Starší komentáře ke článku: Evropa a on-line reklama
Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz
Datum vložení: 5.6.2003 0:08:56
O fous lepsi by bylo kdyby ta tabulka byla mensim pismem aby se nelamaly radky s cislama. Takhle je to dost neprehledne.
Datum vložení: 6.6.2003 15:11:29
jj mas pravdu.
Datum vložení: 6.6.2003 17:40:17
O fous lepší by bylo, kdyby prohlížeče neměli víc bugů v CSS než Billův pes blech ;-)
Datum vložení: 6.6.2003 19:33:21
Da se nejak slusne vydelat na webu na kterej chodi tak 2000 lidi dene a kazdej uzivatel si prohlidne zhruba 10 stranek s deseti banery. Dekuji
Datum vložení: 7.6.2003 7:50:11
Kdybych na nějaké stránce viděl deset bannerů, už bych se na ni víckrát nevrátil ;-)
Datum vložení: 9.6.2003 11:01:11
...nemyslel jsem 10 baneru na kazdy strance ale samozrejme ze na kazdy strance jeden banner
spatne jsem se v predchozim prispevku vyjadril ... SORRY
Datum vložení: 11.6.2003 21:46:46
Já myslím, že by se na takové stránce dalo vydělat dost, ale záleží na tom, jaký byste měl clickrate
Datum vložení: 13.6.2003 10:21:17
Na clickrate vůbec nezáleží. Aby se na bannerech dalo vydělat, musí jít o nějakou předem placenou reklamní kampaň. Při jejich zadávání se ovšem hledí spíše na návštěvnost a pověst v oboru, pro který je reklama cílená ;-)
Datum vložení: 14.6.2003 14:16:30
Naprosto souhlasim, sam mam webik s navstevnosti kolem 2500 sessions a nad 25000 pagewiews denne a na reklame si docela slusne vydelam. Bohuzel jsem mel posledni dobou malo casu, ale nyni se na to vrhnu a napriklad obdobi pred vanocemi mi bude hazet velmi slusne penize. Jde zkratka o obor a pagewiews.
Datum vložení: 17.6.2003 18:58:37
... a vyplati se napriklad zaregistrovat do nejake organizace poskytujici reklamu napriklad MIA <a href='http://www.mia.cz' target='_blank'>http://www.mia.cz</a> ... nebo jednat na vlastni pest