Starší komentáře ke článku: gospeltrain.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Ivan Bareš

Datum vložení: 24.1.2003 0:24:59

Chtěl jsem ještě někoho poprosit, kdo by se zpětně podíval na chyby mého webu. Je totálně předělaný - co se týče kódu a zpracování.

Měl by podporovat Operu 6.05, Netscape 7.01, Internet explorer 4 a vyšší.

Prosím.
hanspaulka.wz.cz

Děkuji předem.

IB

Avatar

Autor komentáře: Jiří Dobrý

Datum vložení: 24.1.2003 1:32:39

hm. Udělej něco s tím iframem. Je to hruza ze neni videt cely ani na 1024*768...

Avatar

Autor komentáře: Ivan Bareš

Datum vložení: 24.1.2003 0:35:38

Striktně validní kód 4.01 ++
Slušný jednoduchý design, i když opravdu hnusné barvy --
Pro mě opravdu nezajímavé a zbytečné téma celého webu --
(pro malý okruh lidí, neznám nikoho kdo by se zajímal černošskou duchovní hudbou)

Jelikož mám 1024x768 a nechce se mi s tím hejbat.. tak jenom tipuju, ale stránka není dělaná i pro prehistorických 640x480, které stále používá dost lidí. Musí se pak hodně scrollovat - horizontálně i vertikálně.

IB

Avatar

Autor komentáře: Michal Kutil

Datum vložení: 24.1.2003 2:18:20

Pri 640x480 je to akorat na sirku. Navysku se s tim musi skrolovat, ale s kterym webem ne?:-)

Michal

Avatar

Autor komentáře: Alena Dobrovolná

Datum vložení: 24.1.2003 10:52:23

Jako osoba zodpovědná za obsah stránek bych ráda řekla toto: jistě máte pravdu, že okruh lidí, kteří se o gospel zajímaji, není v Čechách nijak veliký.
Nicméně existují. Já jich znám docela dost :-) a jako organizátorka různých gospelových projektů jsem musela docela dlouho odpovídat na spoustu dotazů, které se téhle hudby - gospelu - týkají. Nejčastěji sháněli lidé anglické texty, potřebovali zorientovat v historii téhle muziky nebo sháněli kvalitní odkazy na zahraniční stránky s tématem gospel music.
A tím, že se aspoň část z těchto informací objevila na webu GospelTrain, mám o něco jednodušší život. :-)

Avatar

Autor komentáře: Jiří Dobrý

Datum vložení: 24.1.2003 12:17:50

Jen ten druhy schrnu - v MS IE VI pri 640x480 jsou stranky neprohlizitelne, protoze nefachci spravne vodorovny posuvnik a stranka se zobrazuje od stredu. Rekl bych ze i kdyz je tech s 640x480 malo, tak by meli mit alespon sanci, kdyz uz ne to pohodli...

Avatar

Autor komentáře: Clunacek

Datum vložení: 24.1.2003 12:21:58

v opere mi to nejede zcela korektne a to mam Vami udavanou verzi napriklad u hledat vyraz mam tlacitko OK nejak divne pod. a tlacitka co jsou vlevo tak po prejeti mzsi mi zmizi ty kyticky coz asi nebyl zamer vite co poslu vam mejlika se screenshotem

Avatar

Autor komentáře: tOm

Datum vložení: 24.1.2003 12:58:14

souhlasim. i moje opera 6.05 (#1140) ma s timto webem problemy (nebo on s ni?). spatne se formatuje napriklad sekce Kniha. menu se nechova (graficky) tak jak zrejme autor zamyslel.

Avatar

Autor komentáře: Clunacek

Datum vložení: 24.1.2003 12:24:16

a tedy prosim o nej

Avatar

Autor komentáře: Michal Kutil

Datum vložení: 24.1.2003 16:21:03

Dekuji za kritiku ohledne Opery, s tou jsou opravdu problemy. Ale je to v opere6 v 7 us je to lepsi, ale ne dokonale :-(. U verze 6 opravdu staci stranku reloadovat a je to v poradku. Bohuzel nevim co s tim.
Muj email je kutilm@centrum.cz

Dekuji
Michal Kutil

PS: Ohledne 640x480 je mi divne jaktoze tam mate vodorovny posuvnik, ve fullscreenu jsem to testoval a jelo to dobre. Jeste to zkontroluji.

Avatar

Autor komentáře: Martin Hauge

Datum vložení: 26.1.2003 7:40:20

Proc pouzivas iframe??? Pokud by se to cele veslo na jednu obrazovku (800 x 600) tak snad budiz, ale takto musi clovek scrollovat s celou strankou a pak jeste s obsahem v iframe. Mrkni na clanek sem <a href='http://www.interval.cz/clanek.asp?id=1873' target='_blank'>http://www.interval.cz/clanek.asp?id=1873</a> - namet pro reseni.

Avatar

Autor komentáře: Ivan Bareš

Datum vložení: 26.1.2003 21:55:55

ok, ja na to mrknu. uz jsem to jednou videl, ale nejak jsem nepochopil presne smysl a uziti.. ok.. dik

Avatar

Autor komentáře: Michal Kutil

Datum vložení: 26.1.2003 20:14:17

Jeste jednou dekuji vsem co sem prispeli. Jelikoz to vypada ze nejhorsi je vzhled, chtel bych Vas poprosit, napiste sem co konkretne vam na vzhledu vadi a co byste udelali jinak? DIK
Michal

Avatar

Autor komentáře: jitka

Datum vložení: 27.1.2003 0:14:26

Vzhled je vybornej, krome barev, vubec bych nedavala hnedou, tu snad ani designeri nepouzivaji, kdosi mi rikal, ze hneda barva je dumb. Ta cervena jde bohuzel taky do hneda, vybrala bych jinej odstin.
Podivej se na <a href='http://www.colormatters.com' target='_blank'>http://www.colormatters.com</a>
jitka

Avatar

Autor komentáře: Jiří Galandr

Datum vložení: 28.1.2003 11:54:06

Ano souhlasim s barevnou zmenou viz. predchozi prispevek. Vzhledem k tematu bych osobne volil tmavsi tony. Osobne bych pojal prezentaci kompaktneji, ale to je otazka nazoru. Nepouzil bych oramovani fotek lacinym stinem. K nadpisum jen jedno - mene je nekdy vice. Dle meho nazoru, ale vse podstatne zmeni barevna struktura webu.
Tot v rychlosti vse.

Avatar

Autor komentáře: Michal Kutil

Datum vložení: 28.1.2003 14:36:11

Jo to beru urcite s tim zacnu neco delat. Dik
Jen jeste jsem nepochopil co myslite touhle vetou:
> Osobne bych pojal prezentaci kompaktneji ...

Nejak si pod tim nedovedu nic predstavit?

Michal

Avatar

Autor komentáře: Jiří Galandr

Datum vložení: 29.1.2003 13:42:22

...přece Vám neprozradím všechny své triky..:) Jinak slovo kompaktní znamená ucelený, souměrný, vyvážený, apod...

Avatar

Autor komentáře: Alena Dobrovolná

Datum vložení: 29.1.2003 16:34:49

Význam slova "kompaktní" jakožto profesionální lingvista znám :-), ale nějak si to nedokážu přebrat ani já.

Když jsem přemýšlela nad obsahem, rozdělila jsem si potencionální uživatele stránek na dvě skupiny. V první jsou náhodní návštěvníci, lidé, kteří se potřebuje něco dozvědět o gospelu - při přemýšlení nad tím, co by to asi mohlo být, jsem vycházela ze své soukromé statistiky dotazů, na které jsem do té doby musela lidem odpovídat.

Druhá skupina jsou lidé z okruhu našeho sdružení, kteří rovněž mohou hledat odbornou informaci, ale pro které by stránky měly sloužit i jako místo vzájemné komunikace - tady mohou vyjádřit, co se jim líbilo na našich akcích, prohlédnout si fotky a tak dál. Vzhledem k tomu, že je na nás "nabaleno" docela dost lidí z celé ČR, je to poměrně efektivní způsob vzájemné komunikace.

A konečně třetí skupina jsou lidé, které gospel jako takový až tak nezajímá, potřebují informaci spíše o našem sdružení: potencionální sponzoři našich akcí, úřady a podobně. Ti potřebují informace o námi pořádaných akcích, reference na ně a kontaktní informace.

Všechny skupiny se však mohou do jisté míry překrývat - někoho, kdo shání informace o gospelu může zaujmout náš workshop a podobně. Jak byste tedy "s tímto publikem" prezentaci pojal kompaktněji? Já asi od toho, co jsme stvořili, nemám ten správný odstup a opravdu nevím. Takže prosím o odpoveď i já.
Díky.



Avatar

Autor komentáře: Jiří Galandr

Datum vložení: 30.1.2003 12:04:38

Ale já přece vůbec nehovořil o obsahové stránce prezentace. To bych si ani nedovolil. Ja jsem "web and print designer" a ne textový specialista.
Kompaktní forma prezentace je momentálně nejefektivnější způsob komunikace informací návštěvníku webu, kdy je text formátován do určitého definovaného prostředí ve kterém je zobrazen. Stejně tak veškeré grafické prvky jsou souměrně rozloženy v určeném poli webu.
"Snažím se to napsat tak, aby tomu nikdo nerozuměl, že"?...:)

Avatar

Autor komentáře: Michal a Jarda

Datum vložení: 6.2.2003 23:22:52

Barvy jsou OK. Nám se to líbí, vyjadřuje to určitou atmosféru a ducha stránek.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz