:30:15

DOCTYPE je špatně, správně má být:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.1 Strict//EN" "<a href='http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd">' target='_blank'>http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd"></a>

odpovídám na příspěvky viz výše...


Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 16.6.2003 21:34:42

Ehm :-)

Bez toho Strict, samozřejmě, protože u XHTML 1.1 něco jako Strict, Transitional nebo Frameset už samozřejmě neexistuje, tedy:

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.1//EN"
"<a href='http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd">' target='_blank'>http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd"></a>


Avatar

Autor komentáře: smartlooper

Datum vložení: 18.6.2003 16:56:21

Sice si nejsem jistej jak je to možný a jak se to mohlo stát, ale

naťukejte si do prohlížeče onu adresu bez www

<a href='http://industrialstudio.cz/' target='_blank'>http://industrialstudio.cz/</a>

A najdete naprosto odlišné webové stránky....

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 19.6.2003 6:10:11

A safra, díky za upozornění, to nám uteklo při převodu domény a změně webhostingové firmy, hned to napravím :)

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz