Starší komentáře ke článku: drahari.info

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: scizofrenia

Datum vložení: 22.11.2004 5:52:46

- tož nešlo to uďát celý v css?

- slyšels někdy vo grafikovi? stránka vypadá jak děfka oblečená z toho co gde pokradla po bordelech a nalejvárnách

- ty malinký menu jsou v OPEŘE rozjetý, přečuhujou a mohly bejt větší a hlavně ouplně jiný


- textový vodkazy by mohli mít nějakej over efekt, viď?

Avatar

Autor komentáře: Krutil Jonáš

Datum vložení: 22.11.2004 18:24:15

Jen takova malinkata pripominka

<B> Nemyslite jsi, ze ten slovnik by chtel trochu krotit? Ja jen, ze tento web ctou i slusni lide ;o) </B>

Avatar

Autor komentáře: OBr

Datum vložení: 22.11.2004 8:56:54

Moc rad bych se podival co je menu pod polozkou "Krátké zprávy", ale ja na to klepnu a nic se nestane. To mam jako bez javascriptu smulu?

Avatar

Autor komentáře: Ivan Pik

Datum vložení: 23.11.2004 10:37:48

Myslím, že nejlepší by bylo řešení, které při vypnutém JS zobrazí sloupečky všechny rozbalené. A při zapnutém JS by to zase sloupečky skrylo.

Avatar

Autor komentáře: Jaroslav Černý

Datum vložení: 23.11.2004 14:32:38

No, je to jedna z věcí, na kterou zatím "nebyl čas" (jinde s vypnutým JS počítám). Už je to opraveno, ale bez JS neuvidíte všechno, bylo by to moc vysoké.

Avatar

Autor komentáře: Tomi

Datum vložení: 23.11.2004 11:24:24

Pravděpodobně ano, ale na druhou stranu je nesmysl si javascript vypínat.. S prominutím nechápu ty lidi, který to dělaj!!

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 23.11.2004 11:31:29

Až se ti jednou, jako mě, otevře dvanáct oken naráz a obvyklými metodami nepůjdou zavřít, a při každém zavření jich na tebe vybafne dalších pět, pak pochopíš, že bez javascriptu se dá docela slušně obejít.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 23.11.2004 12:05:57

Nejhorší je alertové okno, které se ihned po stornování objeví znovu -=> nejde zavřít původní stránka, která ho vyvolává ;-(

Avatar

Autor komentáře: Latzy

Datum vložení: 23.11.2004 12:40:59

jasne, dvanast okien sa otvara asi tak na pronostrankach...

Avatar

Autor komentáře: Jan Bažant

Datum vložení: 23.11.2004 13:43:41

I kdyby to bylo jen na zmiňovaných stránkách tvrdě lechtivého obsahu, co je komu po tom, kde Plaváček plaval... :-)

BTW: IMHO - jsou-li stránky udělané dobře, člověk s vypnutým JavaScriptem nepozná, že o něco přichází. Pokud někde narazím (a je to JavaScriptem), je to IMHO chyba stránek a tedy i autora. Také mám JavaScript vypnutý a zapínám ho, až když je to nutné (tedy pokud zrovna nebrousím ve stopách Plaváčka ;o).

Avatar

Autor komentáře: Adam Vasicek

Datum vložení: 22.11.2004 8:58:13

Uvodni obrazovku, ktera rozdeluje stranky na dve verze podle kodovani, jsem jeste nevidel. zda se mi to celkem zbytecne. Kdyz uz ji tam ale potrebujete, proc neudelat odkazy z obrazku na ceskou a nemeckou verzi? Zmatlo me, ze obrazky nejsou odkazy...

Avatar

Autor komentáře: Jaroslav Černý

Datum vložení: 22.11.2004 9:59:05

Podle logů je ta ascii varianta rovněž využívaná, tak ji tam nechávám. Cizojazyčné verze zatím nejsou a ještě hodně dlouho nebudou, protože není čas :-(

Avatar

Autor komentáře: Jaroslav Černý

Datum vložení: 22.11.2004 9:59:06

Podle logů je ta ascii varianta rovněž využívaná, tak ji tam nechávám. Cizojazyčné verze zatím nejsou a ještě hodně dlouho nebudou, protože není čas :-(

Avatar

Autor komentáře: Květoš

Datum vložení: 22.11.2004 9:40:18

1/Webmaster si asi nerozuměl s grafikem. Vizuálně roztříštěné, neuhlazené, každý pes jiná ves. Akorát se mi líbí horní navigace, ale je to zase příliš barevné.

2/Chválím levé menu v rámečku až na poněkud zvláštní posloupnost odkazů. Nebylo použito klasické iframe, což je super, a tedy nešlo by stránku udělat vůbec celou v CSS bez tabulek?

Avatar

Autor komentáře: Květoš

Datum vložení: 22.11.2004 9:41:19

Pardon, správně má být: Chválím pravé menu v rámečku...

Avatar

Autor komentáře: Jaroslav Černý

Datum vložení: 22.11.2004 9:55:20

Žádný grafik bohužel v našem klubu není, to celé je můj vlastní výtvor. A jako grafik bych umřel do dvou týdnů hlady, to nepopírám.

Avatar

Autor komentáře: Ivan Pik

Datum vložení: 22.11.2004 12:55:25

Myslite,ze obycejny uzivatel internetu vi, co je to <I>kodova stranka </I> ?
Podle mne to navstevnika pouze zmate, a tak si nahodne vybere jednu moznost - proto mozna jsou pristupy na ASCII verzi. Myslim take ze se navstevnik bude snazit klikat na obrazky, jak zde uz bylo receno. A pokud neobjevi rychle cestu jak se dostane dal tak odejde, a myslim, ze se uz vracet nebude.

Avatar

Autor komentáře: Jaroslav Černý

Datum vložení: 22.11.2004 13:17:05

Dobrá připomínka, linky doplněny.

Avatar

Autor komentáře: Adam Vašíček

Datum vložení: 22.11.2004 16:03:23

Ted, po uprave obrazku, je zas nemate uprostred.
Co takhle dat Klub draharu uplne nahoru, pod to Ceska zeleznicni turistika a pod to oba obrazky (jeden vlevo, druhy vpravo)? A vyberu kodovani zmensit pismo, pze kdo to zna, tomu to mensim pismem vadit nebude, a kdo nezna, ten si toho nevsimne...

Avatar

Autor komentáře: Peca

Datum vložení: 22.11.2004 17:48:48

Pohledem laika - informační hodnota super, už si dělám v oblíbených záložku mašinky a jde to tam.
Jinak by to chtělo trošku projít kód, třeba takový seznam [li] bez [ul] v "krátkých zprávách" je docela fujtajbl.
Možná by potom i validátor <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://validator.w3.org/' target='_blank'>http://validator.w3.org/</a> nevyhodil asi 45 chybiček.
Zdravím a hodně úspěchů přeji.

Avatar

Autor komentáře: xmosd

Datum vložení: 25.11.2004 14:42:32

Jasně, "učený z nebe nespadl".
Ta stránka na pohled vypadá dobře a s tím zdrojovým kodem se to časem podá. Jsou taky technici, který neocení ani trochu cit pro design. :-) Taky se to učím, podobný komentáře jsou sice dobrý na poučení, ale nemusely by zrovna otrávit. Ahoj Dana

Avatar

Autor komentáře: Peca

Datum vložení: 25.11.2004 16:42:30

Souhlas, a podotýkám, že jsem nadpis nemyslel ani tak moc ironicky. Stránku už oblíbených mám. Ale abych jenom neotravoval. Skutečně si myslím, že validní kód dost pomůže pro jednotnost zobrazení stránek na všech možných platformách a oprava těch pár chyb, které validátor vyprskne nedá zase takovou práci (navíc obvykle validátor každou chybu namelduje asi 10x, takže ve skutečnosti jich může být tak 4-5). A na závěr bych řekl, že v kontextu s ostaními příspěvky, ten můj vyzněl skoro něžně. A musel jsem se dost držet, abych na něco nezareagoval. Chápu, že amatér, který se tvorbou stránek neživí (stejně jako já) a udělá něco pro radost sobě a svým kolegům, se může po kritice, která tady také zazněla docela nas...t. Ale to je jednak riziko při zveřejnění jakéhokoliv díla a za druhé silnou osobnost to nezlomí, ale dovede k přemýšlení v čem se stala chyba a jak ji napravit.
Zdraví Peca

Avatar

Autor komentáře: bandzula

Datum vložení: 23.11.2004 6:00:30

Mozno by bolo lepsie na uvodnej stranke a v clankoch pouzit zarovnanie justify. Skusal som to a vyzera to o moc lepsie. Nie je to take rozcuchane.

Avatar

Autor komentáře: Eladar

Datum vložení: 23.11.2004 6:36:29

Nebudu se vyjadřovat k technickému řešení stránek. O tom už mluvili jiní.

Pokud bych ale měl na tomto webu něco měnit, pak bych především sáhl na jeho celkovou strukturu. Především bych si položil několik otázek:

Abych se dostal k první užitečné informaci potřebuji dvě kliknutí myši (nepočítám zavolání stránky jako takové). Proč?

K čemu má web sloužit? Pro představení klubu ? Pak by byla výhodnější jedna hezky naformátovaná stránka a zbytek je zbytečný. Návštěvník sice přijde na stránku jen jednou, ale svou úlohu splní.

Mají se sem lidé vracet? Proč? Pro užitečné informace? Proč tedy jsou zanořeny někde hluboko ve struktuře? Očekával bych, že hned na první stránce budu mít alespoň přehled akcí a novinek na serveru.

Má to být určeno pro členy klubu ..? Kolik potřebují kliknutí na to, aby se dostali k první užitečné informaci ? 2-3?

Návštěvník je ve své podstatě, řekněme, úsporný. Každé kliknutí navíc ho odrazuje a přemýšlení je to poslední, čím se chce na stránkách zabývat.

Jako klubový web to není špatné, ale měl by být mnohem "plošší".

Mé doporučení by bylo - nechat se inspirovat alespoň základními pravidly, podle kterých se budují informační portály. Tím nechci říct, že by se stránky měly změnit na portál, ale respektování zásad jako "aktuální informace na titulní stránce", "co nejkratší cesta k hledané informaci" a pod. by těmto stránkám určitě pomohlo.

Avatar

Autor komentáře: Jaroslav Černý

Datum vložení: 23.11.2004 14:25:08

Hm, nepřipadá mi, že by ty informace byly zanořené až tak hluboko. Tu první stránku s výběrem kódování pravidelní návštěvníci použijí jen jednou, to jednoznačně vyplývá z trackeru přístupů. A jinak je na index.asp naopak údajů až tolik, že jsem pro ně použil ty panely na pravé straně. Určitě by tam ale ještě mohlo být pár věcí navíc, například termíny nejbližších akcí, to souhlasím.

Myslím že chápu, co chcete říct, ale není mi jasné, co myslíte tou inspirací portály. Tam se přece na úvodní stránce taky nedozvím všechno a musím klikat a klikat.

Zatím na tom webu je tak stěží desetina toho, co tam má celkově být. Časem bude určitě nutné menu nahoře nahradit nějakým rozbalovacím, nebo celou navigaci předělat.

Avatar

Autor komentáře: Eladar

Datum vložení: 24.11.2004 8:31:11

Co jsem myslel tou inspirací ? Na úvodní stránce jsou umístěny nejpoužívanější informace (ve vašem případě třeba kalendář nejbližších akcí a novinky), případně služby serveru. Přesně to, kvůli čemu bude člověk ochoten jednou denně/týdně/měsíčně server navštívit, aby věděl, co se děje. Pokud ho něco zaujmě, otevře si příslušný příspěvek.

Tento typ informací musí dostat na "stříbrněm podnose". Čím komplikovanější pro něj bude tyto informace získat, tím menší motivaci pro návrat bude mít. Berte to, prosím, jako mou zkušenost a pár projektů už za sebou mám (i na drahách :-).

Druhým typem informací jsou ty, které jsou na webu uloženy jako v "knihovně". K nim jde člověk cíleně. Ví, že ji chce a tuší, že ji na tomto webu najde. Pak mu ale nevadí, že bude muset kliknout vícekrát, než se k požadované informaci dostane. Očekává to a jde sem s tímto vědomím.

Nepodceňujte zbytečná kliknutí. Pokud má být web určen pro úzký omezený okruh uživatelů, pak je to jedno (ostatně fakt, že úvodní stránku přeskakují naznačuje, že tam nemá co dělat). Pokud ale chcete, aby byla hojně navštěvovaná i "anonymními návštěvníky", pak je to často důležitější než podpora kde jakého prohlížeče.

Avatar

Autor komentáře: Hana Holoubková

Datum vložení: 24.11.2004 16:15:25

Ráda bych přidala něco k těm panelům napravo - pomiňme nutnost použít javascript.
Informace uvedené v jednotlivých kategoriích jsou velmi <B>nestrukturované</B>. Především v kategorii krátké zprávy. Bohužel není poznat, <B>kde jedna zpráva začíná a kde končí</B>. Doporučuji nějak rozdělit. Vše vypadá jakou souvislý text, což rozhodně není.
Minimálně u krátkých zpráv také chybí informace o tom, kdy byly "vydány" - hodilo by se nějaké <B>datum</B>.
Pokud přijdu například po týdnu - musím si na každou kategorii kliknout, abych zjistila, jestli tam přibyla nějaká nová zpráva.

Ještě k patičce. Některé informace do ní podle mého názoru nepatří a hlavně je <B>zbytečně výrazná</B> - je to sice velmi důležitá informace, ale rozhodně ji není nutné opticky nadřazovat nad vlastní obsah (i když tohle může být subjektivní).

Avatar

Autor komentáře: Jaroslav Černý

Datum vložení: 24.11.2004 16:44:59

Díky za připomínky. Oddělení jednotlivých zpráv se dá řešit jednoduchou změnou paddingu (hotovo). Datumy budu psát, není problém.

Pokud mi někdo poradí, jak ty panely dělat bez JS, budu rád.

Ohledně patičky - ty "info navíc" jsem tam bohužel byl nucen doplnit jako prevenci, protože už jsme zažili jeden případ "náhodného převzetí" údajů pro vlastní publikaci.

Avatar

Autor komentáře: Radek Hulán

Datum vložení: 23.11.2004 12:41:41

Osobně nerozumím tomu, proč se takovýto web zde vůbec objeví.

Tento web nemá smysl kritizovat, autor webu je ve webdesignu špatný amatér, a kritika pro něj, zde, nemá smysl. Nemůže ji zatím ani pochopit.. Možná za rok, dva, ano...

Web navržen po všech stránkách špatně, ať už se to týká HTML kódu, strašné navigace (to horní menu jsou asi okopírované Pixyho ikonky pro RSS, ne? - to se na hlavní navigaci naprosto nehodí!), či dokonale ukrytý skutečný obsah, nebo chybějící vyhledávání.

Kdyby si autor nehrál na to, že se snaží naučit HTML a pár zásad přístupnosti a použitelnosti (což se mu nepovedlo), a stáhnul si libovolný redakční systém (třeba <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://blogcms.com/' target='_blank'>http://blogcms.com/</a> - ale v zásadě jakýkoliv), bude mít přehledný, přístupný, validní web, s možností třídění článků do kategorií, prohledávání, RSS výstupů, tisku článků, emailu, a mnohého dalšího, včetně třeba WYSIWYG editoru článků a možnosti přispívat a nastavovat práva pro více redaktorů.

Proč proboha lidi jako tito dělají web, když existují mnohem lepší, před-žvýkaná řešení??? XHTML 1.0 STRICT validní, přístupná, a s použitelnou navigací a funkčností.

Avatar

Autor komentáře: Viktor Janeba

Datum vložení: 23.11.2004 12:57:32

BlogCMS? Prehledny? Se vsema tema opicarnama kolem, nesmyslnejma anglickejma komentarema na ceskem webu? Fuj ble hnus, ruce pryc.
A taky pryc s OT onanii pana Hulana, doufal jsem, ze aspon tady nebude.

Avatar

Autor komentáře: Radek Hulán

Datum vložení: 23.11.2004 13:13:33

Je úžasné, jak někteří zamindrákovaní jedinci, mají velkou starost o můj osobní rozvoj. Děkuji, Janebo :))

Avatar

Autor komentáře: Viktor Janeba

Datum vložení: 23.11.2004 13:33:41

ne, Hulane... ja jsem pouze pravidelnym ctenarem iFolku, kde jste se projevil jako naprosty kreten (pardon za tu francouzstinu) pri pokusu o prechodu na novy layout.

Avatar

Autor komentáře: Viktor Janeba

Datum vložení: 23.11.2004 13:36:24

"pri pokusu o prechod", uz mam taky gramatiku jako vy, sakra.

Avatar

Autor komentáře: Radek Hulán

Datum vložení: 23.11.2004 13:47:32

Děkuji za názor, je dokonale ignorován.

Avatar

Autor komentáře: Raven

Datum vložení: 23.11.2004 22:02:47

Ne, ze bych tak casto cinil, ale tentokrat s Radkem musim souhlasit. Pane Janeba vy trpite nejakou zaujatosti, ktera vam asi brani se normalne vyjadrovat a vnimat bych rekl, protoze jestli jste si nevsiml, tak to byla zcela normalni kritika a vpodstate pravdiva, dokonce s doporucenim a myslim, ze dobry. Vzhledem k tomu, ze Radek BLOG:CMS vyviji, tak je ocekavane, ze jej bude propagovat, ovsem take poznamenal, ze to zvladne jakykoli jiny RS. Takze si dovolim rici, ze vas komentar je zcela OT - narozdil od kritiky, kterou napsal Radek.

Avatar

Autor komentáře: Viktor Janeba

Datum vložení: 23.11.2004 23:21:17

Vazeny pane Ravene (havrane? :-D), netroufal bych si nazvat pane Hulanovu filipiku proti amaterske tvorbe kritikou. Smyslem tehle sekce je kritizovat prezentovany web a ne rict, ze ma autor pouzit jiz hotovy produkt. Ony vecne pripominky pan Hulan napsal az pote, co zverejnil svou PR reakci.

Avatar

Autor komentáře: Roman Pištěk

Datum vložení: 23.11.2004 23:51:13

Myslim, ze panu Hulanovi by neuskodila trocha skromnosti a pochopeni pro nadsence, kteri jsou prostymi zacatecniky a od kluku z branze cekaji jen trochu pochopeni a neco rad do jejich zacatku. Rozohneni pana Hulana by bylo na miste, pokud by se jednalo o komercni pocin nejakeho webare radobyprofika, ktery si za svou praci nechava vyplacet nemaly peniz...
Z tohoto dosebezahledenismu nemam skutecne dobry pocit.

Avatar

Autor komentáře: milan pohorelsky

Datum vložení: 23.11.2004 14:54:25

Nepatřilo to tady, ale zajímavý odkaz. Člověk si alespoň udělá představu co se také skrývá za písmenky jednoho jména.

Avatar

Autor komentáře: Fotr

Datum vložení: 23.11.2004 13:01:18

Třeba si nehraje na to, že se snaží naučit HTML, ale opravdu se snaží. Třeba ho nebaví brát předžýkaný řešení a raděj vloží své snažení do toho, aby si navrhl a vytvořil své řešení. Že špatně? No a co, tak se z chyb poučí a příště již to bude lepší.

Proč někoho odrazovat, když se o něco snaží? Raděj mu řekni konkrétně kde co má špatně a neboj se - pokud bude chtít a dá tomu energii, tak to určitě pochopí.

Vzít si předpřipravený řešení, je to nejlehčí, něco sám vytvořit dá námahu, ale o to víc potěší.

Avatar

Autor komentáře: Radek Hulán

Datum vložení: 23.11.2004 13:12:05

Ono je vhodné rozlišovat, o jaký záměr se jedná. Autor drahar.info zjevně nemá zájem stát se webdesignérem profesionálním, to, že se něco chce naučit, je samozřejmě moc fajn, ale ten web má především sloužit veřejnosti, ne jemu, a zde volba profesionálního řešení, které je lépe přístupné, použitelné, funkční je prostě jednoznačně lepší. Učit se může na localhostu ;)

Avatar

Autor komentáře: schizofrenia

Datum vložení: 23.11.2004 20:31:21

nejspíše nemáte pravdu. muž se vyznačuje tím, že rád bádá a tvoří. trento muž to zvládl celkem dobře. koukněte na <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www.britrade.cz' target='_blank'>http://www.britrade.cz</a> a uvidíta jak to dopadá, když se do věci vloží opravdový a nefalšovaný idiot, jenž by měl být nahrazen profesionálem :-))

Avatar

Autor komentáře: Radek Hulán

Datum vložení: 23.11.2004 13:20:55

* uvítací obrazovka s volbou kódování je k ničemu, mašinfíra většinou neví, co to je windows-1250 versus ASCII
* na <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www.drahari.info/win1250/index.asp' target='_blank'>http://www.drahari.info/win1250/index.asp</a> není jasné, kam jsem se dostal. Klub dráhařů, ok, ale co zde mohu najít?
* horní menu je šílenost, vypadá to jako ikonky RSS, a ne jako menu
* menu vpravo, které neobsahuje nic podstatného, je opticky mnohem větší než menu hlavní, nahoře
* grafika je ohavná, lepší grafika žádná, než ohavná
* všude jsou tabulky, tabulky a tabulky, proč?
* web se nedá prohledávat
* web používá zcela zbytečně JavaScript, třeba zde: <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www.drahari.info/win1250/kalendar.asp' target='_blank'>http://www.drahari.info/win1250/kalendar.asp</a> - napadne tě kliknout na Podrobný program?

Na tom webu je kromě obsahu článků špatně v podstatě všechno..

Avatar

Autor komentáře: schizofrenia

Datum vložení: 23.11.2004 20:36:28

tvrdí a hrubí programátoři, jenž se už nedokáží bavit? pan výpravčí si určitě skvěle zablbnul a já bych to tak nedrtil.

Avatar

Autor komentáře: schizofrenia

Datum vložení: 23.11.2004 20:26:53

názor jenž jakoby mi z oka vejce vejci

Avatar

Autor komentáře: schizofrenia

Datum vložení: 23.11.2004 20:27:44

názor jenž jakoby mi z oka vejce vejci

Avatar

Autor komentáře: Přemysl Žák

Datum vložení: 25.11.2004 10:38:48

<I>Vzít si předpřipravený řešení, je to nejlehčí, něco sám vytvořit dá námahu</I>

A co myslte, že autor tohoto webu udělal? Většina věcí jsou prostě jen vykradené nápady z jiných stránek. Například panem Hulánem zmiňované Pixyho ikonky jsou (zkuste se podívat do kódu) vykradené z Pixyho stránek, a to způsobem CTRL+C CTRL+V, neboť i názvy tříd jsou stejné - př. btnw4d apod.

O vykradených javascriptech nemluvě.

Avatar

Autor komentáře: Jaroslav Černý

Datum vložení: 25.11.2004 12:24:44

Pokud autoři nemají nic proti přebírání a ve zdrojáku jsou jasně uvedeny odkazy na původní autory, tak je to u vás "vykrádání"?

Vy sám jste nepochybně sám vymyslel i malou násobilku, že jo?

Avatar

Autor komentáře: Jaroslav Černý

Datum vložení: 25.11.2004 12:34:44

Ohledně Pixyho tlačítek - na jeho stránce je jasně napsáno:

"However, any technique, program code and example used on this page is free for use."

Pravý panel je převzat z <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://gosu.pl/software/mygosumenu.html' target='_blank'>http://gosu.pl/software/mygosumenu.html</a>, CSS jsem si upravil, odkazy jsou ve zdrojáku jasně uvedeny.

Nemám rád takovýto slovník, pane Žáku. A nebudu ztrácet čas pátráním po tom, co vy sám jste někde "ukradl".

Avatar

Autor komentáře: Přemysl Žák

Datum vložení: 25.11.2004 19:24:00

Nic jsem neukradl, takže by to pro Vás byla opravdu ztráta času.

Ad Pixyho tlačítka: No dobře, ukrást je možná silné slovo, ale i přesto si myslím, že tím zmiňovaným "However, any technique....blabla" Pixy nemyslel "CTRL+C, CTRL+V". A i kdyby, tak ty ikonky jsou určeny k něčemu jinému - což jste z onoho článku mohl snadno zjistit. Jako hlavní menu to vypadá děsně a obávám se, že to není jenom můj názor...

Ale to nic - aspoň, že obsah je fajn - vlaky, to je moje :)

Avatar

Autor komentáře: Jaroslav Černý

Datum vložení: 26.11.2004 7:32:34

Ano, Pixy to prezentuje jako inline tlačítka, nicméně přímo na <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www.pixy.cz' target='_blank'>http://www.pixy.cz</a> vlevo dole je používá rovněž jako nabídku ...

Dal jsem si trochu té práce a vida - na fóru jakpsatweb pan Přemysl Žák sháněl hotový redakční systém!! A copak že si ho nenaprogramujete sám, když máte takovou starost o morální čistotu jiných lidí?

Avatar

Autor komentáře: Přemysl Žák

Datum vložení: 26.11.2004 10:09:34

Ano, za to, že jsem si dovolil shánět redakční systém zasloužím (minimálně)trest smrti.
Ale aspoň, že to pro vás nebyla ztráta času :)

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Turek

Datum vložení: 23.11.2004 17:01:00

Á, pan dokonalý. Vesnický buran z velkoměsta. Vždy má ve všem pravdu. Zkuste si přečíst něco z jeho blogu.

Pokud by někdo chtěl dát na jeho radu, zkuste radši <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://nucleuscms.org/' target='_blank'>http://nucleuscms.org/</a>. Ono je jednodušší do Nucleusu přidat součásti, které jsou potřeba, než z BLOG:CMS odebírat ty zbytečné :).

Jinak správná reakce na jeho machrování už se tu objevila, není třeba to opakovat.

Přeji hezký den.

Avatar

Autor komentáře: Raven

Datum vložení: 23.11.2004 22:05:41

Vzhledem k tomu, ze Radek BLOG:CMS vyviji, tak je pochopitelne, ze jej propaguje, ovsem jestli jste si nevsiml, tak rekl, ze se da pouzita jakykoli RS, coz necekane znamena, ze to nemusi byt zrovna BLOG:CMS. Proboha. Lidi, vy uz jste horsi nez ty Radkovy drivejsi vylety, tohle je fakt des. Mozna by neskodilo nekdy trochu cist a vnimat skutecnost a ne jen zaujate kecat.

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 24.11.2004 2:10:47

vite nezlobte se na me, ale myslim, ze todle je schopen r.hulan obhajit sam na me toto pusobi pomerne (jak to jen rici politicky korektne) nestandardnim dojmem - ja jen napovim - "radkovi" rozhodne nepomuze pitvani starych spornych udalosti, za prve se k tomu snad uz pulka republiky vyjadrila a za druhe to tady lidi ani nezajima,

dale kdo umi cist vsimne si, co "radek" napsal (ja to napriklad pochopil) a nevidim duvod ten zcela explicitne vyjadreny nazor nejak znovu vysvetlovat, proste kdo chce, tak pochopi, kdo ne, tak to je marny ...

k veci - nevim, ale vyjimecne musim souhlasit snad s kazdym jednotlivym prispevkem od rh, tady neni co resit, obsah ujde, forma v krizi. Pul roku zpatky se tady psalo cosi o tom, ze autori evidentne ignoruji veskere jiz zminene pripominky jinych webu, cili je to opravdu noseni drivi do lesa. Proste tyden, co tyden to samy, jen obcas se tady semele vice-ci-mene zaijimavy flame (vetsinou OT) ... ze to vubec resim ...

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 26.11.2004 8:23:52

1. tato tlačítka byla přímo vymyšlena k přebírání mezi weby.
2. Doporučuji vaší pozornosti projekt Taylora McKnighta "Steal These Buttons", viz <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www.gtmcknight.com/buttons/' target='_blank'>http://www.gtmcknight.com/buttons/</a> ;-)

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz