Starší komentáře ke článku: Dreamweaver MX 2004

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Orca

Datum vložení: 14.11.2003 10:00:13

Nevim jak ostatnim, ale v Dreamweaveru mam stale problemy s kodovanim stranek na anglickych Windows. Nastavim napr. kodovani Windows-1250 pro stranku, ulozim a zavru. Pote soubor otevru znovu a nestacim se divit. Vsechny ceske znaky jsou prevedeny do zrejme nahodneho jineho kodovani dokumentu. Vi nekdo duvod?

Avatar

Autor komentáře: bb

Datum vložení: 14.11.2003 11:24:52

problem je v tom, ze mate dreamweaver cracknuty.

Avatar

Autor komentáře: hm hm

Datum vložení: 14.11.2003 12:03:46

a kdo na nej tech $999 ma? to je taky upgrade od minula a mohli si ho nechat...

Avatar

Autor komentáře: Orca

Datum vložení: 14.11.2003 13:27:56

Dreamweaver cracknuty nebyl, pouzival jsem ho jen tech 30 testovacich dni a uplne mi to stacilo. Ale ocenil bych intelisence a prace s tabulkama.

Avatar

Autor komentáře: bb

Datum vložení: 14.11.2003 13:43:06

no viem, ze to robi v pripade cracku. myslim, ze praca s <table> je pomerne komfortna a v mx2004 je uz dost na urovni prepracovana aj v pripade, ze chcete robit pre citacie zariadenie

Avatar

Autor komentáře: aa

Datum vložení: 13.1.2005 2:22:21

a co ked pouzijem keygen na oficialny 30day trial?

Avatar

Autor komentáře: asshole

Datum vložení: 12.10.2004 11:57:30

..yebeš kocky, ja mám crack a žiadny problém...

Avatar

Autor komentáře: Bágoš

Datum vložení: 11.11.2004 10:09:56

Zdar, koukám že máš zkušenosti s programem. Mohl by jsi mi prosím Tě poradit. Nikde jsem nenašel informaci, která se týká mého problému. Nejde mi vložit Flash text, nebo tlačítko. Pokaždé mi to píše "název.swf" je špatné jméno souboru. Vyberte jiný.
Nevíš proč??

Dík Bágoš

Avatar

Autor komentáře: Bágoš

Datum vložení: 4.12.2004 21:31:38

Tak sem chobot, protože sem kořenovej adresář měl v Dokumentech a tam to jaksi nemaká.

Avatar

Autor komentáře: milan pohorelsky

Datum vložení: 14.11.2003 13:51:26

Mam anglicke WXP a tenhle problem jsem mival po reinstalaci DW. Po nastaveni Edit -> Preferences -> New Documents -> Default Encoding - zvolene kodovani. Mozna Vam to pomuze.

Avatar

Autor komentáře: bb

Datum vložení: 14.11.2003 14:39:46

no. predpokladal som, ze autor je trochu pokrocilejsi...

Avatar

Autor komentáře: hh

Datum vložení: 20.11.2003 13:15:29

Jo, ale nejlepší je hned buzerovat a obvinovat kvuli cracku. <B>BTW ty mas original ?</B>

Avatar

Autor komentáře: bb

Datum vložení: 21.11.2003 14:29:19

nikoho som nebuzeroval, ale je to proste fakt, ze pri cracku odide kodovanie. nie je prvy, ktory by mal problemy s kodovanim.

original mam

Avatar

Autor komentáře: Jakub Onderka

Datum vložení: 20.6.2004 18:52:22

A proč crack, stačí zadat S/n

Avatar

Autor komentáře: Artaban

Datum vložení: 5.12.2003 14:10:37

Pokud nemáš v kódu stránky meta tag s kódováním, mohou se české znaky v kódu zobrazovat špatně. Mě se to vždy překódovalo do cyrilice. Od té doby dávám kódovací meta tag i do kódu, kde je jen PHP nebo JavaScript (v podobě komentáře) a nemám problémy.

