Starší komentáře ke článku: fklimes

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Dedkoid

Datum vložení: 5.5.2006 0:36:43

Co na tom chcete hodnotit? Vzdyt tam nic nemate! Grafika nula a v kodu se pri takovemhle rozsahu snad ani neda nic skazit. A ten jpg v hlavicce taky nechapu, bud gif a nebo jen text.

Avatar

Autor komentáře: Radek

Datum vložení: 5.5.2006 1:51:39

souhlas... jedna věc mě trošku tahá za uši - "a mimo jiné hlavně webdesign" - školy na to nemám, ale přece jen mi přijde něco shnilého ve státě dánském...

Avatar

Autor komentáře: Dana Mošničková

Datum vložení: 11.5.2006 0:31:46

Promiňte, ale gif a jpeg působí úplně jinak. Není nutný, aby byl v gifu, když jpeg je jemnější. Stránka toho neobsahuje tolik, aby si nemohl dovolit obojí. Krom toho mne zaujala vic, než nějaké přeplácané stránky. Stačí něco vylepšit, přidat nějaké obrázky, ztenčit rámečky a budou to pěkný čistý stránky. Do patnácti na to má času dost.

Avatar

Autor komentáře: Vlasta

Datum vložení: 5.5.2006 7:24:36

pokud je autorovi skutečně pouhých 13 let tak smekám klobouk. Grafika tam sice žádná není, ale mně osobně to tak moc nevadi. Každopádně má dobře našlápnuto.

Avatar

Autor komentáře: ruda_k

Datum vložení: 5.5.2006 8:31:15

Nevim co je na tom ze autorovi je 13let dneska umi programovat kazde male dite! Ja znam kamose ktery umi programovat uz 8letech. Takze podle me ten vek moc nehraje roli..

Avatar

Autor komentáře: petr

Datum vložení: 5.5.2006 10:41:48

a ja zase mam kamosku ktera kdyz v 16 slysela slovo programator, tak se zeptala "co to je?"

Avatar

Autor komentáře: mirek

Datum vložení: 12.5.2006 13:04:01

v osmi letech? to zalezi na tom, cemu rikate programovat, ze..

Avatar

Autor komentáře: VP

Datum vložení: 5.5.2006 14:21:41

presne...mas dobre naslapnuto Filipe!!! Drzim palce a pozn. kdyz das do hlavicky nejakou peknou fotku, tak to nebude ani preplacane ani strohe :)

Avatar

Autor komentáře: Aleš

Datum vložení: 5.5.2006 8:35:42

jo, moc pekny, prehledny, cisty. text taky velice pekne napsany. pokud je ti opravdu 13, ses sikula a drzim palce. nadpis bych taky asi udelal textove. ten levy sloupec pod HOME by se dal vyuzit na nejake oziveni, grafiku atd...

Avatar

Autor komentáře: Doktor

Datum vložení: 5.5.2006 13:23:51

Souhlasím. Pro začátek (ve 13 letech) je to celkem slušný. Barevně to pěkně ladí. Samozřejmě je tam i spousta nedostatků- chtělo by to nějaký obrázek, hyperlink kapitol atd.

Avatar

Autor komentáře: Pavel

Datum vložení: 31.5.2006 21:22:33

jj, je to fakt pekne treba pod home muzes hodit nejake obrazky jako u - www.snbcz.com Jinak na 13-ti leteho - jak řika moje babi "z tebe něco bude :)"

Avatar

Autor komentáře: Filip Klimeš

Datum vložení: 5.5.2006 11:47:01

...Seřadíme si to pěkně na body ad.1) Je pravda že textu může být opravdu více, to přijímám. Zkusím časem nějaký přidat, ale nemám toho moc co napsat, snad až bude hotovo více práce (myslím tím webdesign). Každopádně díky za názor. ad.2) Ano, 13 let mi opravdu je. Děkuji za pochvalu, ale větší motivací by byla kritika ;-) Nikomu svou práci nevnucuji a ne každému se může líbit, ale to už se opakuji. Nyní mám rozpracované projekty pro mého tátu, respektive jeho fotogalerii a chtěl bych se postarat o stránky naší školy, protože už jsou opravdu zastaralé. Toť vše...

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 5.5.2006 11:51:28

Já bych pochvalu neodmítal, byť se odvolává na věk. Člověku se takových pochval v životě moc nedostává a na internetu už vůbec, tady jaksi národní povaha Čechů velí hanět, hanět a hanět, i když dotyčný nic neumí a o věci nic neví ;-)

Avatar

Autor komentáře: Filip Klimeš

Datum vložení: 5.5.2006 11:52:51

Ještě bych chtěl dodat, že grafika můj šálek čaje není a už jsem viděl mnoho webů, kterým grafika akorát škodila. Vím že povinností webdesignéra je nejen kód, ale i grafika, ale mím cílem je spíše přehlednost než různé hejblátka a spoustu barev. Ale nechci tím říct, že notně každá grafika pro web je škodlivá a mnohdy je web bez grafiky suchý.

Avatar

Autor komentáře: Doktor

Datum vložení: 5.5.2006 13:30:28

Jo, je mi jasný, že je ti pouze 13, ale dej si bacha na provopis. Např. v sekci programování máš--> mí!m koníčkem --> správně je mým!!! Možná tam sjou i další chyby, ale tahle mě zaujala. Vlož proto text, který dáváš na web do Wordu, aby ti ho překontroloval.

Avatar

Autor komentáře: Pavel

Datum vložení: 5.5.2006 12:16:00

Ahoj, Filipe, zkus dát do hlavičky nějakou hezkou fotku, takhle to působí příliš stroze. Jinak ale smekám - na Tvůj věk je to myslím obdivuhodné (znám dost "profesionálů", kteří by se od Tebe mohli lečemus přiučit :). Oprav si pár chybiček CSS: - body {padding: auto} - nemůže být auto - backgound (má být background) - heigth (má být height) - font se zadává trochu jinak - mrkni třeba na http://www.jakpsatweb.cz Validitě kódu překáží reklama, to můžeš snadno napravit tak, že umístíš reklamu pomocí komentáře: <!--WZ-REKLAMA-1.0-STRICT--> Držím palce :)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 5.5.2006 13:29:31

Nebylo by užitečnější říci přesně, co je podle vás na definici fontů špatně, a, když už někam odkazujete, odkázat přímo na řešení, které je podle vás správné? Takovéhle plácání do větru přeci nemá žádný praktický efekt...

Avatar

Autor komentáře: Pavel

Datum vložení: 5.5.2006 14:58:40

Jistě, máte pravdu: Příklad správného zadání písma pro příslušný blok: #blok { font-family: Verdana, Tahoma, lucida, sans-serif; font-size: 100%; color: #000; text-align: left; line-height: 1.5; margin: 12px 25px 25px 12px; padding: 0 }

Avatar

Autor komentáře: Pavel

Datum vložení: 5.5.2006 15:02:07

viz přesnější link: http://www.jakpsatweb.cz/css/font-family.html

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 5.5.2006 20:35:52

Děkuji za doplnění ;-)

Avatar

Autor komentáře: naluc

Datum vložení: 5.5.2006 16:54:08

Se vší úctou, Vaše reakce je nepřiměřená. Myslím, že příspěvek, na který reagujete, se dá zařadit mezi ty konstruktivnější, v porovnání s těmi, co se zde obvykle objevují. Když už nenaservíruje hotové řešení, může alespoň popostrčit autora (který se o webdesign nejspíše zajímá, tudíž mu asi nečiní problém trochu "studovat" a hledat) správným směrem. Plácáním do větru bych ho rozhodně nenazýval, takové příspěvky vypadají jinak ;)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 5.5.2006 20:34:45

Hádat se s vámi nebudu, mně prostě naučili vidět konstruktivní kritiku jinak, viz http://www.dgx.cz/trine/item/kritikem-snadno-a-rychle ;-)

Avatar

Autor komentáře: naluc

Datum vložení: 5.5.2006 22:26:33

To jsem ani neměl v plánu, o hádání na netu jsem se také něco naučil, viz http://carcino.gen.nz/images/index.php/00b9a680/463c5922 ;)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 5.5.2006 22:44:20

Vida, to je jeden ze tří obrázků, na které se dívám víceméně každý den ;-)

Avatar

Autor komentáře: Radim Hradecký

Datum vložení: 5.5.2006 12:33:54

Vytkl bych, že chybí jakákoli grafika. Tento fakt to na první pohled dost sráží a být autorem, zvážil bych, zda se o něco nepokusit.Jinak zvolené barvy i layout se mi líbí. Ke kodu jen pár drobnosti. To, že chybí css pro tisk chápu, zatím asi není moc co tisknout :). U stylů, které na stránce neopakuji bych zvážil použítí identifikátoru, místo třídy. Pak klasicky pro menu bych volil seznam (ačkoli toto je vždy na dlouhé diskuze :)). Pak v meta tazích mi chybí alespoň klíčová slova a autor. Celkově první dojem nic moc, ale vnitřně je to děláno s rozumem. To považuji za dobrý základ na kterém lze dále stavět. Oceňuji přístup autora

Avatar

Autor komentáře: Dead lift

Datum vložení: 5.5.2006 15:23:06

ma uplne jiny nazor nez vecina pseudo grafiku vise, samodrejmne grafika neni jenom GIF a JPEG ale i CSS. Ja rikam ze pokud budu delat minimalistycky design tak jsou tyto site velmi OK, tak ze doporucuji at kazdy kritizuje co umi !!! Kvalita designu je mnohdy velmi subjektyvni vec treba proti validite atd. Mne jse to libi, kdyby mel kritizovat pride mi levy sloupec zbytecne prazdny neco bych tam dal- asi pripravene na dalsi navigaci. Dale co bych skusil resit Seo URL mne jako uzivatele vzdy nakrkne kdyz vidim index.php?id=1.

Avatar

Autor komentáře: naluc

Datum vložení: 5.5.2006 16:47:54

Mám pocit, že "pseudografik" výše měl namysli to, že pro tento druh grafiky (vektory) je daleko vhodnější formát gif, který - byť nemusí být až o tolik úspornější - aspoň netvoří artefakty ;)

Avatar

Autor komentáře: Zahon

Datum vložení: 5.5.2006 15:29:12

Nemyslím si že by web neměl grafiku. Nemá obrázky ale mě se takto zdá přehledný a poměrně zdařilý. Akorát bych se pokusil udělat něco s reklamou webu zdarma. Umístil bych jí např. do patičky, i když z hlediska použitelnosti to není optimální řešení. Bohužel reklama webu zdarma je veliká a neskladná... každopádně takhle pod stránkou se mi zdá že kazí dobrý dojem ze stránek.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Baloun

Datum vložení: 5.5.2006 21:43:59

Místo obrázku na pozadí <div class="logo"> bych doporučoval textovou variantu nadpisem h1 a zároveň bych nahradil <div class="box-heading"> za h2. Dále by bylo vhodné přidat meta tag description se stručným a výstižným popisem dané stránky. Přeji hodně úspěchů!

Avatar

Autor komentáře: Nox.lbc

Datum vložení: 6.5.2006 20:44:56

Na první pohled velmi nezajímavé, při bližším zkoumání (z pohledu programátora a grafika .. ne bežného uživatele) se mi začíná design líbit. Udělej něco s tím "prvním pohledem". Pár překlepů: Reference >> (na uvedeném odkazu se [b]nacází[/b] stará podoba stránek) Programování >> Jako [b]mylý[/b] jsem snil o tvorbě PC her V tvém věku jsem taky začínal, takže vím, že začátky jsou težké, ale když tomu věnuješ maximum času, tak se to vyplatí. Hodně štěstí!

Avatar

Autor komentáře: Ján Varhol

Datum vložení: 7.5.2006 18:58:42

pekné, čisté, síce pár chýb v kóde, ale aj na to sú tu tieto komentáre. je to síce strohé, ale verím, že toto ťa nakopne. myslím, že si sa vydal správnym smerom. a tým, ktorí vravia, že tam nič nie je odkazujem: cieľ stránky je osobná prezentácia - splnený + tí sčítanejší by si mali spomenúť na jedno z pravidiel Steva Kruga: Ak máte na webe text, skráťte ho na polovicu, potom znova na polovicu, potom vyhoďte zbytočnosti a výsledok umiestnite na web. celkové moje hodnotenie je 5 z 10-tich

Avatar

Autor komentáře: Finwe

Datum vložení: 8.5.2006 13:37:57

Proč nejsou nadpisy udělány pomocí h1.h[i]n[/i]? zbytečně vznikají nové třídy a text nejde označit všechen najednou (WinXP, FF 1.5.3)

Avatar

Autor komentáře: Filip Klimeš

Datum vložení: 9.5.2006 7:31:45

Děkuji všem za vaše podněty a zkusím na stránkách více zapracovat. 1) Nevím jak bych mohl změnit první dojem stránek, ale o něco se pokusím...Asi udělám nejlépe, když si prohlédnu nějaké zasvěcené weby. 2) Co se týče hlavičky, určitě seženu nějakou fotku! :-)

Avatar

Autor komentáře: Dan

Datum vložení: 13.5.2007 20:46:44

Cao file.. sem dan pešl jestli si na me jeste vubec pamatuješ. :) co se týce webu tak je fakt supr... zádný obrázky bych tam nedával.. web vypadá velice hezky tak jak je a i barvy se na tento web velice hodí... muj prototyp titulní stránky je www.etrixy.wz.cz ale je to jen prototyp takze asi to dúdelám jinak... tvorením webu se zabývám uz asi 2 roky a necelej rok opravdu hodne intenzivne... pls dej mi na sebe icq.. posli mi ho na e-mail.. pesl.dan@seznam.cz díky.. at pokecám. ZATÍM

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz