Starší komentáře ke článku: Faktory ovlivňující frekvenci návštěvnosti
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 8.5.2001 13:01:44
<I>vytvořte si seznam adres zákazníků a rozesílejte jim týdenní speciální nabídky obsahující novinky, slevy, zajímavé akce, atd.</I>
Jen bych doplnil: <B>se souhlasem zákazníka</B>. Posílání jakýchkoli e-mailů bez vyžádání je spam, na který jsou uživatelé ve světě velmi citliví a u nás budou brzy také.
Nestačí někam pod objednávku malým písmem připsat, že potvrzením souhlasím s příjmem reklamních e-mailů. Souhlas by měl být vždy dán s plným vědomím, např. zaškrtnutím (implicitně nezaškrtnutého) checkboxu, a pod.
Datum vložení: 8.5.2001 13:11:53
Ja osobne tu vetu <I>vytvořte si seznam adres zákazníků a rozesílejte jim týdenní speciální nabídky obsahující novinky, slevy, zajímavé akce, atd. </I> chapu tak, ze si tyto odberatele ziska tak, ze se sami prihlasi do tohoto seznamu.
Datum vložení: 8.5.2001 19:56:21
Copak o to, já to tak chápu také a věřím, že to tak i autor myslel. Jenže hned nad tím je samostatný bod
<I>nabídněte kupujícímu možnost zasílání různých tipů...</I>
takže by mohl vzniknout dojem, že jsou doporučovány 2 různé věci - zasílání <B>vyžádaných</B> zpráv a pak ještě nějakých dalších.
Datum vložení: 23.5.2001 19:38:09
test sss
Datum vložení: 16.5.2001 13:51:11
Suhlasim s autorom clanku. Interaktivita (resp. spatna vazba) so zakaznikom je velmi dolezita. Ved nakoniec pre koho je stranka urcena? Komu ju treba prisposobit? Myslim, ze doterajsi vrchol vztahu k zakaznikom je technologia (jedna z mnohych) ktoru najdete na stranke <a href='http://www.groopz.com/' target='_blank'>http://www.groopz.com/</a>. Ide o priamu komunikaciou operatora stranky a pouzivatela.
Nieco podobne vyvija aj nasa spolocnost a mozete si to vyskusat (zatial v testovacej prevadzke) na stranke: <a href='http://server.anetis.sk/testyx' target='_blank'>http://server.anetis.sk/testyx</a>
Velmi sa potesim spatnej vazbe na: redlinger@anetis.sk
Prajem pekny den.
Datum vložení: 1.8.2002 17:59:11
Tohle <a href='http://server.anetis.sk/testyx' target='_blank'>http://server.anetis.sk/testyx</a> jsem zkusil a nic (teda skoro nic) jsem tam nenasel....
Datum vložení: 1.8.2002 18:02:03
Docela by mne zajímalo, jaké studie.
Už jsem na podobná témata slyšel, že studie ukázaly zcela protichůdné výsledky. Např., že personalizace je pro uživatele mnohdy matoucí a proto je málo používají, apod.
Nedávno se v jiném článku psalo, že velice důležité je vyhledávání, přitom mnohem dříve se zase kdesi tvrdilo, že studie ukázaly, že vyhledávání využívá max. 5% uživatelů. Tak nevím
Datum vložení: 1.8.2002 18:04:15
aha, jsem si nevsim, ze je to pres rok stare, zajimave, ze se ten clanek ukazuje mezi nejctenejsimi
Datum vložení: 2.8.2002 10:11:23
Interval je především báze odborných znalostí, kterou využívá řada médií, která nás citují a zmiňují - proto je nyní článek tak čtený, neboť jsme v jednom z nich byli opět zmíněni.