Avatar

Autor komentáře: X-Neo

Datum vložení: 18.7.2004 17:23:23

jo, tohle reseni musim taky obcas pouzivat, ale prijde mi to dost pres ruku... aneb trosku debilni... byt nucen cpat do kazdeho zdrojaku radek s meta, ktery by se normalne pouzil treba z include(header.php) je takove dost provizorni reseni...

marne jsem doufal, ze se to s novou verzi zlepsi...

nova verze Dreama to z ceskymi znaky kazi jeste vic nez puvodni. Kdyz je to php soubor, ktery v sobe nema meta charset, tak to bere jako unicode a ceske znaky nezobrazi vubec.. driv nahrazoval paznakama snad jen ž š.. ted zmizi vsechny znaky s hackama.. jakmile to ulozim, tak tam uz ty znaky nejsou... takze je to jeste vic dangerous.. spatne znaky jdou hromadne nahradit, ale chybejici znaky uz jsou vetsi orisek...

nu kdyz otevru misto souboru iso soubor ve win, tak je to jeste zabavnejsi.. ze znaku ěščřžýáíé mi to udela 4 cinske znaky, a dokument ma kodovani Zjednodusena cinstina.. no samozrejme dodatecne nastaveni encoding uz to nezachrani....

a pritom by stacilo, aby vzdy, kdyz tam neni meta charset, tak se pouzilo nastavene default encoding a ja bych byl stasten

aaaach jo

Avatar

Autor komentáře: X-Neo

Datum vložení: 18.7.2004 18:14:19

VYRESENO

Vysledkem hledani na macromedia.com je, ze Updater 7.0.1 resi nasledujici problem:

Encoding
Setting default encoding does not appy to files without a meta tag. (WIN/MAC)

Mozna stahnout zde:
<a href='http://www.macromedia.com/support/dreamweaver/downloads_updaters.html#dwmx2004' target='_blank'>http://www.macromedia.com/support/dreamweaver/downloads_updaters.html#dwmx2004</a>

Zda se, ze i rozpoznani toho win cp1250 se zlepsilo, ackoliv ho nemam default.. Enjoy.

Avatar

Autor komentáře: martin

Datum vložení: 14.11.2003 10:53:20

Neviem ale mne sa moc nepaci. Zacinal som robit stranky v Dream... MX, asi tak pred pol rokom, a postupne som zistil ze ked chcem kontrolu nad kodom tak ho musim napisat sam a nie len nasekat tabulky a potom do nich natlacit obsah. Tento novy som nainstaloval, pozrel (asi pol hodina), vypol a viac som ho nespustil. Pekne som sa vratil naspat k pspadu. Mozno to trosku dlhsie trva ale zase som sa naucil css, viem viacej o html apod. co by som sa s dreamweaverom asi nikdy nenaucil, vzhladom na to ze som nebol nuteny a stacilo len klikat :) .

Avatar

Autor komentáře: daBmV

Datum vložení: 14.11.2003 12:14:21

v DW muzes taky psat jen kod, staci se prepnout do zobrazeni "code", popr delat v designu, mit to na "split" a sledovat, co se deje v kodu. navic pri psani v kodu DW ti sam pise konce tagu a nabizi atributy tagu. podle toho, co pises, tak je u tebe s pis problem naucit se pouzivat novy program a nakonec rict, ze je spatnej, protoze sem zvyklej delat v necem jinym. DW rozhodne nikomu nevnucuju, ale odmitam nepravdivou kritiku. BTW dycky se najdou lidi, ktery budou psat v notepadu, tvrdit, ze jen tak maj prehled o kodu, a ze vsechny ostatnio programy sou spatny. ja osobne si myslim, ze DW je na delani stranek nejlepsi, pouzivam ho uz od verze 4 a nedam na nej dopustit, ac teda s tou cenou za 2004 MX se trochu zblaznili a navic ho prodavaj minimalne s flashem a fireworks, coz sou sice fajn programky, ale nepotrebuju je a chtej za to 13600... :o(

Avatar

Autor komentáře: martin

Datum vložení: 14.11.2003 13:32:14

Ja viem ze mozem pisat len kod. Ale pokial mas moznost si to "naklikat" tak to urobis (je to len moj predpoklad). To co spravim v DW klikom na ikonu spravym v pspade pomocou ctrl+space - napisem par prvych pismen tagu vuberiem si aky presne potrebujem, nadefinujem vlastnosti a hotovo. To ctrl+space funguje aj na php atd. V Notepade by som nepisal a ani som to nikde nespomenul.

PS: A skusil si si v tom MX-ku otvorit stranku ktora ma css layout a nie cez tabulky???? Fakt dobre prewiev.

PSS: Ja som nepovedal ze je zly, kazdy nech si pouziva co chce je to len na nom.

Avatar

Autor komentáře: milan pohorelsky

Datum vložení: 20.11.2003 9:48:12

Pouzivam DW od verze 2 a FW od verze 3. Myslim si taky, ze je nejlepsi. Pokud clověk pouziva paletky tag inspector, assets neco si precte, tak vyzdima maximum. Uplnou kontrolu kodu - hlavne se SPAN a DIV nekdy uhlidat je problem, ale pokud komlet nekodujete rucne - DW je nejlepsi volba.

Avatar

Autor komentáře: helena k

Datum vložení: 3.12.2003 12:26:28

to se vam mozna zda, pokud mate program z warezu, pokud bych ho chtela mit legalne, tak je treba Homesite mnohem levnejsi a umi ( krome kodovani) temer vse co DW spise jeste vic a je urcite rychlejsi , ja treba neprisla na to, kde a jak zmenit DTDa nevi jak u MX, ale u starsich DW nesly zadavat v paletkach ty tagy, ktere neumi MSIE, tedy napr. cursor: pointer ( 6ka uz konecne umi ) , position fixed....
nevim pokud musim psat ruzny hodnoty do nejakych chlivku tak to spis zdrzuje, pokud tedy ovladam HTML + css a pro "prime" psani kodu se mi DW zda jak tank na vrabce, proste VIM rulez a pro ty kdo se ho boji tak HomeSite :o)

Avatar

Autor komentáře: Nasty

Datum vložení: 16.12.2003 10:38:54

jj,pravda pokud v dreamwaveru pisete a jen se divate co dela dyzajn je to supr ale jinak....:(
Kody opravdu doplnuje napisete treba : <p a on uz se vas pta jesi chcete treba align nebo tak date <body a on uz se pta na bgcolor nebo background......:)Na tohle je dobry!!Pak date treba <body background on vam udela" a zepta se na prochazet (browse) vy natukate on kod uzavre a je to!!
Na tohle je dobry
NASTY

Avatar

Autor komentáře: Jan Havrda

Datum vložení: 14.11.2003 13:14:31

Měl jsem také možnost si MX2004 vyzkoušet. Je to schopný program, líbí se mi např. CSS "explorer", tj. možnost zobrazit, které styly se na daný prvek aplikují. Nicméně některé bugy činí program nepoužitelným pro plynulou profesionální práci. Především CSS2 se v některých případech zobrazuje naprosto odlišně než v současných prohlížečích (IE6, Gecko). Při přidávání CSS mi navíc mizely položky a rozmlsaný program na počítači s 384MB paměti a Pentiem III 1.13GHz funguje tak tak. BTW, <a href='http://www.pspad.com' target='_blank'>http://www.pspad.com</a> Rulez

Avatar

Autor komentáře: Nasty

Datum vložení: 16.12.2003 10:35:34

Mas uplnou pravdu v html editorech se clovek nic nenauci....
Ja sice dreamwaver MX mam---cracknuty a problem nemam.
Ale dycky tam pisu jen kod.A to co nevim si tam obcas dodelam :)
Je dobry mit stranku rozdelenou pul kod a pul dyzajn.Muzete psat kliknete na dyzajn a hned vidite co ste udelali nmusiti furt ukladat pr.:notepad.....
Nasty

Avatar

Autor komentáře: Michal

Datum vložení: 14.11.2003 11:23:45

Všimnul jsem si že millenia nejsou podporovanym systemem, pro programy z nove sady mx 2004

Avatar

Autor komentáře: daBmV

Datum vložení: 14.11.2003 12:16:35

protoze windows Me je nejhorsi microsofti parodie na operacni system. zbav se toho. W2K i XP sou rozhodne lepsi a DW tam chodi d:o)

Avatar

Autor komentáře: Ondřej Kokeš

Datum vložení: 14.11.2003 13:47:36

Notepad rules!

Avatar

Autor komentáře: Ondřej Kokeš

Datum vložení: 14.11.2003 13:47:37

Notepad rules!

Avatar

Autor komentáře: Jiří Novák

Datum vložení: 14.11.2003 14:26:06

To bych být Vámi moc nevykřikoval, nebo Vás tady ukřižují, jako před nedávnem mě. Ale mně je to jedno, protože to není můj problém, ale jejich :-)

Avatar

Autor komentáře: voloda

Datum vložení: 14.11.2003 14:37:58

Som zvedavy, ako dlho by si robil nejaky velky projekt v notepade..... pouzitie notepadu je uplny nezmysel podla mna, zabera strasne velmi vela casu na pisanie nejakej stranky.
Ja osebne pouzivam Macromedia Homesite 5.0 a mne to zatial staci :)

Avatar

Autor komentáře: martin

Datum vložení: 14.11.2003 14:57:11

Mozno pise 150zn/min :) . Ale pokial miekomu vyhovuje notepad tak preco nie, aj to je sposob :).

Avatar

Autor komentáře: Jiří Novák

Datum vložení: 14.11.2003 15:35:50

Web, který zatím kompletně píšu v Notepadu (validní XHTML 1.1 a CSS, včetně PHP či JavaScriptu), je myslím znám, a ať už je na něj názor jakýkoliv, nemyslím si rozhodně, že je "malý". Když vynechám kompletně všechny obrázky, má stále několik stovek souborů a několik MB.
PSPad či jiné freeHTML editory jsem zkoušel a žádný mi nevyhovoval - a na "pomocné" věci používám mně vyhovující utility...
Ale flamewar už se nehodlám zúčastňovat, takže s touto bezpředmětnou diskuzí končím :-)

Avatar

Autor komentáře: Jan Kodera

Datum vložení: 16.11.2003 14:51:01

nene, quanta rulez ! :)

Avatar

Autor komentáře: smidra

Datum vložení: 20.11.2003 9:21:56

mohl by si prosim uvest nejakej link na web, kterej si napsal KOMPLETNE v notepadu? moc rad bych se podival /cti: moc rad bych se zasmal/ :)

Avatar

Autor komentáře: Michal

Datum vložení: 15.11.2003 15:45:34

To vím taky že ME není systém nic moc, ale mně kupodivu vyhovuje. Navíc měnit kvůli jednomu sw operační systém? To mně trochu u Macromedie překvapuje, je to takovej microsoftskej přístup:-)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 15.11.2003 18:11:03

Neřekl bych, že jde o nějaký speciální přístup Macromedie, dělají to i ostatní výrobci software, včetně těch, kteří Micro$oft zrovna nemilují. Z hlediska vývojáře jsou mezi systémy Win95 až Win2003 takové rozdíly, že už se prostě neoplatí, pokud je t vůbec technicky možné, udržovat vývoj pro všechny. (Mimochodem, já osobně jsem měl z Windows nejradši verzi 98 ;-)

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 15.11.2003 19:02:20

A já na nich "běžím" už 5 let a vůbec mi žadná jiná verze neschází a ještě dlouho scházet nebude :-)

Avatar

Autor komentáře: $re;

Datum vložení: 20.11.2003 10:46:06

podle toho, co na pc delate. pro jiste veci staci i win95, kdyz chci vyuzit vyhody posledniho software, musim logicky menit i OS.

Avatar

Autor komentáře: Nasty

Datum vložení: 16.12.2003 12:12:16

moje rec,mam XP a je to nejlepsi WIN......:)
98 mate dobry tak mozna na hry ,co??Ale ne na robotu!!

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 3.12.2003 12:17:14

to je vtip?

Avatar

Autor komentáře: Vlamo

Datum vložení: 19.11.2003 15:02:38

No, abych teda vymenil system kvuli nejakemu predrazenemu softu... To je sila... Radeji vymenim soft. Pouzivam ME dlouho a jsem spokojen. Zustan si u svych XP a nezvracej tady nesmysly. Kazdy pouziva to, co mu vyhovuje a na co ma vhodny stroj. Ja vidim problem spis u vyrobce softu.
Best regards,

Vlamo

Avatar

Autor komentáře: milan pohorelsky

Datum vložení: 20.11.2003 8:49:19

Na začátku všeho byl výběr OS. Ano, každý používá to co mu vyhovuje. Problem je u výrobce softu, ale asi ví že by ztratil mnohem víc vývojem než pro x? uživatelů ME. Někdo vymění OS(nejenom kvůli MX 2004) a někoho bude vývoj míjet a třeba mu to nemusí vadit a třeba taky ano.

Avatar

Autor komentáře: Nasty

Datum vložení: 16.12.2003 12:14:03

Ses magor.....
najlepsi win je bezkonkurencne XP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Avatar

Autor komentáře: milan pohorelsky

Datum vložení: 14.11.2003 14:03:04

Mozna bych zminil zabezpecenejsi ftp prenos(nezkousel jsem), ale ve verzi MX jsem mel problemy. Zajimava funkce, ktera je ve verzi MX, nemam vyzkouseno ve verzi 2004 je v code inspectoru. Oznacite v napr. komplet tag table v code inspectoru date prave tlacitko mysi -> Edit tag - zkuste ;-).

Avatar

Autor komentáře: milan pohorelsky

Datum vložení: 14.11.2003 14:04:57

novou verzi vitam - zvyknout si na zalozky otevrenych souboru, ktere jsou nahore misto dole mi bude chvilku trvat.

Avatar

Autor komentáře: jenik

Datum vložení: 16.11.2003 21:34:39

prace v serverovem prostredi mi teda nijak moc nevyhovovala ... od MX se to 'vubec' nezmenilo a jeste ke vsemu topridava do adresare serveru TUNY definicnich souboru ... a kdo se f tom ma potom vyznat ... :S ... voser ...

??? de to nejak vypnout ???

zatim je nejlepsi MX ... a smitec ... :)

Avatar

Autor komentáře: Robo

Datum vložení: 17.11.2003 1:09:55

Testoval jsem trial verzi Dreamweaveru MX 2004 a docela mně zprudila jedna věc: Když jsem si klasicky nadefinoval sajt a jal se editovat nějaký soubor (s extenzí *.php) a tento soubor posléze zase uzavřel, zjistil jsem, že DW přidal do adresáře, kde se editovaný soubor nacházel, desítky souborů s mně neznámou koncovkou, které obsahovaly jakési skripty. "Maintain design notes" jsem měl vypnuté a na žádnou jinou možnost, jak se toho smetí zbavit jsem nepřišel. Mé (možná unáhlené) hodnocení nového DW je tedy takové, že to rozhodně není program pro lidi, kteří chtějí mít obsah svých webových složek plně pod kontrolou.

Avatar

Autor komentáře: on

Datum vložení: 20.11.2003 18:19:06

ahoj robo, mam stejny problem s MX 2004, i kdyz edituji obycejne soubory *.htm - kdyz program zavru - vytvori se mi ve slozce ve ktere tento soubor edituji X novych souboru se zvlastni priponou - pokud se ti podari problem odstranit dej mi vedet dekuji ON

Avatar

Autor komentáře: Honza

Datum vložení: 21.11.2003 23:56:10

Taky mám tenhle problém a dost mě to prudí. Bohužel musím soubory otvírat přes Soubory - otevřít, janak se mi do složky napichají záhadné soubory........Prosím, objasní to tu někdo nebo poradí někdo?

Avatar

Autor komentáře: helena k

Datum vložení: 3.12.2003 12:14:50

vzdyt to pises sam, staci ty fajly otvirat "normalne" tedy pres dialog File > Open a je po starosti a nebo ty fajly vytvari nekde ve svym adresari, nemas ty fajly na plose? na plose je dela pokud nepouzijes stanadrtni zpusob orvirani pres menu

Avatar

Autor komentáře: Jaryn

Datum vložení: 28.11.2003 11:32:41

Soubory vytváří tiskárna FlashPrinter a připravuje se na dokončení výsledného souboru *.swf. Soubory obsahují nastavení jak bude výsledný soubor vypadat (barvy apod). <a href='http://www.milex.cz/macromedia/preklady/default.html' target='_blank'>http://www.milex.cz/macromedia/preklady/default.html</a> sekce Contribute 2 obsahuje zpracovanou stránku v tomto "stylu" použití FlashPrinter a výsledného *.swf souboru vloženého do stránky.

Avatar

Autor komentáře: Martin Hovorka

Datum vložení: 17.11.2003 11:45:34

Me teda osobne dost prudila pomalost minule verze DW, prece jen nez to tu stranku nacte, zobrazi, prepne do kodu a je schopno pracovat, dost to trva, a to nemam zrovna slabej stroj (P3, 512Mb), jak je na tom ten novej ?

Avatar

Autor komentáře: martin

Datum vložení: 17.11.2003 20:30:36

Myslim ze sa to este zhorsilo (AXP,512). Cele sa mi to zda take lenive :).

Avatar

Autor komentáře: petr

Datum vložení: 17.11.2003 18:09:05

V mx se neda dobre zalohovat nastaveni "site" - tedy jednotlive nastaveni na servery je to mx 2004 lepsi?

Avatar

Autor komentáře: Radim

Datum vložení: 17.11.2003 22:26:13

Podle mého nazoru je to jen trošku vylepsšení oproti verzi MX. Hlavne prace se styly je tam trochu lepci ale od jiste doby na editaci stylu pouzivam program TopStylePro a jsem nadmiru spokojen...drive jsem se mu trochu branil ale tedka uz styly edituju jenom vnem..vrele tento softik doporucuji... co se tyce me tak si moji denni praci v DW nedokazu predstavit ale nejak jsem si zvykl na verzi MX a nova 2004 me nechala chladnym...ale jak tady treba lidi pisou ze delaj projekty treba v pspadu tak at je delaj vtom v cem chtej je to kazdeho volba ...kazdemu sedne neco jineho a takova diskuse je diskuse spise i nicem nez onecem takze validnim kodum zdar!

Avatar

Autor komentáře: MTC

Datum vložení: 9.12.2003 9:21:30

DW od zaciatku spolupracuje s TopStyle-om. V starsom web-bundle bola dokonca jeho lite verzia a aj v Preferences bola niekde kolonka nastavenia CSS editora pre TopStyle. I teraz mate moznost pri custom instalacii naklikat, co ma editovat DW a co nie. Staci zrusit checkbox pre CSS a je to! Ja tuto kombinaciu pouzivam tiez a mozem ju iba odporucit.

Avatar

Autor komentáře: $rel

Datum vložení: 19.11.2003 10:04:36

btw...docela vtipny je ten kod na screenshotu.

jinak nevidim od mx takovy vyrazny pokrok. mozna pro vizualni editaci, ale kdo to tady pouziva... je to dobry mozna jen k tomu, abych mohl v kodu vizualne lokalizovat nejake elementy, ale to se hodi asi v jednom pripade ze sta. jedna vec je porad nedoresena... jak editovat a prohlizet na testing serveru, v dw neni dobre rozliseno mezi testing server a remote server, pripadne vyzaduje prepisovani files na lokalu.

Avatar

Autor komentáře: Jan Raszyk

Datum vložení: 23.11.2003 15:27:34

DWmx2004 dokáže z šablony udělat pěkný tables-free css layout. Jsem spokojen. Úplně ale chybí jakákoliv podpora XHTML :( Škoda, ale buďme rádi za boj proti tabulkám.

Avatar

Autor komentáře: Jan Raszyk

Datum vložení: 23.11.2003 15:27:51

DWmx2004 dokáže z šablony udělat pěkný tables-free css layout. Jsem spokojen. Úplně ale chybí jakákoliv podpora XHTML :( Škoda, ale buďme rádi za boj proti tabulkám.

Avatar

Autor komentáře: Vladky

Datum vložení: 1.12.2003 15:48:54

Mate niekto skusenosti ci sa daju otvorit projekty s visual studia v DMW 2004??? Jedna sa mi o to ze uz vo visual studiu mam aspx stranky v projekte, ale tazko sa mi prave v tomto prostredi designuju a chcel by som vyuzit DMW 2004 nakolko som pouzival uz predchodzie verzie a bol som s nimi spokojny.

Avatar

Autor komentáře: darthrix

Datum vložení: 15.8.2004 17:34:01

Dobry den,je mozne do HTML kodu vepsat skript,ktery by automaticky upravoval velikost stranky v zavislosti na rozliseni?

Avatar

Autor komentáře: dj

Datum vložení: 19.9.2004 18:48:26

Jak se prosim vas delaji zakulacene rohy u tabulky v Dreamveaveru Mx 2004 7.01? V e frontu je toeasy v nastaveni ale v Dremu jsem to nenasel. Dekuji moc

Avatar

Autor komentáře: nesmrtelny

Datum vložení: 18.1.2005 17:53:08

Teda nechci bejt chytrej, ale kulaty rohy u tabulek udelas jenom za pouziti obrazk , jestli se pletu, cekam krutou pomstu:-)

Avatar

Autor komentáře: Vítek Balcar

Datum vložení: 21.4.2005 17:51:41

chtěl bych se zeptat jak vložím fotku nebo barvu na pozadí vytvářené stránky?

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz