Starší komentáře ke článku: gymplaci.com
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 25.3.2005 11:22:30
Stranka na mna posobi ako zmes noveho zo starym. Design je fakt podpriemerny: -<b>menu ako z roku 1998</b>: trochu javascriptu by nezaskodilo -<b>titleimage</b>: vyzera velmi umelo>> ako keby tam nepatril. -<b>uvodny text</b>: <i>Gympláci.com</i> musi byt vyraznejsi, lebo to vyzera ako nejaky podnadpis -<b>http://www.gymplaci.com/skola14.php</b>: ked kliknes v <i>infopanely</i> na trida tak ti nabehne error 404.. -zmena stylu je sice pekna vec, ale ked podstata neni oslniva tak to nema pozitiva <i>mozno to bolo tvrde, ale taka je realita..</i> viac som uz nestihol.
Datum vložení: 25.3.2005 11:35:05
Díky za názor. Design prosím nekritizujte, není předmětem kritiky.
Datum vložení: 25.3.2005 13:20:07
Web je vždy celek. Jestliže chcete předložit ke kritice jen něco, je to jako nechat se ve škole zkoušet jen z toho, co si vyberete. Předpokládám, že web ke kritice předkládáte proto, abyste zjistil své rezervy. A design rozhodně rezervy má. Být Vámi, poslechnu dobře míněné rady a na designu zapracuji, jelikož je to právě to, co uživatelé vnímají snad nejvíce. Je to můj názor. Souhlasit s ním samozřejmě nemusíte.
Datum vložení: 25.3.2005 13:29:54
Souhlasím s Vámi ve všem. Učit se tvořit design je ale o mnoho těžší než kód, proto se asi více zaměřuji na programování stránek. Navíc, co si budeme povídat, udělat opravdu pěknou a rychle načítající se grafiku může být problém a vyžaduje to množství zkušeností a práce, ale uznávám, při příští aktualizaci se zaměřím na design. Jinak děkuji za reakci.
Datum vložení: 25.3.2005 18:08:18
Naopak, grafiku udelas za 5 hodin i s ladenim Webů, ktery by byly z hlediska uzivatelske funkcnoste kvalitni je na ceskem internetu jenom nekolik (a ja zadny z nich jeste nevidel).
Datum vložení: 25.3.2005 18:22:50
No pokud grafiku umis;) Tato grafika mi trvala 3 týdny každodenní práce a bylo to vůbec poprvé, kdy jsem nějakou grafiku dělal. Od té doby jsem se snad alespoň trochu zlepšil, budu se ji teď věnovat trochu více, je to moje největší slabina;)
Datum vložení: 25.3.2005 18:36:33
IMHO je chyba, že se webesignéři stále ještě snaží obsáhnout pověstných devatero řemesel (viz http://interval.cz/clanek.asp?article=1753). Podle mého názoru je tato fáze vývoje již za námi, současný profitým by měl obsahovat minimálně trojici specialistů - webdevelopera, kodéra a grafika. Bohužel právě grafika se nejvíc fláká a přitom je nejvíc na ráně, protože je dobře vidět ;-(
Datum vložení: 25.3.2005 19:00:52
Ano, jsem téhož názoru, bohužel profesionálního grafika si samozřejmě nemůžeme dovolit. Tohle je vlastně můj první web a všech názorů si o to více vážím. Jednou bych se chtěl webdesignu věnovat na profesionální úrovni, hlavně tedy programování, grafice raději ne ;)
Datum vložení: 27.3.2005 13:37:17
Nemyslím si.A nebo ty si opravdu myslíš že by si měl Ronnie na tvorbu stránek pro 3. B Gymnázia v Českém Těšíně které jsou určeny asi pouze pro 3. B a ostatní studenty školy najmout profi team ? Myslím si že se Ronnie na těch stránkách může docela dobře procvičit a věř, že většině uživatelů bude fuk jaká tam je grafika. Samo že čím lepší tím lépe, ale není v tom ukotvena priorita. A ještě pro Ronnieho : prozatím se až tak moc neser s css a tímhle a vem si tužku, gumu a blok a zkoušej si nějaký designy stránek.Hlavně, a to tě prosím za všechny uživatele na internetu : DBEJ NA DOBROU NAVIGACI ! Tak se čiň a za půl roku ať je tu od tebe nějaká hustá stránka. Sony
Datum vložení: 26.3.2005 18:49:39
To mě docela překvapujete. Celý design včetně navigace, logického uspořádání webu -architektura -, typografie a optimalizace za 5 hodin? To jste buď superman na poli web-grafiky a děláte na 3 komplech zaráz, aby jste je nezavařil, nebo to nebude zase tak slavné. Osobně jsem dělal jeden zdařilý design 18 hodin non-stop a to si myslím, že je v těch lepších případech nejkratší doba k tomu, aby vzniklo něco nového.
Datum vložení: 25.3.2005 13:25:03
Stránky designem neoslní, ale rozhodně neurazí... [i]takže to možná pro memphise bude tvrdé, ale s klidem bych ho ignoroval.[/i] Já bohužel jen letmo... - položky v menu mi přijdou lehce bez ladu a skladu a na to je jich příliš (myslím, že kalebníček je jiná třída než historie), - drobečková navigace - jop, ale oddělil bych jednotlivé části alespoň '>', ... celkově bych na struktuře webu a navigaci ještě zapracoval, - mate mne stránka, na které se zobrazují jednotlivé fotky... když jsem se na ni dostal poprvé, myslel jsem, že jsem na jiném webu, - "chvíli" jsem klikal na obrázky v titulku, než jsem zjistil, že to nejde (zaujala mne předposlední fotka :-), - drobnost: u nás je zvykem odsazovat první řádek odstavce, v anglo-am. zemích oddělit odstavce mezerou. Je nadbytečné (a nevypadá a to ani příliš vzhledné) používat obé. A pokud se používá odsazování prvního řádku, tak se neodsazuje u prvního odstavce (po nadpisu).
Datum vložení: 25.3.2005 13:39:08
Tu drobečkovou navigaci změním, všimnul jsem si, že je častěji námětem ke kritice. Fotogalerie je řešena asi trochu neobvyklým způsobem, otevírat odkazy do nového okna jsem ale nechtěl a jinou možnost nevidím. To co píšete o odělování odstavců je pro mne novinkou, popřemýšlím nad změnou;) Ta předposlední fotografie je mimochodem vůbec nejzobrazovanější ze všech;) Děkuji za Váš čas.
Datum vložení: 28.3.2005 23:52:59
Mně osobně připadá celkový design dost vydařený, tím spíše, že jde o autorův první web. Snad jen ta fotogalerie by se dala vylepšit, listování mezi jednotlivými fotkami a design shodný s designem celého webu by tomu prospělo.
Datum vložení: 25.3.2005 12:07:49
Pokud vás mohu poprosit, prosím kritizujte hlavně přístupnost, použitelnost a kod.
Datum vložení: 25.3.2005 13:03:55
Co to je vlastně použitelnost stránek?? ..zřejmě jak jdou stránky používat, jaký je jejich cíl a zda ho plní?? Já si myslím, že tyhle stránky maximálně plní svůj účel ...zainteresovaní si mohou prohlédnout fotečky, pozvat lidi na kalbu a dobře se pobavit a je to celkem logicky uspořádáno.
Datum vložení: 25.3.2005 13:06:45
To jsem jeste nevidel, aby si tu nekdo diktoval, co se ma kritizovat (pouzil bych spise slovo hodnotit) a co ne.... Myslim, ze web by se dal vice vysperkovat. To menu je opravdu chude... Pokud povazuji nejaky styl za nejlepsi, tak bych ho aspon ja logicky dal jako default ;) P.S. lidi ti budou hodnotit vzdycky hlavne design, obsah + treba kod, protoze to je rychly. Ale overovat pristupnost webu, to uz je nadstandardni sluzba, a za ty se plati :)))
Datum vložení: 25.3.2005 13:22:28
Ne každý chce hodnotit vše, proto je zde předmět kritiky;) S tim menu něco teda udělám...díky.
Datum vložení: 25.3.2005 13:15:33
Vadilo mi, že když si zobrazím nějakou fotku, tak se pak musím vracet zpět, abych si mohla prohlédnout další... chtělo by to odkazy, alespoň na další a předchozí v té stejné kategorii. V sekci fotografie by ty náhledy mohly být také klikací. Styly jsou všechny skoro stejné. Chtělo by to nějaké originálnější, ať si člověk nevybírá jen podle barvy. Za půl roku to budete všechno přepisovat na 4.B? To je všechno, čeho jsem si zatím všimla...
Datum vložení: 25.3.2005 13:45:33
Vím, že se texty jako 3.B ap. nemají používat, vyskytují se ale jen na třech místech, takže změna nebude zas tak dramatická;) Tu fotogalerii bych už neměnil, většina návštěvníků fotografie otvírá do nového okna. Děkuji za reakci.
Datum vložení: 25.3.2005 16:28:39
To nevím co se tím myslí.. když chci v opeře změnit styl - nelze to, fotky ve fotogalerii jsou rozházený.. další ani nezkoušim.. prohlíženo v opeře v7.54
Datum vložení: 25.3.2005 16:46:10
To je nemožné, v této verzi jsem celý web vytvářel a vše funguje tak, jak má. Jste si opravdu jistý, že jde o Operu 7.54?
Datum vložení: 25.3.2005 16:56:58
Omlouvám se, všimnul jsem si až teď, že nefunguje dobře zelený styl, všechny ostatní by měly být v pořádku. Ve fotogalerii šlo o nedávnou opravu, která nejspíš zapříčinila tuto chybu. Oprava by neměla být obtížná. Mockrát děkuji za příspěvek a ještě jednou se omlouvám za ten předchozí;)
Datum vložení: 27.3.2005 18:16:41
IMHO tento web je docela zdařilý. Nesouhlasím s názorama ostatních že design je nepovedený. Kdybych měl design porovnávat např s intervalem, jednoznačně bych dal lepší známku tému webu. Na to, že to je první grafika, myslím, že grafika bude v budoucnu tvoje silná stránka. Samozřejmě, že to není úplně dokonalé, ale určitě to není tak hrozné jak to tady popisují ostatní. Mě třeba poněkud ruší ten barevnej přechod v menu, se mi zdá, že se tam nehodí, ale jinak ok :D)
Datum vložení: 29.3.2005 11:50:59
graficky nic moc, ty fotky mi pripadaji, jako by tam nepatrily drobeckova navigace: nevim jestli pri velsim vnoremi nebude "lézt" do submenu (změna stylu, mapa webu, webmastr) to bych dal uplně nahoru hlavní menu bych více udělal jako menu (tlačítka pomocí display: block u áček) a možná ho zeštíhlil
Datum vložení: 29.3.2005 16:05:44
Chtěl bych vám všem upřímně poděkovat za zhodnocení webu. Mohu-li to tak říci, grafika je opravdu zvláštním oborem webdesignu. Totiž nejspíš nikdy ji nevytvoříte takovou, aby se líbila opravdu všem. Při návrhu jsem se snažil myslet hlavně na přístupnost, čtivost a objem dat - mnoho mých stálých návšťevníků má velmi pomalé připojeni. Zanedlouho se pustím do další verze a pokusím se zohlednit všechny vaše dosavadní připomínky.
Datum vložení: 11.10.2005 16:15:43
Stránky prošly redesignem, zajímal by mne váš estetický názor:)