Starší komentáře ke článku: Firefox - od webdesignu po tuning

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Radek Pavlíček

Datum vložení: 29.4.2005 8:39:56

Fangs je [b]emulátor[/b] odečítače obrazovky JAWS a slouží ke zjištění, jak je stránka interpretována nevidomému. V žádném případě se nejedná o rozšíření, které předpřipraví zobrazenou stránku pro korektní zpracování hlasovými čtečkami pro nevidomé uživatele.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Macich ml.

Datum vložení: 29.4.2005 11:26:55

Děkuji za opravu. Naštěstí nemám jak Fangs vyzkoušet, takže jsem spoléhal na anotaci na CZille.

Avatar

Autor komentáře: Josef Kotva

Datum vložení: 29.4.2005 13:44:54

Vážený pane Macichu, interpretovat větu [i]Zobrazí stránku tak, jak by ji četly hlasové čtečky pro nevidomé[/i] jako [i]automaticky předpřipraví zobrazenou stránku pro korektní zpracování hlasovými čtečkami pro nevidomé uživatele[/i], to chce skutečně velkou dávku fantazie a obrazotvornosti.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Macich ml.

Datum vložení: 29.4.2005 14:28:06

Nebo maximální dávku nepozornosti :-) Větu jsem bohužel ve spěchu přečetl jako "zobrazí stránku, [b]tak aby[/b] ji četly hlasové čtečky pro nevidomé". Inu práce kvapná, málo platná ... Samozřejmě se za chybu omlouvám.

Avatar

Autor komentáře: razor

Datum vložení: 29.4.2005 8:46:16

V části o nástrojích pro vývoj mi chybí zmínka o: Web developer extension. Jedinečný nástroj !

Avatar

Autor komentáře: miksa

Datum vložení: 29.4.2005 10:19:49

mozna proto, ze uz o ni bylo zminovano v drivejsim clanku, viz odkazy pod clankem. jinak opravdu povedeny nastroj:)

Avatar

Autor komentáře: Jiří Macich ml.

Datum vložení: 29.4.2005 11:21:51

Ano, přesně tak :-)

Avatar

Autor komentáře: Miki

Datum vložení: 29.4.2005 9:20:42

zkusil jsem nainstalovat SEOpen a celkem mě pobavil překlad do angličtiny od Google. Tady je odkaz: http://translate.google.com/translate?u=http://www.zive.cz/default.asp Nevim přesně zda je to googlovská angličtina :-))

Avatar

Autor komentáře: Lubomír Fanta

Datum vložení: 29.4.2005 9:53:20

Dobrý den. Firefox se mi líbí, spousta krásných pluginů také. Ale stalo se mi toto: Nainstaloval jsem si Firefox a pak do něho přidával pluginy. Jeden z nich ale způsobil to, že <b>Firefox přestal fungovat</b>. Objeví se základní okno, ale je mrtvé, takže nejde ani otevřít Správce rozšíření, abych to opět odinstaloval. Stalo se na mém domácím počítači s WIN XP, bližší podrobnosti (versi Firefoxu, jméno pluginu atd.) z hlavy nevím. Můžu se podívat až doma, pokud někdo víte o nějaké šanci řešit to jiným způsobem, než přeinstalací. Na ostatních účtech, které mám vytvořeny, Firefox běží. Pokud tedy někdo víte nějakou radu, tak předem děkuji.

Avatar

Autor komentáře: miksa

Datum vložení: 29.4.2005 10:22:03

spustte FF v safe modu (primo ve start menu, programy->mozilla FF je odkaz), tam odinstalujte plugin ktery se vam nelibi a pustte znova, pripadne opakujte:)

Avatar

Autor komentáře: kvezt

Datum vložení: 29.4.2005 10:24:01

musite spusti firefox v tzv "safe modu" klasicky Start > Programy > Mozilla Firefox > Mozilla firefox (save mode) pripadne z radky "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -safe-mode potom muzete odinstalovat libovolna rozsireni

Avatar

Autor komentáře: Lubomír Fanta

Datum vložení: 29.4.2005 11:13:59

Díky za rady, zkusím.

Avatar

Autor komentáře: Lubomír Fanta

Datum vložení: 3.5.2005 9:17:39

Zdravím spoludiskutující. Zkusil jsem safe-mode, situace je stejná. Hlavní menu aplikace je mrtvé (popup menu na ploše ale funguje). Ještě můžu vyzkoušet radu od uživatele "kokos", ale ono to stejně vypadá, že dojde k reinstalaci. Jen se bojím, abych po ní neskončil stejně, proto bych raději nejprve zjistil, jak tohle jde řešit. Díky všem za rady.

Avatar

Autor komentáře: kokos

Datum vložení: 3.5.2005 14:44:25

urcite to zkuste, nic za to nedate a me to ve 100% pripadu pomohlo. pokud by jste si nevedel rady tak se klidne ozvete.. usetrite si cas a neco noveho se naucite, pritelkyne budou silet az jim budete licit to dobrodruzstvi :-)

Avatar

Autor komentáře: Lubomír Fanta

Datum vložení: 9.5.2005 9:55:11

Ano, tohle byla ta správná rada, už to běží. Ještě jednou děkuji. :-)

Avatar

Autor komentáře: kokos

Datum vložení: 9.5.2005 10:09:36

bylo mi cti :-)

Avatar

Autor komentáře: kokos

Datum vložení: 29.4.2005 13:46:02

ja obvykle resim podobne zadrhele tak ze najedu do adresare Documents and settings/_UZIVATEL_/application data/firefox/profiles/default/_PROFIL_/chrome, z tohoto adresare smaznu chrome.rdf a znovu spustim.. vse jede. pokud se napriklad prihlasuji jako user kokos tak _UZIVATEL_ se ve vyse sminene ceste nahradi za kokos a _PROFIL_ je nahodne generovany retezec, napr. 8dnngsru.slt, s tim si ale nelamejte hlavu, proste do toho adresare ktery uvidite v defaultu vlezte..

Avatar

Autor komentáře: Martin Kupec

Datum vložení: 29.4.2005 16:39:45

Přesto, že tento článek není o tom, tak si dovolím malou poznámku. Čas od času udělám rychlostní srovnání IE, Firefoxu a Opery, kterou spokojeně používám a výsledek je stále stejný. Zcela suveréně je nejpomalejší právě Firefox, např, tahle stránka se v něm otvírala cca 1,45 sec. (IE+Opera cca 1,20 sec). Mluvím o připojení GPRS Eurotelu, tam kde sídlím, bohužel jiná možnost není.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Macich ml.

Datum vložení: 29.4.2005 16:58:15

Moje zkušenost je trochu jiná. Co se týče Opery, souhlas. Ale dle mých zkušeností si Firefox s většinou stránek poradí mnohem rychleji než IE. Také se připojuji přes GPRS od Eurotelu.

Avatar

Autor komentáře: Mira

Datum vložení: 29.4.2005 17:25:16

Kdyby jen to!Mam kabel a tady je to jeste horsi.Opera 0,2-0,4s,kdezto Firefox 0,8-1,2s.Rad bych Firefox vice,ale vadi me treba,ze neni jak v Opere Lista stranek,Zalozka neni link,ale Panel,Neni mozne mit zaroven otevrenou Historii a Zalozky.Nemam cas na slozite hledani a nastavovani.

Avatar

Autor komentáře: mlog

Datum vložení: 29.4.2005 21:55:59

Ale na čtení tohoto článku a ještě napsání komentáře čas máte :) a také to není složíté..

Avatar

Autor komentáře: Mavron

Datum vložení: 29.4.2005 20:24:02

Já mám úplně jinou zkušenost a to, že se stránka zpravy.net zobrazí ve FF i v Opeře zhruba za 3s

Avatar

Autor komentáře: Václav Prokop

Datum vložení: 30.4.2005 12:45:50

Já jako pravý linuxák a "hrabač v souborech" s tím nemůžu souhlasit, protože v konfiguračních souborech toho můžete nastavit hodně a se správným nastavením je rychlost až 3x vyšší.

Avatar

Autor komentáře: Marek Detko

Datum vložení: 30.4.2005 14:59:12

skuste http://www.totalidea.com/freestuff4.htm

Avatar

Autor komentáře: Viki

Datum vložení: 3.5.2005 12:56:52

Já jsem dlouho používal IE 6.0 a natahování stránek apod. bylo hrozně pomalé (používaám 56ku dial-up). Pak jsem ale přešel na Firefox a všechno se neuvěřitelně zrychlilo. Mám ovšem spíš problémy s otevíráním. IE je otevřen hned, ale Firefoxu to trvá hrozně dlouho. Zkouším i Mozilla Suite a ten se otvírá ještě pomaleji.

Avatar

Autor komentáře: gems

Datum vložení: 14.7.2005 15:43:47

Nastav u účtu proxy server stejně jako je v IE, při instalaci FF, si FF nastaví sám jiné hodnoty a spojení se zpomalí. Také jsem se tímhle trápil několik dnů ale jak jsem změnil nastavení proxy stejně jako byl v IE, FF se výrazně zrychlil - také mám GPRS Eurotelu.

Avatar

Autor komentáře: kelvin

Datum vložení: 1.5.2005 14:47:42

Pokud nechcete instalovat rozšíření em buttons, ale chcete mít správcerozšíření v tabu, tak si vytvořte záložku s adresou "chrome://mozapps/content/extensions/extensions.xul?type=extensions" Přišel jsem na to díky Em buttons ;).

Avatar

Autor komentáře: mata

Datum vložení: 3.5.2005 9:09:34

Zdravim. Nechci rozpoutavat zadny flame, jen se ptam: o Firefoxu se rozjel pekny serial. Neuvazujete take o nejakem clanku u Opere? (o podpore SVG Tiny clanek byl, ale mam na mysli tuning Opery). Mnoho uzivatelu odradi jen proto, ze prvotni nastaveni je trosku delsi, ale pak uz zase nemusite hledat zadna rozsireni...

Avatar

Autor komentáře: dawko

Datum vložení: 20.5.2005 14:03:32

[b]FireFox[/b] som zacal pouzivat od verzi RC1 (ci ake to mala oznacenie:o) ) Som s nim nesmierne spokojny, aj ked obcas sa vyskytnu sem tam nejake bugy, ktore by bolo treba rozsirit. Ale oproti IE6 je ovela lepsi vo funkcnosti a hlavne rozsirovania pluginov. Vadi mi trochu dlhsie spustanie ale snad sa to casom odstrani. Skusil som aj [b]MyIE[/b] ale neoslovil ma tak ako FF. Operu pouzivam iba ako nahlad pre optimalizaciu stranok. Takze ja som rad ze konecne niekto prisiel s perfektnym prehliadacom, ktory nahradi v plnej miere IE a ponukne uzivatelom ovela viac. Uvidime co prinesu dalsie verzie.

Avatar

Autor komentáře: Nuoko

Datum vložení: 29.8.2005 21:37:23

Souhlasim, ze se FF pomalu startuje, ale potom jede jako namydleny blesk a uz jen diky mnohem chytrejsi architekture zobrazovani (tabulky atd.) mi zobrazuje stranky mnohem rychleji, nez IE. Uprimne, vzhledem k bezpecnosti, pohodlnosti pouzivani, moznosti rozsireni a obrovskemu mnozstvi vyvojarskych nastroju nevidim na soucasnem svete nic lepsiho, nez je FF. A pokud vam presto prijde na mysl, ze je pomalejsi, zkuste pouzit utility FireTune (nekde to vygooglujte, je to freeware) - autori tvrdi, ze se FF zrychli, ja to moc nepocitil, ale to je tim, ze jsem to nezkousel sledovat.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz